Miksi miehillä ei ikinä ole pientä roskista vessoissaan?
Naisena olen aina pitänyt pientä jalalla avattavaa roskista vessoissa jotta sinne voi helposti heittää hygieniatarvikkeita ja muuta vessaroskaa.
Kommentit (588)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole pientä roskista vessassa, vaikka meillä asuu yksi nainenkin (minä).
Sama, ei mullakaan. Pönttöön menee suurin osa, muut roskat kannan keittiön roskiin.
En halua pikkuroskista mihinkään kotiini.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei sellaista itse tarvitsisikaan, niin vieraiden takia se on kyllä hyvä olla.
Näinpä. Mutta id.arit haluavat ennemmin säilöä vieraiden menkkarättejä keittiössään 🤣
Kukaan koskaan ikinä ei ole heittänyt menkkarättejään meidän roskiin.
Kaikki järkevät käyttävät tamponia ja ne laitetaankin onneksi pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Keittiön roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei sellaista itse tarvitsisikaan, niin vieraiden takia se on kyllä hyvä olla.
Näinpä. Mutta id.arit haluavat ennemmin säilöä vieraiden menkkarättejä keittiössään 🤣
Tamponeja ei saa laittaa pönttöön, tollo.
Vattuako minä siihen roskikseen laittaisin?
Mulla ei tuu vessassa muuta roskaa kuin tyhjät wc paperirullat jotka menee pahvinkeräykseen.
Jos joku mussuttaa että "voi kun vieraana oleva nainen tarvii siteille sun muulle" niin mun luona naiset käy vain nussimassa joten eivät menkkojen aikaan.
Veljen luona vsin vessapaperiin käärityn siteen keittiöön. Veli rupesi katsomaan että kuka on laittanut paperia sekajätteen sekaan. Ne pitäisi laittaa biojätteeseen. Se ilme kun tajusi 😅
En tarvitse vitturättiroskista.
Miksi siis palvelisin naisia tällä tavalla?
Se rättisi olisi ainoa roska siinä roskiksessa, joten oksennus ja ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Voi puhua kunnioittavammin naisten tuotteista
Käytän kuukuppia niin en tarvitse siteille roskista. Vieraita käy sen verran harvoin että todennäköisyys että vieraalla on menkat ja vieras joutuu vaihtamaan siteen käydessä luonani kahvilla on niin häviävän pieni, ettei sen takia tarvitse roskista vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi puhua kunnioittavammin naisten tuotteista
Eritteet ovat eri asia kuin tuotteet
Tarvitsen kylppärin pikkuroskista vain kuivausrummun nukkaroskille, en muuhun. Siihen se on näppärä, kaiken muun pystyisin viemään keittiön roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamponit EIVÄT KUULU pönttöön.
Sinne kuuluu vain WC-paperi ihmisestä luonnollisesti tulevien aineiden lisäksi.
Jätevevedepuhdistamoa ei kuulu tamponeilla kuormittaa.
Miksi olisi? Olen nainen ja käytän vessan roskista muutaman päivän ajan kerran kolmessa tai neljässä kuukaudessa, kun on menkat. En tarvitse roskista oikeastaan itsekään, saati jos olisin mies.
Vierailija kirjoitti:
Mihin miehet laittaa vessapaperihylsyt ja tyhjät purnukat?
Ovat varmaan niin fiksuja että vievät mennessään sinne keittiön tai missä lieneekään roskikseen
Te joilla ei ole pientä roskista vessassa: käykö teillä vieraita? Mihin he laittavat mahdolliset vessaroskansa? Kukaan ei halua kuljetella terveyssiteitä ja tamponeita keittiöön muiden edessä
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun tulee naisvieraita? Minne laittavat käytetyn terveyssiteensä? Taskuun? Käsilaukkuun? Lampsivat side nyrkkiin piilotettuna keittiön roskikselle?
Nöyryytysreissu keittiön roskikselle.
Jos pientä roskista ei ole, piilotan terveyssiteeni vessan kaappiin :)
Miehillä, joilla on läheinen sisko, olen usein huomannut roskiksen olevan. Varmaan sisko valistanut miten homma toimii, jos haluaa naisvieraille mukavan olon
Ei ikinä roskista wessaan. Yök.
T. Nainen
Se onkin tosi rankkaa hommaa