Minkä arvosanan 4 - 10 antaisit esihenkilöllesi tai hänen esihenkilölleen?
Voit perustella tai antaa esimerkin hänen toiminnastaan.
Kommentit (14)
Ihan hyvin mennyt. Toisaalta olen suostunut aina kaikkeen mitä on ehdotettu. Kynnysmattona saa hyvän työntekijän maineen, mutta sillä on hintansa. Syö sisältä ja aiheuttaa sisäistä raivoa vaikka sitä ei näytäkkään ulospäin.
No toimeen on tultu. Ylikiltti pärjää niin kauan kunnes murtuu. Pomo kysyy aina ensimmäisenä mua ylitöihin ja vuoronvaihtoihin koska en osaa sanoa ei. Iloisesti hymyillen. Joo pomo tykkää musta kun suostun kaikkeen, mutta olisi ihanaa vaihtaa työpaikkaa. Sittenpähän näkisivät, ei kiitosta edes saa.
Kun lauantaina voitan Lotosta. Soitan huutoraivopuhelun hänelle.
Kolme esihenkilöä ja heille kaikille 9 tai 10. Heidän esihenkilölleen, eli pomolle 10. Hyviä kaikki!
- eräs kunnallinen kolmen osaston lastenkoti
5.
Mun pomo pelkää tehdä päätöksiä ja ottaa vastuuta, eikä suostu silti delegoimaan. Lisäksi vaihtaa mielipidettään nopeammin kuin tuuliviiri. Hiukan pysähtynyt tilanne joka hankkeessa siksi 😬
edellinen oli sukupuolentutkimuksen professori, 4/10
4. Vellihousu jätti työnsä tekemättä kun tuli kova paikka ja yritti tehdä minusta syntipukin, irtisanouduin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Kun lauantaina voitan Lotosta. Soitan huutoraivopuhelun hänelle.
Jätä soittamatta. Enemmän se häiritsee, jos ei anna itsestään mitään elonmerkkiä.
Hoivakodin johtaja. Valehtelee, haukkuu työntekijöitä, tulee töihin miten sattuu, pitää puhutteluja työntekijöilleen ilman oikeaa syytä., luulee olevansa hyvä kaikessa mutta oikeastaan ei ole hyvä missään. Paskin pomo mitä minulle on koskaan ollut. Jkl
Kympin annan 🌟 Olen yksityisyrittäjä, joten itse oma esihenkilöni.
se on esimies.henkilö kuulostaa niin viherpunikilta ja mielensäpahoittajalta.
Omahyväinen, lyhytnäköinen tärkeilijä.