Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (337)
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastat yhden illan suhteita? Täysin järjetöntä olla jonkun ventovieraan kanssa intiimisti. Nykyään on vaikka mitä tauteja liikkeellä ja monet miehet on myös hyvin epävakaita käytökseltään. Varsinkin naiselle on äärimmäisen typerää lähteä tuollaisiin suhteisiin, koska he jäävät aina alakynteen väkivaltatilanteissa sekä saavat myös herkemmin kaikki sukupuolitaudit.
Samalla lailla sitä jää alakynteen väkivaltatilanteissa myös parisuhteessa, ja kumppani voi paljastua väkivaltaiseksi pikku hiljaa suhteen syvetessä. Jos seksiä haluaa, niin jompi kumpi on vähän pakko, joko yhdenyönjuttuja tai parisuhde. Voi myös elää välttäen kaikkia kontakteja muihin ihmisiin, ettei joudu kenenkään uhriksi, mutta kaikki ei halua elää niin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on miesten taso vaihdan naisiin. Käsittämätöntä.
Se on tämän palsta miesten taso (minä mukaan lukien)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vain mies voi olla käyttämättä suojaa, kun mies ja nainen ovat yhdynnässä? Ap ei varmasti ole koskaan laittanut suojaa toosaansa, vaan itkee ja vinkuu vain miehille. Tyypillinen palstanainen.
Kondomi on ainoa joka suojaa sukupuolitaudeilta.
Eikä senkään antama suoja ole sataprosenttinen. Eikä suojaa kondyloomalta (papilloomavirus) eikä herpekseltä.
Jep. Monesti kuulee näitä harhaväitteitä, että kondomi suojaa kaikelta. Itselleen valehtelu on toki helpointa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastat yhden illan suhteita? Täysin järjetöntä olla jonkun ventovieraan kanssa intiimisti. Nykyään on vaikka mitä tauteja liikkeellä ja monet miehet on myös hyvin epävakaita käytökseltään. Varsinkin naiselle on äärimmäisen typerää lähteä tuollaisiin suhteisiin, koska he jäävät aina alakynteen väkivaltatilanteissa sekä saavat myös herkemmin kaikki sukupuolitaudit.
Samalla lailla sitä jää alakynteen väkivaltatilanteissa myös parisuhteessa, ja kumppani voi paljastua väkivaltaiseksi pikku hiljaa suhteen syvetessä. Jos seksiä haluaa, niin jompi kumpi on vähän pakko, joko yhdenyönjuttuja tai parisuhde. Voi myös elää välttäen kaikkia kontakteja muihin ihmisiin, ettei joudu kenenkään uhriksi, mutta kaikki ei halua elää niin.
Kaikessa on riskinsä, mutta yhden illan jutuissa riski on huomattavasti suurempi. Jokaisen vähänkään järkeään käyttävän pitäisi ymmärtää tämä. Kyllä se on aivan eri olla sellaisen kumppanin kanssa, jonka taustat tietää tarkalleen ja jonka perheen tuntee hyvin.
Kondomin kanssa ei tunnu miltään. Nainen saa hoitaa ehkäisyn itekseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin on puhtaita ja naisella muu ehkäisy käytössä. Oletus ainakin mulla on että näin on tilanne ja nainen saa ihan itse kertoa jos kantaa tautia tai on mahdollista raskautua jolloin on syötävä tikkari kääreineen.
Onneksi vähitellen alkaa samanikäisten kumppanien hedelmällisyys olla vähitellen sillä tasolla että alettaisiin herran ihmeestä puhumaan jos vauvoja alkaisi pukata. Harvemmin nämä ikäluokan uranaiset perheenäidit myöskään mitään ympäriinsänussijoita ovat niin että varsinaista riskiä tartunnoille olisi.
Aina jaksaa ällistyttää tämä itsepetos, jossa ihminen harrastaa yhdenyönsuhteita, monikko, mutta kuitenkin uskoo, ettei tautiriskiä ole, koska siihen muka vaaditaan jotain vielä kertaluokkaa aktiivisempaa "ympäriinsänussimista". Ei, kyllä ne leviävät ihan siinäkin vaikka harvakseltaan harrastaisi yhdenyönsuhteita. Jos hän panee sinua, e
Jep. Minä sain kondylooman harrastaessani seksiä ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Olimme olleet yhdessä pari vuotta ja vaihtaneet jossain kohtaa miehen toiveesta kortsun pillereihin. Hän oli ainoa jonka kanssa olin koskaan ollut sängyssä. Hiphei.
Mä sain aikoinaan exältä klamydian.
En tajunnut kun luulin että kusitulehdus.
Menin purkamaan pahaa mieltä (ero ja se luultu kusitulehdus) baariin.
Tapasin miehen ja mentiin sen luo. Kohta oltiin alasti. Kysyin kondomia,mies ylimielisesti " ei sulla oo tauteja,sen näkee "(olin19v sievä blond).
Pantiin ja lähdin kotiin. Oli su aamu. Ma aamuna tk:hon valittamaan että kusitulehdus, löytyi klamydia.
Toivottavasti se baaripano oppi että sievätkin tytöt voi kantaa tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun tuli näitä yhen yön /jutun kertoja niin minulla oli aina omat kortsut mukana niin jos mies alkoi nillittämään ettei sillä ole niin vedin laukusta et mulla on. Jos vielä nillitti jotain ei tunnu kumin kans hyvältä tms niin lähin menemään.
Pitäkää hyvät naiset niitä kortsuja mukananne!
"Tää ei mahdu päälle" "Tää on liian iso" "Mihin se kortsu hävisi?"
"Voivoi. Tavataan sit uudestaan, ku oot ostanu sopivia kortsuja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut miehille etten syö pillereitä. Silti he ovat halunneet paljaalla, mistä päättelen, että he siis haluavat lapsen. Jos tulen raskaaksi, teen lapsen ja vien sen miehelle. Itse en sen elatukseen enkä hoitoon osallistu millään tavalla.
Miksi edes levität haarasi semmosille miehille ja oikein uhrin omaisesti tekeydyt raskaaksi koska miehen piti saada paljaalla ja nyt kantakoon vastuun?. Voi elämää t.mies37
Koska haluan seksiä? Totta kai omasta mielestäni sitä olisi järkevintä harrastaa kortsun kanssa, mutta tämä on toki miehen päätös. Jos mies ei kortsua halua vaan ottaa mieluummin riskin niin se on hänen asiansa. Mikä minä olen aikuista paimentamaan siinä mitä hän tekee elämällään? Jos haluaa 18 vuotta huolehtia jäl
Itsehillinnän puutteeseen on moni ihminen kaatunut. Bill Clintonille naureskellaan vieläkin, kun meni pelehtimään sen erään harjoittelijan kanssa 90-luvulla.
Niin, eipä sitä itsehillintää kellekään voi päähän kaataa. Itse se on opittava. Ehkä tuo on hyvä oppi miehelle, jos todella saa kommentin kirjoittajalta lapsen ovelleen 9 kk kuluttua siitä kun halusi panna paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa on riskinsä, mutta yhden illan jutuissa riski on huomattavasti suurempi. Jokaisen vähänkään järkeään käyttävän pitäisi ymmärtää tämä. Kyllä se on aivan eri olla sellaisen kumppanin kanssa, jonka taustat tietää tarkalleen ja jonka perheen tuntee hyvin.
Naiselle kaikkein vaarallisin paikka on oma koti. Suurimman osan raiskauksista tekevät tutut. Naisiin kohdistuvassa väkivallassa tekijä on useimmiten nykyinen kumppani tai ex-kumppani. Nämä ovat ihan tilastollisia faktoja.
Tuskin näitä jänniä miehiä kiinnostaa.
Kerroin toisessa ketjussa miten tapailumies otti kumin pois seksin aikana ja sain kondylooman. Mies kiisti sen tulleen häneltä vaikka oli ainut joka oli oli sisälläni paljaalla.
Varmaan vieläkin lykkii tautisella kalullaan naisia😡
Vierailija kirjoitti:
Mä sain aikoinaan exältä klamydian.
En tajunnut kun luulin että kusitulehdus.
Menin purkamaan pahaa mieltä (ero ja se luultu kusitulehdus) baariin.
Tapasin miehen ja mentiin sen luo. Kohta oltiin alasti. Kysyin kondomia,mies ylimielisesti " ei sulla oo tauteja,sen näkee "(olin19v sievä blond).
Pantiin ja lähdin kotiin. Oli su aamu. Ma aamuna tk:hon valittamaan että kusitulehdus, löytyi klamydia.
Toivottavasti se baaripano oppi että sievätkin tytöt voi kantaa tauteja.
Sääli, jos hänen maaginen sp-tauteja diagnosoiva silmänsä olisi oikeasti toiminut, hän olisi voinut tehdä hyvän uran terveydenhuollon palveluksessa jakelemassa ihmisille diagnooseja...
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana kun tuli näitä yhen yön /jutun kertoja niin minulla oli aina omat kortsut mukana niin jos mies alkoi nillittämään ettei sillä ole niin vedin laukusta et mulla on. Jos vielä nillitti jotain ei tunnu kumin kans hyvältä tms niin lähin menemään.
Pitäkää hyvät naiset niitä kortsuja mukananne!
Sama kokemus nuoruudesta eli ysäriltä. Jopa ukkomiehiä oli jotka olisivat halunneet laittaa ilman. En voi käsittää. Niin siis se ukkomiehisyys selvisi proseduurin jälkeen. En tietenkään olisi ryhtynyt juttuun jos olisin tiennyt että äijällä on perhe. Mutta että nääkin oli valmiita ottamaan raskaus/tautiriskin.
Jos joku mies haluaa panna ilman kondomia niin otan parin viikon päästä yhteyttä ja valitan että menkat myöhässä ja tissejä särkee, miten haluat että tehdään vauvan kanssa,minä haluan pitää sen ja toivon että osallistut kuluihin.Vielä hurjempi versio on ilmestyä miehen asunnolle valittamaan puuttuvia menkkojaan ja huudella sohvalta "hae minulle jätskiä,isi".
Annan miehen hikoilla muutaman päivän ja ilmoitan sitten että menkat alkoikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin on puhtaita ja naisella muu ehkäisy käytössä. Oletus ainakin mulla on että näin on tilanne ja nainen saa ihan itse kertoa jos kantaa tautia tai on mahdollista raskautua jolloin on syötävä tikkari kääreineen.
Onneksi vähitellen alkaa samanikäisten kumppanien hedelmällisyys olla vähitellen sillä tasolla että alettaisiin herran ihmeestä puhumaan jos vauvoja alkaisi pukata. Harvemmin nämä ikäluokan uranaiset perheenäidit myöskään mitään ympäriinsänussijoita ovat niin että varsinaista riskiä tartunnoille olisi.
Kyllä se raskauden riski on edelleen olemassa vaikka ikää tulee naiselle 🙄 ei siinä todennäköisyyksiä kannata laskea, ihan niin kuin ei noiden tautienkaan suhteen. Sitä paitsi joku hpv on tosi yleinen vaikkei monen kanssa olisi ollutkaan, ja joku herpes on sitten tullut jäädäkseen jos sellaisen saa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO on laskenut sukupolvien ajan.
Tämä. Itsekin onnistuin lisääntymään miehelle joka ei lapsia halua.
Sain herpeksen mieheltä, joka halusi ilman kondomia ja väitti olevansa puhdas. Kun sairastuin, hän sanoi että oli unohtanut herpeksen koska se on ollut hänellä niin kauan ja on harvoin aktiivinen. No kiva, kiitos. Toivottavasti muiden kanssa jatkossa sitten muistaisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Sain herpeksen mieheltä, joka halusi ilman kondomia ja väitti olevansa puhdas. Kun sairastuin, hän sanoi että oli unohtanut herpeksen koska se on ollut hänellä niin kauan ja on harvoin aktiivinen. No kiva, kiitos. Toivottavasti muiden kanssa jatkossa sitten muistaisi paremmin.
Ihan omaa tyhmyyttäsi saat syyttää.
Itsehillinnän puutteeseen on moni ihminen kaatunut. Bill Clintonille naureskellaan vieläkin, kun meni pelehtimään sen erään harjoittelijan kanssa 90-luvulla.