Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?

Vierailija
17.02.2025 |

Tuli lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?

Kommentit (253)

Vierailija
41/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö. Kaikki baarin miehet, myös ne vaatimattomimman näköiset, kuolaavat vain sitä baarin yhtä kaunotarta.

Sama toisin päin, kaikki ne naiset kuolaavat sitä baarin komeinta miestä.

Vierailija
42/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä miehenä osaan lähestyä naisia niin ettei tuu ahdistelusyytöksiä päälle. Se ei oo edes kovin vaikeaa. Suosittelen opettelemaan muillekkin miehille. 

Kuinka voit opetella kun ensimmäisestä virheestä rangaistaan?

Kohtaamisia ihmisten kanssa aletaan opetella jo päiväkodissa. Jessus sentään. 

Eipä ole vielä tullu vastaan koulua, jossa opetetaan romanttista kontaktinottoa 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä miehenä osaan lähestyä naisia niin ettei tuu ahdistelusyytöksiä päälle. Se ei oo edes kovin vaikeaa. Suosittelen opettelemaan muillekkin miehille. 

Nyt puhutaan ihmisistä joilla sosiaalisten suhteiden opettelu on epäonnistunut lapsena syystä tai toisesta. Kerro miten he voivat opetella lähestymään ihmisiä turvallisesti nykyaikana?

Mitäs jos menisit terapiaan sitten. Jos täältä luulet saavasi apuja noin isoon ongelmaan niin siitäkin kannattaa jutella terapeutille.

Vierailija
44/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla valmiiksi se perusymmärrys siitä mikä on sopivaa ja mikä ei. Ei ole tarkoitus ihan alkeita oikeiden ihmisten kanssa harjoitella.

Kenen kanssa sitten jos ei oikeiden ihmisten?

Vierailija
45/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vielä tullu vastaan koulua, jossa opetetaan romanttista kontaktinottoa 🙄

Sitten vaan apua hakemaan. Mutta ei tatelta.

Vierailija
46/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ahdistelijat yrittää puolustella omaa käytöstään metoon nimissä. Hyi helvetti.

kaikki miehet ovat ahdistelijoita

T: vihreät feministit

Vierailija
47/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lepakot nysvää baarin nurkassa keskenään. 

Vierailija
48/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja mun lähipiirin miehillä ei oo vaikeuksia lähestyä naisia. Ketään ei oo syytetty mistään lähentelystä, puhumattakaan vakavimmista syytöksistä. Ihan normaalilla hyvällä käytöksellä pärjää. Näen kyllä näitä torspoja, jotka syyttävät kaikesta metoota. Metoo on vain hyvä tekosyy, kun homman vika katsoo peilistä. Menkää nyt h*@vetti itteenne ja hankkikaa äijät selkäranka!

Ap.n kysymykseen vastaus. Luultavasti et ole ulkoisesti kiinnostava ja se vähäkin mielenkiinto katoaa jos et hymyile yhtään. Vinkki teille naisille: hymy tehoaa.

M36

Minulla on selkäranka. Minulla on myös hyvä maine ja hyvä työpaikka, joita en aio vaarantaa ottamalla metoon-riskiä. Joku nainen saattaa kuitenkin ahdistua jo päin katsomisesta.

Vierailija
49/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan ihmisistä joilla sosiaalisten suhteiden opettelu on epäonnistunut lapsena syystä tai toisesta. Kerro miten he voivat opetella lähestymään ihmisiä turvallisesti nykyaikana?

Mitäs jos menisit terapiaan sitten. Jos täältä luulet saavasi apuja noin isoon ongelmaan niin siitäkin kannattaa jutella terapeutille.

Minulla ei ole ongelmaa, mutta monella muulla on. Ei tarvita paljon kun joutuu lapsuudessa syrjityksi jolloin opettelua ei tule tai se on vääristynyttä. Samoin jos on lapsena ollut todella pienessä koulussa, missä kaikilla on ollut vain yksi käyttäytymismalli. Se voi olla hyvästä tai huonosta. Riippuen mikä käyttäytymismallista. Terapiaan ei pääse nykyään tuosta vain. Pelkät huonot sosiaaliset taidot eivä riitä siihen. Ellei ole laittaa rahaa yksityiseen terapiaan jota monellakaan ei ole.

