Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (644)
Meillä 5 roskista. Oman työpöytäni alla olohuoneessa, lapsen huoneessa koulupöydän alla, kannelliset kylpyhuoneessa + erillisessä lisävessassa ja isompi lajittelulaatikosto keittiössä. Löytyy useampi paikka, johon roskat laittaa. Ne tuoksahtavat toivon jätettävän wc/kph roskikseen (vaipat, kuukautissuojat ym) ja on vieraille helppo.
Toi käytetyn siteen tai tamponin kuljettaminrn keittiöön roskikseen on vähän sama kuin kuljettaisi keittiöön vessapaperin mihin on kakkapyllynsä pyyhkinyt.
Kyllä mä olen monella sinkkumiehellä semmoiseen törmännyt. Tukholmassa asuessa varsinkin.. Semmoisila oli myös naisten hygieniatarvikkeita tarjolla. Tai sitten mä vaan eksyin tiettyjen poikamiesten koteihin jatkoille. (en harrastanut yhden illan juttuja)
Me miehet tehdään kaikki isosti ja siksi minullakin on 7 kuution roskalava siinä vessan ikkunan alla. Neiti on hyvä ja heittää tampinit ikkunasta pihalle, lava on alla.