Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?
Tuli lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatimattomimman näköinenkin mies kuolaa sitä baarin kaunotarta? No koska se ei iske niin itsetuntoon, jos tuollainen kaunotar antaa pakit. Mutta jos yhtä vaatimattoman näköinen nainen kuin itse on antaa pakit niin sitten on kaikki toivo mennyt. Ei kelpaa kellekään. On siis turvallisinta yrittää tavoitella kuuta taivaalta.
Mutta tiedätkö miksi vaatimattoman näköinen nainen kuolaa sitä baarin komistusta? Koska hän ja kaltaisensa ovat pari kertaa saaneet irtoseksiä tällaiselta komistukselta. Se siis kannattaa näille vaatimattoman näköisillekin naisille yrittää niitä baarin komistuksia.
Se on sitten eri asia, jos ja kun nämä vaatimattoman näköiset naiset luulevat, että ne komistukset ovat myös heidän tasonsa parisuhteen osalta. Väärin luultu. Mutta tämän väärinkäsityksen oikomiseen voi mennä vuosikymmen tai parikin. Joillekin naisille se ei sit aukene koskaan - toisin kuin heidän haaransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun lähipiirin miehillä ei oo vaikeuksia lähestyä naisia. Ketään ei oo syytetty mistään lähentelystä, puhumattakaan vakavimmista syytöksistä. Ihan normaalilla hyvällä käytöksellä pärjää. Näen kyllä näitä torspoja, jotka syyttävät kaikesta metoota. Metoo on vain hyvä tekosyy, kun homman vika katsoo peilistä. Menkää nyt h*@vetti itteenne ja hankkikaa äijät selkäranka!
Ap.n kysymykseen vastaus. Luultavasti et ole ulkoisesti kiinnostava ja se vähäkin mielenkiinto katoaa jos et hymyile yhtään. Vinkki teille naisille: hymy tehoaa.
M36
Minulla on selkäranka. Minulla on myös hyvä maine ja hyvä työpaikka, joita en aio vaarantaa ottamalla metoon-riskiä. Joku nainen saattaa kuitenkin ahdistua jo päin katsomisesta.
M36 v
Sä et vissiin ymmärrä lukemaasi? No, ei se koulutus kaikkea takaa. Mä oon koko ajan kirjoittanut hyvistä käytöstavoista. Mun kaverit ja työkaverit ei röhönaura ja puhu panoäijistä. Et en osaa sanoa mistä sä näitä sterotypioita vedät. Varmaan sieltä samasta paikasta mistä tää fanaattinen akat aloitti metoon ja mä äijänä oon sorrettu. Koulutus ja käytöstavat ei nekään liity mitenkään yhteen. M36
Vierailija kirjoitti:
Ok ylipainoa? Itse huomasin silloin, kun olin pulleammassa kunnossa, että olin näkymätön. Kun laihduin normaalipainoiseksi, niin johan tuli huomiota. Naurettavaa, mutta totta.
Tätähän miehet ovat jankanneet vuosikymmenien ajan.
Hoikkuus on aivan elintärkeää viehätyksen kannalta ja se ei ole naurettavaa vaan ihan vain minimivaatimus.
No kenties olet sen takia näkymätön, että et oikeasti ole kovin kaunis.
Juu jos läski kuvittelee saavansa hoikan, niin se on lottovoitto jos saa.
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole missityyppiä. Niitä miehet yrittää.
Juuri näin. Vain missityyppiset naiset saavat seksiä. 99 prosenttia naisista jää neitsyiksi.
Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa enää lähestyä, koska koppavia räksyttäviä naisia on nykyään niin paljon. En siis kaiva verta nenästäni, vaan nainen lähestyy jos haluaa tutustua.
Joten olet yksin ikuisesti.
Miehellä pitää olla munaa ja kekseliäisyyttä miten virittää harmiton keskustelu. Et ymmärrä mitään? Ei haittaa, arvasin sen.
