Mitä pahaa feminismissä ja tasa-arvossa on?
Kommentit (1227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysjärkinen ei muka kannata tasa-arvoa?
Tämä! Tasa-arvo hyvä, feminismi ei niinkään.
Feminismi ajaa tasa-arvoa.
Minusta feminismi ajaa naisten etuoikeuksia tasa-arvo keppihevosenaan. Oikeata tasa-arvoa feminismi ajoi ehkä 100 vuotta sitten.
Oikea tasa-arvo on sitä että oltaisi oikeasti tasa-arvoisia ilman, että toista sukupuolta väheksytään, haukutaan tai aliarvioidaan. Ja myös joidenkin tosiasioitten tunnustamista kuten se, että miehet ja naiset ovat biologisesti ja fyysisesti erilaisia eikä tämä vähennä kummankaan arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin ovat ajaneet? Konkreettisia argumentteja, ei mitään mutuilu koska "musta tuntuu siltä".
Monta esimerkkiä olen jo antanut, ne on ilmeisesti mennyt sulta ohi...
Feministit ajaa tätä seksuaalisen "vapautumisen" agendaa erittäin voimakkaasti. Ja kuinka ollakaan, nyt nuoret naiset harmittelee kun miehet haluaa vaan seksiä heistä. Onpa outoa. Kuvitellaan että pitää suostua, koska on normaalia hyppiä heti sänkyyn parin ekojen treffien jälkeen.
Toinen on tuo of ja seksityön ihannointi. Luodaan ihanaa mielikuvaa, millaista elämää se on. Vai miehetkö noita juttuja kirjoittaa? Ehei!
Pistät kyllä ihmeellisiä asioita feminismin nimiin. Seksuaalinen vapautuminen pitää sisällään sen itsemääräämisoikeuden! Se on ihmisoikeus Suomessa, lakiin kirjattu. Siihen sisältyy mm. seksuaalinen koskemattomuus.
Onlyfans ei liity mitenkään feminismiin. Siellä on myös miehiä myymässä. Se on bisnestä. Se mikä siinä on positiivista, et lähtökohtaisesti palvelunmyyjä saa itse päättää, mitä tekee ja tekeekö. Ja saa rahat itse. Toisin kuin perinteisessä prostituutiossa yleensä. Mutta kyllä toki tuohonkin palveluun on hyväkskäyttäjät jo löytäneet tiensä.
Miksi et paheksu niitä, jotka palveluja ostavat? Hehän sen kaiken mahdollistavat, eivät niinkään feministit.
Mitä pahaa tasa-arvossa on pitäisi kysyä feministeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysjärkinen ei muka kannata tasa-arvoa?
Tämä! Tasa-arvo hyvä, feminismi ei niinkään.
Feminismi ajaa tasa-arvoa.
Joo ja islam myös. Ja kommunismi tietysti. Jotkut ovat vaan tasa-arvoisempia kuin muut :D