Mitä pahaa feminismissä ja tasa-arvossa on?
Kommentit (912)
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin ovat ajaneet? Konkreettisia argumentteja, ei mitään mutuilu koska "musta tuntuu siltä".
Monta esimerkkiä olen jo antanut, ne on ilmeisesti mennyt sulta ohi...
Feministit ajaa tätä seksuaalisen "vapautumisen" agendaa erittäin voimakkaasti. Ja kuinka ollakaan, nyt nuoret naiset harmittelee kun miehet haluaa vaan seksiä heistä. Onpa outoa. Kuvitellaan että pitää suostua, koska on normaalia hyppiä heti sänkyyn parin ekojen treffien jälkeen.
Toinen on tuo of ja seksityön ihannointi. Luodaan ihanaa mielikuvaa, millaista elämää se on. Vai miehetkö noita juttuja kirjoittaa? Ehei!
Pistät kyllä ihmeellisiä asioita feminismin nimiin. Seksuaalinen vapautuminen pitää sisällään sen itsemääräämisoikeuden! Se on ihmisoikeus Suomessa, lakiin kirjattu. Siihen sisältyy mm. seksuaalinen koskemattomuus.
Onlyfans ei liity mitenkään feminismiin. Siellä on myös miehiä myymässä. Se on bisnestä. Se mikä siinä on positiivista, et lähtökohtaisesti palvelunmyyjä saa itse päättää, mitä tekee ja tekeekö. Ja saa rahat itse. Toisin kuin perinteisessä prostituutiossa yleensä. Mutta kyllä toki tuohonkin palveluun on hyväkskäyttäjät jo löytäneet tiensä.
Miksi et paheksu niitä, jotka palveluja ostavat? Hehän sen kaiken mahdollistavat, eivät niinkään feministit.
Mitä pahaa tasa-arvossa on pitäisi kysyä feministeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysjärkinen ei muka kannata tasa-arvoa?
Tämä! Tasa-arvo hyvä, feminismi ei niinkään.
Feminismi ajaa tasa-arvoa.
Joo ja islam myös. Ja kommunismi tietysti. Jotkut ovat vaan tasa-arvoisempia kuin muut :D
Vierailija kirjoitti:
"Miesviha on usein ansaittua. Kurkkaapa rikostilastot ;)"
...
Koska mulle kaikki väkivallan uhrit on yhtä tärkeitä, kurkkaan myös vähän pidemmälle. Nimittäin sitä, mitä jää useiden tilastojen ulkopuolelle ja MIKSI. Eli myös naisten väkivallan uhrit. Miesuhrit, lapsiuhrit, potilaat, omaishoidettavat.. jne.
Esim kuritusväkivalta, johon äidit syyllistyvät selvästi useammin, on täysin vaiettu ilmiö. Feministejä ei kiinnosta lasten suojeleminen, jos se tarkoittaa samalla sitä, että joudutaan myöntämään aikuisen naisen väkivaltaisuus. Aikuinen nainen on aina kaikessa tärkein suojelukohde.
Feministejä kiinnostaa siis vain osapuolten sukupuoli, kuten seksistejä yleensäkin.Jos tärkeintä olisi suojella uhreja, lähestymistapa olisi täysin erilainen
TämänKIN vuoksi EI feminismille ja KYLLÄ tasa-arvolle.
"Esim kuritusväkivalta, johon äidit syyllistyvät selvästi useammin, on täysin vaiettu ilmiö. Feministejä ei kiinnosta lasten suojeleminen, jos se tarkoittaa samalla sitä, että joudutaan myöntämään aikuisen naisen väkivaltaisuus. Aikuinen nainen on aina kaikessa tärkein suojelukohde."
Kyllä minua kiinnostaa tämä. Ja olen siitä huolissani. Ihan feministi olen. Mutta herää kysymys, onko kukaan kiinnostunut lasten oikeuksista tässä kohtaa, kun tätä käytetään yleensä vain argumenttina feminismiä vastaan, ei lasten puolesta. Lastensuojelun toki vois ajatella olevan lasten asiaa ajamassa, mutta näemmä sekään ei riitä.
Lasten päivähoito sen sijaan on kyllä ihan lapsia ajatellen haluttu asia. Ettei lasten tarttisi olla oman onnensa nojassa, kun töitä on aina pitänyt tehdä.
Feministit ovat unohtaneet naiset ja ruvenneet promotoimaan trans-naisia, jotka eivät koskaan ole kuukautishäpeää tai penetraatiota kokeneet.
Nykyfeministit eivät puolusta äitiyttä vaan urasuuntautuneita naisia. En ole nähnyt feministien kantavan huolta kotiäideistä, vaan he hätistelevät pienten lasten äitejä töihin, että nämä saisivat sitten 40 vuoden päästä paremman eläkkeen! Tällainen ajattelu ei ymmärrä äitiydestä MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Täältä poistuu tuon spämmin ohella näköjään ihan asiallisiakin viestejä...
Huoh
Tätäkö tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä todiste feministi naisia avoimesti vihataan tässä yhteiskunnassa.
Harmi vaan kun mistään ei eroita kuka on feministi nainen ja kuka on normaali nainen niin me normaaliakin saadaan vihaa niskaamme.
Itse kannatan aitoa tasa-arvoa jossa naiset ja miehet on aidosti yhtä arvokkaita enkä tämmöistä feminististä tasa-arvoa missä naiset on kaikkein arvokkaampia ja miehet on vain arvottomia paskoja
Älä mene lankaan, nämä feminismin vastustajat ovat niitä jotka ovat deminisoineet koko termin, oikea feminismi ajaa juurikin niitä asioita joista kaikki hyöytyvät, eli tasa-arvoa.
Juu, se on sitten sitä oikeaa kommunismia eiku... feminismiä!
Ja ainoa hyväksyttävä miehen malli on sellainen estrogeenia tihkuva tissiposki, joka pyytelee anteeksi olemassaoloaan ja osallistuu Queers for Palestine-kulkueeseen ja elokapinaan. Samoin kuin se incelien ainoa hyväksyttävä naisen malli on valkoinen tradwife, joka on lisäksi nuori neitsyt.
Muu on toksista patriarkaattia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin ovat ajaneet? Konkreettisia argumentteja, ei mitään mutuilu koska "musta tuntuu siltä".
Feministit ajaa tätä seksuaalisen "vapautumisen" agendaa erittäin voimakkaasti. Ja kuinka ollakaan, nyt nuoret naiset harmittelee kun miehet haluaa vaan seksiä heistä. Onpa outoa. Kuvitellaan että pitää suostua, koska on normaalia hyppiä heti sänkyyn parin ekojen treffien jälkeen.
Toinen on tuo of ja seksityön ihannointi. Luodaan ihanaa mielikuvaa, millaista elämää se on. Vai miehetkö noita juttuja kirjoittaa? Ehei!
Mutta miten liität tämän feminismiin? Kuvitellaan vaikka tilanne, missä kehopositiivisuus ja naisten vapaus omasta seksuaalisuudestaan ei olisi koskaan tapahtunut. Olisiko tänä päivänä Onlyfans
"On tottakai myös naisia, jotka tykkää keveymmistä suhteista ja irtoseksistä. Se on oma valintansa, mutta se millaiseksi tämä on mennyt.. Olet "epänormaali" jos et heti "testaa seksuaalista yhteensopivuutta". Naisilla on hirveitä paineita pitää mies seksillä, muuten se lähtee lätkimään. Naisena kuulen aivan jatkuvasti näitä."
Missä naisena sinä näitä kuulet? Minä naisena en koskaan. Enimmäkseen täälläkin saa lukea vain siitä, kuinka miehet ovat onnettomia, kun eivät saa naista.
Jos todellakin on paljonkin naisia, joilla käsitys, että pitääkseen miehen heidän täytyy taipua seksitemppuihin, joita eivät muuten haluais, on se merkki siitä, että feminismillä on vielä paljon tehtävää. Valistus ei ole siis ulottunut kaikkien korviin, et mihinkään ei tarvitse suostua ja valinta on ihan jokaisen oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selvästi et ole lukenut intersektionaalisesta feminismistä mitään, kun noin pintapuoliset ajatukset asiasta on. "
Ah, vanha kunnon "et ole kristitty, joten et voi kritisoida kristinuskoa".
Olen lukenut tarpeeksi nimenomaan feministiksi itseään kutsuvien minulle suosittelemia kirjoja, jotta huomaan, että kyseessä on idealismille ja relativismille pohjautuva uskomusjärjestelmä, joka sopii heikosti yhteen faktapohjaisen todellisuuden kanssa.
Samaa soopaa kuin takku-anarkistit suoltavat. Kritiikkiin vastataan hyökkäämällä kritiikin esittäjää vastaan, ja mitätöimällä kritiikki, koska ei käytä vaikkapa juuri feminismin tai anarkismin termistöä samalla tavalla kuin 10 vuotta aatteeseen aivopesty aktivisti.
Tuohan onkin itsessään ihan jäätävä red flag että feminismin arvostelu voi olla VAIN patriarkaatin säälittävää vastaiskua, konservatiivisten n
Ne ovat niitä marxilaisuuden kaikuja. Ihan samaa kaavaa noudattivat punakaartit ja taistolaiset aikoinaan. Ei argumentoida ns. puhtaalta pöydältä, vaan canceloidaan yksilö taantumuksellisena, kapitalistisena, naisvihamielisenä, jne. Paljon helpompaa. Ja kun idealismin ja postmodernin ajattelun myötä mitään objektiivista totuutta ei ole, eikä siihen edes pyritä, vallankumous vaan jatkuu ja jatkuu. Aina löytyy se uusi, vieläkin oikeamielisempi ja intersektionaalisempi sorron muoto, joka ilmenee queer-ekslusiivisena transformatiivisen transfobian mikroaggressioina Katalonian uzbekkivähemmistöjä kohtaan.
Tähän ollaan osin jo päästy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Koska mulle kaikki väkivallan uhrit on yhtä tärkeitä, kurkkaan myös vähän pidemmälle. Nimittäin sitä, mitä jää useiden tilastojen ulkopuolelle ja MIKSI. Eli myös naisten väkivallan uhrit. Miesuhrit, lapsiuhrit, potilaat, omaishoidettavat.. jne.
Esim kuritusväkivalta, johon äidit syyllistyvät selvästi useammin, on täysin vaiettu ilmiö. Feministejä ei kiinnosta lasten suojeleminen, jos se tarkoittaa samalla sitä, että joudutaan myöntämään aikuisen naisen väkivaltaisuus. Aikuinen nainen on aina kaikessa tärkein suojelukohde.
Feministejä kiinnostaa siis vain osapuolten sukupuoli, kuten seksistejä yleensäkin.Jos tärkeintä olisi suojella uhreja, lähestymistapa olisi täysin erilainen
TämänKIN vuoksi EI feminismille ja KYLLÄ ta
"Feministit kuittaa miesten ongelmat: huolehtikaa itse!"
Siis feministien pitäisi hoitaa myös miesten ongelmat, vai?
"Entä lapset? Kukas niiden puolia pitää?"
Ketkä on ihan yleisesti kautta historian enimmäkseen huolehtineet lapsista ja heidän hyvinvoinnistaan? Siis oikeasti nyt, melkoista paskaa joku yrittää levittää. Huomaa taas selkeästi propagandan vaikutuksen, kun aika viime aikoina on usein tuo kommentti ollut liittyen feminismin arvosteluun, et feministit eivät välitä lapsista. Hei haloo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten liität tämän feminismiin? Kuvitellaan vaikka tilanne, missä kehopositiivisuus ja naisten vapaus omasta seksuaalisuudestaan ei olisi ko
"On tottakai myös naisia, jotka tykkää keveymmistä suhteista ja irtoseksistä. Se on oma valintansa, mutta se millaiseksi tämä on mennyt.. Olet "epänormaali" jos et heti "testaa seksuaalista yhteensopivuutta". Naisilla on hirveitä paineita pitää mies seksillä, muuten se lähtee lätkimään. Naisena kuulen aivan jatkuvasti näitä."
Tämä(kin) ajatus tulee Amerikasta. Siellä on tällaista kotiäitihaastetta, jossa naiset jäävät kotiin lasten kanssa, koska päivähoito on kallista. Ovat sitten miehistään riippuvaisia ja jäävät eron tullen täysin tyhjänpäälle. Heillä kova stressi pitää itsensä haluttavina, jottei mies aloita uutta kierrosta uuden naisen kanssa.
Tästä on kirkjoittanut mm. suomalainen toimittaja, joka asui jenkeissä pitkään ja tutustui tällaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
"Feministit kuittaa miesten ongelmat: huolehtikaa itse!"
Siis feministien pitäisi hoitaa myös miesten ongelmat, vai?
"Entä lapset? Kukas niiden puolia pitää?"
Ketkä on ihan yleisesti kautta historian enimmäkseen huolehtineet lapsista ja heidän hyvinvoinnistaan? Siis oikeasti nyt, melkoista paskaa joku yrittää levittää. Huomaa taas selkeästi propagandan vaikutuksen, kun aika viime aikoina on usein tuo kommentti ollut liittyen feminismin arvosteluun, et feministit eivät välitä lapsista. Hei haloo!!
Olen eri, mutta vastaan silti. Kyllä, yhteiskunnalliset ongelmat tulee hoitaa, koskevat ne mitä ihmisryhmää tahansa. En ajattele, että vaikkapa seksuaalinen ahdistelu tai äidiksi haluavien naisten syrjintä työpaikoilla olisi pelkästään naisten ongelma, joka naisten tulee itse hoitaa.
Feministejä en kyllä haluaisi "hoitamaan" oikein mitään ongelmia, koska he ovat parempia luomaan ongelmia kuin niitä ratkomaan sen enempää kuin jotain anarkomarkoa. Jos vaikka talous ja maanpuolustus jätettäisiin näiden tyyppien varaan niin huhhels.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit vihaa konservatiivisia miehiä. Miksi olisin ystävä naiselle, joka vihaa minua?
Väärin.
Feministit vihaavat miehiä.
Olet sitä miestyyppiä, joka kuvittelee jokaisen naisen, joka ei palvele sinua tai avaa jalkojaan sinulle vihaavan sinua. Emme ole olemassa sinua varten, mutta emme myöskään vihaa sinua, jos jätämme sinut ja ajatuksesi huomioimatta.
Tuo syyttelysi on todiste miesvihastasi.
Oikea tasa-arvo on sitä että oltaisi oikeasti tasa-arvoisia ilman, että toista sukupuolta väheksytään, haukutaan tai aliarvioidaan. Ja myös joidenkin tosiasioitten tunnustamista kuten se, että miehet ja naiset ovat biologisesti ja fyysisesti erilaisia eikä tämä vähennä kummankaan arvoa.