Tyypillinen Tinder-keskustelu (esimerkki)
Minä: Hei! Sinulla onkin kivanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia! Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍
Onko tuo kuvassa oleva koira sinun oma? Onko se sheltti?
Mies: joo on oma sheltti. Nipsu.
Minä: ilmeisesti nimi tullut Muumeista? 😃
Mies: joo. Muumeja oli koko pentue.
Minä: Hauska idea kasvattajalta nimetä kaikki pennut Muumien mukaan!
Mies: Kyllä.
Siinä kaikki. Ja kyseessä oli hyvässä työssä oleva nelikymppinen mies. Tiedän ammatin varmasti, sillä sattumalta mies on mun naispuolisen kaverin entinen työkaveri.
No hän ei ilmeisesti edes etsi treffiseuraa tosissaan. Mutta hyvä esimerkki siitä, että suoraan sanottuna Tinderin on paljon tällaisia tyyppejä, jotka ovat vain "ikkunaostoksilla"
Kommentit (647)
Minä kävin tällaisen keskustelun Tinderissä yhden keski-ikäisen miehen kanssa. Olen ilmoittanut profiilissani selkeästi, että etsin pitkää suhdetta.
Minä: Moi! Mitä kuuluu?
Mies: Moi kaunis! Tuu vaan viereen tänään nukkumaan, jooko.
Minä: Enpä taida sentään vielä ihan tänään tulla.
Mies: Rupeetko mun tyttöystäväksi?
Minä: Empä tiedä vielä.
Mies: No jos et ala tyttöystäväksi niin annatko edes seksiä?
Estin miehen tämän jälkeen.
Aina arjessa on jotain tekemistä, millä keskustelun voi nainenkin avata:
- hitsi kun auto ei mennyt katsastuksessa läpi..
- lumitöitä sai taas tehdä, hiki päällä..
- lomamatkaa etsin..onko sull jo tiedossa
- olipa kiva duunipäivä, vitsin kuulin
- kaupassa sattui hauska tilanne..
Vierailija kirjoitti:
Eli fokus ensin pois persoonasta, niin voi matalalla kynnyksellä aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et jatka keskustelua, vaan lopetat, kun mies vastaa lyhyesti. Ei ihme, että ei löydy seuraa. Sinä olet kiinnostunut koirasta eikä mies nähtävästi aio sitä myydä.
Sullekin näköjään epäselvää, mitä keskusteleminen tarkoittaa.
Et taida saada mätchejä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuo on turhaa löpinää. Ei naista kiinnosta miehessä kuin raha.
Sinussa ei edes se. Next!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli fokus ensin pois persoonasta, niin voi matalalla kynnyksellä aloittaa.
EI onnistu miehiltä, joiden päät ui syvällä heidän perseissään.
Niiltä tulee automaatilla naisvihaa, joka itseasiassa on heidän pelkojensa synnyttämää. Alamittainen mies tietää olevansa surkimus.
Tässäkin ketjussa muuan paskanhajuinen incel.
Vierailija kirjoitti:
Taisit juuri kertoa, mikä sua kiinnostaa ja mikä sulta puuttuu. Me naiset ollaan töissä ja tienataan. Mikset sinä ole?
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin tällaisen keskustelun Tinderissä yhden keski-ikäisen miehen kanssa. Olen ilmoittanut profiilissani selkeästi, että etsin pitkää suhdetta.
Minä: Moi! Mitä kuuluu?
Mies: Moi kaunis! Tuu vaan viereen tänään nukkumaan, jooko.Minä: Enpä taida sentään vielä ihan tänään tulla.
Mies: Rupeetko mun tyttöystäväksi?Minä: Empä tiedä vielä.
Mies: No jos et ala tyttöystäväksi niin annatko edes seksiä?
Estin miehen tämän jälkeen.
Ei kannata jatkaa sanailua tuollaisen kanssa. Kaikki tuollaiset "ei vielä" ovat ihan turhia, kun jo tuon ekan viestin jälkeen pitäisi olla selvää, että ei kiinnosta kyseinen mies ollenkaan. Itse olisin jättänyt vastaamatta siihen, ja ehkä olisi syytä poistaa match jo tuossa kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo työn kysyminen ensimmäisenä on yksi isoimmista ärsytyksen aiheista miehille. Tältä palstalta opittua.
No tuskin on edes etäisesti normaaleille miehille. Palstan syrjäytyneille ul eille varmaan, kun eivät halua sanoa etteivät ikinä ole töissä käväisseetkään.
