Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?
Tuli lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehenä osaan lähestyä naisia niin ettei tuu ahdistelusyytöksiä päälle. Se ei oo edes kovin vaikeaa. Suosittelen opettelemaan muillekkin miehille.
Kuinka voit opetella kun ensimmäisestä virheestä rangaistaan?
Kohtaamisia ihmisten kanssa aletaan opetella jo päiväkodissa. Jessus sentään.
Nyt puhutaan ihmisistä joilla sosiaalisten suhteiden opettelu on epäonnistunut lapsena syystä tai toisesta. Kerro miten he voivat opetella lähestymään ihmisiä turvallisesti nykyaikana?
Mitäs jos menisit terapiaan sitten. Jos täältä luulet saavasi apuja noin isoon ongelmaan niin siitäkin kannattaa jutella terapeutille.
Ei terapia sen toisen ongelmia korjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo. Miehet eivät lähesty enää naisia. Saitte mitä halusitte, ole tyytyväinen.
Jokainen voi lähestyä toista ihmistä sukupuolesta riippumatta. Kyse on siitä MITEN sen tekee.
Jos naama ei miellytä, on aivan sama, miten sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole missityyppiä. Niitä miehet yrittää.
Juuri näin. Vain missityyppiset naiset saavat seksiä. 99 prosenttia naisista jää neitsyiksi.
Eiku...
Ja sä et ymmärrä lukemaasi tekstiä.
Mitä sinä sitten yritit kertoa meille lukutaidottomille? Että vain missitason kaunottaret saavat lähestymisiä?
Missä ihmeessä oot törmännyt hyvännäköisiin miehiin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehenä osaan lähestyä naisia niin ettei tuu ahdistelusyytöksiä päälle. Se ei oo edes kovin vaikeaa. Suosittelen opettelemaan muillekkin miehille.
Kuinka voit opetella kun ensimmäisestä virheestä rangaistaan?
Kohtaamisia ihmisten kanssa aletaan opetella jo päiväkodissa. Jessus sentään.
Eipä ole vielä tullu vastaan koulua, jossa opetetaan romanttista kontaktinottoa 🙄
Ei se eroa muusta sosiaalisesta kanssakäymisestä perustasolla mitenkään. Ole ystävällinen, kuuntele toista ja juttele. Siitä se lähtee.
Ole ystävällinen - jotta toisen ei tarvitse olla
Kuuntele - kun toinen puhuu taukoamatta
Juttele - no se onkin mahdotonta, kun haukutaan, syrjitään ja puhutaan päälle...
Siis tietysti tasoteoriat on jossain määrin olemassa. Itse esimerkiksi pidän hoikista hyvännäköisistä miehistä, joten en missään nimessä ikinä halua päästää itseäni plösähtämään, sillä en halua joutua sille tasolle mille plösönä joutuisin.
Vierailija kirjoitti:
"Ei tarvita paljon kun joutuu lapsuudessa syrjityksi jolloin opettelua ei tule tai se on vääristynyttä. Samoin jos on lapsena ollut todella pienessä koulussa, missä kaikilla on ollut vain yksi käyttäytymismalli. Se voi olla hyvästä tai huonosta. Riippuen mikä käyttäytymismallista. Terapiaan ei pääse nykyään tuosta vain."
No silloin pitäisi kuitenkin ymmärtää että se ongelma on omien korvien välissä eikä syyttää metoota tai naisia yleensä.
Väitätkö, että tämä nykymeno ei ole vaikuttanut naisiin mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
"Sinällään hyvä neuvo, mutta monella sosiaalisesti taitamattomilla ei ole kavereita. Sukulaiset tietyllä varauksella voisi toimia. Varoo vain ettei ota liikaa käyttäytymismallia vanhempiensa ikäisiltä."
No mikä saa sitten kuvittelemaan että jos ei ole saanut edes kavereita niin sitten se syy siihen miksi naiset eivät tykkää on vain niissä naisissa?
Miksi olet tässä keskustelussa, jos et muuta osaa tehdä kuin syyllistää, syytellä ja olla muuten vain ilkeä kaikkia kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen tilanne, tai sitten jos on ollut ihan perusbaari, niin tuokin kertoo ettei ap itse luultavasti ole kovin viehättävä, jos näkee yhdellä baarireissulla useita vitsin hyvännäköisiä miehiä.
Siellä on voinut olla jotain vähemmän hyvännäköisiä kuikuilemassa ap:ta, mutta AP ei ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen elänyt nuoruuteni 80 ja 90 luvuilla. Silloin annettiin helpommin anteeksi pienet mokailut. Saatettiin nauraa ja ehkä pientä nujakkaa, muttei nujerrettu lopullisesti eikä varsinkaan ollut somea jossa pystyy haukkumaan ja nolaamaan toisen laajan ihmisjoukon edessä.
No huomaa tosiaan, että elit nuoruutesi 80- ja 90-luvulla etkä 2010- ja 2020-luvulla kun elät tuollaisessa harhassa, että nykyään nujerretaan lopullisesti tai haukutaan ja nolataan jossain somessa, jos joku lähestyy baarissa ilman sosiaalisia taitoja :D
Ethän sinä edes tiedä mistä puhut, sokeasti vaan uskot kaiken mitä komeroituneet nettimiehet on sulle kertoneet? Ei niillä ole kokemusta.
Nimenomaan 2000-luvulla tuo nöyryyttäminen tuli muotiin. Ei ollut vielä ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa enää lähestyä, koska koppavia räksyttäviä naisia on nykyään niin paljon. En siis kaiva verta nenästäni, vaan nainen lähestyy jos haluaa tutustua.
Joten olet yksin ikuisesti.
Miehellä pitää olla munaa ja kekseliäisyyttä miten virittää harmiton keskustelu. Et ymmärrä mitään? Ei haittaa, arvasin sen.
Luuletko että maailmankaikkeus menettää jotain kun päätät turjottaa yksinäsi ettei vaan tule pakkeja? Ei menetä, sinä menetät.
Kukaan ei ole kiinnostunut kuulemaan mielipidettäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Kaikki baarin miehet, myös ne vaatimattomimman näköiset, kuolaavat vain sitä baarin yhtä kaunotarta.
Näinhän se menee.
T. Ruma nainen, jota ei ole lähestytty edes nuorena
Ei edes silloin, kun olen ollut yksin liikenteessä (jopa laivalla).
Minäkin jäin koulussa hiihtokilpailussa toiseksi, vaikka olin ainoa osaanottaja.....
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tasot on olemassa, tai oisko paremmin eri tyyppiset ihmiset.
Kyllähän sellainen epäseksikäs kiltttimies vailla draivia on kuin kala kuivalla maalla jossain sosiaalisten ja menevien ihmisten bileissä. Ei hän ole varsinaisesti eri tasoa välttämättä, mutta aivan eri maailmasta vaan.
Kuuntelin hiljattain podin missä oli vieraana Otto Juote, ja nauratti kun hän vertaili miten tytöt on kukoistuksessaan jo yläasteella kun taas pojat on kehittäneet itselleen lähinnä huonon ryhdin ja aknen. Hän siis sivuutti täysin ne kaikki noiden huonoryhtisten aknepoikien kaltaiset tytöt, JA myös ne kaikki komeat ja itsevarmat teinipojat joiden kanssa ne nätit tytöt hengaa. Hänen kaltaisensa miehet ovat älyllisesti epärehellisiä siinä harhassaan, että maailmassa olisi hissukkapojat ja kauniit suositut tytöt eikä muuta.
Kun todellisuus on, että hissukkapoikien vastineita on ne hissukkatytöt jotka ei todellakaan ole k
Niin, tässä SINÄ nyt sivuutat sen todellisuuden, että noin 80-90% nuorista naisista saa lähestymisiä ja pääsee treffeille halutessaan, mutta etenkin nykyään isompi ja isompi osa nuorista miehistä ei pääse treffeille saati saisi lähestymisiä. Tämä on se pihvi ja epätasa-arvoinen kohta deittailun osalta, mitä monet nuoremmat miehet harmittelee. Ja ei, minulla ei ole tähän mitään viisasten kiveä, minkä avulla asianlaita saataisiin tasa-arvoisemmaksi. Ainoa juttu mikä tulee mieleen on yhteiskunnan romahtaminen ja paluu sellaisiin aikoihin, jolloin naisten on vähän "pakko" hakea miehistä turvaa parisuhteen muodossa versus nykyaika kun yhteiskunta turvaa jokaisen naisen mahdollisuuden itsenäiseen elämään ilman parisuhdetta. No, onhan meillä tuossa itärajan takana naapuri, joka tällaisen yhteiskunnan romahtamisen voisi saada "pienellä erityisoperaatiolla" aikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun lähipiirin miehillä ei oo vaikeuksia lähestyä naisia. Ketään ei oo syytetty mistään lähentelystä, puhumattakaan vakavimmista syytöksistä. Ihan normaalilla hyvällä käytöksellä pärjää. Näen kyllä näitä torspoja, jotka syyttävät kaikesta metoota. Metoo on vain hyvä tekosyy, kun homman vika katsoo peilistä. Menkää nyt h*@vetti itteenne ja hankkikaa äijät selkäranka!
Ap.n kysymykseen vastaus. Luultavasti et ole ulkoisesti kiinnostava ja se vähäkin mielenkiinto katoaa jos et hymyile yhtään. Vinkki teille naisille: hymy tehoaa.
M36
Minulla on selkäranka. Minulla on myös hyvä maine ja hyvä työpaikka, joita en aio vaarantaa ottamalla metoon-riskiä. Joku nainen saattaa kuitenkin ahdistua jo päin katsomisesta.
M36 vastaa: miten työpaikka liittyy yhtään mihinkään
Et sinä mikään äijä olet.
Sinun pitää mennä sinne alemman tason miesten Baariin,jospa siellä nappais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tasot on olemassa, tai oisko paremmin eri tyyppiset ihmiset.
Kyllähän sellainen epäseksikäs kiltttimies vailla draivia on kuin kala kuivalla maalla jossain sosiaalisten ja menevien ihmisten bileissä. Ei hän ole varsinaisesti eri tasoa välttämättä, mutta aivan eri maailmasta vaan.
Kuuntelin hiljattain podin missä oli vieraana Otto Juote, ja nauratti kun hän vertaili miten tytöt on kukoistuksessaan jo yläasteella kun taas pojat on kehittäneet itselleen lähinnä huonon ryhdin ja aknen. Hän siis sivuutti täysin ne kaikki noiden huonoryhtisten aknepoikien kaltaiset tytöt, JA myös ne kaikki komeat ja itsevarmat teinipojat joiden kanssa ne nätit tytöt hengaa. Hänen kaltaisensa miehet ovat älyllisesti epärehellisiä siinä harhassaan, että maailmassa olisi hissukkapojat ja kauniit suositut tytöt eikä muuta.
Kun todellisuus on, että hissukkapoikien vastinJos yhteiskuntajärjestyksen romahduttaminen on ainoa keino saada nuoret naiset kiinnostumaan nuorista miehistä niin kyllä miehet sen totisesti järjestävät!
Jos yhteiskuntajärjestyksen romahduttaminen on ainoa keino saada nuoret naiset kiinnostumaan nuorista miehistä niin kyllä miehet sen totisesti järjestävät!
Siis eikö ne vähemmän seksikkäät kilttitytöt kiinnostu sinusta? Oletko yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Siis tietysti tasoteoriat on jossain määrin olemassa. Itse esimerkiksi pidän hoikista hyvännäköisistä miehistä, joten en missään nimessä ikinä halua päästää itseäni plösähtämään, sillä en halua joutua sille tasolle mille plösönä joutuisin.
Mutta mitä jos vain rakastuu? Mitä jos kipinät iskee ja kemiaa löytyy? Ei silloin katsota ulkonäköä vaan kuunnellaan sydäntä!!1111
Terkuin,
Palstamammat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinainen tilanne, tai sitten jos on ollut ihan perusbaari, niin tuokin kertoo ettei ap itse luultavasti ole kovin viehättävä, jos näkee yhdellä baarireissulla useita vitsin hyvännäköisiä miehiä.
Siellä on voinut olla jotain vähemmän hyvännäköisiä kuikuilemassa ap:ta, mutta AP ei ole huomannut.
Harvassa ovat komeat suomalaiset miehet toden totta! Melkein tekisi mieli itkeä kun mediassa puhutaan Mikko Leppilammesta komistuksena. Mieshän on ihan keskitasoa ja tavis ulkonäöllisesti! Mutta kauniita suomalaisia naisia riittää vaikka millä mitalla! Katsokaa nyt vaikkapa upeaa kaunotarta, todellista seksipommia, Erika Vikmania!!
Terkuin,
Palstamammat
Ei mitenkään. Oletus on, että kaikki ollaan samalla viivalla. Vaikka osaa ei ole edes kutsuttu.