Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet käytä ehkäisyä yhden illan suhteissa?

Vierailija
22.02.2025 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (337)

Vierailija
21/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen osaa suullaan laittaa kondomin kullini päälle käytän sitä mielelläni. Valitettavan harva osaa.

Osaisin mutta en tee, koska eipä tarvitse kuin vähän hammas osua ohueen kumiin, niin...

Vierailija
22/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies pelkää että kakkosnainen tulee raskaaksi, mutta silti jättää kumin pois tai luiskahtelee. Minusta kauhean outo logiikka pelimiehillä. Liikaa alkoholia niillä. Ehkei ole sitten ollut sopiva kumi tai ei pidä kumeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ruiskutella nieluusi, niin ei tule lapsia. Riittääkö ehkäisyksi?

Hyi hitto!

Vierailija
24/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin ruiskutella nieluusi, niin ei tule lapsia. Riittääkö ehkäisyksi?

Vedä käteen.

Vierailija
25/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

No mitä tästä nyt sitten voi oppia?

Vierailija
26/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin nussin naisia aina ilman kumia ja päästän siemenet sisään. Olen ollut yhdynnässä tuhansien naisten kanssa viimeisten 15 vuoden aikana. T: Veeti 29v.

Tän tyylisiä miehiä on ihan oikeasti olemassa, ei siis sillä että epäilisin sun saanti puolta.

Vierailija
27/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla Ap mitään käryä miten näin käy joka kerta?

Vierailija
28/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollu ennemmin sääntö kun poikkeus että mies ei halua sitä kondoomia käyttää. Monet ottaneet jopa kesken pois kun en huomaa. Narsistiset piirteet on tunnetusti miehillä yleisempiä kuin naisilla ja tässä sen huomaa.

Tuo poisotto ilman lupaa on rikos. Oletko ilmoittanut poliisille?

Kerran ilmoitin, eivät tehneet mitään. Toisella kertaa en enää jaksanut.

Vierailija
29/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo poisotto ilman lupaa on rikos. Oletko ilmoittanut poliisille?

Kerran ilmoitin, eivät tehneet mitään. Toisella kertaa en enää jaksanut.

Siis tossahan on kyse raiskauksesta eikö olekin, vai pahoinpitely.

Vierailija
30/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut miehille etten syö pillereitä. Silti he ovat halunneet paljaalla, mistä päättelen, että he siis haluavat lapsen. Jos tulen raskaaksi, teen lapsen ja vien sen miehelle. Itse en sen elatukseen enkä hoitoon osallistu millään tavalla. 

Vierailija
31/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti täytyy tehdä selväksi että kumi on pakollinen alusta loppuun. Jo ennenkuin mitään on tehty tai vaatteita vähennetty. Amatöörien hommaa nillittää ettei halua käyttää.

Ja lisäksi minä tuon omat kumit ja laitan paikalleen. On silloin päiväykset kunnossa ja oikein laitettu.

Periaatteessa hot! Tosin miehenä takaraivossa hakkaisi vähän pelko, että ei kai tässä joudu johonkin vedätykseen rei'itetyn kortongin kanssa.

Noh, eihän sitä koskaan voi täydellisesti luottaa toisiin ihmisiin. On luotettava intuitioonsa, tai sitten ryhdyttävä erakoksi.

Miksi minä rei'ittäisin kumin? Jos mies haluaa tarkistaa ennen avaamista, niin saa. Kukaan ei ole kyllä kysynyt. Itse en otta

Musta tuntuu hassulta ajatus, että joku nainen jaksais nähdä vaivaa rei'ittääkseen kumeja, kun paljaalla painajia olis pilvin pimein tarjolla.

Vierailija
32/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut miehille etten syö pillereitä. Silti he ovat halunneet paljaalla, mistä päättelen, että he siis haluavat lapsen. Jos tulen raskaaksi, teen lapsen ja vien sen miehelle. Itse en sen elatukseen enkä hoitoon osallistu millään tavalla. 

Näin näen asian itsekin. Jos minä pyydän että käytetään kortsua, mutta miehen mielestä se ei ole tarpeen, niin sehän tarkoittaa että mies on se joka on valmis vastaamaan seurauksista. Itse en noin isoa riskiä ottaisi, mutta jos he ovat valmiita vastuun kantamaan niin käy se minulle.

Vierailija
33/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vain mies voi olla käyttämättä suojaa, kun mies ja nainen ovat yhdynnässä? Ap ei varmasti ole koskaan laittanut suojaa toosaansa, vaan itkee ja vinkuu vain miehille. Tyypillinen palstanainen. 

Kondomi on ainoa joka suojaa sukupuolitaudeilta.

Naisten kondomi. Et ole koskaan kuullutkaan siitä? Melko kuvaavaa. 

Vierailija
34/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sujautan suonikkaan suklaanappiin ei tarvi miettiä ehkäisyä. 🤤

Vierailija
35/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastat yhden illan suhteita? Täysin järjetöntä olla jonkun ventovieraan kanssa intiimisti. Nykyään on vaikka mitä tauteja liikkeellä ja monet miehet on myös hyvin epävakaita käytökseltään. Varsinkin naiselle on äärimmäisen typerää lähteä tuollaisiin suhteisiin, koska he jäävät aina alakynteen väkivaltatilanteissa sekä saavat myös herkemmin kaikki sukupuolitaudit.

Vierailija
36/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin näen asian itsekin. Jos minä pyydän että käytetään kortsua, mutta miehen mielestä se ei ole tarpeen, niin sehän tarkoittaa että mies on se joka on valmis vastaamaan seurauksista. Itse en noin isoa riskiä ottaisi, mutta jos he ovat valmiita vastuun kantamaan niin käy se minulle.

Nainenhan sen riskin aina lopulta kantaa. Jos on vielä erehtynyt jonkun rentun kanssa olemaan, niin elareitakaan ei tule saamaan miehen varattomuuden takia.

Vierailija
37/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.

Vierailija
38/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan naisille d-vitamiinia suunkautta otettuna.Räääh🤪

Vierailija
39/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vain mies voi olla käyttämättä suojaa, kun mies ja nainen ovat yhdynnässä? Ap ei varmasti ole koskaan laittanut suojaa toosaansa, vaan itkee ja vinkuu vain miehille. Tyypillinen palstanainen. 

Kondomi on ainoa joka suojaa sukupuolitaudeilta.

Naisten kondomi. Et ole koskaan kuullutkaan siitä? Melko kuvaavaa. 

Niitä ei kovin montaa erilaista ole markkinoilla eikä niitä saa lähikaupasta. Lisäksi hinta on ihan eri luokkaa, kuin miesten kondomilla. Mä oon syönyt 15 vuotta e-pillereitä tai käyttänyt kierukkaa, niin mun mielestä nyt on miehen vuoro käyttää ehkäisyä.

Vierailija
40/337 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes levität haarasi semmosille miehille ja oikein uhrin omaisesti tekeydyt raskaaksi koska miehen piti saada paljaalla ja nyt kantakoon vastuun?. Voi elämää t.mies37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän