Miehen kaljuuntuminen. HELP!
Mitkä asiat on oikeasti toiminut miehen kaljuuntumiseen? Öljyt, pillerit, shampoot yms? Onko kellään kokemuksia miesten kaljuuntumisesta T. M30 jolla alkaa näkyä jo ensimmäisiä merkkejä
Kommentit (449)
Kaljuudessa ei ole mitään vikaa etenkin jos parta kasvaa. Kaljut miehet siistillä parralla on kuumia.
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehellä lähtis tukka niin lähtisin kans samalla 🤷🏼
Ja sulle tekis hän saman, jos sairastuisit alopeciaan ja menettäisit hiuksesi? Ei kovin tukevalla pohjalla teidän liitto, miksi edes ootte yhdessä?
Sinänsä outoa tämä nuorten miesten kaljuuntuminen. Kun olin nuori 70-luvulla, kaljuja olivat vain jotkut miehet viidenkympin jälkeen.
Mikä vie nuorilta miehiltä hiukset? Teorioita?
Minulle ihan sama onko mies kalju vai pitkätukkainen. Kaikki muut asiat merkitsee enemmän kuten miehen käytös. Pitää olla keskustelutaitoinen ja löytyä empatia kykyä, mitä ei kaikilla miehillä nykyään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan rehellisesti kaljuuntuminen on mulle yksi isoimmista ickeistä miehessä N26
Sulle tulee vähän vaikeaa kun ikää tulee, ainakin jos suomalaista miestä haluat. 25-vuotiaista miehistä 16 prosentilla on reilusti hiustenlähtöä, kun taas 40-vuotiaista sitä on jo yli puolella. Ehkä sun sitten täytyy katsella karvaisempien kansojen edustajia, kuten vaikka jotain arabeja.
Jotka kaljuuntuvat myös.
Vierailija kirjoitti:
mikään ei auta! ihan turha kuormittaa itseensä kemikaaleilla tämän takia.
T: kalju setämies
Varsinkin kun lääkkeiden sivuvaikutukset kuulostaa näin naisen näkökulmastakin pelottavilta. En haluaisi että mieheni ottaa sellaista riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä outoa tämä nuorten miesten kaljuuntuminen. Kun olin nuori 70-luvulla, kaljuja olivat vain jotkut miehet viidenkympin jälkeen.
Mikä vie nuorilta miehiltä hiukset? Teorioita?
Et vain laittanut niitä merkille. Nykyään se tulee korostetusti esille, kun monet leikkaavat päänsä kokonaan kaljuksi.
Onko kellään tunnuksia IS:n palveluun? Olisi kiva lukea tämä juttu kokonaan: Visa kokeili kaikkea estääkseen kaljuuntumisen: nämä asiat toimivat - Ilta-Sanomat www.is.fi/hyvaolo/art-2000011288727.html
Rogaine. Nizoral. Fina.
Heti alkuun, ilman huu haa tuotteiden kokeilua ensin. Siinä kokeilujen ajassa tukkaa jo putoo lisää.
Näitä saa käyttää lopun ikää. Ei sivuvaikutuksia tule kaikille tai ne ovat vähäisiä. Kokeile ja lopeta ellei suju.
Tai sitten antaa kaljuuntua vaan. Ajan myötä uuteen peilikuvana tottuu.
Vierailija kirjoitti:
On vain kolme vaihtoehtoa. Tyytyy olemaan kalju, ryhtyy käyttämään peruukkia tai mene hiustensiirtoon. Minä valitsin ensimmäisen vaihtoehdon.
Voi myös käyttää pipoa kesät talvet kuten suomalaiset rokkarit.
tukka ja järki ei viihdy samassa päässä...