Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle naisen haluttomuus oikeastaan on ongelma?

Vierailija
24.02.2025 |

Minulta meni pitkään tajuta, että haluttomuuteni ei oikeastaan ole ollenkaan ongelma itselleni. Minut on uskoteltu ymmärtämään, että haluttomuuteni on jotain mitä pitää hoitaa. 

Mutta ei se ole. Minä olen ihan tyytyväinen elämääni. 

Naisen haluttomuus on ongelma miehille joille haluttomat naiset eivät anna, sekä yhteiskunnalle, jolle haluttomat naiset eivät synnytä veronmaksajia. 

Ymmärrän, että toisinaan naisen haluttomuus on ongelma myös naiselle itselleen joka haluaisi haluta. 

Mutta mitenköhän usein tilanne on kuten minulla oli, nainen ajattelee haluttomuutensa olevan ongelma vain koska se on ongelma miesten ja yhteiskunnan vuoksi? Vaikka nainen itse ei haluttomuudestaan kärsi? 

Kommentit (945)

Vierailija
501/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karjumisen sijaan usein miehellä on vaihtoehtona kuunnella naista ja sitä mistä haluttomuus johtuu. "

Hyvin usein lopputulema on se että kukaan ei lopulta oikein tiedä. Ei nainen itse, ei mies eikä kukaan asiantuntija. Ei vain haluta.

Tietenkin voidaan heitellä että "jos sinä sitä tai tätä niin sitten voisin haluta" mutta lopulta aika harvoin ratkaisu on niin simppeli.

Hyvin usein kyllä tietää muttei kiinnosta kuunnella 

Se että ihminen ajattelee tietävänsä haluttomuuden syyn ja se että se olisi sen haluttomuuden ainakaan koko syy ovat kaksi eri asiaa.

Jos haluttomuus katoaisi helposti muuttamalla yhtä tai kahta pientä asiaa elämässä niin meillä olisi aika vähän sitä jäljellä.

Niin, kannattaisi siis kuunnella mitä vaimo puhuu. Ne kaksi pientä asiaa ovat aika usein arjessa huomiointi ja esileikki

Vierailija
502/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karjumisen sijaan usein miehellä on vaihtoehtona kuunnella naista ja sitä mistä haluttomuus johtuu. "

Hyvin usein lopputulema on se että kukaan ei lopulta oikein tiedä. Ei nainen itse, ei mies eikä kukaan asiantuntija. Ei vain haluta.

Tietenkin voidaan heitellä että "jos sinä sitä tai tätä niin sitten voisin haluta" mutta lopulta aika harvoin ratkaisu on niin simppeli.

Hyvin usein kyllä tietää muttei kiinnosta kuunnella 

Jo se, että toista ei kiinnosta kuunnella on varma tie saada suhde kariutumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen halukas. Halut vaan menee omaa mieheen hänen käytöksensä takia:

- seksialoitteet liian ronskeja

- arjesta puuttuu hellyys, romantiikka ja kauniit kehut paitsi niinä hetkinä kun haluaa seksiä

- mököttää ja ilkeilee jos ei ole saanut seksiä silloin kuin herralle sopii

Ei meillä tietenkään ole seksiä. Haluja mulla on kovasti mutta ne kohdistuu romanttisiin herrasmiehiin, jotka kohtelevat minua kauniina naisena. Mietin eroa.

Vierailija
504/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus ja pihtaaminen ei ole haluttomalle ongelma, jos on sinkku tai parisuhteessa hyvän tyypin kanssa. Mies saattaa lyödä päätä seinään ja karjua lenkkeillessään, koska on turhautunut. Naisella taas kaikki on hyvin ja hän ihmettele kun tulee ero. 

Karjumisen sijaan usein miehellä on vaihtoehtona kuunnella naista ja sitä mistä haluttomuus johtuu. Miehet liioittelevat selvästi seksin tärkeyttä kun eivät halua tehdä mitään asian eteen. Kaikki pitäisi tulla hopeatarjottimella eteen.

Jostakin syystä monen miehen mielestä naisen hurmaaminen ja hyvänäpitäminen on vain pelimieskirjoista opittua teeskentelyä, joka kuuluu vain alun demovaiheeseen, eikä jotakin mikä tulisi luontaisesti kun on naisen kanssa jota haluaa. 

Vierailija
505/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä parisuhteessa haluttomuus on tietenkin molempien ongelma. Sinkkuna se ei sitten ole kenenkään ongelma. Vähän samaan tapaan kuin erilaiset siisteyskäsitykset, jos vaikkapa näin stereotyyppisesti miestä ei kiinnosta paskaakaan vaikka kämppä on kuin sikolätti, niin eipä se sinkkuna haittaa ketään muutakaan. Jos taas ollaan parisuhteessa, niin se on kyllä molempien ongelma jos mies elää kuin sika, eikä edes siivoa.

Vierailija
506/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lukenut lähes kaikki kommentit. Erittäin voimakkaan libidon omaavana naisena ymmärrän hyvin miehiä jotka haluavat/tarvitsevat seksiä. Olen nyt jo lähes seitsenkymppinen ja onneksi halut vähän laantuneet, mutta pahimpina haluaikoina oli oikeasti jopa tuskallista. Ihan vaikkapa yksin kadulla kävellessä tai työpaikalla alapää tykytti aivan järjettömästi. Onneksi minulla oli mies joka halusi. Jopa pikkulapsiaikana saatoimme harrastaa seksiä pari kolmekin kertaa päivässä. Ei toki ihan joka päivä, mutta viikottain vähintään viisi kertaa. Eli kyllä parisuhteessa haluttomuus kumman puolison tahansa puolelta on ongelma halullisen näkökulmasta. Tänä päivänäkin haluaisin paljon enemmän kuin saan. Ja itsetyydytys ei anna sitä mitä tarvitsen, minua ei tarvitse herätellä, turhaudun siihen vaan, haluan miehen heti sisääni ja yhdynnässä vain saan oikean orgasmin. Tiedän, että minut tullaan tyrmäämään täällä ja haukkumaan inceliksi, mutta kirjoittamani on täysin totta, eli olen nainen, kaksi lasta synnyttänyt. Luultavasti minulla naiseksi on huomattavan voimakas libido mille en voi mitään. Haluttomuudessa itsessäänhän ei ole vikaa, mutta parisuhteessa se voi olla suhteen pilaava asia mikäli toisella on edes osittain samanlaiset halut kuin itselläni.

Vierailija
507/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, kannattaisi siis kuunnella mitä vaimo puhuu. Ne kaksi pientä asiaa ovat aika usein arjessa huomiointi ja esileikki"

Sinällään totta mutta ongelma on se että kun se haluttomuus on jo ehtinyt syntyä niin se ei useinkaan enää suoraan palaa vain sillä että korjataan jokunen asia. Se kun on jo ehtinyt vaikuttaa kahden ihmisen väliseen suhteeseen haikentävästi ja se halu ei läheskään aina enää mitenkään helposti palaa jos on jo ehtinyt pettyä toiseen.

Silloin jos asia on ihan tuore niin se voikin onnistua hyvin mutta vaikkapa vuosien jälkeen ei enää niinkään helposti.

Ja on myös paljon ihan hormonaalista ja psykologista haluttomuutta jota ei ole helppo kenenkään kotikonstein korjata.

Vierailija
508/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, kannattaisi siis kuunnella mitä vaimo puhuu. Ne kaksi pientä asiaa ovat aika usein arjessa huomiointi ja esileikki"

Totta silloin jos haluttomuus johtuu vain ja ainoastaan näistä puutteista. Paljon on kuitenkin näiden lisäksi haluttomuutta jonka syyt ovat moninaisia ja hankalasti löydettävissä.

Vierailija
509/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lukenut lähes kaikki kommentit. Erittäin voimakkaan libidon omaavana naisena ymmärrän hyvin miehiä jotka haluavat/tarvitsevat seksiä. Olen nyt jo lähes seitsenkymppinen ja onneksi halut vähän laantuneet, mutta pahimpina haluaikoina oli oikeasti jopa tuskallista. Ihan vaikkapa yksin kadulla kävellessä tai työpaikalla alapää tykytti aivan järjettömästi. Onneksi minulla oli mies joka halusi. Jopa pikkulapsiaikana saatoimme harrastaa seksiä pari kolmekin kertaa päivässä. Ei toki ihan joka päivä, mutta viikottain vähintään viisi kertaa. Eli kyllä parisuhteessa haluttomuus kumman puolison tahansa puolelta on ongelma halullisen näkökulmasta. Tänä päivänäkin haluaisin paljon enemmän kuin saan. Ja itsetyydytys ei anna sitä mitä tarvitsen, minua ei tarvitse herätellä, turhaudun siihen vaan, haluan miehen heti sisääni ja yhdynnässä vain saan oikean orgasmin. Tiedän, että minut tullaan tyrmäämään täällä ja haukkumaan inceliksi, mutta

Niin onko suhteen pilaava asia haluttomuus vai se että seksiä pitäisi olla mona kertaa päivässä jotta on tyytyväinen?

Vierailija
510/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lukenut lähes kaikki kommentit. Erittäin voimakkaan libidon omaavana naisena ymmärrän hyvin miehiä jotka haluavat/tarvitsevat seksiä. Olen nyt jo lähes seitsenkymppinen ja onneksi halut vähän laantuneet, mutta pahimpina haluaikoina oli oikeasti jopa tuskallista. Ihan vaikkapa yksin kadulla kävellessä tai työpaikalla alapää tykytti aivan järjettömästi. Onneksi minulla oli mies joka halusi. Jopa pikkulapsiaikana saatoimme harrastaa seksiä pari kolmekin kertaa päivässä. Ei toki ihan joka päivä, mutta viikottain vähintään viisi kertaa. Eli kyllä parisuhteessa haluttomuus kumman puolison tahansa puolelta on ongelma halullisen näkökulmasta. Tänä päivänäkin haluaisin paljon enemmän kuin saan. Ja itsetyydytys ei anna sitä mitä tarvitsen, minua ei tarvitse herätellä, turhaudun siihen vaan, haluan miehen heti sisääni ja yhdynnässä vain saan oikean orgasmin. Tiedän, että minut tullaan tyrmäämään täällä ja haukkumaan inceliksi, mutta

Siis tarkoitin, että parisuhteen voi pilata se, että toisella on voimakkaat halut ja toisella niitä ei ole.

Vierailija
511/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies, jolla on edes yksi käsi, ei voi kärsiä sek sin puutteesta. "

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Mies ei voi kädellään saada pillua, joka on jokaisen miehen tarve ja jonka puute kiristää pipoa. Muita tyhmiä kysymyksiä?

Ja joo, kyllä useimmat miehet kaipaavat naisseurraa muuhunkin. Se naisseuran puutekin on sinänsä ongelma, mutta, se on toinen asia.

Vierailija
512/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lukenut lähes kaikki kommentit. Erittäin voimakkaan libidon omaavana naisena ymmärrän hyvin miehiä jotka haluavat/tarvitsevat seksiä. Olen nyt jo lähes seitsenkymppinen ja onneksi halut vähän laantuneet, mutta pahimpina haluaikoina oli oikeasti jopa tuskallista. Ihan vaikkapa yksin kadulla kävellessä tai työpaikalla alapää tykytti aivan järjettömästi. Onneksi minulla oli mies joka halusi. Jopa pikkulapsiaikana saatoimme harrastaa seksiä pari kolmekin kertaa päivässä. Ei toki ihan joka päivä, mutta viikottain vähintään viisi kertaa. Eli kyllä parisuhteessa haluttomuus kumman puolison tahansa puolelta on ongelma halullisen näkökulmasta. Tänä päivänäkin haluaisin paljon enemmän kuin saan. Ja itsetyydytys ei anna sitä mitä tarvitsen, minua ei tarvitse herätellä, turhaudun siihen vaan, haluan miehen heti sisääni ja yhdynnässä vain saan oikean orgasmin. Tiedän, että minut tullaan tyrm

No alkuperäisen kommentin kirjoittajana totean, että minun parisuhteeni olisi kariutunut ellen olisi saanut mieheltäni seksiä tarpeeksi usein. Jos haluaa niin että jopa sattuu, niin ei siinä halailut ja muu läheisyys auta vaan aiheuttaa vain lisää tuskaa.

Vierailija
513/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikullisille ja köyhille. Mulle ei, +30 senttinen ja merkkivatteet + Tesla

Joo, mutta sinulla ei ole varaa autoon.

Vierailija
514/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ongelma silloin jos parisuhteessa kuitenkin haluaa seksiä. Itse olen suhteessa jossa meitä kumpaakaan ei tällä hetkellä kiinnosta seksi, joten kummankaan haluttomuus ei haittaa kumpaakaan. Ja ei olla eroamassa, tämä on meille oikein hyvä näin. Katsotaan mikä on tilanne näiden vauvavuosien jälkeen. 

Jos nainen itse haluaisi haluta seksiä, niin silloin on ongelma kuten kirjoitinkin... 

Jos taas parisuhteessa nainen ei halua Mutta mies haluaa, niin paras olisi erota. Minun mielipiteeni. Ei kenenkään kannattaisi itseä taivuttaa liikaa siihen mitä ei halua... naisen tässä esimerkissä seksiin eikä miehen selibaattiin 

Ap

Paras erota jos nainen ei halua, tai jos mies ei halua. 

Vierailija
515/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko suhteen pilaava asia haluttomuus vai se että seksiä pitäisi olla mona kertaa päivässä jotta on tyytyväinen?

Ei kumpikaan, vaan eriparisuus. 

Vierailija
516/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kuvottavampaa olla kuin tahallinen väärinymmärtäminen, joka onkin aika naisellinen ominaisuus.

Minä en ainakaan uhkaile millään, enkä ole odotramassa, että sinä tuot sitä kotiovelle.

Se nyt vaan on totta, että seksistä syrjäytyneet miehet ovat monesti tikittäviä aikapommeja. Itsekin olin nuorempana jopa ylikiltti ja ylirauhallinen ja äärettömän pitkäpinnainen. Seksin puute on aiheuttaa päässä turhaumia, aggressioita, masennusta, kiukkua ja itsetunnon laskua ja mitä kauemmin se jatkuu, sitä pahemmakso tilanne äityy. Tästä tosiasta ei päästä yli eikä ympäri. Kaikki muut tietävät tämän, mutta harvinaisen tyhmät naiset eivät vaan tajua tätä. Täysin kuvottavaa, ettei joillain ole edes luetun ymmärtäminen kunnossa.

Mitä tahallista väärinymmärtämistä on siinä, että sanot miesten olevan tikittäviä aikapommeja? Kyllähän tuo nyt melkoi

En uhkaile ketään kertomalla totuuden! Onko ongelma se, että sinulle vastaa mies?

Kysy asiaa keneltä tahansa asiantuntija-naiselta, niin saat saman vastauksen, kun annoin! 

Vierailija
517/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies, jolla on edes yksi käsi, ei voi kärsiä sek sin puutteesta. "

Aivan yhtä typerä väite kuin että kukaan joka osaa puhua itsekseen ei voi olla yksinäinen eikä kärsiä keskustelukumppanin puutteesta.

??? Eikö mas turbointi ole sek siä? Vai onko yksinäisyys sittenkin sinulle suurempi ongelma kuin pilunpuute? 

Mies ei voi kädellään saada pillua, joka on jokaisen miehen tarve ja jonka puute kiristää pipoa. Muita tyhmiä kysymyksiä?

Ja joo, kyllä useimmat miehet kaipaavat naisseurraa muuhunkin. Se naisseuran puutekin on sinänsä ongelma, mutta, se on toinen asia.

En voi välttyä vaikutelmalta, että haluat vakituisen parisuhteen, jotta saisit tuota paljon mainitsemaasi pildeä kuin vettä hanasta. Itse en ainakaan haluaisi parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jolle olen ensisijaisesti sek suaalisten tarpeiden tyydyttämisen tyyssija. Itseasiassa jätin sellaisen miehen. Mutta ehkä onni potkaisee sinua joku päivä. Sitä odotellessasi osta se nukke. 

Vierailija
518/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies ei voi kädellään saada pillua, joka on jokaisen miehen tarve ja jonka puute kiristää pipoa. Muita tyhmiä kysymyksiä?"

Olen huomannut että monille naisille on hankala ymmärtää miten tärkeää miehelle se seksi naisen kanssa on sekä fyysisesti mutta myös erityisesti henkisesti. Kuten joku on hyvin sanonut, mies kokee olevansa rakastettu kun saa seksiä, nainen haluaa seksiä kun tuntee olevansa rakastettu.

Mies siis tuntee olevansa hyväksytty miehenä silloin kun nainen haluaa seksiä hänen kanssaan. Tämä om varmaan ihan evoluution tuotos koska nainen on perinteisesti ollut se jonka on odottettu olevan tarkempi siitä kelle "antaa" ja kenelle ei. Ja siksi saaminen on miehelle ollut osoitus siitä että hän ei ole kuka tahansa vaan ihan erityinen.

Vierailija
519/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan, vaan eriparisuus. 

Ja siihen päälle se että ei haluta ymmärtää toista ja miltä asia toisesta tuntuu. Yleensä se koskee molempia osapuolia ainakin jossain määrin.

Vierailija
520/945 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen halukas. Halut vaan menee omaa mieheen hänen käytöksensä takia:

- seksialoitteet liian ronskeja

- arjesta puuttuu hellyys, romantiikka ja kauniit kehut paitsi niinä hetkinä kun haluaa seksiä

- mököttää ja ilkeilee jos ei ole saanut seksiä silloin kuin herralle sopii

Ei meillä tietenkään ole seksiä. Haluja mulla on kovasti mutta ne kohdistuu romanttisiin herrasmiehiin, jotka kohtelevat minua kauniina naisena. Mietin eroa.

Sulla on mies ja hän mököttää ja ilkeilee, kun ei saa.

No mitäpä luulet, että ne miehet, joilla ei ole naista, eivätkä saa seksiä, tekevät? Niistä tulee ns. liukkuisia ampiaisia ja kaikilla tavoin tikittäviä aikapommeja. Seksin puute voi miehillä räjäyttää pään, vaikka olisi luonteeltaan kuinka kiltti tahansa.

No se syy mököttämiseen ja ilkeyteen on juuri seksin puute, ei mikään muu. Mikset anna miehellesi? 

Näköjään naiset eivät tee miehiään iloiseksi edes parisuhteissa.

Ei ihme, että miehiä kiukuttaa ja sitten aletaan riehua.

Ei ihme, että parisuhteissa olevat miehet käyvät hutsuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi