Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä
Ensin lääkäriin selvittämään ettei kaljuuntumisen taustalla ole mitään elimellistä syytä. Sen jälkeen miettimään voiko kaljuuntumista hidastaa tai hoitaa jotenkin. (ihotautilääkäri on tässä hyviä). Jos ei voi, niin sitten sietää tilanteen ja opettelee ymmärtämään, että monet naiset pitävät kaljuja miehiä seksikkäinä.
Vierailija kirjoitti:
Ensin lääkäriin selvittämään ettei kaljuuntumisen taustalla ole mitään elimellistä syytä. Sen jälkeen miettimään voiko kaljuuntumista hidastaa tai hoitaa jotenkin. (ihotautilääkäri on tässä hyviä). Jos ei voi, niin sitten sietää tilanteen ja opettelee ymmärtämään, että monet naiset pitävät kaljuja miehiä seksikkäinä.
...tai sitten käy päiväkirurgisessa hiustensiirto-operaatiossa. Se on yllättävän yleistä, mutta harva siitä puhuu. Maksaahan se, mutta mikäpä ei maksaisi? Ei tosin toimi pälvikaljuun, joka on autoimmuunisairaus.
Oi voi. Minä en kiinnitä mitää huomiota millaiset hiukset miehellä on tai onko kalju.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. Minä en kiinnitä mitää huomiota millaiset hiukset miehellä on tai onko kalju.
Jääkö naamastakaan mitään mieleen?
En oikein seuraa, mitä yrität sanoa.
Eiköhän vedetä happea ja mietitä uudelleen.
Finasteridi hidastamaan tai jopa estämään kaljuuntuminen, minoksidiiliä tuomaan jo olemassaoleviin hiustuppeihin uutta eloa ja vahvuutta.
Terveelliset elämäntavat, ruokaa, vettä ja urheilua. Sinkki lisäravinteena on myös todistetusti toimiva jos on sinkinpuutetta.
Muuta ei ole oikein tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tai sitten käy päiväkirurgisessa hiustensiirto-operaatiossa. Se on yllättävän yleistä, mutta harva siitä puhuu. Maksaahan se, mutta mikäpä ei maksaisi? Ei tosin toimi pälvikaljuun, joka on autoimmuunisairaus.
Pälvikalju taitaa olla 1-2% väestöllä, ei niin realistinen huolenaihe
Normaalia. Ei kannata taistella. Ei pään päällä olevia karvoja tarvitse mihinkään.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Oikein rasvainen yli kampaus ristiin.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Vierailija kirjoitti: Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Jatkaisitko yksinpuheluasi jossakin muualla, kiitos.
Mieluummin ne kuin kaljasieppo.
Mies puolestaan varmaan murehtii ap:n lihoamista.
Todella hieno ja avaava vastaus