Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Joskus olen ollut juhlissa käymässä vessassa ja roskista ei ole ollut. Olen laskenut 1 + 1, en varmasti ole juhlien ainoa nainen, joka on ongelmissa. Löysin sitten vessasta jonkunlaisen muovipussin, jonka ripustin niille main, jossa roskis yleensä on. Toivon että talonväki otti vihjeestä vaarin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?
Onhan niitä koirankakkapusseja, joihin voi laittaa käytetyt siteet ja muut tiivisteet. Sitten sulkee pussin ja laittaa sen sekajäteastiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos pientä roskista ei ole, piilotan terveyssiteeni vessan kaappiin :)
Jaa. Omaan käsilaukkuun (esim sisätaskuun) pikkupussiin hyvin nenäliinaan käärittynä. Huomaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Omaan käsilaukkuun (esim sisätaskuun) pikkupussiin hyvin nenäliinaan käärittynä. Huomaamatonta.
Miksi kuljettelisin roskia käsilaukussani? Ei ole hygieenistä. Vessaroskat kuuluvat vessaan, ellei olla vaelluksella metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Hylsyt on pääosin näitä mitkä voi heittää pönttöön ja tyhjiä purnukoita tulee niin harvoin että ne voi viedä esim keittiön roskikseen
T: setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hylsyt on pääosin näitä mitkä voi heittää pönttöön ja tyhjiä purnukoita tulee niin harvoin että ne voi viedä esim keittiön roskikseen
T: setämies
Käykö sinulla naisvieraita? Suosittelen pientä roskista kuitenkin heitä varten :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla oli roskis wc:ssä silloinkin, kun olin sinkku ja asuin yksin. Juurikin tyhjiä wc-parerihylsyjä topsi-puikkoja ja jotain pakkauksia varten.
Tämä kiehtoo minua. Miksi niille pitää olla oma roskis, kun vessapaperihylsyn voi samantien viedä keittiön roskikseen. Miksi se pitää välivarastoida vessaan? Vai onko olohuoneessa oma roskis siellä syntyville roskille, vaikka yksittäisille karkkipapereille? Eteisessä roskis postiluukusta pudotetuille mainoksille/taloyhtiön tiedotteille? Kun niitä ei voi viedä keittiön roskikseen, niille pitää olla omansa.
Jostain jo vuosia sitten tuli luettua, että miehillä on kylpyhuoneessa/vessassa keskimäärin noin seitsemän esinettä, kun taas naisilla voi olla parisataa. Tästä voi päätellä, ettei miehiltä synny vessaroskaa samaan tahtiin kuin naisilla ja se mitä tulee niin sen voi kiikuttaa muualle pitämättä hajupommia vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin muuhun, esim. keittiön, roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Jostain jo vuosia sitten tuli luettua, että miehillä on kylpyhuoneessa/vessassa keskimäärin noin seitsemän esinettä, kun taas naisilla voi olla parisataa. Tästä voi päätellä, ettei miehiltä synny vessaroskaa samaan tahtiin kuin naisilla ja se mitä tulee niin sen voi kiikuttaa muualle pitämättä hajupommia vessassa.
Miehellä ei ole siskoja, äitiä, naispuoleisia ystäviä, tai peräti naisystävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin kylässä kaverilla eikä löytynyt wc:stä roskista kun vaihdoin tamppooniin,kiva oli se tamppooni kädessä huudella kaverille ja hänen miehelleen "HEI MIHIN PISTÄN TÄN TAMPPOONIN?!"
Etkö tiennyt että sulla on tamponi sisälläsi, vai mikset varautunut asiaan ennalta?
Ihanko oikeasti teillä vierailla pitää olla oma roskis mukana, kun talo ei tarjoa roskista? Laittakaa sinne vessaan edes joku muovipussi roskia varten, jos ei ole varaa ostaa pientä roskista. Tai älkää kutsuko vieraita jos asenne on noin vihamielinen
Minulla ei ole tarjota vieraille tamponeja, joten oletan, että tuovat omansa mukanaan ja osaavat myös viedä omat roskansa pois. Ei minulla ole tupakoiville tupakkaakaan, joten jos joku polttaa, niin ohjaan taloyhtiön pihalle polttamaan ja muistutan, että tumppeja ei heitellä pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen ollut juhlissa käymässä vessassa ja roskista ei ole ollut. Olen laskenut 1 + 1, en varmasti ole juhlien ainoa nainen, joka on ongelmissa. Löysin sitten vessasta jonkunlaisen muovipussin, jonka ripustin niille main, jossa roskis yleensä on. Toivon että talonväki otti vihjeestä vaarin.
Siis sinä olet se, joka tonkii kaappeja ja mitään miettimättä sotkee toisten koteja? Olen ollut juhlissa, joissa humalainen isäntä tuo tuollaisen muovipussin olohuoneen puolelle ja huutelee, että kenellä on hilloviikko, kuka ei osaa viedä roskia roskikseen vaan olettaa, että veriset tamponit on talonväen vastuulla. Tuli hetkeksi hiljaista.
AHHH sitä tunnetta kun menee kyläpaikassa vessaan, vaihtaa kuukautissiteen ja hakee silmillään roskista.. jota ei ole. Siinä sitä sitten on käärö kädessään ja miettii mihin sen tyrkkää.
Toki voi viedä keittiöön, jos tilanne on sellainen että ei nolota liikaa. Mutta on epämiellyttävä vaihtoehto, myös epähygieenisempi kuin vessan roskikseen laitto. Mulla ei ainakaan ole mitään käsilaukkua mukana käytännössä ikinä ja jos olisi, en kuljettelisi siellä terveyssiteitä, kuten en kuljettelisi muovipussissa muitakaan ruumiineritteitä. Todella outoa että joku näin toimii, miksi ihmeessä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä olet se, joka tonkii kaappeja ja mitään miettimättä sotkee toisten koteja? Olen ollut juhlissa, joissa humalainen isäntä tuo tuollaisen muovipussin olohuoneen puolelle ja huutelee, että kenellä on hilloviikko, kuka ei osaa viedä roskia roskikseen vaan olettaa, että veriset tamponit on talonväen vastuulla. Tuli hetkeksi hiljaista.
Miksi hengaat junttien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuljettelisin roskia käsilaukussani? Ei ole hygieenistä. Vessaroskat kuuluvat vessaan, ellei olla vaelluksella metsässä.
Onko teillä taloyhtiössä oma jäteastia vessaroskille vai miksi ihmeessä niitä ei voi viedä samaan roskikseen kuin muutakin vastaavaa jätettä?
Onko nämä keskustelun mielipiteet ihan tosia? Eli seuraavan kerran kun bongaan kyläpaikan jossa ei ole roskista, voin olettaa että isäntäväki on itseasiassa salaa hyvinkin naisvihamielistä ja kannattaa pysyä kaukana? Tähän mennessä olen ajatellut että kyseessä vahinko ja ajattelemattomuus, ei pahantahtoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miten te ihmiset olette ällöttäviä. Tosi kiva kaivella vaikka ruokapöydässä jotain huulirasvaa käsilaukusta siitä käytetyn tamponin vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä helvetin purnukat? Luuletko että olen joku Nalle Puh, vai?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä keskustelun mielipiteet ihan tosia? Eli seuraavan kerran kun bongaan kyläpaikan jossa ei ole roskista, voin olettaa että isäntäväki on itseasiassa salaa hyvinkin naisvihamielistä ja kannattaa pysyä kaukana? Tähän mennessä olen ajatellut että kyseessä vahinko ja ajattelemattomuus, ei pahantahtoisuus.
Luultavasti ajattelemattomuutta. Ei itse tarvita ja ei tule mieleen että vieraat voivat tarvita. Tälle sivustolla pesiytyvät armaan synnyinmaamme oudoimmat ja kusipäisimmät tapaukset, vaikka on myös paljon fiksua porukkaa.
MITÄ huh ?
Hylsyn voi polttaa