Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms | 4

07.03.2007 |

Ajattelin aloittaa uuden pinon jutuille :) Vähän tökki jo tuo pino.

Pistettäiskö jotain tilannetietoja tähän alkuun...?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Rumpali sai nimekseen Sampo Aukusti! :)

Nyt on kyllä liian tyhjä pää kommentoimaan mitään. Laukkis oli käynyt morjenstamassa, kiva kuulla sunkin kuulumisia :) Sinoot jo töihin palannut, miltä nyt tuntuu? :)

Pitääpä mennä löhöilemään hetkeksi, kyllä noi juhlat on uuvuttavia, vaikka mitkään isot kekkerit ei olleetkaan. Sampokin on ihan poikki, nukkunut vaika kuinka!

Vierailija
62/124 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaaihanaa!!vihdoinki meillekki syntyi se kauan odotettu vauva!!:D!!..

eli ku viikkoja oli kasassa 38+2, meni aamuyöstä lapsiveet, päivän odottelin osastolla supistuksia, ja sitte seuraavana yönä päästiin tositoimiin:D!

eli keskiviikko aamuna seittemän aikaan synty meijän pikkuruinen ukkeli..49cm ja 3080grammaa..

synnytys meni hyvin (oli näin jälkeenpäin aateltuna oikeen ihana kokemus!)..ja nytki voidaan mainiosti (jollei oteta lukuun tuota armottoman kipeetä ja hellää alapäätä:D)

nytku tulin takasi kotiin, niin varmaan kerkien taas joku päivä käyä kuulumisia lukemassa ja kirjottelemassa..on meinaan niin kiltti pikkunen että vaan syö ja nukkuu:D!..varmaan se siitä vilkastuu kuhan vähä vanhenee, mutta se on nyt niiiiin ihanan pieni!

täällä ollaan miehen kans sekasin onnesta!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

wiip [color=blue]POJASTA[/color]! Hienoa että synnytys sujui mutkitta ja että siitä jäi hyvä mieli. Mulla ei niin hyvä mieli jäänyt omasta, joskin mulle tehtiin sektio (sunniteltu sektio vauvan perätilan vuoksi). Olisin niin halunnut kokea sen oikean synnytyksen kipuineen ja muineen, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla :) Mutta ONNEA VIELÄ KERRAN KOKO PERHEELLE!:)

Vierailija
64/124 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mie mihinkään ole hävinnyt;) Älä luukekkaan että pääsisit musta eroon =D

Ihanaa kun täällä on toinenkin joka vain kuumeilee <3 (Mä en nyt muista nimimerkkiä...Sori) Olen niin onnellinen että sain kuumekaverin:)

Ihana nimi tuli hanin pojalle:) Oliko tää jo pidempään tiedossa vai missä vaiheessa päätitte minkä nimen poika saa:)

Onnea poika vauvasta wiip! Kiva kun synnytys meni hyvin:) Ihanaa kuulla välillä kivojakin synnäri tarinoita kun yleensä niissä ei ole muuta kuin verta ja suolenpätkiä yhdeistettynä kauhuun ja särkyyn.

Huomenna on se ensimmäinen lääkärin aika. Saa nähdä miten menee. Mua jännittää ihan erkkinä mennä sinne, mutta kai se on pakko jos haluaa tietää mikä tässä on ongelmana.

Vierailija
65/124 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jii, onneksi teillä tosiaan alkaa etenemään nuo jutut! Jännittää sun puolesta, vaikka tuskin mitään jänniitettävää on, varmaan kaikki ihan kunnossa :) Milloin saatte ne tulokset tutkimuksista, vai tulevatko ne samantien? Saanko kysyä, mitkä on teidän jatkosuunitelmat kun testit on tehty? Siis jos mitään vikaa ei löydy, jatkatteko entiseen malliin vai miten?

Tuo nimi oli mun ehdotus jo raskausajalta, mutta alkuun mies ei innostunut yhtään siitä. Sanoi, että lasta kiusataan vielä sen takia, kun se on myös pankki ja puimakoneen merkki. Sitten kun poika syntyi, meni ehkä viikko, kun mies sanoi, että " ehkä se vois olla se Sampo, kun tää näyttää ihan siltä" :) Ei siis kulje suvussa nuo nimet tms.

Mies on tuolla aamutoimissa vauvan kanssa, pitänee valmistautua avaamaan maitobaari :D

Vierailija
66/124 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän lie ku tuntuu et tänä vuonna kaikki saa poikia...

Han:minulle tehtiin tammikuun lopulla hätäsektio ja se lisäs (outoa kyllä)kauheeta pelkoa alatie synnytystä kohtaan.Ja kyl sääkii kerkiit synnyttää viel vaikka mitenkä päin ;).meilläkii meni ekan muksun synnytys ihan ku ohjekirjasta mutta silti pelkäsin pojun synnytystä ihan kauheesti.Onko muilla jääny pelkoja synnytystä kohtaan?ja osaattako selittää miks?

no jatkan aamu hommia.kuuelta ol herätys tänä aamuna..nuori neiti pomppas pystyyn..suunnitelmis tänää ois pien museo käynti.

T:MK

Vierailija
67/124 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: Mua pelottaa että mulla on munasarjat (tai toinen) tukossa kun ei sitä ovista oo näkyny. Tai sitten pelkään että siellä on joku tulehdus tai jotain muuta. Jos mulla jotain on niin toivottavasti se on jotain mitä voi korjata, ettei tässä tuomittais lapsettomuuteen. Mies kun polttaa tupakkaa ja istuu kotona aina läppäri sylissä niin voi olla että silläkin on siittiöissä jotain vikaa. Jos kaikki kuitenkin on ok, niin jatketaan samaan malliin, mutta toivottavasti mulle määrättäis terot että saisin sen oviksen aikaseksi. Toki jos ne siellä sanoo että kaikki on hyvin niin kyllähän pään sisälläkin asiat muuttuu parempaan suuntaan tän vauva projektin kanssa.

Nyt maanantaina varmaan tutkitaan ukon siittiöt ja sitten vaan jutellaan. Muhun ei varmaan kosketakkaan, kun mies oli saanut semmosen käsityksen puhelimessa, että mut tutkitaan ens kierron alussa heti vuodon loputtua. Mutta, huomenna tuun kertomaan sitten miten kävi ja mitä meille sanottiin jos en oo liian masentunut;)

Ai niin, meillä on tänään 4kk hääpäivä, ja mennään illalla syömään:) Tuo mies on niin ihana ja oon niin rakastunut <3

Vierailija
68/124 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miunkin puolesta wiipille, pikku miehen johdosta! Kiva, että synnytys meni hyvin. Itsekkin olen luottavainen sen suhteen, että kaikki sujuu mutkitta. En murehdi sitä etukäteen. jos ei meekkään hyvin.

Toivottavasti kaikki on jiilläkin kunnossa siellä tutkimuksissa, että saisitte työkin oman pikkuisen.

Miulla on nytten 30 rv. Maha rupee kyllä tuntumaan aika isolta, monet on sanonu, että onko siulla kaksoset tulossa (: No ei ainakaan ultran mukaan ollu, ku yks iso vauva (: Onks muilla sanottu ultrassa, että vauva ois iso? miulla oli rv 28:lla vajaa 1,5 kilonen.

Vierailija
69/124 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskein viesti vähä karkas..

Mulla meni synnytys muuten ihan ok, mut ponnistusvaihe pitkitty nii se oli aika tuskaa.., mut aikalailla jo unohtunu.. jos viel joskus saan lapsia nii varmast toi ponnistusvaihe pelottaa etukätee.. :/ Mie en käyny ku yhessä ultrassa ja sekin oli vk 19, joten noist painoarvioist en oikee tiiä.. neuvolantäti teki vk 39 arvion ja sano n. 3300g ja viikko siit synty 3240g.. et aika lähelle osu :) Tänää käytii 4kk neuvolas ja tytöl nyt painoa 6600g ja 64,4cm :))

Vierailija
70/124 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on ollu hiljaista pari päivää...

JII,mites tutkimukset etenee?

ZUZU, mulle ei ehty missään välissä painoarviota, ainoastaan joutuessani synnytystapa-arvioon rv 40+1 tehtiin painoarvio sen vuoksi, kun piti katsoa, oisko mulla ollut mahdollisuutta synnyttää perätilavauvaa. Ei ollut. Aiemmin raskauden aikana mulle sanottiin vauvan koosta että " keskikäyrillä mennään" , ikäänkuin mulla olis ollut joku aavistuskaan siitä, mitä se KÄYTÄNNÖSSÄ tarkoitti...

MINTTU, teillähän oltiin hyvin kasvettu :)

MSOL, DAGNY, MINUN,. LAUKKIS ja muut mainitsematta jääneet (uudet), käykäähän kirjoitteleen kuulumisia välillä! Ankeeta käydä yksinpuhelua :p

Tänne päin ei kyllä mitään uusia kuulumisia. Tänään kävi yks mammatuttu kylässä n. kuukausi vanhemman poikansa kanssa. Kun laitettiin pojat makaaman vierekkäin alustalle, tajusin, kuin ISO meidän Sampo oikeesti on! Tai sitten se kaverin poju oli vain pienikokoinen... Ja kyllähän se pienempi oli kuin meidän poju, siis painonsa puolesta. Pituudeltaan melkolailla samankokoisia olivat. Eipä mun ainakaan tarvi huolehtia, etteikö poitsu sais tarpeeksi maitoa :) Topakka pikkumies meillä :)

Vierailija
71/124 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han on demomssien kantava voima ;D

Me oltiin tosiaan eilen aamulla siellä lekurissa. Mulle tehtiin sisätutkimus ja ultra. Kohdussa oli 4mm limaa, oikeassa munasarjoissa oli noin 4-5mm kokoisia rakkuloita ja vasemmassa iso 9mm koikoinen molluska. Ei se lääkäri mitään sen kummempia sanonut, tokaisi vaan että jos ukolla on jotain käpyä sen siemenissä niin mua ei enää tutkita vaan siirrytään suoraan keinohedelmöitykseen. Mitään PCO:ta ei pitäisi olla, se nyt oli hyvä uutinen. Perjantaina mennään lääkäriin uudelleen, mulle aloitetaan kierron seuranta ja ovulaation etsintä. Aika kallis paukku toi maanatainen oli, yhteensä sinne meni 160¿ ja perjantaina menee varmaan noin 100¿...

MISSÄ ON MUN KUUMEILIJA KAVERI?? :)

Vierailija
72/124 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JII, hieno homma, ettei ainakaan sulta löytynyt mitään hälyyttävää! Nyt vaan peukut pystyyn, että mieskin on " puhdas" :) Vaikka tietty sitten jää kaivelemaan se, että miksi ei ole jo tärpännyt, jos mitään vikaa ei löydy, mutta toisaalta jos kummassakaan ei mitään vikaa ole, niin on kuitenkin mahdollisuus tulla raskaaksi ilman hoitoja. Ne hoidot ei varmasti ole ilmaisia eikä taatusti helppoja :/ Mutta joskus ne on ainoa mahdollisuus ja silloin ei passaa epäröidä.

Oon täällä yrittänyt miettiä, että mitämissämilloin pidetään miitti ja mitä tehdään siellä. Ehdotuksia otetaan vastaan! :D Ja niin siis ne jotka on kiinnostuneita niin käsi pystyyn, täällä ainakin yksi o/ Sitten oli vissiin MSOL, JII ja LAUKKIS(?) ainakin kiinnostuneita, entäpä muut? Ja mitenköhän se mavu...?

Tällä hetkellä on ehdotettu Seinäjokea tapaamispaikkana (koska hyvät kulkuyhteydet esim. junalla ja muutenkin aikalailla keskellä Suomea), onko muita ideoita? Ajankohta olis kesällä, sen tarkempaa päivämäärää ei ole vielä mietitty. Miten olis esim. kesäkuun loppu-heinäkuun alku? Vai onko se liian lähellä juhannusta eikä kukaan jaksa innostua, kun jussina on oltu matkoilla...?

Joops, jokohan tuo meidän Sampo kohta heräilis... Kun kelloja siirrettiin kesäaikaan, niin pojankin rytmi siirtyi tunnilla eteenpäin. Ts. poika elää vielä talviajassa. Aamut muuttuneet myöhemmiksi, samoin illat. Aiemmin herättiin seitsemään MENNESSÄ, nyt nukkuu vielä täyttää päätä. Ja illalla oltiin unten mailla puoli kymmeneen mennessä, nyt saattaa helposti mennä puoli yhteentoista, ennnekuin poikaa huvittaa miettiä nukkumista. Mutta eipä tuo nyt niin maata kaatavaa ole, eletään sitten näin :) Viime yö oli muutenkin aika letkeä, kun poju nukahti kymmenen aikaan ja heräili syömään vasta puoli viiden aikaan. Seuraavana kerran söi seiskalta, sitten minä nousin ja poika jäi jatkamaan vielä unia.

Pitääpä joutua aamutoimiin ku poju vielä vetelee sikeitä.

Vierailija
73/124 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän tota lapsettomuus hoito infoa:

IVF-koeputkihedelmöityshoito alkaen 1873 e

ICSI-mikroinjektiohoito alkaen 2379 e

Inseminaatio (=sperman ruiskutus kohtuun) alkaen 249 e

Hyperstimulaatio inseminaatio alkaen 367 e

Pakastetun alkion siirto alkaen 712 e

Eli IVF ja ICSI ovat kehon ulkopuolella tehtävät hedelmöitykset, eli ne on ainoat mahdollisuudet jos miehellä ei ole kaikki kunnossa. Muuten jos mulla on ongelmia ja huonot hormoonitasot tms jotka eivät lääkkeillä parane niin voidaan käyttää inseminaatiota. Kyllä tässä saa kukkaron nyörejä venytellä jos kaikki ei ole kunnossa.

Hitto kun tässä ei päässä pyöri nyt mikään muu kun tuo perjantain tuomio. Mä niin haluan jo niitä positiivisia vastauksia!

Hei enhän mä oo oikeesti nähnyt toiveunta siitä toisesta " vain kuumeilijasta" ? ;)

Vierailija
74/124 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suostun tulemaan paikalle vaan jos mulla on iso vauvamaha;) Ei vais! Mulla on nyt ekaa kesää koko kesä töitä, että periaatteessa vaan viikonloput käy mulle...=/ Tapaamispaikka on sinällään ihan sama kun sovittiin miehen kanssa että tullaan sitten sinne paikkakunnalle yhdessä niin saadaan miniloma siinä samalla:)

Musta ois ihan kiva mennä jonnekki syömään/piknikille niin saatas jutella ja tutstuu rauhassa. Tietysti joku semmonen paikka mistä saa lapsosille tarvittavat jutut esim vaippojen vaihtoon yms...

Vierailija
75/124 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi haluttaisi miittinkiin mukaan...Muttamutta..paikan pittäis olla aikas lähellä kuopioo,tänne kyl on hyvät kulku yhteyvet joko junalla tai lentokoneella..nii no tietty auto..

Ja kymysys sitten..onko muut vieraillu sisukas.net :issä?tilasinni ite Jolly Roger pullon ja tutin..tulvat tännään ja oottelen malttamattomana et pääsen ihmisten ilmoille käyttämään niitä... :Dmukavan erikoista..pitää varmaan lähtee ehtimään kankaita..jos löytys semmost mustaa misson valkosia kuvioita(mieluiten niit pääkalloja,ois sit samaa sävyy pullon ja tutin kaa)ja esikoisella valkeeta misson mustia kalloja..vois sit tehä siit vaik potkarit..

noh..paljastupa yks uus puoli tätä mammasta..en halluu olla ihan samanlaisissa kuosissa ku kaikki muutkii..

juu nyt tää loppu viikko on kiirusta..ristiäiset lauantaina,saas nähä kerkiinkö kirjotteleen..

Vierailija
76/124 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kirjoittelu on nykyisin vähän hankalaa, kun tämä tyttö tykkää oleilla vaan sylissä. Nytkin imee rintaa tässä samalla.

Meille pitäisi tulla tiskikone tänään, mutta ei oo vielä näkynyt vaikka lupailtiin tuotavaksi klo. 10.00-11.00 välillä.

Neuvolasatakin tullaan pian tänne, kun tyttö pitää punnita joka viikko.

En vissiin vielä maininnut, että tytön nimi on sitten Melissa Sofia.

Kirjottelen lisää, kun Melissa on nukkumassa.

Vierailija
77/124 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mie oon ainakin mukana tapaamisessa, jos se on kuopiossa. Seinäjoelle asti tuskin tulee lähdettyä, jos ei ole provinssirock kyseessä, on nimittäin tosi pitkä matka täältä joensuusta sinne. Tänä kesänä tuskin muutenkaan provinssiin tulee lähdettyä, koska vauvan pitäs syntyä sillon kesäkuussa (: Mutta kiva olisi nähdä muitakin odottavia ja olevia äitejä, kun omasta kaveripiiristä niitä ei oikeen löydy.

Mustakissa: Pitääpä käydä kattoo nuo sivut, kuulostaa kivalta. meillä on vauvalle jo ostettu 2 pääkallotuttia ja samaa kuosia remmi , vauvelin tuleva setä toi ne helsingistä. Olisin ostanut kuopiosta myös sellaisen pääkallobodyn, mutta ne olivat loppuneet ja nytten maaliskuussa niitä olis tullut sinne kauppaan lisää. Pitää toivoa, että niitä on siellä, kun seuraavan kerran kuopiossa käyn.

Msol: Ihana nimi tuli siun tyttöselle (:

Mies lähti viroon bändinsä kanssa keikkailemaan :( oon ihan ankeissani täällä, ku tuntuu, että ei oo mittään tekemistä ja en tykkää muutenkaan olla pitkiä aikoja yksin kotona.

Kaikille hyviä vointeja.

*zuzu 30+4*

Vierailija
78/124 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin, että onko joku teistä pitänyt nimiäisiä vauvalle? Mietittiin miehen kanssa, jos ei pidettäisi ristiäisiä, kun kummi ehdokkaat ei kuulu kirkkoon. Miten ne nimiäiset sitten eroaa ristiäisistä?

Vierailija
79/124 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tääl ol niit päääkallo vaatteit muksuille?ois mukavampi valmist aostaa ku en oikein ossoo ommella...

Vierailija
80/124 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla sun antamassa osotteessa oli niitä pääkallo bodeja ja potkareita.

Hirveen hintasia vaan ovat o.O Mä en oo oikeen ymmärtänyt tätä pääkallo villiytstä..? =/

10 tuntia siihen että saadaan miehen tuomio! Mua jännittää!