Luuletko että maailmankaikkeus menettää jotain kun päätät turjottaa yksinäsi ettei vaan tule pakkeja? Ei menetä, sinä menetät.
Näinhän se menee tasa-arvon aikakaudella.
Naiselle riittää, että hänellä on pllu.
Terkuin,
Feministit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et ole missityyppiä. Niitä miehet yrittää.
Juuri näin. Vain missityyppiset naiset saavat seksiä. 99 prosenttia naisista jää neitsyiksi.
Eiku...
Ja sä et ymmärrä lukemaasi tekstiä.
Tietysti tasot on olemassa, tai oisko paremmin eri tyyppiset ihmiset.
Kyllähän sellainen epäseksikäs kiltttimies vailla draivia on kuin kala kuivalla maalla jossain sosiaalisten ja menevien ihmisten bileissä. Ei hän ole varsinaisesti eri tasoa välttämättä, mutta aivan eri maailmasta vaan.
Kuuntelin hiljattain podin missä oli vieraana Otto Juote, ja nauratti kun hän vertaili miten tytöt on kukoistuksessaan jo yläasteella kun taas pojat on kehittäneet itselleen lähinnä huonon ryhdin ja aknen. Hän siis sivuutti täysin ne kaikki noiden huonoryhtisten aknepoikien kaltaiset tytöt, JA myös ne kaikki komeat ja itsevarmat teinipojat joiden kanssa ne nätit tytöt hengaa. Hänen kaltaisensa miehet ovat älyllisesti epärehellisiä siinä harhassaan, että maailmassa olisi hissukkapojat ja kauniit suositut tytöt eikä muuta.
Kun todellisuus on, että hissukkapoikien vastineita on ne hissukkatytöt jotka ei todellakaan ole kukoistuksessaan teininä, ja kauniiden suosittujen tyttöjen vastineita on ne komeat ja suositut pojat. Näille kauniiden, komeiden ja suosittujen porukoille nuo OttoJuotteet ei ole mitään, mutta sen sijaan OttoJuotteet jumii elämänsä heissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Kaikki baarin miehet, myös ne vaatimattomimman näköiset, kuolaavat vain sitä baarin yhtä kaunotarta.
Näinhän se menee.
T. Ruma nainen, jota ei ole lähestytty edes nuorena
Tai ainoa syy miksi joku lähestyy, on se, että hän haluaa tiedustella onko kaverisi vapaa.
Niin, 90% naisista saa usein lähestymisiä ja vain se 10% rumimmista naisista (nämäkin netissä toki saavat) ei saa.
Samaan aikaan 10% miehistä saa (joskus) lähestymisiä ja 90% miehistä (ei edes netissä) ei saa.
Mutta tästäkin epätasa-arvosta naiset saa ulinan aikaiseksi kuinka miesten pitäisi lähestyä 100% naisista.
Vttu mä vihaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatimattomimman näköinenkin mies kuolaa sitä baarin kaunotarta? No koska se ei iske niin itsetuntoon, jos tuollainen kaunotar antaa pakit. Mutta jos yhtä vaatimattoman näköinen nainen kuin itse on antaa pakit niin sitten on kaikki toivo mennyt. Ei kelpaa kellekään. On siis turvallisinta yrittää tavoitella kuuta taivaalta.
Tai sitten mies vain haluaa sen kauneimman. Tavistyttöön tyydytään, jos ei muuta saa.
Sama se on naisilla. Tavoitellaan niitä komistuksia ja tavismieheen sitten tyydytään kun muuta ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mitä teet väärin. Ehkä kannattaa ottaa itse enemmän kontaktia myös.
Yleensähän se on just tämä. Vastaako katseeseen, hymyileekö jne.
Vaikka palstan metoo- ränkytys on mennyt yli jo aikaa sitten, niin onhan kulttuuri muutoksessa. On ihan normaalia, että mies pohtii hetken kaipaako nainen edes lähestymistä. Jos on tullut drinkille vain kaverin kanssa, niin liian tuttavillinen mies saattaa vain häiritä. Jos mikään ei osoita, että lähestyminen on ok, niin sitten se jää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo. Miehet eivät lähesty enää naisia. Saitte mitä halusitte, ole tyytyväinen.
Metoo estää juttelemasta yksin baaritiskillä olevalle naiselle? Erikoista.
Ei se minua ole estänyt yrittelemästä daameja baareista. Joskus tärppääkin. Ei ole naiset metoolla uhkailleet.
No mulle he alkaisivat huutamaan ja väittäisivät että ahdistelen...
-sivusta
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten mies vain haluaa sen kauneimman. Tavistyttöön tyydytään, jos ei muuta saa.
Tuo on kyllä hassua, typerää ja koomistakin, miten jotkut ei-viehättävät miehet ohittaa kaikkien niiden oman tasoistensa ihan sievienkin kilttityttöjen olemassaolon nuoresta asti, ja jumivat kauniissa ja sosiaalisissa tytöissä jotka ovat ihan eri maailmasta kuin nuo miehet itse.
Jämpti on kyllä näin. Sikoja ovat nämä tällaiset miehet11!111
Naiset EI KOSKAAN tekisi mitään tuollaista. Naiset tietää ja ymmärtää tasonsa deittimarkkinoilla mm. Tinderissä ja antavat VAIN samantasoisille miehille tykkäyksiä.
Ps. Sanna Marin on IHANA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohitetaan nyt se asia ettet itse lähesty miehiä koska sehän ei vaan käy.
1. Sinä et tee elettäkään kannustaaksesi miehiä lähestymään sinua.
2. Naiset ovat harvemmin yksin liikenteessä. Joten miehet olettavat sinun odottavan jo seuraa.
3. Sinä annat kuvan että haluat olla rauhassa. Katso kohta 1.
Tämäpä se yleensä on syynä. Jos nainen keskittyy räpläämään puhelintaan tai kääntää päänsä vihaisesti häneen päin katsottaessa on turha valittaa miksei miehet lähesty.
Toi kännykän räplääminen on kyllä uskomatonta. Naama kiinni luurissa ja jos edes yrittää mitään sanoa, saa sellaisen kohtelun, ettei ikinä tule mieleenkään yrittää uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi on kuolemankultti joka johtaa ihmiskunnan sukupuuttoon.
Se ei haittaa jos kaikki ei pääse lisääntymään. Niin luonnonvalinta toimii.
Feminismi tähtää siihen ettei kukaan pääse lisääntymään. Luonnonvalinta on yksilöllistä, feminismin valinta on kollektiivinen.
höpsö
Eli ei ole feminismistä kyse, vaan kaikki naiset yksilöinä ovat tulleet samaan johtopäätökseen ihan itse? Melkoinen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
AP:lle vinkiksi.
Jos et ole laiha niin laihduta.
Kropan treenaaminen paremmaksi tuo suurimman hyödyn pariutumismarkkinoilla.
Yksinkertaisille tiedoksi - valetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hassua, typerää ja koomistakin, miten jotkut ei-viehättävät miehet ohittaa kaikkien niiden oman tasoistensa ihan sievienkin kilttityttöjen olemassaolon nuoresta asti, ja jumivat kauniissa ja sosiaalisissa tytöissä jotka ovat ihan eri maailmasta kuin nuo miehet itse.
Miksi kenenkään
Tasoteoria on palstamammojen mielestä olemassa vain silloin kun siitä on naisille hyötyä keskusteluissa. Jos tasoteoriaa voi käyttää argumentoimaan miesten kannalta edullisesti, niin sitten sitä ei ole olemassa. Tällöin kyseessä on vain ja ainoastaan ns. maaginen kipinäkemia ihmisten välillä.
Se on realismia. Valintana on lähinnä hyväksyä tosiasiat ja huomata ne oman maailman kilttitytöt jotka eivät ole niin viehättäviä eikä seksikkäitä kuten ette tekään, tai jumia, ulista ja katkeroitua keskittymällä johonkin mikä ei ole sinun maailmaasi.