Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
En lukenut koko thread'ia. Voipi olla että oheinen linkki on jo postattu jonkun muun toimesta!
Miesten kaljuuntumisen yleisin syy on päänahan kiristyminen ja siitä seuraava ohentuminen sekä DHT:n välillisesti aiheuttama arpeentuminen. Kestävin hoito on päänahan hieronta, mutta se vaatii yhteensä n. 36 tunti hierontaa, esim. 10 minuuttia päivässä. Markkinoilta on saatavissa laite joka helpottaa olennaisesti tuota hieronta prosessia.
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Tee, mitä haluat, kunhan et vahingoita ketään.
Lyhyt malli tai kalju. Elä seksikkään kaljusi kanssa kuin mies
Vierailija kirjoitti:
Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆
Kyllähän kolmikymppisenä alkaa kovasti jo harmaitakin kasvaa...
Vierailija kirjoitti:
Ikää vasta 30 ja hiukset lähtee jo päästä. Kohta peilin takana odottaa Bruce WIllis ilman karismaa 😆😆
Hyi miten ilkeä olet. En ymmärrä miten tämä idioottimainen kommentti on saanut yläpeukkuja niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
On vain kolme vaihtoehtoa. Tyytyy olemaan kalju, ryhtyy käyttämään peruukkia tai mene hiustensiirtoon. Minä valitsin ensimmäisen vaihtoehdon.
tällät 42-4 äänet
näin pihalla ihmiset tosiaan on. ei ihme että olet kalju
Tutkin tällä hetkellä erästä oppilastani ja toimin hänen mestarinaan. Meditoin pitäen käsiä hänen päälaellaan ja aistin saman kuin hänen kuudessas kissassa. Heihin on kiinnittynyt sama elävä korkeamman tason olento, joka aiheuttaa hiusten lähtöä.
Minulla ei siis ole mitään lääketieteellistä taustaa. Suljen vain silmät ja kanavoin ja avaan kolmannensilmän auki.
Eliön tai olennon voi myös haistaa, jos on tarkka. Se levittäytyy koko asuntoon ja tarttuu pinnoille hilseen mukana.
Kyseesä on tieteen nimeämä eliö, sieni tai home.
Minulle se näyttäytyy paljon korkeampana olentona ja hän oli hyvin häiriintynyt tunkeilustani. Koin paljon negatiivisia tunnetiloja, koska meidän tehtävänä oli hävittää tämä tai paljastaa syy karvojen ja hiusten lähtöön.
Kerroin oppilalleni että kyseinen elämäntaso on tottunut elämään kissojen ja ihmisten karvoituksen juuritasolla ja osittain elimistössäkin. On hänen asiansa mennä lääkärin vastaanotolle ja hakea "myrkky" tai vasta-aine hiustenlähtöön sientä vastaan. Kissat tulevat levittämään sienen uudestaan, koska koko asunto oli sormien kautta tunnistellenkin kontaminoitunut.
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Hommaa peruukki. Karismaattisena, maskuliinisena kaljuna on aika raskasta olla. Naisten seksisymbolina olo rasittaa sydäntä.
Alanuolittajat tais tunnistaa itsensä :D
Mikä ongelma kaljuna olemisessa on?
Ei sovi arvoihini