Minä taas en ymmärrä miksi se pitää heti kysyä? Ilmeisesti naiset arvioi työpaikan perusteella onko mies tarpeeksi hyvä ja kiinnostava, ja sellaisen naisen kanssa mulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset arvot
Tosi moni mies kysyy seksimieltymyksistä heti kärkeen, vaikka nainen on vakavaa perisuhdetta etsimässä. Ilmeisesti mies haluaa tietää onko nainen tarpeeksi hyvä ja kiinnostava. Sellaisen miehen kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Meillä on erilaiset arvo
Pitäisköhän ensi kerralla sanoa, että kestävä erektio kumin kanssa on kaiken a ja o. Tää on muutenkin ihan totta.
Treffeille ei ainakaan kannata lähteä heti. Muuten mies luulee, että seksiäkin lohkeaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsiä keskustelunaiheita. Itse en ainakaan jaksaisi kuluttaa aikaa kirjoittelemalla tuntemattoman kanssa tällaisia. Ainoa järkevä noista on ehkä tuo lomamatka-aihe, ja sekin vain siinä tapauksessa, jos molempien profiileista käy ilmi, että matkustelu on heille tärkeä asia. Nuo muut puheenaiheet kuulostavat lähinnä siltä, että ei keksi toiselle MITÄÄN sanottavaa, niin sanotaan jotain geneeristä ja tylsää, joka ei liity mihinkään. Vaikea uskoa, että tuollaisista keskustelunaiheista mitään kiinnostavaa keskustelua syntyisi. Vaikea myöskään uskoa, että toisen mielenkiinto heräisi jostain arkisten, tylsien ja täysin yhdentekevien asioiden kertomisesta.
Asun keskisuuressa kaupungissa ja minulle yksi tärkeä asia on, että mätsi asuu lähellä. Minulla ei ole autoa, pärjään täällä hyvin julkisilla, lapsen koulupolku ja elämä on muutenkin täällä.
Siksipä swaippailen Tinderissä oikealle niitä lähialueen jannuja, profiilista en ole aina niin tarkka, että onko paljon kuvausta tms. ja lähellä asuvaa on helpompi treffata jos haluaa tutustua tarkemmin.
Erään kerran tuli sitten mätsi ilmeisesti sijainnin perusteella, joka laittoikin nopeasti viestiä illalla noin kahdeksan aikaan.
Hän: "Moikkaaaa
Tuu hakee rekkamies kyläö😘🤪
Minä: Moi! Vähän liian nopeet liikkeet miun makkuun heti kyläillä. Milläs mielellä sitä ois kylään oltu tulossa?
H: No ei ainakaan kerta kivaa
Asun Mikkeli. Ja usein täöllä.
M: Mikkeli on vähän kaukana.
H: Usein tääl
Ja autolla pöösee
M: Oon yleensä tykännyt vain lähellä olevista.
H: Aijh
No höh
Ois kiva ollu yö yhdes ja katsoa vaikka leffa
M: En heti oo ketään yöksi ottamassa.
H: Aijaaaa
Et ees mua"
En sitten ruvennut rahtaria majoittamaan luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Asun keskisuuressa kaupungissa ja minulle yksi tärkeä asia on, että mätsi asuu lähellä. Minulla ei ole autoa, pärjään täällä hyvin julkisilla, lapsen koulupolku ja elämä on muutenkin täällä.
Siksipä swaippailen Tinderissä oikealle niitä lähialueen jannuja, profiilista en ole aina niin tarkka, että onko paljon kuvausta tms. ja lähellä asuvaa on helpompi treffata jos haluaa tutustua tarkemmin.
Erään kerran tuli sitten mätsi ilmeisesti sijainnin perusteella, joka laittoikin nopeasti viestiä illalla noin kahdeksan aikaan.
Minä: Moi! Vähän liian nopeet liikkeet miun makkuun heti kyläillä. Milläs mielellä sitä ois kylään oltu tulossa?
Ja autolla pöösee
Miksi lähdit tuhlaamaan aikaasi tuollaiseen neuvotteluun?
Kun miehen aloitusrepliikki oli noin tökerö, niin miksi edes kysyit, millä mielellä olisi tullut - eikö se nyt ole aika selvää? Kun ei ollut sun juttu, olisit voinut vain ignoorata koko tyypin. En tajua, miksi jotkut lähtevät mukaan noihin vonkausjankkauksiin ja vastailevat kiltisti tyypille, joka yrittää väsytystaistelua saadakseen yhden illan panon.
Paras on laittaa joitain rapaloita keskustelun sekaan jotta tietää onko toinen ihan pölvästi
Tyypillisen miehen osalta, Tyypillinen Tinder- keskustelu.
No matches
Siitä voi sitten jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna : näistä saa kavereitten kanssa hyvät naurut.