Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
121/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset harrastavat yhden illan suhteita miesten kanssa, jotka eivät suostu käyttämään kondomia? 

Naisillakin pakottaa alapäätä. Vähän hierot klittaa niin sen jälkeen ei enää kumia kysellä. 

Vierailija
122/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset harrastavat yhden illan suhteita miesten kanssa, jotka eivät suostu käyttämään kondomia? 

Miksi miehet harrastavat yhden illan suhteita naisten kanssa jotka eivät vaadi kondomia?

Ihan sama asia. Jotkut eivät vaan piittaa riskeistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillakin pakottaa alapäätä. Vähän hierot klittaa niin sen jälkeen ei enää kumia kysellä. 

Ja lisäksi nainen voi tehdä abortin.

Vierailija
124/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiertäisin baareja ja etsisin yhden illan panoja, niin varmaan se kortsu olis ihan jees. Mun yhden illan suhteet on kuitenkin kunniallisten naisten kanssa olleet kaikki. On työkavereita, kaveripiirin tuttuja ja harrastuksen kauttakin on ollut muutama vuosien saatossa. Naisista kukaan ei ole mikään jakorasia ja kaikilla on olleet pilleri tai kierukka. En näe sitä ihan älyttömän suurena riskinä, että tällaiselta naiselta taudin saisin. Ja kun itsekin sanoin, etten etsi baaripanoja, niin kyllä mullakin vehkeet aivan terveet on.

Fiksuahan se tietenkin olisi laittaa se kortsu, mutta hemmetti kun se vie hommasta hohdon. Se tuntuu niin pliisulta sen kanssa.

Vierailija
125/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi nainen voi tehdä abortin.

Tai viedä lapsen miehen hoidettavaksi, kuten täällä joku sanoi tehneensä. 

Vierailija
126/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tarvitsevani koska vain sormetan naisia.

Vierailija
127/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin kumppanin kanssa testeissä ensin koska juurikin mies ollut suojaamattomassa ennen mua.

Testit näytti negaa mutta sain kuitenkin korkean riskin HP-viruksen! Eli nyt on sitten kohonnut syöpäriski sen tähden että mies paneskeli ilman kortsua. Arvatkaa sapettaako?!

Vierailija
128/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan levitä itseäni ympäri kylää. Ikinä ollut kondomille tarvetta, kun sama kumppani läpi elämän.

Vierailija
129/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiertäisin baareja ja etsisin yhden illan panoja, niin varmaan se kortsu olis ihan jees. Mun yhden illan suhteet on kuitenkin kunniallisten naisten kanssa olleet kaikki. On työkavereita, kaveripiirin tuttuja ja harrastuksen kauttakin on ollut muutama vuosien saatossa. Naisista kukaan ei ole mikään jakorasia ja kaikilla on olleet pilleri tai kierukka. En näe sitä ihan älyttömän suurena riskinä, että tällaiselta naiselta taudin saisin. Ja kun itsekin sanoin, etten etsi baaripanoja, niin kyllä mullakin vehkeet aivan terveet on.

Fiksuahan se tietenkin olisi laittaa se kortsu, mutta hemmetti kun se vie hommasta hohdon. Se tuntuu niin pliisulta sen kanssa.

Nainen voi olla harrastanut seksiä yhden kerran ja saanut siitä taudin. Tuo harrastamasi on ihan älyttömän hataraa logiikkaa, että taudin saadakseen pitäisi olla jakorasia. Minä olen saanut taudin ihmiseltä, joka oli ensimmäiseni.

Vierailija
130/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käytiin kumppanin kanssa testeissä ensin koska juurikin mies ollut suojaamattomassa ennen mua.

Testit näytti negaa mutta sain kuitenkin korkean riskin HP-viruksen! Eli nyt on sitten kohonnut syöpäriski sen tähden että mies paneskeli ilman kortsua. Arvatkaa sapettaako?!

Hpv tarttuu myös suuseksissä. Aika moni on harrastanut sitä suojaamattomana vrt yhdyntä. 

Vierailija
131/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä niiden naisten seksihistoriasta mitään. Ihminen joka harrastaa seksiä ilman kumia kanssasi on tod näk harrastanut sitä muidenkin kanssa.

Mene testeihin. Tauteja tulee muiltakin kuin baaripanoilta, ja ne harrastuskaverisi yms. varmaan käyvät myös baareissa.

Vierailija
132/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisillä ole mitään itsekunnioitusta, kun alapäätään antavat noin auliisti kelle tahansa?

Vierailija
133/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä ole mitään itsekunnioitusta, kun alapäätään antavat noin auliisti kelle tahansa?

Se että saa munaa sisälle on parempaa kuin runkkaus. Tule sinäkin jo torpasta ulos, siveä vanhapiika.

Vierailija
134/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle tahansa on ilmeisesti sama kuin ei omalle aviopuolisolle. :D

Vierailija
135/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata harrastaa yhdenillan juttuja. Sen tyyppiset ei oo muutenkaan luonteeltaan luoton eli seksin eli riskin = raskautuminen, taudit, draama ym. Arvoisia.

Vierailija
136/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä niiden naisten seksihistoriasta mitään. Ihminen joka harrastaa seksiä ilman kumia kanssasi on tod näk harrastanut sitä muidenkin kanssa.

Mene testeihin. Tauteja tulee muiltakin kuin baaripanoilta, ja ne harrastuskaverisi yms. varmaan käyvät myös baareissa.

Ja vaikkeivät kävisikään itse baareissa niin joku niistä joiden kanssa harrastavat suojaamatonta seksiä, varmasti käy. Jos se baari on muka se suurin tartuntojen lähde.

Lainaamasi viestin kirjoittaja edustaa tosi sinisilmäisiä miehiä, jotka kuvittelee että heille paljaalla antavat naiset eivät anna kenellekään muulle tai jos antavat niin eivät ilman kortsua. Joopa joo.

Vierailija
137/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten yllättävän yleinen harhaluulo.

Vierailija
138/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia olen paljaalla vedellyt nimenäny olen käyttänyt r. aaltonen kalvolasta  koko prikaati on sillä nimellä pannut.

Vierailija
139/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset vaihtelevat, mutta kallistuvat selvästi ehkäisystä piittaamattomuuteen. Kaksi kumppania on mitään puhumatta vetänyt oman kondomin esiin ja päälle, mutta he ovat vähemmistössä. Yksi riisui minut, oli tunkemassa sisään ja kondomista tiedustellessani sanoi että "on niitä tuolla laatikossa jos haluat käyttää".

Suuseksin yhteydessä ei sukupuolitaudeista mainita saati kondomia käytetä, näyttävät miesten mielestä leviävän ainoastaan yhdynnässä. Kun exän kanssa ensimmäistä kertaa aiottiin harrastaa seksiä ilman kondomia, hän kertoi että minun olisi hyvä tietää että hänellä on kondylooma. No sepäs mukavaa, että et maininnut aiemmin, kun suojaamatonta suuseksiä kuitenkin oli runsaasti jo ennen sitä.

Valtaosalle on itsestäänselvää, että naisella on pillerit, tai että tämä käy ostamassa jälkiehkäisyn, mikä on miesten mielestä ilmeisesti ihan pikku juttu vaan. Testeissä ei käydä, "kun ei ole koskaan ollut mitään tautia". Yksi mies kyseli jopa kuukautiskiertoani, ja osasi kertoa etten siinä vaiheessa kiertoa voisi tulla raskaaksi. Lisäksi raskaaksi voi tulla vain jos mies laukeaa sisälle, eli hyvin ehtii vetää pois ennen kuin tulee... Joo, miesten vastuulle en jättäisi ehkäisyn suhteen yhtään mitään.

Vierailija
140/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Tuo poisotto ilman lupaa on rikos. Oletko ilmoittanut poliisille?

Kerran ilmoitin, eivät tehneet mitään. Toisella kertaa en enää jaksanut.

Mullekin on tehty noin. Mitenkä siitä jonkun rikosilmoituksen teet, kun se on täysin sana sanaa vastaan tilanne.

Harmeilta säästyy parhaiten, kun katsoo tarkkaan, kenen kanssa sänkyhommiin lähtee. Ei sekään 100% ole tietysti. Joskus fiksulta vaikuttanutkin mies voi paljastua tossa tilanteessa hyväksikäyttäjäksi. Eikä välttämättä tajua sitä edes itse.

Mielenkiinnosta kysyn, miten katsot tarkkaan, kuka on sellainen joka ottaa kortsun pois?

Oman kokemuksen mukaan lasten lukumäärä antaa vitteitä tästä.

Olisiko pätevä tapa verrata esikoisen syntymäaikaa hääpäivään? Jos esikoinen syntynyt ennen avioitumista tai alle puoli vuotta jälkeen, niin ehkäisy ei ole ollut niin just. Mutta tämä ei kerro, kumpi vanhemmista ei pitänyt sitä tarpeellisena ja mistä syystä.

Eli en tiedä, miten tällaiset miehet etukäteen tunnistaa. Mielikuvitus loppuu kesken. Itselleni tuo on vastaava yllätys kuin jos miehelle kasvaisi äkkiä sarvet päähän ja kaksihaarainen kieli.