Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
521/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei voi kädellään saada pillua, joka on jokaisen miehen tarve ja jonka puute kiristää pipoa. Muita tyhmiä kysymyksiä?"

Olen huomannut että monille naisille on hankala ymmärtää miten tärkeää miehelle se seksi naisen kanssa on sekä fyysisesti mutta myös erityisesti henkisesti. Kuten joku on hyvin sanonut, mies kokee olevansa rakastettu kun saa seksiä, nainen haluaa seksiä kun tuntee olevansa rakastettu.

Mies siis tuntee olevansa hyväksytty miehenä silloin kun nainen haluaa seksiä hänen kanssaan. Tämä om varmaan ihan evoluution tuotos koska nainen on perinteisesti ollut se jonka on odottettu olevan tarkempi siitä kelle "antaa" ja kenelle ei. Ja siksi saaminen on miehelle ollut osoitus siitä että hän ei ole kuka tahansa vaan ihan erityinen.

Evoluution tulos?? Hah! Salli mun nauraa! Kokeile sosiaalista ja yhteiskunnallista eriarvoisuutta ja kaksinaismoralismia. 

Vierailija
522/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies ei voi kädellään saada pillua, joka on jokaisen miehen tarve ja jonka puute kiristää pipoa. Muita tyhmiä kysymyksiä?"

Olen huomannut että monille naisille on hankala ymmärtää miten tärkeää miehelle se seksi naisen kanssa on sekä fyysisesti mutta myös erityisesti henkisesti. Kuten joku on hyvin sanonut, mies kokee olevansa rakastettu kun saa seksiä, nainen haluaa seksiä kun tuntee olevansa rakastettu.

Mies siis tuntee olevansa hyväksytty miehenä silloin kun nainen haluaa seksiä hänen kanssaan. Tämä om varmaan ihan evoluution tuotos koska nainen on perinteisesti ollut se jonka on odottettu olevan tarkempi siitä kelle "antaa" ja kenelle ei. Ja siksi saaminen on miehelle ollut osoitus siitä että hän ei ole kuka tahansa vaan ihan erityinen.

Evoluution tulos?? Hah! Salli mun nauraa! Kokeile sosiaalista ja yhteiskunnallista eriarvoisuutta ja kaksinaismoralismia

Nainen on myös ihan biologisesti valikoivampi koska lisääntyminen on naiselle paljon isompi riski kuin miehelle. Sosiaaliset normit ja kulttuuriset tavat ovat vain heijastus tästä erossa riskien suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen halukas. Halut vaan menee omaa mieheen hänen käytöksensä takia:

- seksialoitteet liian ronskeja

- arjesta puuttuu hellyys, romantiikka ja kauniit kehut paitsi niinä hetkinä kun haluaa seksiä

- mököttää ja ilkeilee jos ei ole saanut seksiä silloin kuin herralle sopii

Ei meillä tietenkään ole seksiä. Haluja mulla on kovasti mutta ne kohdistuu romanttisiin herrasmiehiin, jotka kohtelevat minua kauniina naisena. Mietin eroa.

Sulla on mies ja hän mököttää ja ilkeilee, kun ei saa.

No mitäpä luulet, että ne miehet, joilla ei ole naista, eivätkä saa seksiä, tekevät? Niistä tulee ns. liukkuisia ampiaisia ja kaikilla tavoin tikittäviä aikapommeja. Seksin puute voi miehillä räjäyttää pään, vaikka olisi luonteeltaan kuinka kiltti tahansa.

No se syy mököttämiseen ja ilkeyteen on juuri seksin puute, ei mikään muu.

Siis naisten syytä kaikki. Miksi en ole yllättynyt? Jos te naiset vain olisitte niin ja näin, niin sitten minä olisin tyytyväinen ja onnellinen. Reppana. Naisten armoilla. 

Vierailija
524/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntee itsensä täysin tarpeettomaksi, ellei saa seksiä. Seksittömyys nostaa valtavasti stressitasoja ja agressioita sekä laskee itsetuntoa. Seksi taas suorastaan poistaa stressin ja tekee elämästä iloisampaa ja huolettomampaa ja normaalilla miehellä aggressiot katoavat.

Naiset ovat kautta historian tienneet ja ymmärtäneet tämän. Ainoastaan 2000-luvulla moni nainen on unohtanut koko asian.

Vierailija
525/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten paljon miehet arvostelevat naisia vähentää naisten seksihaluja. Naiset nimittäin eivät tunne enää olevansa seksikkäitä, eivätkä näin ollen halua seksiä niin paljoa. Naisviha osuu siispä inceleillä omaan nilkkaan.

Vierailija
526/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa mieheltä pihtaaminen ei kyllä ole kenenkään muun syy kuin naisten.

Miehellä ei ole pillua jota pihdata itseltään.

Vierailija
527/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten paljon miehet arvostelevat naisia vähentää naisten seksihaluja. Naiset nimittäin eivät tunne enää olevansa seksikkäitä, eivätkä näin ollen halua seksiä niin paljoa. Naisviha osuu siispä inceleillä omaan nilkkaan.

Olen incel, arvostan naisia enemmän kuin miehiä. En vihaa naisia. Pahiten naisia ovat kuulleni arvostelleet ihan naimisissa olevat miehet.

Olen aina ollut naisille ystävällinen.

Vierailija
528/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän mies saa seksiä, sitä itsevarmemmaksi se tekee miehen ja mitä vähemmän...

Vierailija
529/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntee itsensä täysin tarpeettomaksi, ellei saa seksiä. Seksittömyys nostaa valtavasti stressitasoja ja agressioita sekä laskee itsetuntoa. Seksi taas suorastaan poistaa stressin ja tekee elämästä iloisampaa ja huolettomampaa ja normaalilla miehellä aggressiot katoavat.

Naiset ovat kautta historian tienneet ja ymmärtäneet tämän. Ainoastaan 2000-luvulla moni nainen on unohtanut koko asian.

Olen samaa mieltä siitä, että seksi on todella tärkeää miehille. Mutta miksi miehet eivät sitten halua hemmotella ja arvostaa naisia, kun naiset kuitenkin pystyvät tekemään miehet hyvin onnellisiksi? Ei haluta tarjota treffeillä, vaaditaan kulujen puolitusta 50/50 ja kutsutaan gold diggereiksi naisia, jotka haluavat miehen joka hemmottelee.

Vierailija
530/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen halukas. Halut vaan menee omaa mieheen hänen käytöksensä takia:

- seksialoitteet liian ronskeja

- arjesta puuttuu hellyys, romantiikka ja kauniit kehut paitsi niinä hetkinä kun haluaa seksiä

- mököttää ja ilkeilee jos ei ole saanut seksiä silloin kuin herralle sopii

Ei meillä tietenkään ole seksiä. Haluja mulla on kovasti mutta ne kohdistuu romanttisiin herrasmiehiin, jotka kohtelevat minua kauniina naisena. Mietin eroa.

Sulla on mies ja hän mököttää ja ilkeilee, kun ei saa.

No mitäpä luulet, että ne miehet, joilla ei ole naista, eivätkä saa seksiä, tekevät? Niistä tulee ns. liukkuisia ampiaisia ja kaikilla tavoin tikittäviä aikapommeja. Seksin puute voi miehillä räjäyttää pään, vaikka olisi luonteeltaan kuinka kiltti tahansa.

No se syy mököttämiseen ja ilkeyteen on juuri seksin puute, ei mikään muu.

Mököttää ja ilkeilee mutta luonteeltaan kiltti buahhahahha

Kannattaa kasvaa aikuiseksi ennen parisuhdetta niin se voi toimiakin

Vierailija
531/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein naisvihamielisimpiä ovat panomiehet. Ikävä pilata päiväsi tällä. 😁

Vierailija
532/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen incel, arvostan naisia enemmän kuin miehiä. En vihaa naisia. Pahiten naisia ovat kuulleni arvostelleet ihan naimisissa olevat miehet.

Olen aina ollut naisille ystävällinen.

Aww, toivottavasti löydät ihanan naisen itsellesi! : )

Vierailija
533/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

`"Mies tuntee itsensä täysin tarpeettomaksi, ellei saa seksiä. "

Itse en miehenä tunne kyllä noin radikaalisti. Olen minä monella muulla tavalla edelleen hyödyllinen ilman seksiäkin ja monelle eri ihmiselle. Mutta haluaisiin olla tarpeellinen myös jollekin ihan erityiselle naisellekin nimenomaan miehenä ja myös seksuaalisessa mielessä. Sekin on henkisesti tärkeää jotta tuntee itsenä ihan kokonaiseksi mieheksi eikä vain sukupuolettomaksi henkilöksi.

Vierailija
534/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen samaa mieltä siitä, että seksi on todella tärkeää miehille. Mutta miksi miehet eivät sitten halua hemmotella ja arvostaa naisia, kun naiset kuitenkin pystyvät tekemään miehet hyvin onnellisiksi? Ei haluta tarjota treffeillä, vaaditaan kulujen puolitusta 50/50 ja kutsutaan gold diggereiksi naisia, jotka haluavat miehen joka hemmottelee."

Ymmärrän ajatuksen mutta voisit myös miettiä asiaa siltä kantilta että seksin ei kuuluisi myöskään olla miehelle joku palkinto joka saadaan kun mies täyttää kaikki naisen toiveet.

Ja tämä ei siis tarkoita että meihen ei tarvitsisi kohdella naista hyvin ja rakastettavasti tai ei pitäisi hemmotella naista. Mutta näiden asioiden pitäisi tulla mieheltä ihan vain rakkaudesta naista kohtaan, ei seksin toivossa. 

Ja seksiä pitäisi olla myös ihan arjessa, ei vain jonkun suuren hemmottelusuorituksen jälkeen.

Vierailija
535/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät osaa lukea. Se parisuhteessa seksin puutteesta kärsivä mököttää ja äksyilee seksin puutteen vuoksi. Silti se mies voi olla pohjimmiltaan luonteeötaan kiltti.

Minulla ei ole parisuhdetta, enkä saa seksiä. Äksyilen samasta syystä kuin se parisuhteessa puutteessa kärvistelevä. En pura kuitenkaan kiukkuani naisiin, vaan aggressioni näkyvät muuten ja vihan ja kiukun tunteita on pään sisällä.

Kaikki, jotka tuntevat minut hyvin, ovat aina kuvaneet minua kiltiksi. 

Eli puhuin myös niistä parisuhteissa äksyilevistä ja mököttävistä miehistä ja  kaikista muista miehistä, en todellakaan pelkästään itsestäni! Maailma ei pyöri pelkästään minun napani ympärillä. Joillain naisilla se näkyy kyllä pyörivän.

Vierailija
536/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

`"Mies tuntee itsensä täysin tarpeettomaksi, ellei saa seksiä. "

Itse en miehenä tunne kyllä noin radikaalisti. Olen minä monella muulla tavalla edelleen hyödyllinen ilman seksiäkin ja monelle eri ihmiselle. Mutta haluaisiin olla tarpeellinen myös jollekin ihan erityiselle naisellekin nimenomaan miehenä ja myös seksuaalisessa mielessä. Sekin on henkisesti tärkeää jotta tuntee itsenä ihan kokonaiseksi mieheksi eikä vain sukupuolettomaksi henkilöksi.

Onneksi et. Todella monet miehet tuntevat juuri noin.

Vierailija
537/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen samaa mieltä siitä, että seksi on todella tärkeää miehille. Mutta miksi miehet eivät sitten halua hemmotella ja arvostaa naisia, kun naiset kuitenkin pystyvät tekemään miehet hyvin onnellisiksi? Ei haluta tarjota treffeillä, vaaditaan kulujen puolitusta 50/50 ja kutsutaan gold diggereiksi naisia, jotka haluavat miehen joka hemmottelee."

Ymmärrän ajatuksen mutta voisit myös miettiä asiaa siltä kantilta että seksin ei kuuluisi myöskään olla miehelle joku palkinto joka saadaan kun mies täyttää kaikki naisen toiveet.

Ja tämä ei siis tarkoita että meihen ei tarvitsisi kohdella naista hyvin ja rakastettavasti tai ei pitäisi hemmotella naista. Mutta näiden asioiden pitäisi tulla mieheltä ihan vain rakkaudesta naista kohtaan, ei seksin toivossa. 

Ja seksiä pitäisi olla myös ihan arjessa, ei vain jonkun suuren hemmottelusuorituksen jälkeen.

Seksiä "ei pitäisi" olla missään tilanteessa. Seksiä voi olla kun molemmat sitä haluavat. Hemmottelua voi olla arjessakin, eikä kaikki hemmottelu ole suuria suorituksia. Kaikki on hyvin yksilöllistä.

Mutta muuten mielestäni hyviä ajatuksia. Jos molemmat saavat hyvää seksiä, silloin seksi on molemmille palkinto hyvästä suhteesta.

Kannattaa googlata myös responsiivinen halu, joka on naisilla yleisempi. Se tarkoittaa että halukaskin nainen kaipaa virittelyä jotta on valmis seksiin. Varmaan vaihtelee paljon mitä tarkoittaa käytännössä.

Vierailija
538/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kutsutaan gold diggereiksi naisia, jotka haluavat miehen joka hemmottelee."

Se että hemmottelemalla joku suostuu antamaan seksiä tai alkaa sitten vasta haluta seksiä kanssani ei kyllä  saa minua näin miehenä tuntemaan itseäni kovin halutuksi. Lähinnä hyväksikäytetyksi joten ymmärrän hyvin tuon gold digger ajatuksen.

Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että minusta ei olisi hyvin tärkeää myös välillä hemmotella ja kehua naista., päinvastoin. Mutta en tee sitä siksi että toinen sitten vasta olisi halukas seksiin. Kyllä sen halun pitää lähteä ihan siitä että minä itse olen haluttava.

Vierailija
539/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sille naisen aviomiehelle nyt ainakin.

Vierailija
540/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät osaa lukea. Se parisuhteessa seksin puutteesta kärsivä mököttää ja äksyilee seksin puutteen vuoksi. Silti se mies voi olla pohjimmiltaan luonteeötaan kiltti.

Minulla ei ole parisuhdetta, enkä saa seksiä. Äksyilen samasta syystä kuin se parisuhteessa puutteessa kärvistelevä. En pura kuitenkaan kiukkuani naisiin, vaan aggressioni näkyvät muuten ja vihan ja kiukun tunteita on pään sisällä.

Kaikki, jotka tuntevat minut hyvin, ovat aina kuvaneet minua kiltiksi. 

Eli puhuin myös niistä parisuhteissa äksyilevistä ja mököttävistä miehistä ja  kaikista muista miehistä, en todellakaan pelkästään itsestäni! Maailma ei pyöri pelkästään minun napani ympärillä. Joillain naisilla se näkyy kyllä pyörivän.

Kiltti ihminen ei ole ilkeä,  ne ovat toisensa poissulkevat asiat

Huonolla tuulella voi ketutusta purkaa muuhunkin kuin ilkeilyyn. Jos ei näin toimi, ei ole kiltti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän