Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (337)
Minkälaisella otannalla tämä tutkimus on tehty?
mina tukata aja paljala pipelila nuori tuttoa
masai abdullah
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin naapurin 87-vuotiaalta leskirouva Amalialta ja kyllä muisti jotai asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetyttää enemmän se, miksi naiset antavat paljaalla.
No mikä siinä ihmetyttää? Mulle on ihan ok olla raskaana ja synnyttää. Tykkään siitä olotilasta jopa, ja saikku on varsin pitkä. Jos mies haluaa lapsen niin sopii, mutta synnytystä pidemmälle en osallistu. Loput hoitaa se joka haluaa paljaalla, eli on valmis isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut miehille etten syö pillereitä. Silti he ovat halunneet paljaalla, mistä päättelen, että he siis haluavat lapsen. Jos tulen raskaaksi, teen lapsen ja vien sen miehelle. Itse en sen elatukseen enkä hoitoon osallistu millään tavalla.
Sitä vaan ei sulta kysytä haluatko osallistua. Meillä on lait.
Okei, kaikki maailman vanhemmatko osallistuvat lastensa elatukseen ja hoitoon? Älä ole naiivi. Mies voi toki hakea minulta oikeusteitse apua lapsensa elatukseen mutta sen saaminen on pitkä tie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä ihmetyttää? Mulle on ihan ok olla raskaana ja synnyttää. Tykkään siitä olotilasta jopa, ja saikku on varsin pitkä. Jos mies haluaa lapsen niin sopii, mutta synnytystä pidemmälle en osallistu. Loput hoitaa se joka haluaa paljaalla, eli on valmis isäksi.
No ei aina raskaudu, mutta voi saada hpv:n, kondylooman, syfiliksen, klamydian, herpeksen ja vaikka mitä kivaa! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilman kumia tuntuu vaan paremmalta
Se ei tunnu kovinkaan hyvältä verrattuna paljaalla ja moni ei saa sitä pysymään edes pystyssä kumin kanssa ilman hirmuista rynkytystä tai lääkkeitä.
Luulen että noi on yleisimmät syyt.
Kiltit miehet ja liian pehmot miehet jää ilman naista mutta ne jännät miehet jotka saattaa olla jopa väkivaltaisia saavat aina naisia? Mies jos lyö ja kohtelee muita huonosti niin se saa naisen mutta mies joka on kiltti ja ihana ei taas saa naista.
Kokeeko naiset että kilttimies on liian nössö vai kokevat naiset että kilttimies on uhka naiseudelle koska "vain nainen voi olla kiltti"?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle yhden illan suhteet eivät ole vaivan väärttejä.
On jos raskautuu ja saa siten otettua miehen omakseen.
Huumaava valloittamisen tunne vie ylilyönteihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilman kumia tuntuu vaan paremmalta
Joo, ilmeisesti tosi paljon paremmalta tuntuu, kun sen takia on valmis ottamaan kantaakseen 18 vuoden elatus- ja huoltovastuun elävästä olennosta. Omasta mielestä on käsittämätöntä, että joku on paremmalta tuntumisen takia valmis ottamaan tuollaisen riskin, mutta kukin tavallaan. Mikä minä olen aikuisten miesten valintoja moralisoimaan. Yksinhuoltajaisän elämä voi olla varmasti ihan hyvää elämää.
Vierailija kirjoitti:
On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.
Kondomin poisotto kesken seksin ilman toisen osapuolen suostumusta täyttää ra**kauksen tunnusmerkistön. Olethan tehnyt rikosilmoitukset?
Ei tulisi mieleenkään levitellä lettuani joillekin uliseville peruskoulupudokkaille. Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan kahdeksaan vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N33
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO on laskenut sukupolvien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin on puhtaita ja naisella muu ehkäisy käytössä. Oletus ainakin mulla on että näin on tilanne ja nainen saa ihan itse kertoa jos kantaa tautia tai on mahdollista raskautua jolloin on syötävä tikkari kääreineen.
Onneksi vähitellen alkaa samanikäisten kumppanien hedelmällisyys olla vähitellen sillä tasolla että alettaisiin herran ihmeestä puhumaan jos vauvoja alkaisi pukata. Harvemmin nämä ikäluokan uranaiset perheenäidit myöskään mitään ympäriinsänussijoita ovat niin että varsinaista riskiä tartunnoille olisi.
Aina jaksaa ällistyttää tämä itsepetos, jossa ihminen harrastaa yhdenyönsuhteita, monikko, mutta kuitenkin uskoo, ettei tautiriskiä ole, koska siihen muka vaaditaan jotain vielä kertaluokkaa aktiivisempaa "ympäriinsänussimista". Ei, kyllä ne leviävät ihan siinäkin vaikka harvakseltaan harrastaisi yhdenyönsuhteita. Jos hän panee sinua, et voi laskea sen varaan, ettei ikinä pane ketään muuta. Varmuuden tautitilanteesta saa vain sukupuolitautitesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan hirveä keskustelu.
Tervetuloa palstalle!
Vierailija kirjoitti:
Pari paljaalla eestä ja takaa tuupattua palsta mammaa tässä keskustelee miesten syyllisyydestä, tai voihan tämän aloituksen takana olla palstatrollikin kuka tietää?
Jos tuo on miesten taso vaihdan naisiin. Käsittämätöntä.
Minkä vaivan?