Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (337)
Ja arvaa vaan vinkuvatko samat ääh onko pakko käyttää kumia-vätykset että heidät on huijattu isiksi kun paska osuu tuulettimeen. :D WÄÄÄÄ naisen olis pitänyt tehdä keskeytys!!!11
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies haluaa panna ilman kondomia niin otan parin viikon päästä yhteyttä ja valitan että menkat myöhässä ja tissejä särkee, miten haluat että tehdään vauvan kanssa,minä haluan pitää sen ja toivon että osallistut kuluihin.Vielä hurjempi versio on ilmestyä miehen asunnolle valittamaan puuttuvia menkkojaan ja huudella sohvalta "hae minulle jätskiä,isi".
Annan miehen hikoilla muutaman päivän ja ilmoitan sitten että menkat alkoikin.
Ihanan narsistista käytöstä, toi toimii vaan vastuullisiin miehiin mutta narsitiset luikurit tuskin korviaan lotkauttaa tommosesta. Voihan niillä olla joku toinen paljaalla laitettava mamma siellä kylässä kun oot menkoistas menossa uhriutumaan ja valehtelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain herpeksen mieheltä, joka halusi ilman kondomia ja väitti olevansa puhdas. Kun sairastuin, hän sanoi että oli unohtanut herpeksen koska se on ollut hänellä niin kauan ja on harvoin aktiivinen. No kiva, kiitos. Toivottavasti muiden kanssa jatkossa sitten muistaisi paremmin.
Ei voi kuin itseään syyttää jos uskoo randomin puheita puhtaudesta. :D Jösses mikä riemuidiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain herpeksen mieheltä, joka halusi ilman kondomia ja väitti olevansa puhdas. Kun sairastuin, hän sanoi että oli unohtanut herpeksen koska se on ollut hänellä niin kauan ja on harvoin aktiivinen. No kiva, kiitos. Toivottavasti muiden kanssa jatkossa sitten muistaisi paremmin.
Ihan omaa tyhmyyttäsi saat syyttää.
Jep. Silloin luotin miehiin, nykyään en todellakaan.
Mutta en ole ainoa tyhmä. Useampikin mies on tuon jälkeen ollut valmis ottamaan herpeksen koska ilman kumia tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ja arvaa vaan vinkuvatko samat ääh onko pakko käyttää kumia-vätykset että heidät on huijattu isiksi kun paska osuu tuulettimeen. :D WÄÄÄÄ naisen olis pitänyt tehdä keskeytys!!!11
Tämä. Siinähän vinkuvat. Pistän heidän geeninsä jälkeläisilleni!!!
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu hassulta ajatus, että joku nainen jaksais nähdä vaivaa rei'ittääkseen kumeja, kun paljaalla painajia olis pilvin pimein tarjolla.
Ne kumi hajotetaan, kun halutaan juuri sen tietyn ihastuksen lapsi, jotta tämä rakastaisi ikuisesti. Primitiivistä touhua koko seksi on, joten ei välttämättä ole aina järki syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Siinähän vinkuvat. Pistän heidän geeninsä jälkeläisilleni!!!
Joo, sitä todennäköisemmin niitä syntyy mitä tyhmempiä te kumpikin olette.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on miten miehet muuttuvat hyökkääväksi kuultuaan että heillä on joku sp-tauti ja syyttävä sormi osoittaa naiseen " se hel""n na"ttu antoi minulle klamydian/tippurin/herpeksen!"
Kuka pakotti työntämään paljaan peniksen sinne tautiseen toosaan? EI KUKAAN. Mutta kun "kumin kanssa ei tunnu miltään " ja "naisesta näkee onko sillä tauteja ".
Kyllä. Minua on syytetty tartunnasta. Kysyin, eikö ole muuta mahdollisuutta kuin että se olisi minulta. Kuulemma oli muitakin mahdollisuuksia mutta miehestä tuntui, että tartunta oli minulta.
Siis. Mies on jakanut paljaalla enemmänkin ja sitten on kiukkuinen kuin ampiainen kun on saanut taudin! Hän nimenomaan vielä oli näitä jotka ei vaan tykkää kortsuista. Kivat hälle, en tuntisi huonoa omatuntoa vaikka tauti olisi ollutkin minulta.
Tää on kyllä joku vajaa mielisten keskustelu
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on miten miehet muuttuvat hyökkääväksi kuultuaan että heillä on joku sp-tauti ja syyttävä sormi osoittaa naiseen " se hel""n na"ttu antoi minulle klamydian/tippurin/herpeksen!"
Kuka pakotti työntämään paljaan peniksen sinne tautiseen toosaan? EI KUKAAN. Mutta kun "kumin kanssa ei tunnu miltään " ja "naisesta näkee onko sillä tauteja ".
Miehet? Siis kuinka monen olet jo päästänyt pumppaamaan tautista toosaasi?
Vierailija kirjoitti:
Kiltit miehet ja liian pehmot miehet jää ilman naista mutta ne jännät miehet jotka saattaa olla jopa väkivaltaisia saavat aina naisia? Mies jos lyö ja kohtelee muita huonosti niin se saa naisen mutta mies joka on kiltti ja ihana ei taas saa naista.
Kokeeko naiset että kilttimies on liian nössö vai kokevat naiset että kilttimies on uhka naiseudelle koska "vain nainen voi olla kiltti"?
Naiset kiihottuvat raiskauksesta, mutta eivät kilteistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin itseään syyttää jos uskoo randomin puheita puhtaudesta. :D Jösses mikä riemuidiootti.
No niinhän ne miehetkin uskovat. Naisen ei tarvitse edes väittää mitään vaan miehet muka itse näkevät päällepäin että nainen on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet? Siis kuinka monen olet jo päästänyt pumppaamaan tautista toosaasi?
Sori beibi,toosaani pumppaa vain yksi mies eikä meillä ole tauteja.
Mutta todistit että "hyökkäys on paras puolustus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vain mies voi olla käyttämättä suojaa, kun mies ja nainen ovat yhdynnässä? Ap ei varmasti ole koskaan laittanut suojaa toosaansa, vaan itkee ja vinkuu vain miehille. Tyypillinen palstanainen.
Kondomi on ainoa joka suojaa sukupuolitaudeilta.
Eikä senkään antama suoja ole sataprosenttinen. Eikä suojaa kondyloomalta (papilloomavirus) eikä herpekseltä.
Jep. Monesti kuulee näitä harhaväitteitä, että kondomi suojaa kaikelta. Itselleen valehtelu on toki helpointa.
Hpv:n ja herpeksen saa jo suutelusta sekä useimmilla aikuisilla on ne oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ollut random, vaan mies jonka kanssa olin seurustellut 3 kk ja joka omien sanojensa mukaan kävi sukupuolitautitestissä ennen mua. Ehkä kävi, jotenkin se muinoin saatu herpes vaan pääsi unohtumaan.
Kai olisi pitänyt pyytää ne testitulokset nähtäväksi. Mutta nuorena ei uskonut tavallisia miehiä noin kusipäisiksi vaan luotti.
Miksi naiset harrastavat yhden illan suhteita miesten kanssa, jotka eivät suostu käyttämään kondomia?
Se ei tunnu hyvältä. Mikä on tietysti huono syy olla käyttämättä kumia, mutta toiminnassa joka tähtää nautintoon niin himo ajaa monilla järjen ja edun edelle.
Minä jouduin 10vuotta sitten soppaan joss osapuolet olivat uusi miesystäväni,hänen raskaana oleva eksänsä jolla todettu kondylooma ja exän kihlattu. Nostin kädet ilmaan ja sanoin etten halua olla osa tätä sirkusta ja jätin ne kolme syyttelemään toisiaan.
. Onneksi olin vaatinut miesystävää käyttämään kondomia vaikka kovasti koetti saunassa kammeta päälle ilman. Kävin kyllä kaiken varalta testeissä.
Samalla tavalla moni mies ei halua ottaa riskiä siitä miten sinä olet vatastoinut kumeja.