Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (957)

Vierailija
941/957 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies makuuhuoneessa on lähinnä häiriötekijä, paljon nautinnollisempaa yksin. Voisin hyvin olla parisuhteessa aseksuaalin tai homomiehen kanssa, mutta viihdyn myös mainiosti yksin. 

Vierailija
942/957 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut haluton koko elämäni, mutta silti pysty esittämään että tykkään seksistä jne... Seksiä mieheni kanssa melkein joka päivä ja tätä menoa ollut koko suhteen ajaan eli 5 vuotta. Saan seksistä ainoastaan vain jonkunlaista validaatiota että olen viehättävä ja tietenkin kiva että mies nauttii. Minun haluttomuus johtuu varmaan kun alapäässä ei oikein ole minkäänlaista tuntoa ja orgasmeja en ole ikinä saanut seksissä. Masturboidessa saan minuutissa jos haluan.

Koen että "haluttomuuteni" seksiä kohtaan on kyllä ongelma ihan MINULLE. Olisi kiva jos saisi orgasmeja seksin aikana ja seksi tuntuisi itsellekin mahtavalta ja HALUAISIN seksiä jne... Harmittaa että ei, joten seksi minulle on sitten vain sellaista näyttelemistä ja se on välillä surullista mutta en jaksa enään etsiä ratkaisuja ongelmaani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/957 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että yleistän nyt rajusti, mutta yleistän kuitenkin. Miesten ja naisten seksuaalisuus on melko kaukana toisistaan. Kuin ne kuuluisat Mars ja Venus. Mies haluaa jatkuvasti, nainen on pidättyvämpi. Naisella on kuukautiset, ovulaatiot ja raskaudet. Miehen ei tarvitse kuin ruikkaista ja vaatia lisää. Ei kai se ole sen kummempaa kuin biologiaa. Ja turha nyt tulla toitottamaan niiden miesten ja naisten, joille asia on päinvastoin. Yleistin.

Seuraa Avara luonto:

Yleisesti ottaen uros tekee kaikkensa kelvatakseen naaraalle. Naaras valitsee kumppaninsa. Jos naarasta ei kiinnosta, uros jää ilman. Uroksen täytyy siis tehdä kaikkensa kelvatakseen, sillä naaraalle on tärkeää lajin säilyminen hyvien geenien kautta. Uros, joka ei kelpaa, joutuu lauman ulkopuolelle.

Naarasta ei paljon uroksen pallien pakotukset kiinnosta.

Piste.

Jos lähdetään "Avara luonto"-linjalle, niin jos uros ei kelpaa naaraalle, ei se suinkaan jää ilman, vaan hakee vapaan naaraan jolle kelpaa. Lisäksi kelvattuaan naaraalle, uros hakee tyypillisesti toisen naaraan, jonka kanssa paritella, eikä sitä paljon kiinnosta, toivooko tämä ensimmäinen naaras uskollisuutta vai ei.

Meidän monogaaminen parisuhde on kuitenkin aika kaukana tuosta nisäkkäiden lisääntymisestä. Johtuisiko siitä, että haemme elämäämme muutakin sisältöä kuin geenien jatkamisen.

Vierailija
944/957 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen. 

Ero.

Vierailija
945/957 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä parisuhteessa kumppanin haluttomuus tai halujen suuri ero ei tarkoita seksittömyyttä. Hyvä kumppani ymmärtää toisen tarpeet ja tarvittaessa tyydyttää hänet, veikkei itse juuri silloin kovin halukas olisikaan.  Mutta kyllä se seksin laatuun vaikuttaa. Ainahan se on nautittavampaa silloin kun kumppanikin on innolla mukana varrattuna siihen että aistii toisen vain olevan mukana koska ei halua kumppaninsa kokevan puutetta.

Jos tuollainen on hyvä parisuhde niin ei ole ihme, että moni nainen valitsee sinkkuelämän. Kyllä ahdistaisi parisuhde, jossa on velvoitettu tyydyttämään toisen tarpeita. Oikeasti hyvässä parisuhteessa toki kumppani voi käyttäytyä tavalla, joka lisää sun halujasi. Sitten sitä haluaakin itse enemmän. 

Itse luit sinne väliin tuon "velvoitettu", vaikka siitä ei puhuttu mitään. Hyvässä parisuhteessa kumpikin *haluaa omasta tahdostaan* vastata toisen tarpeisiin, *ei* velvollisuudesta.

Vierailija
946/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhan uskonnon miehet ei kysele suomalaisen naisen halukkuutta. Annat tai itket ja annat. 😏

Mikä näissä kommenteissa on pointti? Pitää antaa, vaikka ei haluaisi, ettei tarvitse joskus ehkä antaa jollekin, vaikka ei haluaisi? 

Miehetkin joutuvat tekemään paljon asioita, joita eivät halua. Mikä siinä miehen ilostuttamisessa on niin paha asia?

Miksi sinä et ilahduta homomiehiä jakamalla pyllyäsi? Sama asia. Mikä siinä homomiehen ilahduttamisessa on niin paha asia? 

Vierailija
947/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees. Bordellit laillisiksi ja maksulliseen seksiin kelakorvaus. Jätetään me "raiskaajat" naiset rauhaan.

Miksi siitä jotain kelakorvausta pitäisi saada? Minulle tärkeitä nautintoja elämässä ovat esim herkullinen ravintolaruoka, teatterit ja jalkahieronta. 

Olen murheellinen ilman noita elämän nautintoja. Myös hevoseni on minulle äärimmäisen tärkeä, ja ilman hevosharrastustani olisin huonommassa kunnossa sekä henkisesti että fyysisesti. 

Jos seksin harrastamisesta saisi kelakorvausta niin kai myös minulle nautintoa ja terveyttä tuovista asioista tulisi saada? 

Vierailija
948/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä traumoja keskustelijoilla mahtaa olla. Mutta melko pelottavalta kuulostaa, jos lapsilta pitäisi isätkin viedä. 

Itselläni on ihan terve suhde molempiin vanhempiini. Näin olen myös kasvanut ihan tavalliseksi ihmiseksi, joka on solminut ihan tavallisen ihmissuhteen eikä juokse hakemassa kampaajalta hyväksyntää. 

Jos itse on elämässä traumoja kokenut, ei siitä pidä kaikkia syyllistää. 

Minä olen myös aivan tavallinen ihminen, jolla on kaksi ihanaa vanhempaa.

Seksihalut minulta loppuivat yli kymmeneksi vuodeksi siihen, että miehet aina odottavat kaiken kosketuksen johtavan seksiin. Silloin loppui se kosketus ja sitä kautta seksikin.

Nykyään olen suhteessa miehen kanssa joka osaa antaa hellyyttä, huomiota ja kosketusta ilman, että odottaa siitä seksiä, ja näin seksielämämme onkin vilkasta ja hyvää. Hänellä meni pitkään saada houkuteltua tämä puoli minusta takaisin esiin, mutta kun vihdoin koin olevani hänen sylissään turvassa muistakin syistä kuin seksihimon vuoksi, heräsi seksuaalisuuteni uudelleen henkiin. Asiaa vauhdittivat tietysti myös yhteiset kivat harrastukset ja muu hauska yhteinen tekeminen. Mies yhä 12v jälkeen ostaa minulle kukkia ja järjestää treffi-iltoja. Eikä silloinkaan koskaan oleta seksiä saavansa. Harrastamme seksiä 3-5 kertaa viikossa spontaanisti. 

Koen nykyään olevani rakastettu ja arvostettu muutenkin kuin vain seksin kautta. 

Jos ikinä päädyn vielä johonkin uuteen suhteeseen, ja jos hetkeäkään näyttää siltä että mies pitää hyvänä vain seksin toivossa, lopetan suhteen saman tien. Nautin siitä seksistä silloin kun oloni on muutenkin haluttu, hyväksytty ja rakastettu. Silloin se iljettää jos kosketukset ja hellyys tulee aina pelkästään sen seksin vuoksi. 

Vierailija
949/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole loukkaantunut naisille siitä, etten saa seksiä. Se loukkaamtuminenhan kohdistuu sisäänpäin ja niihin syihin ja syiden aiheuttajiin, jonka vuoksi en saa seksiä. Onko tämä liian vaikeaa ymmärtää? Tosin vain naiseltahan sitä voisi saada ja vain maksusta, mutta se on helvetin kallista.  Tällä elämänkokekemuksella, jos muuttuisin yhtäkkiä naiseksi, kävisin jakamassa ressukkamiehille ja kiusatuille pojille ihan mielelläni. Saisivat ainakin joltain. Seksin puute loukkaa miehen tunteita. Eri asia on sitten mihin sen loukkaantumisen kohdistaa ja syyttääkö siitä ketään tai mitään, mutta tunteita loukkaavaa ja vaurioittavaa  se on joka tapauksessa.

Et kävisi. Jos olisit nainen, niin sitten ymmärtäisit kuinka vastenmielistä seksi on ilman sitä halua.

Jaatko nyt seksiä puutteessa oleville homomiehille? Ihan että vain joskus hekin saisivat?

Ai, et halua ja olisi ikävää? Miksi kuvittelet että se naisille olisi yhtään sen mieluisampaa ilman sitä halua? 

Vierailija
950/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En saa pillua"

Siinäpä vasta romanttinen mies.

Ei sinun onnellisuutesi seksin harrastamisesta ole kiinni mies hyvä. Opettele ensin olemaan onnellinen itsesi kanssa. Sinun ongelmat on ihan muualta lähtöisin.

Kenenkään naisen tehtävä ei ole tehdä sinua onnelliseksi, eikä kukaan siihen edes pystyisi. Seksi ei ole mikään lääke jota voi naisilta vaatia

Olet harvinaisen tyhmä, ymmärtämätön ja lukutaidoton. Sinä et tule koskaan tajuamaan, miten kamala asia seksin puute on miehille. Miksiköhän ilotyttöjä kutsutaan ilotytöiksi? Onko kukaan kuullut puhuttavan surutytöistä? Kuullessani kaltaistesi naisten hyökkäävää ja alentavaa puhetta, tuntuu yhä enemmän siltä, että alan käymään jossain vaiheessa ilotytön luona. Voihan sille jättää vaikka suklaarasian ja pari kukkaa huomionosoituksena. 

Ilotyttöjä kutsutaan ilotytöiksi miesten näkökulmasta. Ettehän te miehet heidän tunteistaan, iloista tai suruista oikeasti välitä. 

Vierailija
951/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut haluton koko elämäni, mutta silti pysty esittämään että tykkään seksistä jne... Seksiä mieheni kanssa melkein joka päivä ja tätä menoa ollut koko suhteen ajaan eli 5 vuotta. Saan seksistä ainoastaan vain jonkunlaista validaatiota että olen viehättävä ja tietenkin kiva että mies nauttii. Minun haluttomuus johtuu varmaan kun alapäässä ei oikein ole minkäänlaista tuntoa ja orgasmeja en ole ikinä saanut seksissä. Masturboidessa saan minuutissa jos haluan.

Koen että "haluttomuuteni" seksiä kohtaan on kyllä ongelma ihan MINULLE. Olisi kiva jos saisi orgasmeja seksin aikana ja seksi tuntuisi itsellekin mahtavalta ja HALUAISIN seksiä jne... Harmittaa että ei, joten seksi minulle on sitten vain sellaista näyttelemistä ja se on välillä surullista mutta en jaksa enään etsiä ratkaisuja ongelmaani..

Mitä helvettiä mä just luin, oikeastiko harrastat seksiä äijän kanssa, joka ei anna sinulle nautintoa? Nyt vähän itsekunnioitusta, nainen! Mieluummin yksin, kuin huonon kumppanin kanssa.

Vierailija
952/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Sama kun mies on haluton ja nainen vauvakuumeilee.

Vierailija
953/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa hyvät ihmiset, että seksin saaminen ei ole mikään jokamiehen oikeus. 

Vierailija
954/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään ongelma. Ongelma on siinä että naisen tulisi ilmaista olevansa haluton. Huono parisuhde ja puuttessa elävä kumppani ei ole kai sen naisenkaan etu? Vai onko? 😳

Suurin osa naisista ei ole haluttomia. Monella naisella ne halut vain heräävät siitä, että heitä huomio ja pitää hyvänä, ja sen huomiota ja hyvänäpitoa täytyy myös saada pyyteettömästi, ei niin että aina odottaa seksiä

Tämän kun miehet ymmärtäisivät niin sitä seksiä heruisi paljon useammin. Mikään ei vie seksihaluja tehokkaammin kuin mies, jolla on seksi jatkuvasti taka-ajatuksena. 

Vierailija
955/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna saa olla niin haluton kuin haluaa, parisuhteessa ei, jos toinen onkin halukas. Jälkimmäisessä tilanteessa tulee ottaa ero, jos ei pysty suorittamaan omaa osaansa parisuhteessa. Hyvin yksinkertaista. Miten tästä voi saada sivukaupalla keskustelua edes aikaiseksi? Ap:n viesti esimerkiksi on loputonta jaarittelua vailla todellista sisältöä.

Ei tule. Sen eron ottaa se, joka kokee että suhteesta ei saa sitä mitä haluaa, eli tässä tapauksessa se halukas. Eroa ei voi laittaa sen vastuulle joka sitä ei halua.

Vierailija
956/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ennemminkin ongelma se että haluton osapuoli valehtelee/antaa ymmärtää olevansa päinvastaista suhteeseen päästäkseen?

Eli että manipuloiva valehtelu ei oliskaan ihan aina se paras vaihtoehto?

Eihän sitä etukäteen voi tietää että lopahtavatko halut vaiko ei jos niitä alkuun kuitenkin on. Parisuhteesta kannattaa pitää huolta jotta ne halut pysyvät mukana. 

Vierailija
957/957 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En minä sellaista kuvittele, mutta sekin olisi parempi kuin kärvistellä puutteessa ja ainakin joku olisi ajatellut minua ja tehnyt jotain hyvää vuokseni. Jos tästä naiseksi muuttuisin, alkaisin jakamaan reppanoille. On se puute niin kamalaa."

Taidat olla ihan vajaa. Jos muuttuisit naiseksi, sinulla olisi naisen seksuaalinen vietti, ei miehen. Et siis jakaisi kenellekään reppanoille mitään säälipilua.

Ihan sama, kuin nainen sanoisi, että "jos tästä mieheksi muuttuisin, eläisin niin, ettei seksi valtaisi koko ajatusmaailmaani". Pöljä.

En minä sitä seksuaaliasesta vietistä tekisi pöljä, vaan hyväntekeväisyydestä. 

Sinä voisit nytkin tehdä hyväntekeväisyyttä puutteessa olevia miehiä kohtaan ja käydä heille pyllistämässä. Miksi et tee? 

Kyllä, se on täsmälleen sama asia. Jos sitä seksiä ei halua niin sitä ei halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi