Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?

Vierailija
17.02.2025 |

Tuli lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?

Kommentit (253)

Vierailija
61/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinällään hyvä neuvo, mutta monella sosiaalisesti taitamattomilla ei ole kavereita. Sukulaiset tietyllä varauksella voisi toimia. Varoo vain ettei ota liikaa käyttäytymismallia vanhempiensa ikäisiltä."

No mikä saa sitten kuvittelemaan että jos ei ole saanut edes kavereita niin sitten se syy siihen miksi naiset eivät tykkää on vain niissä naisissa?

Vierailija
62/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä miehenä osaan lähestyä naisia niin ettei tuu ahdistelusyytöksiä päälle. Se ei oo edes kovin vaikeaa. Suosittelen opettelemaan muillekkin miehille. 

Näääh. Liian vaikeaa. Riski on kuitenkin suuri, kun liikkeellä on jos jonkinlaisia erityisherkkiä, jotka voivat ahdistua ihan mistä tahansa ja sitten saa metoon.

se on sitten sun valinta. Hyväksy se ja suu suppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinäkin niitä miehiä lähestyä.

Mä koitin kerran....

...ttu, paljastui pojista tykkääväksi

mua ei kukaan ole kosakan edes hakenut tanssimaan

ei pyytänyt treffeille, ei mitään

yhden illan heilaksi oisin kelvaanu

Eli kelpasit kuitenkin. Tämäkin on enemmän kuin suurimmalle osalle miehistä. 

Tarvitsemme tasa-arvoa. 

Vierailija
64/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijoista suurin osa on miehiä. Oletko Ap ajatellut uraa murtovarkaana?

Vierailija
65/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut myös käy väärissä paikoissa. Jos itse olet sellainen hissukka-tyyppinen, niin ei sulla käy flaksi missään itsevarmojen ja menevien ihmisten mestoissa. 

Toki niissä voi käydä kaikki ketkä haluaa, mutta välillä tuollaisissa paikoissa näkee yksittäisiä miehiä jotka eivät ikään kuin kuulu sinne, ja ei ne sieltä seuraa saa vaikka hioisivat sosiaaliset taidot huippuunsa. Ympäristö ja porukan vibe on vaan väärä. Jos haluaa sinne sulautua, niin pitäisi muuttua ihmisenä ja tyylillisesti erilaiseksi. 

Vierailija
66/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä miehenä osaan lähestyä naisia niin ettei tuu ahdistelusyytöksiä päälle. Se ei oo edes kovin vaikeaa. Suosittelen opettelemaan muillekkin miehille. 

Kuinka voit opetella kun ensimmäisestä virheestä rangaistaan?

Kohtaamisia ihmisten kanssa aletaan opetella jo päiväkodissa. Jessus sentään. 

Nyt puhutaan ihmisistä joilla sosiaalisten suhteiden opettelu on epäonnistunut lapsena syystä tai toisesta. Kerro miten he voivat opetella lähestymään ihmisiä turvallisesti nykyaikana?

Mikä saa sinut luulemaan, että se on ollut turvallista ennenkään? Perinteisestihän naiset on sanoneet kavereilleen ja miespuolisille tutuilleen, jos joku ahdistava tyyp

Se, että olen elänyt nuoruuteni 80 ja 90 luvuilla. Silloin annettiin helpommin anteeksi pienet mokailut. Saatettiin nauraa ja ehkä pientä nujakkaa, muttei nujerrettu lopullisesti eikä varsinkaan ollut somea jossa pystyy haukkumaan ja nolaamaan toisen laajan ihmisjoukon edessä.

Vierailija
67/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinällään hyvä neuvo, mutta monella sosiaalisesti taitamattomilla ei ole kavereita. Sukulaiset tietyllä varauksella voisi toimia. Varoo vain ettei ota liikaa käyttäytymismallia vanhempiensa ikäisiltä."

No mikä saa sitten kuvittelemaan että jos ei ole saanut edes kavereita niin sitten se syy siihen miksi naiset eivät tykkää on vain niissä naisissa?

Olenko väittänyt niin?

Vierailija
68/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa enää lähestyä, koska koppavia räksyttäviä naisia on nykyään niin paljon. En siis kaiva verta nenästäni, vaan nainen lähestyy jos haluaa tutustua. 

Vierailija
69/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:ssa mitään vikaa ole. Ajat muuttuu. Tuli feminismi ja metoo. Ei nykyään enää miehet tee alotteita.

Vierailija
70/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pitkät ja komeat miehet saavat lähestyä naisia netin ulkopuolella. Jos et vastaa tämänkaltaisten miesten ihannenaista, ota joko ohjat käsiisi iskemisen suhteen tai tyydy tavalliseen kunnolliseen mieheen.

Vierailija
71/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole missityyppiä. Niitä miehet yrittää.

Vierailija
72/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen elänyt nuoruuteni 80 ja 90 luvuilla. Silloin annettiin helpommin anteeksi pienet mokailut. Saatettiin nauraa ja ehkä pientä nujakkaa, muttei nujerrettu lopullisesti eikä varsinkaan ollut somea jossa pystyy haukkumaan ja nolaamaan toisen laajan ihmisjoukon edessä.

No huomaa tosiaan, että elit nuoruutesi 80- ja 90-luvulla etkä 2010- ja 2020-luvulla kun elät tuollaisessa harhassa, että nykyään nujerretaan lopullisesti tai haukutaan ja nolataan jossain somessa, jos joku lähestyy baarissa ilman sosiaalisia taitoja :D

Ethän sinä edes tiedä mistä puhut, sokeasti vaan uskot kaiken mitä komeroituneet nettimiehet on sulle kertoneet? Ei niillä ole kokemusta. 

Vierailija
73/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko väittänyt niin?

Et sinä mutta ne kaverittomat ja olemattomilla sosiaalisilla taidoilla varustetut kyllä jotka ajattelevat että on metoon tai naisten vika että heidän lähestymisensä koetaan ahdistavina.

Vierailija
74/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis, hymyilevä ja samanikäinen tai nuorempi kuin ne miehet, niin kyllä silloin yleensä lähestyvät.

Vierailija
75/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa enää lähestyä, koska koppavia räksyttäviä naisia on nykyään niin paljon. En siis kaiva verta nenästäni, vaan nainen lähestyy jos haluaa tutustua. 

Joten olet yksin ikuisesti. 

Miehellä pitää olla munaa ja kekseliäisyyttä miten virittää harmiton keskustelu. Et ymmärrä mitään? Ei haittaa, arvasin sen.

Luuletko että maailmankaikkeus menettää jotain kun päätät turjottaa yksinäsi ettei vaan tule pakkeja? Ei menetä, sinä menetät. 

Vierailija
76/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huomaa tosiaan, että elit nuoruutesi 80- ja 90-luvulla etkä 2010- ja 2020-luvulla kun elät tuollaisessa harhassa, että nykyään nujerretaan lopullisesti tai haukutaan ja nolataan jossain somessa, jos joku lähestyy baarissa ilman sosiaalisia taitoja :D

Ethän sinä edes tiedä mistä puhut, sokeasti vaan uskot kaiken mitä komeroituneet nettimiehet on sulle kertoneet? Ei niillä ole kokemusta. 

Totta. Käytin turhan rajua sanavalintaa. Tarkoitukseni oli tuoda esille nykyisen ajan ja entisen ajan eroja. Jos ennen mokailit, niin tieto ei levinnyt yhtä laajalle kuin nykyään ja se unohdettiin helpommin. Nyt somen kautta levitettynä tieto menee liiankin laajalle ja se jää talteen jolloin se saattaa vaikuttaa mielikuviin pitkän aikaa ihmisestä jota lukija ei ole edes tavannut.

Vierailija
77/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö. Kaikki baarin miehet, myös ne vaatimattomimman näköiset, kuolaavat vain sitä baarin yhtä kaunotarta.

Näinhän se menee.

T. Ruma nainen, jota ei ole lähestytty edes nuorena

Tai ainoa syy miksi joku lähestyy, on se, että hän haluaa tiedustella onko kaverisi vapaa. 

Vierailija
78/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaatimattomimman näköinenkin mies kuolaa sitä baarin kaunotarta? No koska se ei iske niin itsetuntoon, jos tuollainen kaunotar antaa pakit. Mutta jos yhtä vaatimattoman näköinen nainen kuin itse on antaa pakit niin sitten on kaikki toivo mennyt. Ei kelpaa kellekään. On siis turvallisinta yrittää tavoitella kuuta taivaalta.

Tai sitten mies vain haluaa sen kauneimman. Tavistyttöön tyydytään, jos ei muuta saa. 

Vierailija
79/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten olisi jos sinä antaisit sen ensimmäisen signaalin?

Katse ja hymy riittäisi alkuun.. 

Vierailija
80/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään vedetään kaikki mahdolliset kortit esiin jos miehenä menet baaritiskille juttelemaan toisen naisen kanssa. Ei kiitos.

Toisen naisen kanssa? Multa meni ohi kuka se ensimmäinen nainen on?