Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
541/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

`"Mies tuntee itsensä täysin tarpeettomaksi, ellei saa seksiä. "

Itse en miehenä tunne kyllä noin radikaalisti. Olen minä monella muulla tavalla edelleen hyödyllinen ilman seksiäkin ja monelle eri ihmiselle. Mutta haluaisiin olla tarpeellinen myös jollekin ihan erityiselle naisellekin nimenomaan miehenä ja myös seksuaalisessa mielessä. Sekin on henkisesti tärkeää jotta tuntee itsenä ihan kokonaiseksi mieheksi eikä vain sukupuolettomaksi henkilöksi.

Onneksi et. Todella monet miehet tuntevat juuri noin.

Ymmärrän senkin. Mutta se on vähän liian seksikeskeinen ajatus ja siitä voisi olla hyvä yrittää eroon. On kuitenkin ihan selvää että ihmien on aina tarpeellinen ja hyödyllinen elämässä lukemattopmien eri asioiden kautta ja aika harva niistä lopulta liittyy seksiin.

Liika seksikeskeisyys ajattelussa myös useimmilla miehillä vähentää todennäköisyyttä siihen seksin saamiseen eikä lisää sitä.

Vierailija
542/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" kutsutaan gold diggereiksi naisia, jotka haluavat miehen joka hemmottelee."

Se että hemmottelemalla joku suostuu antamaan seksiä tai alkaa sitten vasta haluta seksiä kanssani ei kyllä  saa minua näin miehenä tuntemaan itseäni kovin halutuksi. Lähinnä hyväksikäytetyksi joten ymmärrän hyvin tuon gold digger ajatuksen.

Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että minusta ei olisi hyvin tärkeää myös välillä hemmotella ja kehua naista., päinvastoin. Mutta en tee sitä siksi että toinen sitten vasta olisi halukas seksiin. Kyllä sen halun pitää lähteä ihan siitä että minä itse olen haluttava.

Ei kaikilla naisilla halu toimi tyylillä "tuossa on haluttava mies joten haluan seksiä hänen kanssaan"

Se on enemmän miehille tyypillistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin onko suhteen pilaava asia haluttomuus vai se että seksiä pitäisi olla mona kertaa päivässä jotta on tyytyväinen?"

Käytännön tasolla se, kumpi näistä toteutuu. 

Mutta varsinaisesti ongelma on erilaiset tarpeet. Näin myös silloin, jos kerroista ollaan samaa mieltä, mutta toivotusta toteutustavasta ei. 

Vierailija
544/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä "ei pitäisi" olla missään tilanteessa. Seksiä voi olla kun molemmat sitä haluavat. Hemmottelua voi olla arjessakin, eikä kaikki hemmottelu ole suuria suorituksia. Kaikki on hyvin yksilöllistä."

Varmaan sanoin hieman huonolla sananvalinnalla tuossa että seksiä "pitäisi olla". Tarkoitin sitä että jos suhde on hyvä ja kummatkin kohtelevat toista hyvin niin se seksiä on useimmilla silloin osa ihan arkea eikä tarvitse mitään suuria eleitä jotta molemmat voivat syttyä siihen tilanteeseen. Ja olen ehdottomasti samaa mieltä että hemmottelun ei tarvitse olla mitään suurta ja mahtavaa vaan arjen pieniä tekoja ja sanoja.

Viittasin aikaisemmassa kirjoituksessani enemmän tuohon gold digger ajatukseen ja siinä yleensä puhutaan hemmottelussa kalliista lahjoista ja sen semmoisista.

Vierailija
545/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa se on ongelma, jos toinen haluaa mutta toinen ei eikä erotakaan haluta. Siinä kieltää toiselta aika ison palan ihmisyyttä. Varsinkin jos ei toinen saa sitten toteuttaa tarpeitaan muuallakaan.

ja jos kykenee miettimään oman laatikossa ulkopuolelta, miesten haluttomuudesta ei edes puhuta vaan se on korkeintaan pilkan ja vähättelyn aihe. "Mittauta testit", "tuhkamuna", "et oo oikea mies". Kaikki on kuultu.

Vierailija
546/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiltti ihminen ei ole ilkeä,  ne ovat toisensa poissulkevat asiat. Huonolla tuulella voi ketutusta purkaa muuhunkin kuin ilkeilyyn. Jos ei näin toimi, ei ole kiltti"

Kenellä vain on huonot hetkensä, myös kilteillä. Kiltteyden ehto ei ole se ettei olisi koskaan ikinä ilkeä vaan se että tajuaa että se vika on itsessä eikä toisessa ja pystyy tämän myöntämään ja pyytämään aidosti anteeksi.

