DeMoms | 4
Ajattelin aloittaa uuden pinon jutuille :) Vähän tökki jo tuo pino.
Pistettäiskö jotain tilannetietoja tähän alkuun...?
Kommentit (124)
Kirjoitin eilen poitkän litanian, mutta syystä tai toisesta, kone ei suosstunut sitä lähettämään :p Tai siis vauvan sivut taas alkoi herjata, että " IP-osoitteestanne on toistuvasti häiriköity vauva-lehden sivuja... viestien lähetys on toistaiseksi estetty..." tms. Minäkö häirikkö? :O No kai mää sitten oon.
Se Kuopio passaa mullekin, yks vaihtoehto olis vielä Jyväskylä, kun sekin aika keskellä Suomea on. Ja se ajankohta? Minä edelleen ehdotan kesä-heinäkuun vaihteessa joku viikonloppu, esim. viikon 26 viikonloppuna (29.6-1.7) tai viikon 27 viikonloppuna (6.-8.7). Onko kukaan kokotiisn sieltä Kuopiosta tai tunteeko joku vähän paremmin sitä paikkaa, että olis helpompi keksiä jotain puuhaa tms.?
Asiasta afrikkaan, meillä käytiin eilen verikokeissa ja rokotuksessa, kun ollaan mukana sellaisessa rokotetutkimuksessa. Se verikokeiden ottaminen oli kauheaa :( Sampo huusi huutamistaan naama tulipunaisena! Äitillä tuli vedet silmiin ja oli täysi työ olla purskahtamatta itkuun, oli niin hirveää kuunnella oman lapsen kauhunhuutoja :((( No, Sampo on varmaan jo unohtanut koko episodin, mut mulla voi mennä vähän pidempään ennenkuin saan mielestäni Sampoparan huudon :´( Ja meidän täytyy käydä tuolla tutkittavana n. 6 kertaa; parilla kerralla ottavat verikokeita ja parilla kerralla laittavat rokotteita (eilen antoivat rotarokotteen, mutta suun kautta niin se ei ollut paha). Mihinköhän sitä oikein on sitoutunut...
On sitä pahemoiakin asioita maailmassa, mutta kyllä mulla silti teki aivan fyysisestikin pahaa katsoa ja kuunnella, kun oma vauva kärsi :(
No se siitä.
JII, kuin kävi? *peukut pystyssä*
Palaillaanpa myöhemmin asiaan :)
Sampo on tänään tasan 8 vkoa vanha! Ens maanantaina on jo 2kk! Aika menee nopsaan...
Mie asun tiällä kuopiossa...täälhän voipi keksiä vaik mitä puuhaa,mut kesäl jos ois miittiki nii varmaan rannalle kaikken paras mennä kun on nui muksui varmaan mukana.ainaskii mulla..tietysti on terasseja et jos ei satu imetykset ja vauvamasut just kesälle..ja kahviloita jossa voi syöttää muksut ja itekii tíetysti voi syyvä..ja tietysti mammojen paras ajanviete..eli shoppailu...ja ajankohasta riippuen on niit kesäjuhlia..(esim viinijuhlat,niillon ollu yleensä yks sunnutai semmonen lapsille suunnattu)
T:MK
Mitähän moon oikein kirjoitellu tuonne yhteen viestiin... kokotiisn... :DDD Sen siitä saa kun kiireessä yrittää vääntää tekstiä eikä viitsi lukea läpi ennen kuin lähettää :) Kyllähän mulle yleensäkin tulee noita virheitä tekstiin, varsinkin kun saataan vahingossa painaa kahta näppäintä yhtä aikaa enka hoksaa.
MUSTA_KISSA, no sehän on hyvä että oot sieltä, helpompi seikkailla siellä, kun joku tuntee paikat :)
Siis mullehan sopis miitti ihan täällä Oulussakin, mutta ei taida eteläsuomalaiset viitsiä tänne asti ;)
Nyt herkuttelemaan. Kävin ohimennen ostamassa kaupasta keksiä ja suklaata, kun oltiin Sampion kanssa kärryttelemässä. Näinhän ne raskauskilot lähteekin :p Onneks ei ollut enää kuin 1kg jäljellä jälkitarkastuksessa, ehkä senkin saan jotenkin karistettua sieltä mihin se onkaan mun kropassani juuttunut.
Mustakissa: Niin ne ei ollu, potkuhousuja, vaan sellasia bodeja ja niissä oli vaan yks iso pääkallo. Se kauppa oli siinä puijonkadulla ihan keskustassa ja se oli sellanen joku sisutustavara/lahjatavara liike, nimee en muista.
Tuo kesäkuun loppu tai heinäkuun alku sopii ainakin miulle hyvin tapaamiselle. Miullakin pitäs sitten olla jo oma vauveli (:
Oisko ketä sitten sinne kuopioon tulossa?
Tai miks hei ei miitattais ihan täällä kehä kakkosen " paremmalla puolella" ;D Ei vainee, musta on kiva lähtee ihan jonnekkin muualle kurkkimaan suomea. Mulla on ainakin se raskaus maha sillon miitissä, niin mä en suostu mennä terassille ;) (Tai ainakin mä todella todella toivon näin!)
Lääkärissä tehtiin " sisäisen kaudeuden UÄ" ja ne mun rakkulat ei vaan kasva =/ Niitten pitäis olla 2cm että ovulaatio tulee, ja mun isoin on vieläkin vain 9mm...Mä eka luulin että se on huono asia että se yks rakkula oli isompi, mutta ei se sitten ollutkaa, sen pitäis olla vielä isompikin :) Ens kierrossa varmaan saan hormonit ;) JEE, musta salettina tulee joku hirviö! Ja miehen siittiöt oli kunnossa:) Määrä ja liikkuvuus oli laatuluokkaa, rakenteessa oli arvosana 9 vaikka normaalisti miehillä on 14. Kouluarvosanaksi mies sai 8 1/2 :)
Mulla on varmasti ihan sikana kirjotusvirheitä koska mulla on lukihäiriö:( Tosin se on lievä, mutta en oikeasti lue mitä kirjoitan tai mitä te kirjoitatte, mä vaan tiedän miltä ne sanat näyttää ja siksi mä en ikinä bongaa kenenkään virheitä...Mutta koittakaan kestää jos mulla on kovin virheistä tekstiä;)
Mun on ihan pakko päästä sanoo et Han on joku maailman ihanin :) En edes tiedä miksi, mulla on vaan semmonen kutina :)
ZUZU, minä ainakin olisin tulossa o/ Ja Sampo tietty mukana, jos vain suinkin mahdollista :)
JII, no hyvä että miehekkeen tavara on parasta a-ryhmää, nyt vaan ahkera peitojen pöllyytystä ;) Eiköhän ne hormonitkin tee tehtävänsä ja oot kesällä miitissä maha pysyssä kuin... *tähän joku hyvä vertaus* :D En minä kyllä mitenkään ihana ole (paitsi oman miehen mielestä, mutta se onkin vähän.. no, omalaatuinen :D), mistä sinä oot tuollaista päähän saanut? :O :DDD
Voi jessus että piti aivan ääneen naureskella, kun luin noita omia viestejä.. Aivan uskomattomia kirjoitusvirheitä täynnä, miten kukaan oikeasti ymmärtää yhtään mitä minä kirjoittelen tänne :O Ei voi mitään.
Pitää painua tutumaan, kun Sampokin jo nukkuu. Muuten jää unet turhan vähäisiksi (vaikka kummasti sitä tottuu tähän väsymykseenkin :)
Han: No ei se nyt ihan parasta mahdollista ollut se miehen siittiö muuta lääkäri sanoi että " kyllä ME näillä tullaan toimeen" ;D Mä olin sitten ihan että ai tuutko säkin mukaan..? Ihanan uhrautuvia nuo yksityiset lääkärit ;)
Meidän rakas koiravauva täytää vuoden ens kuussa :) Mä ajattelin järjestää sille synttärit, kun johonkin on saatava tätä kuumetta purettua;) Koira raukka, ei tiedä mihin se joutu kun me se pelastettiin salakuljettajien kynsistä...
Pitihän mun kirjottaa vielä vaikka mitä ja muutakin mutta menin ihan paniikkiin kun auton ostajat soitti ukolle niin mäkin sain hepulin :)
Mä vaan aina tuun tosi hyvälle tuulelle kun luen Hanin viestejä:) Siks musta sä oot niin ihQ <3 Ja mä jotenkin ihailen ja arvostan sitä kun sä huomioit kaikki täällä keskustelevat. Mä ainakin myönnän olevani siinä toooosi huono..:( Kun en muista uusien keskustelijoiden juttuja en viitsi kokoajan kysellelläkkään. Siinä mun selvä vastaus siihen miksi sä olet niin soma:)
Mä voin tulla miittiin ja periaatteessa mulle on ihan sama missä se on. Olis tosi kiva miitata jossain sellasessa paikassa jossa joku tietää missä ja miten mennään. Eli mä tuun jos mulla on lomaa:)
Hauskaa aprillipäivää kaikille :)
Kiva kuullu Jii, että saitte selville mikä vikana ja toivottavast koht oot masu pystys :) Onneks nykyää oon lääkkeet melkee kaikkee..!
Mie en oikee tiiä pääsenkö tulemaa sinne miittii, ku tääl on suht pitkä matka sinne.., mut täytyy pistää mietintäää :)
Nii.. ja mie oon kans nii huono kirjottaa.. aina kaikki kirjotusvirheitä täynnä ja muitten virheitä en huomaa.. taitaa mullaki olla jotaa pientä lukihäiriöö.. ei oo kyl koskaa todettu, mut uskon et jotaa pientä löytyy..
jeps.. mut nyt en ehi pitempii tarinoita kirjotella, ku ollaa sukulaisissa..!! Palaillaa ens viikolla taas.. :)
Tosi kiva kuulla että teillä Jii85 ei ollut mitään isoa vikaa missään! Mä pidän peukkuja että hormonit toimii ja saadaan pian sieltä vauvauutisia :)
Mullekin sopisi Kuopio tapaamispaikaksi. Sukua asuu siellä. Eri asia on sitten että käykö mulle teidän päättämä ajankohta sitten.
Meidän poika täytti tänään 4kk.
meil oli n ristiäiset eilen..vetäs muuten sairaan väsyks..ukko ilmesty vähän ennen alotusta paikalle..kävi vaan paidan ostamassa(ei voinu samaa paitaa pitää kun Minnin ristiäisissä oli kans päällä)..n. 4 h herra oli shoppaamas...juu no olihan sil 2 kaverii mukana ja kummallakii ol pari pientä hankintaa...
No nimeks tuli Aku Onni Olavi
mut jatkan taas paremmalla ajalla..
Kiitos vaan kaikille onnittelijoille:) Mä oon nyt yllättävän positiivisissa tunnelmissa tän yrittämisen kanssa, ja toivon kovasti että ne hormoonit alkais toimimaan ja tois toivottuja tuloksia. Me kerrottiin tänään mun porukoillekkin että meillä on yritys päällä ja ollaan hakeuduttu lääkärin vastaanotolle. Äiti otti asian tosi hyvin, ja ei ollenkaan hätkyillyt, vaikka olin näin luullut. Jotenkin parempi mieli kun porukat tietää, niin ei tartte enää salailla ja jos ne hormonit tekee musta ihan hullun niin nekin tietää mistä on kyse.
Dagny: mitens sen teidän herran elämä etenee? Oon jotain sun kuulumisia lukenu tuolta demin puolelta, mutta ois kiva kuulla ihan kokonaisuudessa miten teillä menee:)
Ei tätä munkaan lukihäiriöö ole ikinä tutkittu, joskus ala-asteella mun luokanope kysy koko luokan edessä että " Onkohan sulla joku lukihäiriö" ja tottakain sitten sen kielsin ja homman tutkiminen jäi siihen...Mutta kyllä sen itte huomaan että ei tää lukeminen/kirjottaminen ole niin vaivatonta kun haluais, ja lukihäiriö kuulemman on myös periytyvää ja koska meidän isällä on paha lukihäiriö, niin ei ole ihme että mullakin semmonen on.
Ihana nimi tuli musta_kissan pojalle! :) Mä aina kauhulla odotan että joku tuttu tulee kertomaan että on antanut meidän suunnitteleman nimen omalle lapselleen, tai että meidän kerhoon tulee tulevan lapsen kaima, vielä ei ole onneksi näin käynyt.:)
en nyt ehdi kommentoimaan kummemmin mut tässä linkki Sampon kuviin:
http://s170.photobucket.com/albums/u248/Han-hani/?action=view¤t=p…
Ei vissiin tullut tuossa linkissä kuin yksi kuva...? Josko nyt näkyis muitakin kuvia, kun vaihdoin vähän asetuksia tuolla photobucketissa...
http://s170.photobucket.com/albums/u248/Han-hani/?action=view¤t=n…
Onko siellä mahdollisuus selata muitakin kuvia? Pitäis olla...
Voi herttinen miten soma! Toi " analysoin" kuva oli mun ehdoton lemppari :D Niin ihana, mäkin haluuuuuun!!!
Huomenna on sitten taas sisäisen kauneuden ultrat. Mulla ei nyt sitten ilmeisesti ole ollut ovista, tokko ollutkaan tän yrityksen aikana. Tahtoo ne hormonit heti käyttöön! :(
Kyllä vauvat on ihania.
Hanilla yhdesä kuvassa liina, voi kun mäkin oppisin jonkun sidontatekniikan, kun tämä tyttö nytkin nukkuu mun sylissäni. Ei oikein yksinään uisemmiten viihdy.
Tässä kuvia meidän prinsessasta
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Misfit_&album_id=946075
Miten tumma tukka tolla teidän tytöllä onkaan? :O IHANA! Mä en kestä noiden vauva kuvien kassa! Mä tahdon oman lapsen nyt heti! Valion mainosta lainaten " Apua mä en kestä!" ;)
Ihanat vauvat on kyllä! Toi liina on kyllä pakko hankkii itellekkin, kuhan se beibe syntyy.
Niin mustakissa siullahan ne ristiäiset olikin, sotkin henkilöt. Kiva nimi tuli siun pojalle (: Teidänhän pitää sitten vielä hankkia mikki ja iineskin :D
Kattelin niitä sisukkaan sivuja, niin siellä oli niitä samoja tutteja+remmejä, kuin mitä meillä on. On kyllä aika hinnakkaita nuo tuotteet siellä, mutta ehkä sitä jotain raaskis tilata esim. pääkallotossut, ne oli söpöt.
yritähän jii saada ne hormoonit hyrräämään, mie pien täällä peukkuja siulle!
*zuzu 31+2*
mie lähinnä etin potkupukua ja sillä pinellä kuviolla,sisukkaalla on aan potku housuja(eli ei niit jalkaosia minne varpaat litetaan)
meil pikkumies syömäs pullolla 8h edellisestä syötöstä nii kävin hakee syömään ku muutes oltas sit taas herätelty viimostaan parin tunnin päästä..äiti tietysti syöksy konelle et pysyy hereil..