Vierailija
50/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#metoo. Miehet eivät lähesty enää naisia. Saitte mitä halusitte, ole tyytyväinen.

Jokainen voi lähestyä toista ihmistä sukupuolesta riippumatta. Kyse on siitä MITEN sen tekee.

Vierailija
51/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissaan oikeasti olet miehille aivan ilmaa, niin ehkä vaan puuttuu se jokin? Ei ole karismaa, seksikkyyttä, pilkettä silmäkulmassa tai mitään?

Kyllähän ihan perusnättejä ja ylipainoisiakin naisia huomioidaan ja heillä on vientiä, eli ei miesten huomio ole vain kauniille naisille varattua.. monenlaiset naiset on joidenkin miesten silmissä viehättäviä. Mutta jos olemus ja aura on sellainen sulkeutunut ja tylsä, hengetön seksitön ja karismaton, niin ei sellaista ihmistä varmaan vaan huomaa? 

Vierailija
52/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harjoitella kavereiden ja sukulaisten kanssa ihan ne perus sosiaaliset taidot kuntoon.

Vierailija
53/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ylipainoa? Itse huomasin silloin, kun olin pulleammassa kunnossa, että olin näkymätön. Kun laihduin normaalipainoiseksi, niin johan tuli huomiota. Naurettavaa, mutta totta. 

Vierailija
54/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se eroa muusta sosiaalisesta kanssakäymisestä perustasolla mitenkään. Ole ystävällinen, kuuntele toista ja juttele. Siitä se lähtee. 

Vierailija
55/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näääh. Liian vaikeaa. Riski on kuitenkin suuri, kun liikkeellä on jos jonkinlaisia erityisherkkiä, jotka voivat ahdistua ihan mistä tahansa ja sitten saa metoon.

Vierailija
56/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tarvita paljon kun joutuu lapsuudessa syrjityksi jolloin opettelua ei tule tai se on vääristynyttä. Samoin jos on lapsena ollut todella pienessä koulussa, missä kaikilla on ollut vain yksi käyttäytymismalli. Se voi olla hyvästä tai huonosta. Riippuen mikä käyttäytymismallista. Terapiaan ei pääse nykyään tuosta vain."

No silloin pitäisi kuitenkin ymmärtää että se ongelma on omien korvien välissä eikä syyttää metoota tai naisia yleensä.

Vierailija
57/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut luulemaan, että se on ollut turvallista ennenkään? Perinteisestihän naiset on sanoneet kavereilleen ja miespuolisille tutuilleen, jos joku ahdistava tyyppi lähentelee. 

Vierailija
58/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa harjoitella kavereiden ja sukulaisten kanssa ihan ne perus sosiaaliset taidot kuntoon.

Sinällään hyvä neuvo, mutta monella sosiaalisesti taitamattomilla ei ole kavereita. Sukulaiset tietyllä varauksella voisi toimia. Varoo vain ettei ota liikaa käyttäytymismallia vanhempiensa ikäisiltä.

Vierailija
59/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ahdistelijat yrittää puolustella omaa käytöstään metoon nimissä. Hyi helvetti.

kaikki miehet ovat ahdistelijoita

T: vihreät feministit

Sä et oo vihreää feministiä nähnytkään. Luultavasti oot työtön persu.

Vierailija
60/253 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatimattomimman näköinenkin mies kuolaa sitä baarin kaunotarta? No koska se ei iske niin itsetuntoon, jos tuollainen kaunotar antaa pakit. Mutta jos yhtä vaatimattoman näköinen nainen kuin itse on antaa pakit niin sitten on kaikki toivo mennyt. Ei kelpaa kellekään. On siis turvallisinta yrittää tavoitella kuuta taivaalta.