Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
161/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Tuo poisotto ilman lupaa on rikos. Oletko ilmoittanut poliisille?

Olin sen verran järkyttynyt, että menin vain sp-testeihin. Loppui mun osalta deittailu siihen. Poistin Tinderin.

Vierailija
162/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Olin sen verran järkyttynyt, että menin vain sp-testeihin. Loppui mun osalta deittailu siihen. Poistin Tinderin.

Surulllista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi ei ole rikos. Se voi olla "vahinko".

Vierailija
164/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo harha on tullut ettå  sptaudit  pystyisi näkemään  naisen olemuksesta?

Yhtä lailla se huonohampainen 50v pubiruusu voi olla puhdas ja se kaunis,muotivaatteinen  20 v tautinen.

Vierailija
165/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lukunsa ovat sitten myös ne muoviallergikot. Jos mies jonkun kanssa pääsee seksin makuun ilman kortsua (pitempi suhde, jossa mukana esim. pillerit), niin kortsu ei sen jälkeen enää kelpaa. 

Se on ihan oikein kaikille narskuille jotka ei halua paljaalla pantua hyvänä pitää eikä sinkkuna halua kortsua käyttää. Vetäkööt vaan käteen!

Vierailija
166/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kerran ilmoitukseen jossa ukkomies halusi vierasta.  Oli vähän tylsää niin ajattelin että kokeillaan.  50vuotias mies joka oli ollut saman naisen kanssa  jotain 30 vuotta . Ei seissyt sillä kortsun kanssa ja ajattelin että se on varmaan puhdas kun samaa naista vaan jyystänyt.

Vitut,sain taudin. Terveiset vaan Mikolle Mikkelistä.

Vierailija
167/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako paljaalla ellette oo vakiintuneessa parisuhteessa/naimisissa. Baarit ja tinderit boikottiin.

Vierailija
168/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetellyt itse ihan samaa! Miehet ei tosiaan halua sitä kumia käyttää ja ekana kysytään onko mulla joku ehkäisy. Viis taudeista ilmeisesti! Yksi yritti jo suoraan työntää sisään ja jouduin estämään. Mitä helv.. oikeesti. Ootteko te miehet tyhmiä?? 

Vierailija
169/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetellyt itse ihan samaa! Miehet ei tosiaan halua sitä kumia käyttää ja ekana kysytään onko mulla joku ehkäisy. Viis taudeista ilmeisesti! Yksi yritti jo suoraan työntää sisään ja jouduin estämään. Mitä helv.. oikeesti. Ootteko te miehet tyhmiä?? 

Ei voi olla totta! miehet on tollasia aivottomia, pitää vaan saada pimppiä kun ei elämässä ole mitään muuta! ärsyttää toi asenne jollain miehillä tautien suhteen. Se pitää miehillä loppua tollanen typerä touhuaminen kokonaan! älkää naiset harrastako yhden yön juttuja ollenkaan ja älkää antako muutenkaan lyhyellä tutustumisella siinä näkee mitä miehen päässä liikkuu!

M43

Vierailija
170/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lukunsa ovat sitten myös ne muoviallergikot. Jos mies jonkun kanssa pääsee seksin makuun ilman kortsua (pitempi suhde, jossa mukana esim. pillerit), niin kortsu ei sen jälkeen enää kelpaa. 

Se on ihan oikein kaikille narskuille jotka ei halua paljaalla pantua hyvänä pitää eikä sinkkuna halua kortsua käyttää. Vetäkööt vaan käteen!

Juuri näin! Älkää naiset harrastako yhden illan juttuja enää! ja älkää antako miehille muutenkaan jos ei ole vakisuhde! miehet on just tollasia aivottomia että minäminä haluan nauttia eikä elämässä ole muutakuin reikä! 

M43

Vierailija
171/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 ja vuotias ja siitä lähtien kun aloitin seksielämän 14vuotiaana on 99% miehistä ollut jo työntymässä sisään kunnes huomautan,että kumi ois kiva. Tämän jälkeen sanotaan joko että no on mulla tuolla,voin laittaa jos välttämättä haluat TAI alkaa narina,että eikö me voitais ilman.

Teininä joskus annoin ilman kun söin pillereitä mutta onneksi kuusitoistakesäiset kundit on suht.koht. taudittomia.

Klamydia on ollut kerran,en tiedä tuliko siitä että mies ehti työntää elimen pään sisään ja  toisella kertaa syyhy mikä ei nyt ole sukupuolitauti mutta ikävä tuliainen silti.

Vierailija
172/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin toisessa ketjussa miten tapailumies otti  kumin pois seksin aikana ja sain kondylooman. Mies kiisti sen tulleen häneltä vaikka oli ainut joka oli oli sisälläni paljaalla.

Varmaan vieläkin lykkii tautisella kalullaan naisia😡

Kumin pois ottaminen kesken? missä kohtaa otti pois

Vierailija
173/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta! miehet on tollasia aivottomia, pitää vaan saada pimppiä kun ei elämässä ole mitään muuta! ärsyttää toi asenne jollain miehillä tautien suhteen. Se pitää miehillä loppua tollanen typerä touhuaminen kokonaan! älkää naiset harrastako yhden yön juttuja ollenkaan ja älkää antako muutenkaan lyhyellä tutustumisella siinä näkee mitä miehen päässä liikkuu!

M43

No eipä sitä näe. Minulla tämä kumiton oli tapailumies, jonka olin sitä ennen tuntenut muuten jo monta vuotta.

Ihmiset on suhteissa erilaisia kuin muussa elämässä.

Harva seurusteleekaan vuosia ennen kuin menee sänkyyn. 

Vierailija
174/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiselta kiertopalkintouunottarelta vaikuttaa ap itsekin. 

Ei saa yleistää

Vierailija
175/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minkälaista työtä se mies tekee mikä teki noin? ja mitä työtä itse teet? 

Vierailija
176/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Jep. Jos mies ei itse oma-aloitteisesti käytä kumia/ota puheeksi ennen seksiä tai ylipäätään on valmis seksiin ilman kondomia heti, niin lähtekää naiset livohkaan! Se on hyvin todennäköinen tautitapaus, ollut muidenkin kanssa ilman kumia.

Vierailija
177/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tarvis, koska en menisi sänkyyn sellaisen naisen kanssa joka ei kiinnosta ja tässä iässä sukupuolitaudit ovat ovat täysin yhdentekeviä. Eletään sentään vuotta 2025, ei aikuisen ihmisen enää tarvitse pelätä mitään sukupuolitauteja.

Vierailija
178/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa painaa paljaalla...kuumaa,sykkivää ja kiihkeää pillua hyvännäköisessä ,hyvältä tuoksuvassa naisessa..suosittelen..  

Vierailija
179/337 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole tarvis, koska en menisi sänkyyn sellaisen naisen kanssa joka ei kiinnosta ja tässä iässä sukupuolitaudit ovat ovat täysin yhdentekeviä. Eletään sentään vuotta 2025, ei aikuisen ihmisen enää tarvitse pelätä mitään sukupuolitauteja.

Miksei tarvitse? Mulla on ollut äärimmäisen kivulias herpes nyt pari vuosikymmentä. Tekisin mitä vaan jos saisin päättää uudelleen suostuako suojaamattomaan seksiin uudessa suhteessa vai ei. Ei tähän ole mitään lääkitystä eikä parannusta vieläkään vuonna 2025.

Vierailija
180/337 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tarvitse? Mulla on ollut äärimmäisen kivulias herpes nyt pari vuosikymmentä. Tekisin mitä vaan jos saisin päättää uudelleen suostuako suojaamattomaan seksiin uudessa suhteessa vai ei. Ei tähän ole mitään lääkitystä eikä parannusta vieläkään vuonna 2025.

Miksei edellinen kumppani ollut käynyt sukupuolitesteissä? tulee ihmetelleeksi että minkälaisia tautipesäkkeitä te naiset aina otetta miehiksi!? Onneksi itse en harrasta yhden illan juttuja enkä kyllä likaisia juttuja muutenkaan. juuri tämän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi