Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
41/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Tuo poisotto ilman lupaa on rikos. Oletko ilmoittanut poliisille?

Kerran ilmoitin, eivät tehneet mitään. Toisella kertaa en enää jaksanut.

Mullekin on tehty noin. Mitenkä siitä jonkun rikosilmoituksen teet, kun se on täysin sana sanaa vastaan tilanne.

Harmeilta säästyy parhaiten, kun katsoo tarkkaan, kenen kanssa sänkyhommiin lähtee. Ei sekään 100% ole tietysti. Joskus fiksulta vaikuttanutkin mies voi paljastua tossa tilanteessa hyväksikäyttäjäksi. Eikä välttämättä tajua sitä edes itse.

Vierailija
42/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut miehille etten syö pillereitä. Silti he ovat halunneet paljaalla, mistä päättelen, että he siis haluavat lapsen. Jos tulen raskaaksi, teen lapsen ja vien sen miehelle. Itse en sen elatukseen enkä hoitoon osallistu millään tavalla. 

Miksi edes levität haarasi semmosille miehille ja oikein uhrin omaisesti tekeydyt raskaaksi koska miehen piti saada paljaalla ja nyt kantakoon vastuun?. Voi elämää t.mies37

Koska haluan seksiä? Totta kai omasta mielestäni sitä olisi järkevintä harrastaa kortsun kanssa, mutta tämä on toki miehen päätös. Jos mies ei kortsua halua vaan ottaa mieluummin riskin niin se on hänen asiansa. Mikä minä olen aikuista paimentamaan siinä mitä hän tekee elämällään? Jos haluaa 18 vuotta huolehtia jälkikasvusta yhden paljaan panon takia niin oma valinta. Kuten joku tässä sanoi, itse en moista riskiä ottaisi mutta jokainen tekee tässä elämässä omat valintansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut miehille etten syö pillereitä. Silti he ovat halunneet paljaalla, mistä päättelen, että he siis haluavat lapsen. Jos tulen raskaaksi, teen lapsen ja vien sen miehelle. Itse en sen elatukseen enkä hoitoon osallistu millään tavalla. 

Miksi edes levität haarasi semmosille miehille ja oikein uhrin omaisesti tekeydyt raskaaksi koska miehen piti saada paljaalla ja nyt kantakoon vastuun?. Voi elämää t.mies37

Koska haluan seksiä? Totta kai omasta mielestäni sitä olisi järkevintä harrastaa kortsun kanssa, mutta tämä on toki miehen päätös. Jos mies ei kortsua halua vaan ottaa mieluummin riskin niin se on hänen asiansa. Mikä minä olen aikuista paimentamaan siinä mitä hän tekee elämällään? Jos haluaa 18 vuotta huolehtia jälkikasvusta yhden paljaan panon takia niin oma valint

Ei kai siinä, se voi olla kova paikka kun se luikuri ei kantanutkaan tuota vastuuta tai ehkä sillä on jo samankaltaisia "vastuita" ja nyt yksi lisää. Hyvin menee jatka samaan malliin.

Vierailija
46/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan seksiä? Totta kai omasta mielestäni sitä olisi järkevintä harrastaa kortsun kanssa, mutta tämä on toki miehen päätös. Jos mies ei kortsua halua vaan ottaa mieluummin riskin niin se on hänen asiansa. Mikä minä olen aikuista paimentamaan siinä mitä hän tekee elämällään? Jos haluaa 18 vuotta huolehtia jäl

Ei kai siinä, se voi olla kova paikka kun se luikuri ei kantanutkaan tuota vastuuta tai ehkä sillä on jo samankaltaisia "vastuita" ja nyt yksi lisää. Hyvin menee jatka samaan malliin.

Ei kiinnosta minua. Vien lapsen miehen ovelle ja se miten hän sitten lapsensa kanssa toimii, on hänen oma asiansa. Minä en oIe halunnut lapsia, hän on.

Vierailija
47/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Tuo poisotto ilman lupaa on rikos. Oletko ilmoittanut poliisille?

Kerran ilmoitin, eivät tehneet mitään. Toisella kertaa en enää jaksanut.

Mullekin on tehty noin. Mitenkä siitä jonkun rikosilmoituksen teet, kun se on täysin sana sanaa vastaan tilanne.

Harmeilta säästyy parhaiten, kun katsoo tarkkaan, kenen kanssa sänkyhommiin lähtee. Ei sekään 100% ole tietysti. Joskus fiksulta vaikuttanutkin mies voi paljastua tossa tilanteessa hyväksikäyttäjäksi. Eikä välttämättä tajua sitä edes itse.

Jaa ei muka tajua mitä voi tapahtua jos kortsun ottaa kesken pois? Kyllä ne tajuaa, mutta sitä se narsismi on. Opportunistista luottamuksen pettämistä.

Vierailija
48/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on periaatteessa raiskaus, että ottaa kumin pois kesken aktin ilman naisen suostumusta. Rikosilmoitusta vaan menemään tuollaisista hulluista.

Vierailija
49/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on periaatteessa raiskaus, että ottaa kumin pois kesken aktin ilman naisen suostumusta. Rikosilmoitusta vaan menemään tuollaisista hulluista.

Poliisi ei tee mitään. Tuola ne miehet on, tinderistä niitä löytää.

Vierailija
50/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vain mies voi olla käyttämättä suojaa, kun mies ja nainen ovat yhdynnässä? Ap ei varmasti ole koskaan laittanut suojaa toosaansa, vaan itkee ja vinkuu vain miehille. Tyypillinen palstanainen. 

Kondomi on ainoa joka suojaa sukupuolitaudeilta.

Eikä senkään antama suoja ole sataprosenttinen. Eikä suojaa kondyloomalta (papilloomavirus) eikä herpekseltä. 

Vierailija
51/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluavat merkata saaliinsa omilla eritteillään. Ja naiset myös tykkäävät tulla merkatuiksi.

Olen ilman kumia ja kumin kanssa pannut ja erikoista, että naiset on kaikista tyytyväisempiä olleet, kun olen siemenet laskenut sisään. 

Vierailija
52/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikoinaankaan hetero-oletetut miehet eivät pitäneet tätä ongelmana kun HIViä pidettiin vain homojen tautina ja toki jo tuolloin naisten oletettiin huolehtivan itse, että eivät tule raskaaksi. Nykyään kuitenkin riski muidenkin tautien saamisesta on entistä suurempi. Jotain uusia ehkäisymuotoja voisivat asiantuntijat kuitenkin jo onnistua kehittämään. Varmasti houkutus jonkun superpillerin kehittämisestä on suuri kun HIVin estolääkkeet, kunnolliset HIV-lääkkeet ja ehkäisypilleri on kaikki onnistuttu kehittämään. Siis monia kiinnostaisi varmasti sellainen yksi pilleri, joka suojaa raskaudelta ja taudeilta. Tuolla olisi tietysti hirvittävät haittavaikutukset. Hormoneja ja antibiootteja nuo pillerit ainakin sisältäisivät.

Vierailija
53/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hirveä keskustelu.

Vierailija
54/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää enemmän se, miksi naiset antavat paljaalla.

Vierailija
55/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää enemmän se, miksi naiset antavat paljaalla.

Itse miehenä en ole koskaan harrastanut seksiä ilman kondomia - olen 6-kymppinen.

Vierailija
56/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kun tuli näitä yhen yön /jutun kertoja niin minulla oli aina omat kortsut mukana niin jos mies alkoi nillittämään ettei sillä ole niin vedin laukusta et mulla on. Jos vielä nillitti jotain ei tunnu kumin kans hyvältä tms niin lähin menemään.

Pitäkää hyvät naiset niitä kortsuja mukananne!

"Tää ei mahdu päälle" "Tää on liian iso" "Mihin se kortsu hävisi?" 

Vierailija
57/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan kaikki vahinkolapsia, ellei sitä ennen olla tultu hedelmättömiksi hoitamattoman klamydian myötä ja sairastetaan kaikki HIViä. Vedetään vaan sitten koko loppuelämä estolääkkeitä naamaan ja jatketaan samaan malliin kun lääkityksen myötä ei edes kuolla tuohon. Uusille kumppaneillekaan ei tarvitse kertoa kun riski noiden taltuttamisesta on niin olematon. 

Vierailija
58/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle yhden illan suhteet eivät ole vaivan väärttejä. 

Vierailija
59/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vain mies voi olla käyttämättä suojaa, kun mies ja nainen ovat yhdynnässä? Ap ei varmasti ole koskaan laittanut suojaa toosaansa, vaan itkee ja vinkuu vain miehille. Tyypillinen palstanainen. 

Ne pillerit ja pessaarit kun ei suojaa taudeilta. Naisten kondomit ovat myös tyyriimpiä kuin miesten vastaavat.

Vierailija
60/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan ei sulta kysytä haluatko osallistua. Meillä on lait.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä