Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Mulla on miehenä ISO roskis vessassa.
Kyllä mulla on, mutta olenkin homo. Roskikseen menee lähinnä kortsuja, hammaslankaa ja vanupuikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Kaikki tarpeeton menee pöntöstä alas.
Ei ole vessaroskista minullakaan. Mitä sinne säilöisin? Paperirullan hylsyt ja tyhjentyneet purnukat vien saman tien keittiön lajittelujätteisiin.
Ostin vessaroskiksen 10 vuotta sitten. Odottaa vieläkin ensimmäistä roskaa.
Yhdellä miekkosella, joka pyysi käymään kylässä, niin hänellä ei ollut vessassa edes vessapaperia ja käsipyyhettä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän voisi olla fiksu ja varata sille menkkarätilleen pienen pussin/pussukan, jonka voi sitten sujauttaa käsilaukkuunsa tai takkinsa taskuun ihan tyylikkäästi, eikä jättää haisemaan kyläpaikan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka luettelette miksi ette itse tarvitse roskista vessassa, eikö teillä käy ikinä ketään vieraita? Meillä on roskikset vessoissa mm. juuri sen takia, että vieraiden on mahdollista esim jättää käytetyt siteet/tamponit huomaamattomasti roskiin, eikä tarvitse kannella niitä pitkin asuntoa toiseen roskikseen.
Mulla on olemassa roskis, jonka voin laittaa vessan, jos tulee häveliäitä teinejä. Aikuiset eivät enää ujostele, vaan voivat viedä roskansa keittiöön.
Miksi et laita roskista vessaan kun tulee aikuisia vieraita? Ei kaikki koe mukavaksi lampia pitkin asuntoa side kädessään
Koska kylppärin vessanpuoleinen osa on sellainen, että roskis on aina tiellä, oli se missä vain. Siksi siellä ei olekaan jatkuvasti roskista. Ei ole vielä kukaan aikuisvieras lampsinut pitkin asuntoa side kädessään, vaan kaikki ovat osanneet laittaa sen keittiön roskikseen.
En ole tarvinnut moista edes seurustellessa. Tyttöystävät ovat aina käyttäneet keittiön pääroskista. Pimppikamppeetkin saa kääritttyä niin huomaamattomiksi etten ole niitä pannut merkille millään tavalla.
Kyllä ehkä sellaisilla miehillä, jotka on sisustuksesta kiinnostuneita, voi olla vessaroskiskin. Tai niillä, jotka huomioi naisen. Käytetyt intiimituotteet saattaa haiskahtaa, joten niitä ei mielellään keittiön roksikseen vie, sen takia monilla naisilla on vessassa kannellinen roskis.
Itselläkin oli, kunnes tulin keski-ikään, kohtu poistettiin, menkat jäi siihen - sitten tajusin, että mulla on edelleen sellainen pieni poljinsanko vessassa käytettyjä siteitä ym. varten. Ja heitin sen pois, enkä ole uutta enää hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?
Tämä. Pönttöön vaan ja sitten ihmetellään kun on viemäri tukossa.
Sen jälkeen kun aloin käyttää kuukuppia, ei ole ollut vessan roskiksessa muuta kuin käytettyä hammaslankaa ja muutama vanulappu ja vanupuikko.
Ei roskista wessaan ikinä.
T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vien keittiössä olevaan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Pahvinkeräykseen ja muovinkeräykseen
Asuin joskus todella pienessä yksiössä, missä ei ollut keittokomerossa vesipistettä, oli vain vedetty vesijohto pienelle astianpesukoneelle. siihen mahtui vain ns. pikkutiski, eli lautaset, aterimet, kahvikupit ym. kattilat, salaattikulhot ja vastaavat tiskasin kylppärin puolella, eikä tää nuorena miehenä haitannut itseä yhtään. Oli sitten ollut säätöä erään naisen kanssa, ja oltiin vuoroin yökyläilty ym perus settiä, ja eräänä aamuna kyseisen neidin lähdettä matkoihinsa löysin kylppärissä pesua odottavasta kattilasta käytetyn tamponin. ihan siis verinen, wc-paperiin kääritty tamponi. Koin tämän vinkiksi, että se roskis kannattais hommata, vaikka olisi kuinka pieni kylppäri :D siitä lähtien on ollut sellainen poljettava pieni roskis vessassa, vaikkei sinne itse tule kauheasti täytettä tuotettua...
Vierailija kirjoitti:
En ole tarvinnut moista edes seurustellessa. Tyttöystävät ovat aina käyttäneet keittiön pääroskista. Pimppikamppeetkin saa kääritttyä niin huomaamattomiksi etten ole niitä pannut merkille millään tavalla.
PImppikamppeet.. kivasti kirjoitettu
Oletko kuullut vaikka pienistä muovipusseista? Ensin tamponi wc-paperiin, sitten pussiin ja pussi kiinni. Sopivassa tilanteessa sitten vaikka keittiön roskiin tai omaan laukkuun ja pihalla roskiin. Onnistuu myös pelkkään paperiinkin käärittynä, jos ei älyä ottaa kotoa pussia mukaan.