Vierailija
547/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa se on ongelma, jos toinen haluaa mutta toinen ei eikä erotakaan haluta. Siinä kieltää toiselta aika ison palan ihmisyyttä. Varsinkin jos ei toinen saa sitten toteuttaa tarpeitaan muuallakaan.

ja jos kykenee miettimään oman laatikossa ulkopuolelta, miesten haluttomuudesta ei edes puhuta vaan se on korkeintaan pilkan ja vähättelyn aihe. "Mittauta testit", "tuhkamuna", "et oo oikea mies". Kaikki on kuultu.

Ei siinä kiellä yhtään mitään. Kumpikin määrittelee itse milloin haluaa seksiä ja millä ehdoilla on suhteessa.

Puhut ikäänkuin haluton ilkeyttään kieltäisi seksin ja toivon ettet ajattele että hänen kuuluisi haluttomana sitä harrastaa

Vierailija
548/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiltti ihminen ei ole ilkeä,  ne ovat toisensa poissulkevat asiat. Huonolla tuulella voi ketutusta purkaa muuhunkin kuin ilkeilyyn. Jos ei näin toimi, ei ole kiltti"

Kenellä vain on huonot hetkensä, myös kilteillä. Kiltteyden ehto ei ole se ettei olisi koskaan ikinä ilkeä vaan se että tajuaa että se vika on itsessä eikä toisessa ja pystyy tämän myöntämään ja pyytämään aidosti anteeksi.

Jatkuvasti ilkeilevä ja mököttävä ei ole kiltti vaan hänelle on toinen ilmaus, kusipää nimittäin

Vierailija
549/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies, jolla on edes yksi käsi, ei voi kärsiä sek sin puutteesta. "

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Masturbointi ei ole seksiä vaan itsetyydytystä. Ei kukaan sano tai ajattele harrastaneensa seksiä kun on vetänyt käteen. Valot päälle.

Vierailija
550/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että hemmottelemalla joku suostuu antamaan seksiä tai alkaa sitten vasta haluta seksiä kanssani ei kyllä  saa minua näin miehenä tuntemaan itseäni kovin halutuksi. Lähinnä hyväksikäytetyksi joten ymmärrän hyvin tuon gold digger ajatuksen.

Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että minusta ei olisi hyvin tärkeää myös välillä hemmotella ja kehua naista., päinvastoin. Mutta en tee sitä siksi että toinen sitten vasta olisi halukas seksiin. Kyllä sen halun pitää lähteä ihan siitä että minä itse olen haluttava.

Ei kaikilla naisilla halu toimi tyylillä "tuossa on haluttava mies joten haluan seksiä hänen kanssaan"

Näin voi olla mutta se ei muuta sitä mitenkään että en tunne itseäni miehenä kovin haluttavaksi jos sen naisen haluaminen on kovin ehdollista juuri tietynlaisten hemmottelukuvioiden kautta. Se tuntuu enemmän siltä että ostan seksiä.

Rakkaudessa oleellista on kuitenkin se että (tiettyyn rajaan saakka) se toinen nimenomaan hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet eikä vaadi sinulta rakkauden ehtona jotain mitä et ole. 

Vierailija
551/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se miten paljon miehet arvostelevat naisia vähentää naisten seksihaluja. Naiset nimittäin eivät tunne enää olevansa seksikkäitä, eivätkä näin ollen halua seksiä niin paljoa. Naisviha osuu siispä inceleillä omaan nilkkaan.

Olen incel, arvostan naisia enemmän kuin miehiä. En vihaa naisia. Pahiten naisia ovat kuulleni arvostelleet ihan naimisissa olevat miehet.

Olen aina ollut naisille ystävällinen.

Aww, toivottavasti löydät ihanan naisen itsellesi! : )

Olen alkanut saada jo raivokohtauksia oman pääni sisällä tai pyörittämään kostofantasoita kiusaajilleni  ja olen kaiken aikaa kamalan stressaantunut, mutta esim. naisille ja mukaville miehille pyrin olemaan vaikka väkisin kohtelias, vaikka kuinka kiukuttaisi ja jos saa hyvää kohtelua osakseen, se lauhduttaa kiukun, mutta se kiukku palaa, kun palaan kotiin.

Täytyy alkaa tuhlata kiukkua ja aggressiota taas vanhaan tapaan liikuntaan. Aloitakin heti tänään. Ei tästä muuten tule yhtään mitään.

Mun elämä meni sekaisin, kun olin nuorempana aina kaikille ylikiltti ja sillä lailla tulee vain tallotuksi jalkoihin. Nykyään lietson itseäni vihaan ja tekisi mieli lyödä nyrkkiä pöytään ja tarvittaessa pitää puoliaan lyömällä, kun mikään muu ei tunnu toimivan.

En kuitenkaan toimi noin. Vohani kohdistuu lähinnä oman pääni sisälle ja itseeni. Se on vaarallista!

Vierailija
552/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voi olla mutta se ei

Siinä tapauksessa olet yhteensopiva naisen kanssa jonka halu toimii miestyypillisemmin. 

Vierailija
553/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet haluttava, kun olet kiltti ja ihana. Ihan siksi, että sängyssäkin pitää huomioida toista. Itseensä keskittyvästä ökkömökkiäisestä ei tule seksikkäät vibat. 

Vierailija
554/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei siinä kiellä yhtään mitään. Kumpikin määrittelee itse milloin haluaa seksiä ja millä ehdoilla on suhteessa."

Ei elämä ole noin yksinkertaista. Kyllähän jokainen ymmärtää että parisuhteet eivät ole pelkkää seksiä vaan monimutkainen vyyhti tunteita, asumisjärjestelyitä, taloudellisia siteitä ja sosiaalisia ympyröitä. Sekä usein myös lapsia. Ei niistä lähdetä noin vain vaikka miten se seksi ei toimisi.

Vierailija
555/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies, jolla on edes yksi käsi, ei voi kärsiä sek sin puutteesta. "

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Masturbointi ei ole seksiä vaan itsetyydytystä. Ei kukaan sano tai ajattele harrastaneensa seksiä kun on vetänyt käteen. Valot päälle.

Aijaa. Minä sanon usein itsetyydytyksen jälkeen ääneen, että sainpa juuri todella hyvää seksiä. Mutta toisaalta olenkin nainen. 

Vierailija
556/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei siinä kiellä yhtään mitään. Kumpikin määrittelee itse milloin haluaa seksiä ja millä ehdoilla on suhteessa."

Ei elämä ole noin yksinkertaista. Kyllähän jokainen ymmärtää että parisuhteet eivät ole pelkkää seksiä vaan monimutkainen vyyhti tunteita, asumisjärjestelyitä, taloudellisia siteitä ja sosiaalisia ympyröitä. Sekä usein myös lapsia. Ei niistä lähdetä noin vain vaikka miten se seksi ei toimisi.

Ei niin. Mutta jokaisen omalla vastuulla on päättää millä ehdoilla jää suhteeseen. Ikinä, ikinä ratkaisu ei ole ainakaan vaatia halutonta harrastamaan seksiä vastentehtoisesti. Ymmärrän kyllä että puolisolle haluttomuus on hankala tilanne mutta näin se vaan menee, seksi kuuluu tilanteeseen jossa ei ole painostusta vaan vapaata halua molemmilta.

Vierailija
557/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti ilkeilevä ja mököttävä ei ole kiltti vaan hänelle on toinen ilmaus, kusipää nimittäin

Se on sitten eri asia. Mutta kilttikään ihminen ei ole sellainen että hän ei ikinä voisi suuttua tai sanoa koskaan kenellekään mitenkään pahasti. Ei sellainen vaatimus enää ole inhimillinen.

Vierailija
558/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on pakkopullaa nykyisin, Saa elää rauhassa selibaatissa, kun 

tahtoo.

Vierailija
559/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten eri asia. Mutta kilttikään ihminen ei ole sellainen että hän ei ikinä voisi suuttua tai sanoa koskaan kenellekään mitenkään pahasti. Ei sellainen vaatimus enää ole inhimillinen.

Ei tässä siitä ole puhuttu vaan miehestä joka alkaa ilkeillä ja mököttää jos ei saa seksiä silloin kun haluaa 

Vierailija
560/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi olla mutta se ei muuta sitä mitenkään että en tunne itseäni miehenä kovin haluttavaksi jos sen naisen haluaminen on kovin ehdollista juuri tietynlaisten hemmottelukuvioiden kautta. Se tuntuu enemmän siltä että ostan seksiä.

Rakkaudessa oleellista on kuitenkin se että (tiettyyn rajaan saakka) se toinen nimenomaan hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet eikä vaadi sinulta rakkauden ehtona jotain mitä et ole. 

Mulle haluamisen ja ylipäätään myös parisuhteen ehtona on, että mies pitää minua viehättävänä ja kiinnostavana. Jos mies käyttäytyy siten, että tunnin olevani samalla tavalla kiinnostava kuin rautakaupan Jari, niin en valitettavasti halua seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän