Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Tai jos lähettää yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa täsmälleen mun eksältä oon niin onnellinen, että erosin
Oksettavaa tuo äitiin ripustautuminen. Sitten kun tuli kotiin niin ei tarvinnut tehdä kunnon ruokaa minun kanssa kun äidillä oli jo saanut.
-sama
Nyyhh! Voi tuota suurta katkeruutta. Ota ihmeessä ero, niin saat ihan vaan itsellesi sen soppas keittää.
Exä oli tällainen mamman helmoissa pyörijä. Tapasi vuoden seurustelun jälkeenkin enemmän vanhempiaan kuin minua, vaikka vanhemmat asuivat toisella paikkakunnalla. Onhan se hyvä, että on hyvät suhteet vanhempiinsa, mutta rajansa kaikella.
Vierailija kirjoitti:
Narsistivaimot erottavat miehen vanhemmistaan, sisaruksistaan ja ystävistä.
Narsisti hallitsee siten.
Lähipiirissä oli nimenomaan tällainen tapaus. Välit kyllä korjaantuivat eron jälkeen, mutta sitä ennen oli kaikenlaista ohjeistusta siitä miten heidän asioista ei saa kysyä ja heille ei saa mennä jne. Ihan sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies hoitaa sekä äitinsä että tätinsa kauppa ym. Asiat ja menee viikossa 4 iltaa siihen. Ei ole tullut mieleenkään valittaa. Ylpeä että on mies joka huolehtii.
Olen ylpeä sinusta, ihan huippu tyyppi!! Onko sinunlaisiakin olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta pitää erota. Mun ex mies on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies siellä vanhempiensa luona tekee?Heittäytyy äidin helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteesta?
Mitä mies siellä vaimonsa luona tekee? Heittäytyy puolison helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu puolisolleen kotielämästään ja parisuhteesta?
Oikeasti, kuinka typeriä kysymyksiä. Mikä kontrollolloinnin tarve sinulla on? Etkö itse käy vanhempiesi luona koskaan, vai onko niillä reissuilla mies pakotettuna aina mukana?
Vierailija kirjoitti:
Exä oli tällainen mamman helmoissa pyörijä. Tapasi vuoden seurustelun jälkeenkin enemmän vanhempiaan kuin minua, vaikka vanhemmat asuivat toisella paikkakunnalla. Onhan se hyvä, että on hyvät suhteet vanhempiinsa, mutta rajansa kaikella.
Siksi se varmaan on exä. Ei viihtynyt sinun seurassasi.
Täällä usein nimitellään anoppeja ja äitejä narsisteiksi.
Keskustelu osoittaa juuri vaimojen olevan niitä. Narsistihan pyrkii sulkemaan esim puolisoltaan kaikki muut ihmissuhteet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu huonot perhevälit a la white trash. Kyllähän se risoo jos on itse polttanut sillat omiin vanhempiinsa ja toisella on hyvät välit.
Mulla on hyvät läheiset välit vanhempien kanssa. En ravaa heillä joka viikko.
Sama, mun äiti on jopa antamassa sen auton mulle enkä ravaa siellä joka viikko enkä tykännyt kun mun eksä teki niin
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu huonot perhevälit a la white trash. Kyllähän se risoo jos on itse polttanut sillat omiin vanhempiinsa ja toisella on hyvät välit.
Mulla on hyvät läheiset välit vanhempien kanssa. En ravaa heillä joka viikko.
Jaa, sekö on ravaamista, jos toinen käy tiheämmin?
Se oma mielipidekö ja tyyli elää on ainoa oikea tapa?
Elä ja anna toistenkin elää!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies hoitaa sekä äitinsä että tätinsa kauppa ym. Asiat ja menee viikossa 4 iltaa siihen. Ei ole tullut mieleenkään valittaa. Ylpeä että on mies joka huolehtii.
Perheelle jää huimat kolme iltaa. Tai siis jos ne eivät ole jyvitetty kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua suututtaa kun miehen vanhemmat ja sisarus inhoaa minua, mutta se on miehelle vissiin ok kun vähän väliä luonaan vierailee. Kuulemma veri on vettä sakeampaa.
Sama. Minun mieheni on kaikki viikonloput vanhempiensa luona kun kuulemma tarvitsevat apua. Me asutaan heistä kymmenien km päässä, mutta sisaruksiaan asuu ihan vanhempien naapurissa. Viduddaa olla kaikki vkl yksin.
Olet outo kun et mene mukaan. Kuka käskee jäädä yksin kotiin?
Pidin aikoinani huolen että käytiin anoppilassa säännöllisesti. Myös lapsenlapsiin tuli hyvät välit. Nyttemmin mies on ex ja hänen vanhemmat kuolleet. Lapsilla hyvät ja lämpöiset muistot mummista ja ukista.
Olen järkyttynyt tästä keskustelusta. Omat lapseni käyvät puolisoineen ja yksikseen säännöllisen epäsäännöllisesti. Soittelemme vähintään viikottain.
Mikään suhde ei pysy hyvänä ilman yhteydenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Näin se juuri on. On nähty ja kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta pitää erota. Mun ex mies on narsisti.
Narsistivanhempi ei ymmärrä, että aikuisella lapsella on oma perhe huolehdittavanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tasavertaista suhdetta haen. Tahdon suhteen, jossa olemme molemmat yhtä kiinnostuneita toisistamme. En minä itsekään vietä niin paljoa aikaa lapsuudenperheen ja kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti-äiti tai -isä pyrkii kaikin keinoin orjuuttamaan aikuisen lapsensa ja erottamaan hänet vanhemman valta-asemaa uhkaavasta puolisosta, oli sitten kysymyksessä miniä tai vävy, joka ei suostu uudeksi orjaksi narsistin valtakuntaan.
Olen tätä prosessia seurannut sivusta sukulaispiirissä parikymmentä vuotta.
Mies kun ryhtyy parisuhteeseen niin miehen pitää ymmärtää että edellinen perhe jää taka alalle ja miehen pitää elää naista varten. Miehen perhe pitää jättää taka alalle mutta naisen vanhemmat pitää ottaa ydin perheeseen mukaan
Me joudutaan nykyään käyttämään viikosta 2-3 iltaa vanhojen vanhempien ja appivanhempien asioiden hoitamiseen ja kaikenlaiseen huolehtimiseen. Lisäksi pitää välissä soitella. Me ollaan kyllä sitä mieltä, että tämä rajoittaa valtavasti omaa elämää, eikä selvittäisi tästä mitenkään, jos omat lapset olisi pienempiä vielä. Kumpikin on tinkinyt omista harrastuksistaan, oman talon huolto jää tekemättä ja parisuhteelle jää liian vähän aikaa.
Ja siedetään tätä nyt, koska täytyy ja tämä on yksi elämänvaihe. Mutta että nuoret ihmiset ja pienten lasten vanhemmat käyttäisivät aikansa juuri näin vuodesta toiseen...? Kyllä se vaan on silloin monesta pois. Mutta valintojen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa täsmälleen mun eksältä oon niin onnellinen, että erosin
Oksettavaa tuo äitiin ripustautuminen. Sitten kun tuli kotiin niin ei tarvinnut tehdä kunnon ruokaa minun kanssa kun äidillä oli jo saanut.
-sama
Nyyhh! Voi tuota suurta katkeruutta. Ota ihmeessä ero, niin saat ihan vaan itsellesi sen soppas keittää.
Niin otinkin jos luit kommenttini