Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?
Tuli lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun lähipiirin miehillä ei oo vaikeuksia lähestyä naisia. Ketään ei oo syytetty mistään lähentelystä, puhumattakaan vakavimmista syytöksistä. Ihan normaalilla hyvällä käytöksellä pärjää. Näen kyllä näitä torspoja, jotka syyttävät kaikesta metoota. Metoo on vain hyvä tekosyy, kun homman vika katsoo peilistä. Menkää nyt h*@vetti itteenne ja hankkikaa äijät selkäranka!
Ap.n kysymykseen vastaus. Luultavasti et ole ulkoisesti kiinnostava ja se vähäkin mielenkiinto katoaa jos et hymyile yhtään. Vinkki teille naisille: hymy tehoaa.
M36
Minulla on selkäranka. Minulla on myös hyvä maine ja hyvä työpaikka, joita en aio vaarantaa ottamalla metoon-riskiä. Joku nainen saattaa kuitenkin ahdistua jo päin katsomisesta.
M36 vastaa: miten työpaikka liittyy yhtään mihinkään? Oot just noita karjuja, jotka itkee metoon takana, kun et osaa olla hyväkäytöksinen normaali mies. Tai sitten oot vaan sellainen vellihousu ettet uskalla. Mä oon ihan duunari ja en mitään kouluja oo juuri käyny. Silti ei ikinä oo tullu mitään ongelmaa daamien kanssa. Osaan puhua, hymyillä ja tajuan normaalin hyvän käytöksen. Kuuntelen ja katson myös sen naisen elekieltä ja puhetta. Ei oo rakettitiedettä, mut kuten aiemmin sanoin ei oo kaikille äijille helppoa käyttäytyä normaalisti. Mua oikeesti vit**aa nää oman sukupuolen ulisijat, jotka uikutuksellaan muka puhuu meidän kaikkien äijien puolesta. Naiset: menkää baariin tms. niin näätte et normaalejaki äijiä on paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo. Miehet eivät lähesty enää naisia. Saitte mitä halusitte, ole tyytyväinen.
Metoo estää juttelemasta yksin baaritiskillä olevalle naiselle? Erikoista.
Ei se minua ole estänyt yrittelemästä daameja baareista. Joskus tärppääkin. Ei ole naiset metoolla uhkailleet.
jännemmät miehet aj rikolliset eivät ole vielä metoosta kuulleet, mutta muut miehet ovat oppineet, että ei kannata ottaa metoon riskiä. siinä menettää maineensa ja työnsä, kun joku nainen voi ahdistua jopa katseesta
Katsos, kun ne tavalliset miehet osaavat jutella naisten kanssa ahdistelematta heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo. Miehet eivät lähesty enää naisia. Saitte mitä halusitte, ole tyytyväinen.
Ei se minua ole estänyt yrittelemästä daameja baareista. Joskus tärppääkin. Ei ole naiset metoolla uhkailleet.
jännemmät miehet aj rikolliset eivät ole vielä metoosta kuulleet, mutta muut miehet ovat oppineet, että ei kannata ottaa metoon riskiä. siinä menettää maineensa ja työnsä, kun joku nainen voi ahdistua jopa katseesta
En tiedä yhtäkään miestä ketä olisi uhattu metoo:lla, enkä yhtäkään naista kuka olisi uhkaillut metoo:lla. Minuakin on yritetty useamman kerran enkä ole mitään uhkaillut tai saanut kohtausta. Jos joku olisi käynyt kiinni niin sitten.
Taidatte nyt uhriutua turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun lähipiirin miehillä ei oo vaikeuksia lähestyä naisia. Ketään ei oo syytetty mistään lähentelystä, puhumattakaan vakavimmista syytöksistä. Ihan normaalilla hyvällä käytöksellä pärjää. Näen kyllä näitä torspoja, jotka syyttävät kaikesta metoota. Metoo on vain hyvä tekosyy, kun homman vika katsoo peilistä. Menkää nyt h*@vetti itteenne ja hankkikaa äijät selkäranka!
Ap.n kysymykseen vastaus. Luultavasti et ole ulkoisesti kiinnostava ja se vähäkin mielenkiinto katoaa jos et hymyile yhtään. Vinkki teille naisille: hymy tehoaa.
M36
Minulla on selkäranka. Minulla on myös hyvä maine ja hyvä työpaikka, joita en aio vaarantaa ottamalla metoon-riskiä. Joku nainen saattaa kuitenkin ahdistua jo päin katsomisesta.
M36 vastaa: miten työpaikka liittyy yhtään mihinkään
Lähestyisin varmaan itsekin, jos olisin kouluja käymätön duunari. Jos tulisi syytöksiä ahdistelusta, työkaverit vain röhönauraisivat ja taputtaisivat selkään, että panoäijjä. Nykyisessä ammatissa yksikin tahaton tai tahallinen väärinkäsitys vapaa-ajallakin voi viedä ongelmiin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
M36 vastaa: miten työpaikka liittyy yhtään mihinkään
Blahblah uliuli.
En tee minkäänlaisia aloitteita ennekuin feministit pyytävät miesvihaansa anteeksi samalla paatoksella kuin julistavat metoota.
Vaikka minkälaista häpeävuorta yritätä kasata niskaani niin se ei muuta sitä tosiasiaa että naiset näin halusivat ja tämän aloittivat. Jos olisin nuori nainen vaatisin vanhempia feministisukupolvia tilille teoistaan.
Tiedätte mitä kävisi, jos mies valittaisi etteivät naiset tule häntä spontaanisti lähestymään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen elänyt nuoruuteni 80 ja 90 luvuilla. Silloin annettiin helpommin anteeksi pienet mokailut. Saatettiin nauraa ja ehkä pientä nujakkaa, muttei nujerrettu lopullisesti eikä varsinkaan ollut somea jossa pystyy haukkumaan ja nolaamaan toisen laajan ihmisjoukon edessä.
No huomaa tosiaan, että elit nuoruutesi 80- ja 90-luvulla etkä 2010- ja 2020-luvulla kun elät tuollaisessa harhassa, että nykyään nujerretaan lopullisesti tai haukutaan ja nolataan jossain somessa, jos joku lähestyy baarissa ilman sosiaalisia taitoja :D
Ethän sinä edes tiedä mistä puhut, sokeasti vaan uskot kaiken mitä komeroituneet nettimiehet on sulle kertoneet? Ei niillä ole kokemusta.
Totta. Käytin turhan rajua sanavalintaa. Tarkoitukseni oli tuoda esille nykyisen ajan ja entisen ajan eroja. Jos ennen mokailit, niin tieto ei levinnyt yhtä laajalle k
En väitä, etteikö koskaan missään tuollaista somessa levittämistä tapahtuisi, mutta kovin yleistä se ei voi olla, kun en ole koskaan sellaisesta kuullut tai sellaiseen törmännyt.
Huono sun on vertailla nykyaikaa, kun et ole nykyaikaa elänyt. Jos lukee vaan nettiä ja keltaisen lehdistön mediaa, niin ei niistä piirry realistista kuvaa, sillä netissä ja mediassa korostuu kaikki marginaalinen draama jolla saa klikkauksia.
Käyt kerran 1,5 vuodessa baarissa ja kukaan komistus ei iske. Kuka teille naisille on luvannut, että se olisi niin helppoa.
Muistakaa, ettei parisuhde ole ihmisoikeus.
Taitaa olla liikaa kilsoja mittarissa. Se toimii aina näkymättömyysviittana.
Vierailija kirjoitti:
AP, miten olisi jos sinä antaisit sen ensimmäisen signaalin?
Katse ja hymy riittäisi alkuun..
Noita rummoja on nähty. Antavat mielipuolisen vaikutelman. Hyi hitto, oikein kylmät väreet tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ahdistelijat yrittää puolustella omaa käytöstään metoon nimissä. Hyi helvetti.
Näin, ahdistelua on siis myös naisten määrätietoinen lähestymättä jättäminen! Tässä syy miksi välttelen naisia kuin kamalinta ruttoa!!!
Veikkaan että naiset on tyytyväisiä sun päätöksestä olla lähestymättä heitä. Jatka samaan malliin.
Ei ne kyllä tunnu kun sen verran tuntuu herättävän närää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatimattomimman näköinenkin mies kuolaa sitä baarin kaunotarta? No koska se ei iske niin itsetuntoon, jos tuollainen kaunotar antaa pakit. Mutta jos yhtä vaatimattoman näköinen nainen kuin itse on antaa pakit niin sitten on kaikki toivo mennyt. Ei kelpaa kellekään. On siis turvallisinta yrittää tavoitella kuuta taivaalta.
Tai sitten mies vain haluaa sen kauneimman. Tavistyttöön tyydytään, jos ei muuta saa.
Tuo on kyllä hassua, typerää ja koomistakin, miten jotkut ei-viehättävät miehet ohittaa kaikkien niiden oman tasoistensa ihan sievienkin kilttityttöjen olemassaolon nuoresta asti, ja jumivat kauniissa ja sosiaalisissa tytöissä jotka ovat ihan eri maailmasta kuin nuo miehet itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä miehenä osaan lähestyä naisia niin ettei tuu ahdistelusyytöksiä päälle. Se ei oo edes kovin vaikeaa. Suosittelen opettelemaan muillekkin miehille.
Kuinka voit opetella kun ensimmäisestä virheestä rangaistaan?
Kohtaamisia ihmisten kanssa aletaan opetella jo päiväkodissa. Jessus sentään.
Eipä ole vielä tullu vastaan koulua, jossa opetetaan romanttista kontaktinottoa 🙄
Sitten vaan apua hakemaan. Mutta ei tatelta.
Miksi ei Tatelta? Sillä riittää kauniita naisia, niin jotain se tekee oikein. Ehkä hänen vinkit vois toimia muillekin miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatimattomimman näköinenkin mies kuolaa sitä baarin kaunotarta? No koska se ei iske niin itsetuntoon, jos tuollainen kaunotar antaa pakit. Mutta jos yhtä vaatimattoman näköinen nainen kuin itse on antaa pakit niin sitten on kaikki toivo mennyt. Ei kelpaa kellekään. On siis turvallisinta yrittää tavoitella kuuta taivaalta.
Tai sitten mies vain haluaa sen kauneimman. Tavistyttöön tyydytään, jos ei muuta saa.
Tuo on kyllä hassua, typerää ja koomistakin, miten jotkut ei-viehättävät miehet ohittaa kaikkien niiden oman tasoistensa ihan sievienkin kilttityttöjen olemassaolon nuoresta asti, ja jumivat kauniissa ja sosiaalisissa tytöissä jotka ovat ihan eri maailmasta kuin nuo miehet itse.
Kuka sinulle on antanut oikeuden päättää ketkä saa pariutua keiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi lähestyä toista ihmistä sukupuolesta riippumatta. Kyse on siitä MITEN sen tekee.
Höpsö. Kyse on minkä näköinen (mies) sen lähestymisen tekee. Komea mies harvemmin tekee vääränlaisen lähestymisen, mutta tavis/ruma mies useimmiten tekee vääränlaisen lähestymisen. Se on sitten ihan kolikonheittoa, että tuleeko tavikselle/rumalle miehelle jotain sanktioita siitä lähestymisestään. Jos olet tavis/ruma mies, niin miksi ottaa riskiä metoo-aikana näistä mahdollisista sanktioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on syytetty seksuaalisesta häirinnästä kun tanssin usean metrin päässä samalla tanssilattialla ko. naisesta ja heitetty baarista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa enää lähestyä, koska koppavia räksyttäviä naisia on nykyään niin paljon. En siis kaiva verta nenästäni, vaan nainen lähestyy jos haluaa tutustua.
Joten olet yksin ikuisesti.
Miehellä pitää olla munaa ja kekseliäisyyttä miten virittää harmiton keskustelu. Et ymmärrä mitään? Ei haittaa, arvasin sen.
Luuletko että maailmankaikkeus menettää jotain kun päätät turjottaa yksinäsi ettei vaan tule pakkeja? Ei menetä, sinä menetät.
Pitääkö naisella olla munasarjoja ja kekseliäisyyttä miten virittää harmiton keskustelu? Ai ettei se niin mene. Mikä v tun viihdyttäjä miehen muka pitäisi sinulle olla? Viihdy keskenäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ok ylipainoa? Itse huomasin silloin, kun olin pulleammassa kunnossa, että olin näkymätön. Kun laihduin normaalipainoiseksi, niin johan tuli huomiota. Naurettavaa, mutta totta.
Naurettavaa että ulkonäöllä on merkitystä seuranhaussa? Naurettavaa että "läskipukuinen" Frendien Monica oli vähemmän haluttava kuin hoikka Monica?
Onko yhtä naurettavaa, että Brad Pitt on tasokkaampi ulkonäöllisesti kuin Jussi Halla-aho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi 'tyytyä'?
Sitäpaitsi tasoteoriaa ei ole olemassakaan. Pitäisihän se sinun tätä palstaa lukeneena tietää.
Totta. Hoikkuus on miehille valtavan tärkeätä. Joitakin poikkeuksiakin toki on.
Jos olet kaunis, saat olla luonteeltasi vaikka millainen riivinrauta.
Jos et ole kaunis, et kelpaa, vaikka olisit maailman ihanin ihminen.