Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?
Tuli lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Se vasta on huvittavaa kun itseään korkeatasoisina pitävä piirittää mielestään matalampitasoisia 😄.
Minusta on huvittavaa, että puhutaan edelleen "tasoista". Eikä edes ymmärretä, mistä on kyse.
Siis olit ilmaa niille hyvännäköisille? Muita et miehinä pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa ei ole vikaa. Useimmat meistä miehistä on kasvatettu kivikasvoisiksi ja ei kaikille meillekään ole kovin helppoa naisia lähestyä. Itse uskalsin nuorena kahdesti ja ne nolot pakit riittivät. Sen jälkeen lopetin yrittämisen, mutta onneksi tosi moni oli minusta kiinnostunut Nykyinen vaimoni nappasi minut 20+ vuotta sitten.
Rohkeasti vaan juttusille.
Tässä sivutaan myös sitä ikuisuuksia vanhaa typeryyttä, että se lähestyminen olisi miehille helpompaa. Ei ole. Ei ainakaan normispekseillä (=sellaiselle, joka ei ole narsistinen mulkku) varustetulle. Ei se helpompaa ole. Miehet vaan tekevät sen koska tietävät, että muuten ei tapahdu yhtään mitään.
Kiitos kun teette 🤗
t. Ujo nainen (minua tosin ei lähestytä, joten kiitos ei ole henkilökohtainen, mutta noin yleisesti)
Vaikea sanoa kun en ole baarissa koskaan käynytkään.
Aika keksityltä ap:n tarina kuullostaa. Jokainen nainen kyllä tulee huomioiduksi.
Laihduta itsesi hoikaksi. Osta trendikkäät, hyvin istuvat, naiselliset vaatteet. Varaa aika hyvältä kampaajalta ja meikkaajalta. Mene kauniiksi laitettuna uudestaan baariin. Hymyile ja ole kiinnostunut ihmisistä. Tule sitten kertomaan, oliko edelleen yhtä hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta itsesi hoikaksi.
Noin on, ei tarvita mitään muuta kuin hoikka kaunotar lyhyessä minihameessa, koipi-reidet paljaina, ja varpit paljaina korkkarisandaaleissa, niin tavoittelijoita riittää tungokseen asti.
Miksihän nautin niin suunnattomasti näistä palstan toistuvista pariutumiskinasteluista?
M44, sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa ei ole vikaa. Useimmat meistä miehistä on kasvatettu kivikasvoisiksi ja ei kaikille meillekään ole kovin helppoa naisia lähestyä. Itse uskalsin nuorena kahdesti ja ne nolot pakit riittivät. Sen jälkeen lopetin yrittämisen, mutta onneksi tosi moni oli minusta kiinnostunut Nykyinen vaimoni nappasi minut 20+ vuotta sitten.
Rohkeasti vaan juttusille.
Tässä sivutaan myös sitä ikuisuuksia vanhaa typeryyttä, että se lähestyminen olisi miehille helpompaa. Ei ole. Ei ainakaan normispekseillä (=sellaiselle, joka ei ole narsistinen mulkku) varustetulle. Ei se helpompaa ole. Miehet vaan tekevät sen koska tietävät, että muuten ei tapahdu yhtään mitään.
Kiitos kun teette 🤗
t. Ujo nainen (minua tosin ei lähestytä, joten kiitos ei ole henkilökohtainen, mutta noin yleisesti
Tuo oli lähinnä yleistys. Itse en enää vaivaudu sitä tekemään. Lopputulos on aina sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän nautin niin suunnattomasti näistä palstan toistuvista pariutumiskinasteluista?
M44, sinkku
Koska sinulla ei ole elämää?
Baareissahan, niin kuin tindereissäkin, se nyt vaan on homman henki et jos oot ruma kun riihipiru niin on turha oottaa lähestymisiä. Pätee molemmin päin.
Vierailija kirjoitti:
Aika keksityltä ap:n tarina kuullostaa. Jokainen nainen kyllä tulee huomioiduksi.
Taidat nyt tarkoittaa, että jokainen nuori, hoikka ja kaunis nainen tulee kyllä huomioiduksi?