DeMoms | 4
Ajattelin aloittaa uuden pinon jutuille :) Vähän tökki jo tuo pino.
Pistettäiskö jotain tilannetietoja tähän alkuun...?
Kommentit (124)
MAVU, tosi ihana kuulla sustakin!! :) Minä luulin jo, että oot ihan lopullisesti hylännyt meidät ja ehdin kyllä surrakin :( Mutta kiva että halusit tulla kertoileen kuulumisia ♥ Mahtava juttu tuo sun oma yritys, pitää nostaa hattua, että sulla on ollut rohkeuttaa lähteä perustamaan omaa yritystä, se ei oo mikään pikkujuttu. Kuin kaus muutitte Seinäjoelta? Me ollaan lähdössä lauantaina Seinäjoelle (tai siis Kurikkaan), lähdetään ekaa kertaa toiseen mummulaan kyläilemään. Vähän kyllä jänskättää reissu, kun tuo matka ei oo kuitenkaan lyhimmästä päästä. Ja voi mahdoton, sun tyttökin on JO vuoden!! Hirveen nopeasti menee aika, vastahan se syntyi! :)
JII, oho, melkoinen möhkylä siellä onkin, mikä ihme...?! :O Tosi harmi, että joudut ehkä leikkaukseen, parempi tietty olis, että se möhkylä älyäisi hävitä itsekseen!! Kyllä mua tosissaan harmittaa sun puolesta :/ Kun näytti, että nyt lähtis menemään hyvin, kun pääsitte hoitoihin. Mutta toisaalta, onhan se hyvä, että tuokin havaittiin ajoissa, että sille ehditään tehdä jotain, mutta eipä se silti mikään kovin mainio juttu ole :p Tsempitykset ♥ Jännänä ootan, että mitä siellä ultrassa sanotaan.
Meillä herättiin eilen vasta yhdeksältä ja se oli selvästi Sampolle liian myöhään, kun päätti, että tänäaamuna herätään puoli kuudelta! :O Huooh, sanon minä, olis se voinut edes seitsemään asti nukkua, mutta eipä tuo nyt niin vakavaa ole, eiköhän tää väsymys hellitä, kun aurinko kunnolla nousee :) Tosin mulla lenssu päällä, että sekin vähän väsyttää :/
Nyt pitää mennä, Sampo kutsuu :)
Han ja Sampo +2kk
Melissa alkaa pikkuhiljaa enemmän viihtyä sitterissä ja mäkin sain vihdoinkin syötyä rauhassa :)
Eilenkin tosin sain kokattua ja syötyä rauhassa, kun nukutin Melissan sänkyyn ja se nukkuikin sitten 3,5h! Sen jälkeen syötin sen ja lähdettiin vaunuttelemaan mun vamhempien luo ja siellä vaunuissa se jatkoi uniaan ja vähän ennen seitsemää kävin nostamassa sen sieltä, kun se siellä vähän itkeskeli. Nostin sen sitten syliin hetkeksi ja tämä vain jatkoi uniaan vaikka laitoin sen lattialle ja riisuin ulkovaatteistakin. Yhdestä seitsemään se siis nukkui melkeimpä putkeen :O Yöunille se sitten nukahtelikin vasta kahdentoista jälkeen, mutta nukkui yli yhdeksään asti sitten :) Mieskin meni tänään vasta kahdeksitoista töihin, niin saatiin viettää rauhallinen aamu yhdessä.
Sain eilen äidinmaidonkerääjän mikä on aika kivaa, koska mulla pakkaa olemaan vaatteet välillä märkinä vaikka mulla olis liivinsuojukset. Näin saan sillä tavalla vähän talteen maitoa :) Mukavaa kyllä, että maitoa riittää :D Oon huomannut, että mulla suihkutissitkin. Maito lentää kaaressa jos Melissa sattuu muutaman imun jälkeen irrottamaan. Ja sitten koko likka on maidossa sen jälkeen.. ;)
Mavu: Kestovaippoja saa siis siulta sitten tilattua? (: Minkälaisia meinasit myyntiin tehdä? Itsellä olisi kova tarkoitus niitä ruveta sitten käyttämään, kunhan se vaavi syntyy. Yritän tässä pikkuhiljaa jo syventyä kestovaippojen ihmeelliseen maailmaan, mutta tuntuu, että niitä on niin paljon erilaisia yms. ei oikeen tiedä mikä malli ois sitten yksinkertaisin yms. Mummo kyllä neuloo villapöksyjä mieluusti ja äiti voi ommella kanssa vaippoja.
Tiedättekö, että voiko noita tavallisia harsoja käyttää imuna vaippojen sisällä?
on se vaan tylsää jos ei oo mitään paikkaa jonne kirjotella,
täällä ku on ne tutut jo valmiiks niin on helpompi kirjotellakki:)
eli jos ny ensteks kuulumisia kertosin, eli muutettiin tänne vähän syrjempään seinäjoelta siihen elokuuhun asti kunnes se uus rivitalo valmistuu, ja oma yrityskin on hyvällä mallilla edistymässä, kesäkuulla alotan sitte virallisesti, kotisivut tekeillä isovelikanssa ja vaippoja jo valmiiks tehtynä jonkin verran:) että kyllä se tästä.
tosin toiminnan päätin alottaa sillälailla, että myyn vaan s-postitse tehdyistä tilauksista ja huutonetissä yksittäisiä, kun periaate on pääosin se, että myyn vaan sitämukaa kun kerkeen/jaksan tehdä.
lapsoset voi hyvin, tyttö on vieläki ku enkeli, kävelee jo lujaa vauhtia (meijän pikku apina:D) ja poitsulla uhma jo onneks hiipumaan päin, raivareita ei tuu enää niin usein, kunhan muistaa sen antaa tehä ITTE kaikki mitä pystyy, että se " minä itte" vaihe on vielä voimakas:D
sitte jiille virtuaali haleja!! tosi kurjaa:( mä en osaa sanoa kyllä mitään lohduttavaa:( pelkään että loukkaan sua jos yritän jotain lohduttavaa sönkätä täältä.
mutta paljon voimia!!
meillä varmaan jää se tapaaminen sitte väliin, kun en nyt muista millon se provinssi oli, mutta meijän on tarkotus sinne mennä tänävuonna, että meijän ylimääräset rahat menee siihen reissuun:/
mutta jos sitte enskerralla:)
mutta nyt nukkumaan niin jaksaa taas herätä 7.00 aamulla ku meijän neiti on tollaseks aamuvirkuks tullu.
ja muistin virkistykseks mavu -84 lapsoset 09/04 ja 03/06
öitä!