Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?

Vierailija
02.03.2025 |

Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.

Kommentit (588)

Vierailija
121/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä kysymyksestä. Naisvieraat tarvitsee tällaisen roskiksen, jottei tarvitse tulla vessasta käytetty tamponi vessapaperiin käärittynä, käteen tai farkun taskuun kätkettynä, ja sitten jotenkin salaa viedä se muiden edessä talon keittiön roskikseen, taikka tunkea omaan laukkuun pahimmassa tapauksessa. Pari kertaa kun olin tehnyt tämän tempun eli sompaillut käytetyn siteen/tamponin jotenkin hienovaraisesti keittiön roskikseen, niin ihana miesystäväni hankki vessaansa roskiksen. Hänellä kun on silmät päässä ja tajusi tämän käytännön ongelman ilman että tarvitsi/ehdin edes kysyä! Aion kiittää häntä tästä huomaavaisuudesta heti kun tulee tilaisuus. :)

Vierailija
122/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli vessassa roskis läpi sinkkuaikojeni ja ihan ensimmäisestä asunnostani alkaen. Sellainen tuntui olevan aina vessoissa, joten enpä sen olemassa oloa osannut edes kyseenalaistaa kun pääsin muuttamaan omilleni. Ei sille pahemmin tarvetta ollut itselleni, vaan jäi naispuoleisten vieraiden käytettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voisi olla fiksu ja varata sille menkkarätilleen pienen pussin/pussukan, jonka voi sitten sujauttaa käsilaukkuunsa tai takkinsa taskuun ihan tyylikkäästi, eikä jättää haisemaan kyläpaikan roskikseen. 

Sitä voisi olla fiksu ja varata roskiksen vessaan, jonka tyhjentää vierailijoiden lähdettyä, ettei veristä sidettä tarvi kantaa taskussa

Koti on meidän ja me päätetään, mitä missäkin on. Roskis vessassa on meille turha, joten sellaista ei sinne tule. Piste. 

Vierailijoiden huomioinen on teille vierasta.

Roskisten ripottelu eri paikkoihin on vieraiden huomioimista???

On sanonta, ett

Ei ole yhtään liikaa vaadittu, että ne menkkarätit viedään pois eikä jätetä toisten kotiin!

Mitä ihmettä?! 😂 Odotatko sinä vieraittesi vievän omat roskansa lähtiessään pois?

Sanotko naisvieraalle lähtiessä, että "kai huomasit ottaa ne käytetyt kuukautissuojasi meidän roskiksesta mukaasi?", vai mitä hemmettiä...?! 😂😂😂 Ja jos joku vaikka tarvitsee lautasliinaa tai talouspaperia, niin odotat heidän keräävän ne pieniin pussukoihin tai taskuihinsa ja vievän ne samalla ovenavauksella pois, kun itsekin lähtevät...?!

Vierailija
124/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä kerron kuvottavan asian:

Deittailin jonkun aikaa miestä, jolla oli teini-ikäinen tytär. Kerran tyttö sitten oli ollut isänsä luona ja minäkin menin sinne, tyttö oli jo lähtenyt äidilleen. Mies sitten minulle kertoi, että tyttö oli viettänyt pitkän aikaa vessassa ja hän oli ihmetellyt miksi. Sitten vessasta oli kuulunut rapinaa ja kun tytär oli lähtenyt, hän OLI TUTKINUT VESSAN ROSKIKSEN ja siellä oli ollut käytetty kuukautissuoja. Hän siis kertoi minulle tällaista asiaa avoimesti ja ihmetteli veristä sidettä.

Nuorena mulla oli päässäni ihme skitsoilua, että mitä jos muita kiinnostaa vessan rapinat tai roskiksen sisältö, a kuljetin aina mukanani kaikki roskat taskussa pois, sitten tulin järkiini ja tajusin ylireagoivani, kunnes sitten nyt nelikymppisenä tajusin, että tuollaisia ihmisiä todella on.

Tyypistä ilmeni muutakin outoa, joten tapailu päättyi. Tytärtä kyllä säälin, mutta se ei liity tähän k

Ehkä hän oli epäillyt tyttären käyttävän huumeita ja tutki roskiksen sen takia? 

Vierailija
125/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?

Nämä on kiusallisia tilanteita. 

Vierailija
126/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla miehillä ei ehkä ole. Eronneilla ja fiksuilla aikuisilla heteromiehillä yleensä on, ihan naisvieraita varten vaikka. Siis jos sellaisia tuppaa käymään. Mulla ollut aina ekan kämpän jälkeen.

Vierailija
127/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole pientä roskista vessassa, vaikka meillä asuu yksi nainenkin (minä).

Minne laitat vessaroskat? 

Vierailija
128/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on roskis koristeena. En ikinä löydä sinne pusseja ja muutenkin koen sen turhana. Miksi en voi viedä roskia keittiöön? Asun yksin, en kauhistu menkkasiteistäni tai muusta. Minua ei kiinnosta vaikka keittiön roskiksessa olisi veriside. Ihan yhtä ällöttävä se on vessan roskiksessa. Jossain sen on kuitenkin oltava.

Vierailija
129/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Tulee vain lisää muovipusseja ja näin roskaa. Yhtä hyvin ne voi laittaa keittiön roskikseen. 

Vierailija
130/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on laitan sinne virtsankarkailu miesten tenat.

Vierailija
131/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole pientä roskista vessassa, vaikka meillä asuu yksi nainenkin (minä).

Mitä roskia vessaan kertyy? Minulla ei tule mitään muuta kuin wc-paperia, millä pyyhin etu ja takapuoleni. Ne huuhdon eritteiden mukana viemäriin. Tyhjn paperihylsyn laitan sekajätteeseen.

Vierailija
132/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen eikä mulla ole koskaan ollut roskista vessassa. Ei tule roskaa ja jos joku purkki tyhjenee kerran kuussa niin sen jaksaa viedä keittiön roskikseen. 

Sinulla ei ole kuukautisia? Et puhdista kasvojasi, et meikkaa, etkä käytä edes wc-paperia?

Vierailija
133/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä roskia vessaan kertyy? Minulla ei tule mitään muuta kuin wc-paperia, millä pyyhin etu ja takapuoleni. Ne huuhdon eritteiden mukana viemäriin. Tyhjn paperihylsyn laitan sekajätteeseen.

Ihmettelen myös tätä. Käytän wc-paperia, jonka hylsyt voi laittaa pöntöön, vanupuikkoja kertyy niin vähän, ettei niille olisi mitään järkeä olla omaa roskista ja muovipurkit yms. vien muovikeräykseen. Paskapaperitko sinne roskikseen pitäisi laittaa? 

Vierailija
134/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?

Laittakoot vitturättinsä minne lystää. 

Ok. Tungen sen sun kurkusta alas.

Vierailija
135/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin erikoinen fiilis, kun menee jonkun uuden naistuttavan luo yöksi, ja vessan poljettavasta roskiksesta löytyy käytetty kondomi. Sanotaanko että vastaavankaltaisista syistä en ole itse sinkkumiehenä pitänyt roskakoria vessassa.

Vierailija
136/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meidän ei tartte pitää tamppooneita perseessä.

Eivät naisetkaan niitä perseessä pidä, nolo ylis-jonne.

Vierailija
137/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä sukupuolita. Eletään kuitenkin vuotta 2025. Myös miehillä voi olla kuukautisia. 

Vierailija
138/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun akka tuli taloon, niin ihmettelin ensimmäisenä, että mitä helvettiä tänne vessaan on roskis roudattu.

Oliko joku mummoikäinen rumilus?

Vierailija
139/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan vaikka olen nainen. Ei vaan mahdu sellaista pieneen kylppäriin. No eipä pikkuroskien vieminen keittiöön roskikseen ole monen metrin matka.

Vierailija
140/588 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei sellaista itse tarvitsisikaan, niin vieraiden takia se on kyllä hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi