Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
1/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oikeasti kenellekään ongelma. Yhteiskunta on yliseksualisoitu ja kaikkien pitäisi haluta koko ajan, mutta ei siihen kukaan oikeasti pysty. 

Vierailija
2/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole oikeasti kenellekään ongelma. Yhteiskunta on yliseksualisoitu ja kaikkien pitäisi haluta koko ajan, mutta ei siihen kukaan oikeasti pysty. 

Yliseksualisoitu??? No ei taatusti ole vaan täysin aliseksualisoitu. Eihän sitä seksiä saa mistään, ei edes pahimpaan puutteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi seksiä mihkään.

Vierailija
4/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalle se on ongelma; miehistä moni unelmoi neitsyt kumppanista. Sen sijaan seksiä kokematon -joko omasta syystään tai vastoin omaa halua oleva mies taas on monen mielestä halveksittava ja kuvottava incel. 

Vierailija
5/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen. 

Vierailija
6/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliseksualisoitu??? No ei taatusti ole vaan täysin aliseksualisoitu. Eihän sitä seksiä saa mistään, ei edes pahimpaan puutteeseen.

Liittyvät toisiinsa.

Osa porukasta täysin kyllästynyt seksiin jo ajatuksena. Eikä haluta ajatella itseä jonkun randomin himon tyydytyksen alustana. Ei yllätä hirveästi että tuosta asetelmasta vetäydytään suojaan. Onko ihmisten erottaminen se masterplan, luultavasti.

Vierailija
7/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen. 

Jos nainen itse haluaisi haluta seksiä, niin silloin on ongelma kuten kirjoitinkin... 

Jos taas parisuhteessa nainen ei halua Mutta mies haluaa, niin paras olisi erota. Minun mielipiteeni. Ei kenenkään kannattaisi itseä taivuttaa liikaa siihen mitä ei halua... naisen tässä esimerkissä seksiin eikä miehen selibaattiin 

Ap

Vierailija
8/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno copetus 🤨

Vierailija
9/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutat turhaan happea.

Vierailija
10/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitön elämä on hyvää elämää minulle. Olen onnellinen. 

Vierailija
11/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ongelma kiltille länsimaiselle yhteiskunnalle, kun naiselle annetaan kaikki vapaus olla millään tavalla hyödyllinen. Samalla miehet vapautuu pelaamaan pleikkareita eläkeikään saakka. 

Ei mikään ihme, että meidät korvaa yhteiskuntajärjestys, jossa naisen on pakko tehdä 6 lasta ja häntä ei päästetä kouluun tai työuralle.

Siellä miehetkin joutuu hankkimaan perheelleen elannon, vaikka sitten pikkurikollisena.

Vierailija
12/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter North pystyy ! Ja ps, jättäkää ihan heti ne pihtari akat.

Vierailija
13/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ongelma eikä pitäisikään jos olet sinkku voit olla miten haluat. Jos taas olisit parisuhteessa ja vaatisit miestä tyytymään tilanteeseen silloin se on ongelma koska toista ei voi vaatia seksiin mutta ei myöskään pakottaa olemaan ilman jolloin jos on haluton parisuhteessa niin silloin pitää vaan erota.

Vierailija
14/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyvät toisiinsa.

Osa porukasta täysin kyllästynyt seksiin jo ajatuksena. Eikä haluta ajatella itseä jonkun randomin himon tyydytyksen alustana. Ei yllätä hirveästi että tuosta asetelmasta vetäydytään suojaan. Onko ihmisten erottaminen se masterplan, luultavasti.

Aha, joo, jos tarvitsee ja haluaa pillua, ei välitä naisesta. Selvä juttu, ehkä minunkin miehenä pitäisi ajatella naisista yhtä tunteettomasti ja julmasti kuten sinä ajattelet miehistä ja uhnohtaa naisten tunteet ja tarpeet, niin oma seksin puutteeni ei sitten vituttaisi ja kiristäisi vannetta niin paljoa. 

Tai vituttattaisihan se, mutta ymmärtäisi paremmin, miksi seksiä on mahdotonta saada keneltäkään. En ole homo, joten homoilu ei ole vaihtoehto, mutta katsos kun meillä miehilöäkin on tunteet ja meidän tunteitamme loukkaa kaikkein eniten se, jollei sitä seksiä saa.

Vierailija
15/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mä esimerkiksi haluan koko ajan ja aloittajan ja ensimmäisen kommentoijan ulostulot halventevat terveen libidon ja kehon omaavia ihmisiä

Vierailija
16/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyvät toisiinsa.

Aha, joo, jos tarvitsee ja haluaa pillua, ei välitä naisesta. Selvä juttu, ehkä minunkin miehenä pitäisi ajatella naisista yhtä tunteettomasti ja julmasti kuten sinä ajattele

Olet loukkaantunut naisille, koska eivät halua harrastaa randomin kanssa seksiä?

Vierailija
17/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin nuoria ja haluttomia .🙄

Vierailija
18/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin parikymppisenä luin ahdistuneena kirjallisuutta ja nettivinkkejä, söin kaiken maailman ashwagandhaa ja muita epämääräisiä luonnontuotteita, ja tein seksuaalisuutta herätteleviä harjoitteita paikat ruvella, koska koin olevani viallinen, kun miehiä halujeni vähäisyys ahdisti. 

Surullista, kuinka moni meistä ymmärtämättään itse typistää itsensä pelkäksi objektiksi. Ja kuinka helposti siihen näiden sinkkuaikojen lyhyiden valaistumisten jälkeen puskee itsensä uudestaan, kun alkaa jälleen suhteeseen miehen kanssa. 

Vierailija
19/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksitön elämä on hyvää elämää minulle. Olen onnellinen. 

Miehenä olisit onneton, joten ole iloinen, että olet nainen, sinulla on selviä etuoikeuksia miehiin nähden. Tästä syystä minua on alkanut kaduttaa, että synnyin mieheksi, vaikken naiseksi voi, enkä halua tästä muuttua ja homo en ole, enkä haluaisi kenenkään muunkaan olevan. Naisena saisi aina halutessaan pillua, miehenä ei koskaan.

Vierailija
20/945 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian islami valtaa suomen ja naisilta ei enää kysellä halukkuutta.

Näin siinä muuten ajan mittaan käy.

Terkut sinne pershihhelistöön!

Teillä on kumma taipumus siirrellä maalitolppia. Kun ette saa pillua, alkaa muiden syyttely. Kaikki te sovinistit olette kuitenkin ihan samanlaisia raiskaajia uskontoon katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän