Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (337)
Aikanaan pidin aina omat kumit mukana jo sen takia että olen kookkaampi ja normaali ympärysmittaiset puristavat liikaa tai menevät helposti rikki. Muutama nainen sanoi että heillä on myös kumit, mutta aina käytin omiani ja ei koskaan tullut mitään ongelmaa. Nykyään aviossa en enää kumeja käytä.
Ei tartte mitään kumeja käyttää, vetää vaan ajoissa ulos ja lastit jonnekkin vaan.
M
Jotenkin huvittavaa kuinka eletään niin "irtosuhteet ja yhden yön jutut jee, paljaalla mennään, ei saa tuomita t. miehet ja naiset" ja sitten Luonto-Äiti kivana pikku muistutuksena laittaakin taudin kiertämään.
Siinähän sitte itkee kun HPV vei hedelmällisyyden ja lapsia halusi tai koko kaupunki tietää sinut klamydia-kullina kiertäen kaukaa ja säännöllisesti on näppyä kummankin privaattipaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa kuinka eletään niin "irtosuhteet ja yhden yön jutut jee, paljaalla mennään, ei saa tuomita t. miehet ja naiset" ja sitten Luonto-Äiti kivana pikku muistutuksena laittaakin taudin kiertämään.
Siinähän sitte itkee kun HPV vei hedelmällisyyden ja lapsia halusi tai koko kaupunki tietää sinut klamydia-kullina kiertäen kaukaa ja säännöllisesti on näppyä kummankin privaattipaikoissa.
ei se niin helposti tartu ja ne saa pois kun käy lääkärissä. Itse haluan paljaana aina. esim laivalla kun on touhu alkamassa niin ei siinä kerkiä mitään kumeja ajatella.
Vierailija kirjoitti:
elämästä pitää nauttia, se tulee mitä tulee. lääkärille vaan jos tulee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Heti täytyy tehdä selväksi että kumi on pakollinen alusta loppuun. Jo ennenkuin mitään on tehty tai vaatteita vähennetty. Amatöörien hommaa nillittää ettei halua käyttää.
No joo mä tiedän että kannattaisi käyttää mutta itse haluan vetää paljaana aina.
M34
Ap ei ole koskaan kikkeliä saanutkaan saati sellaista nähnyt. Korkeintaan unissa on kikkelisirkus ollut. Tai jos olet niin lopeta yhden yön jutut ja hanki parisuhde. Tai kikkeliä taidat vaan haluta miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos miehet alkais kantamaan naisten kondomeita lompsissaan ja vaativat naista laittamaan sen ennen seksiä. Alkaisiko naisilla seksihalut vähenemään.
Mitäpä luulet :D
Kyllä jotkut miehet vaatii ehkäisyn vaikka naisella olisi pillerit, jotkut miehet ei suostu siltikään ilman kumia. Kaikki miehet ei vetele paljaana.
mutta itse haluan paljaana aina.
Kuinka monta isänpäiväkorttia saat vuosittain?
Ilman kumia tuntuu vaan parhaalta
Työnnä keilapallo itseesi ja puske se ulos. Samalla voit hivellä itseäsi esim. nokkosilla. Siinä sinulle kivoja viboja synnytyksestä rakkuloiden kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa painaa paljaalla...kuumaa,sykkivää ja kiihkeää pillua hyvännäköisessä ,hyvältä tuoksuvassa naisessa..suosittelen..
Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pillereitä.
Kenenkään naisen ei ole pakko käyttää miehen kikkelin takia mitään pillereitä taikka muita hormoneja. Sen halun pitää tulla naisen omasta vapaasta tahdosta. On itsekästä jos mies vaatisi vain tätä oman kikkelinsä vuoksi. Tämä maailma ei pyöri miesten nautinnon ympärillä. Ei pidä aina ajatella kunhan vaan kikkelissä tuntuu hyvältä ja vaatia siksi naisia hormoneihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa painaa paljaalla...kuumaa,sykkivää ja kiihkeää pillua hyvännäköisessä ,hyvältä tuoksuvassa naisessa..suosittelen..
Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pillereitä.
Kenenkään naisen ei ole pakko käyttää miehen kikkelin takia mitään pillereitä taikka muita hormoneja. Sen halun pitää tulla naisen omasta vapaasta tahdosta. On itsekästä jos mies vaatisi vain tätä oman kikkelinsä vuoksi. Tämä maailma ei pyöri miesten nautinnon ympärillä. Ei pidä aina ajatella kunhan vaan kikkelissä tuntuu hyvältä ja vaatia siksi naisia hormoneihin.
Ei olekkaan pakko antaa ilman kumia. Eniten vaan ihmetyttää miksi naiset antaa paljaalla kun vähän vihjaa, että ilman tuntuisi paremmalta. Tänä vuonna olen kolmea naista käynyt panemassa ja kaikki ottivat spermat sisään ahnaasti.
Aina kumi vieraissa käydessä, vaikka onkin putket poikki. Tutummissa sitten paljaalla.
Oman kokemukseni mukaan on niitä naisiakin kuka pyytää panemaan ilman kortsua ja ihan loppuun asti.
Mulla on kumit mukana ja yleensä niitä käytän ellei yhteisestä sopimuksesta toisin päätetä.
Minä laitan aina kondomin vieraan naisen kanssa pannessa. Ei minua haittaa, kestää vaan hieman pidempään laukeaminen.
Siksi en käytä kun naiset haluavat paljaalla.Aina on kyllä kumit mukana kun pitää olla hiukan isompi kokoisia.Ehkä ne naiset sen takia haluavat ilman kumia kun näkevät meisselin koon.
kyllä suurinosa miehistä haluaa aina kondomilla mutta itse haluan paljaana AINA.
Ei ole kukaan naisista pyytänyt. Päinvastoin ehkä sanonut, että ei tarvi käyttää, jos et halua. No, en ole sitten käyttänyt.
Kuinka monta isänpäiväkorttia saat vuosittain?