Onko 18€ hyvä tuntipalkka?
Kommentit (28)
Riippuu varmaan hommasta! Jos homma ei tarvitse koulutusta, siisti, stressitön sisätyö, ilman työkokemusta, niin kai tuo voisi olla ihan asiallinen tuntipalkka?
On tosi hyvä sinulle, koska ilmeisesti sinulla ei ole lainkaan kokemusta tai edes tietoa palkkatasoista. Monelle muulle se on ihan ok. Joillekin liian pieni.
Mieheni on levyseppähitsaaja eikä suostu edes mihinkään töihin alle 18 euron palkalla.
Riippuu ihan työstä ja työmäärästä.
Minusta on, kun oma palkka on vähän päälle 11e.
Siivoojat itkisivät onnesta, jos saisivat 18€/h.
t. siivooja
Ihan kohtalainen. Minulla on 42 €/h palkka ja tiedän että olen jo ihan hyvin palkattu henkilö vaikka minulla ei ole budjetti/henkilöstövastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on levyseppähitsaaja eikä suostu edes mihinkään töihin alle 18 euron palkalla.
Hiukan alle kolmen tonnin kuukausipalkka, en mäkään suostuis hitsariksi, mutta esim toimistohommiin ihan ok.
Opetan reilun 50 euron tuntipalkalla. Tärkeintä, että homma on mukavaa.
Aivokirurgille huono, kaupan kassan kesähessulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti työtön sit, sillä virolaisen ammattimiehen saa helposti 10-15€/h. Ja jälki on samaa luokkaa ellei parempaa.
Kaikki on suhteellista. Joillekin tuon on ihan hyvä. Jos on joskus ollut isompi tuntipalkka, niin silloin tuo ei sit taas tunnu missään. Minulla esim 36€/tunti nyt ja joskus oli virka missä oli yli 50€/tunti. En pystyisi enää mennä alle 25€/tunti palkalla töihin.
Kesätöihin pääsin tust 16€:n tuntipalkalla, kelpaa mulle
Voi olla hyvä tai huono.