Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markkkna-arvonsa huipulla hyvätuloiset, koulutetut 45+ miehet ovat todella vaativia, omanikäinen ei kelpaa

Vierailija
06.03.2025 |

Naisen pitää olla nuori, hoikka ja kaunis kikattelija

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mulle, kaikki ottaa minkä saa ja mikä kohdalle sattuu. Ite satuin rakastumaan 10v nuorempaan tavalliseen duunarimieheen, joka ei kyllä kikattele vaan on oikein fiksu ja ihana rakastava mies, hyvännäköinenkin vielä. Ite olen se +45v hyvätuloinen hyvinsäilynyt ja ihan nätti uranainen jolla ottajia olisi. 

Musta nää on vähän turhia avauksia kun eiköhän se ole kaikkien etu et kukin pariutuu sellaisen kanssa joka itse miellyttää. Tosi moni mieskollega on naimisissa tai suhteessa omanikäisen koulutetun naisen kanssa ja elävät ihan tavallista elämää, enemmän jotain insta-puolijulkkiksia ne jotka näitä kikattajia harrastaa.

N 46

Itse olen duunarimies 40+ ja jos mietitään sellaista koulutetumpaa naista joka on joku konsultti niin ne ei helpolla duunarimiestä ota jos ottaa ollenkaan. Eikös yleensä koulutettu nainen ottaa oman tasolla olevan helpommin vaikkei olisikaan mikään kaunis mies mutta riittävän hyvät käytöstavat

Vierailija
182/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mulle, kaikki ottaa minkä saa ja mikä kohdalle sattuu. Ite satuin rakastumaan 10v nuorempaan tavalliseen duunarimieheen, joka ei kyllä kikattele vaan on oikein fiksu ja ihana rakastava mies, hyvännäköinenkin vielä. Ite olen se +45v hyvätuloinen hyvinsäilynyt ja ihan nätti uranainen jolla ottajia olisi. 

Musta nää on vähän turhia avauksia kun eiköhän se ole kaikkien etu et kukin pariutuu sellaisen kanssa joka itse miellyttää. Tosi moni mieskollega on naimisissa tai suhteessa omanikäisen koulutetun naisen kanssa ja elävät ihan tavallista elämää, enemmän jotain insta-puolijulkkiksia ne jotka näitä kikattajia harrastaa.

N 46

Itse olen duunarimies 40+ ja jos mietitään sellaista koulutetumpaa naista joka on joku konsultti niin ne ei helpolla duunarimiestä ota jos ottaa ollenkaan. Eikös yleensä koulutettu nainen ottaa oman tasolla ol

Mä olen aina tykännyt slskeista ja fiksuista duunareista <3

N, tuplamaisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä paskoja, keski-ikäisiä naisia dissaavia ketjuja on täällä koko ajan?

Ihan kuin naiset olisivat pelkkää käyttötavaraa...

Lisäksi, miehet vanhenevat myös. 

Ottaako mies muka oikeasti mieluummin tyhmän ja keskinkertaisen näköisen nuoren naisen kuin kauniin ja älykkään omaa ikäluokkaa olevan? Jos haluaa vielä lapsis, niin sitten se nuori varmasn voittaa, mutta muuten...

Tämä. Naisvihaketjut poistoon! 

Vierailija
184/184 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä ketju saa täällä olla, mutta asialliset vaihdevuosikeskustelut esim. poistetaan aina. Ohan kuin naisille haluttaisiin antaa kuva, että peli on pelattu kolmenkympin jälkeen. Ei se välttämättä ole.