Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska meidän ei tartte pitää tamppooneita perseessä.
Eivät naisetkaan niitä perseessä pidä, nolo ylis-jonne.
Sun pitäs laittaa yks suuhus!
Noinko paljon sua nolottaa, pentu? 🤣🤣
Sä oot se idiootti, joka ymmärtää kaiken lukemansa päinvastoin. Oon sulle sanonut ennenkin että sun ymmärtämyksen tasolla ei tulisi yrittää osallistua aikuisten keskusteluihin, eikä kyllä lastenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei sellaista itse tarvitsisikaan, niin vieraiden takia se on kyllä hyvä olla.
Näinpä. Mutta id.arit haluavat ennemmin säilöä vieraiden menkkarättejä keittiössään 🤣
Kaikki ei oo tuollaisia laiskoja hoardereita, jotka säilöää vuoden roskat kämppäänsä.
Mulla on nykyään menkkojen aikana kyläillessäni pakastepussi laukussa mukana johon laitan käytetyn tamponin ja kuskaan laukussa kotiin roskikseen. Siitä huolimatta olen sitä mieltä että jos käy naisvieraita, on kohteliasta olla roskis vessassa. Mun mielestä menkkaroskat keittiössä on todella ällöttäviä, ja vielä ällöttävämpää jos ovat vieraiden eikä omia. + Niiden kuskaaminen keittiöön on vieraalle ikävä tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nykyään menkkojen aikana kyläillessäni pakastepussi laukussa mukana johon laitan käytetyn tamponin ja kuskaan laukussa kotiin roskikseen. Siitä huolimatta olen sitä mieltä että jos käy naisvieraita, on kohteliasta olla roskis vessassa. Mun mielestä menkkaroskat keittiössä on todella ällöttäviä, ja vielä ällöttävämpää jos ovat vieraiden eikä omia. + Niiden kuskaaminen keittiöön on vieraalle ikävä tilanne.
Tuohonhan on helppo ratkaisu. Jokainen nainen pysyy kotonaan kuukautisten aikana, eikä työnny kenenkään luokse vierailulle!
Miksi te nsiset vierailette menkkasena kylässä? Oottakaa että menkat on ohi niin ei tarvi nolostella siteiden kanssa kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiltä varmaan tule sitä hygieniaroskaa niin paljon/päivittäin, meillä ainakin se täyttyy mun siteistä, tamponeista, pumpulilapuista ja -puikoista.
Miehillä ei tule minkäänlaista hygieniaroskaa vessassa. Paskapaperit menee pöntöstä alas ja muuta ei tule.
Kyllä joillakin tulee, jos on vaikka ollut joku sairaus siellä alapäässä ja leikkauksen jäljiltä on vaikkapa virtsapidätyskyky huonontunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te nsiset vierailette menkkasena kylässä? Oottakaa että menkat on ohi niin ei tarvi nolostella siteiden kanssa kylässä.
25% ajasta on kuukautiset enkä halua lopettaa elämistä sen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole pientä roskista vessassa, vaikka meillä asuu yksi nainenkin (minä).
Minne laitat vessaroskat?
Keittiön roskikseen.
Naiset eivät jätä menkkarättejään minun luokseni
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät jätä menkkarättejään minun luokseni
Eivät varmasti jätäkään, kun äitisi on jo käynyt menopaussin läpi.
Kyllä minulla on roskis vessassa.
M52
HEI HELVETTI JOS JOKU TOISI KUSISEN TENAN/VERISEN SITEEN MEIDÄN KEITTIÖN ROSKIKSEEN HAISEMAAN!
Minä yleensä syön tamppoonit ja siteeni. Minulla on alhainen hemoglobiini, joten saan niistä rautaa tällä tavalla.
Koska ei tarvita eikä haluta mitään menkkarättiroskista haisemaan vessaan. Vieköön itse omat rättinsä pois mennessään.
Vain yhdellä eksällä ei ole ollut ja oli muutenkin aivan idiootti.
Kellään miehellä ei ikinä ole. Ap tuntee ja tulee tuntemaan kaikki miehet
Vierailija kirjoitti:
Koska ei tarvita eikä haluta mitään menkkarättiroskista haisemaan vessaan. Vieköön itse omat rättinsä pois mennessään.
No ei sun luona kukaan nainen ole koskaan käynytkään.
Näinpä. Mutta id.arit haluavat ennemmin säilöä vieraiden menkkarättejä keittiössään 🤣