Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
41/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa täsmälleen mun eksältä oon niin onnellinen, että erosin

Vierailija
42/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla niinkin päin että vaimo käy vanhemmillaan usein.

Yhtälailla lapsenomaisuus on ei-toivottu ominaisuus sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja!! Ovat niin itseriittoisia ja mustasukkaisia nämä nykynaiset, että määräilevät miehiään ja miehet uskovat. 

Vika on niissä lässyköissä miehissä, kun suostuvat kaikkeen. Tottakai saa yhteyttä sopivassa määrin vanhempiinsa mies pitää. 

Usein on kuitenkin niin, että tämä narsistiakka itse pitää yhteyttä sukuunsa tiiviisti, siitä ei voi mies mitään sanoa. 

Olkaa miehet miehiä. Ei tarvitse lyömään alkaa, vaan heti alussa opettaa sille tyttöystävälle, että tasa-arvoisia liitossa ollaan ja suku on molemmille tärkeä. 

Veljentyttö ei voinut sietää anoppiaan, mutta mies ja lapset saivat vapaasti anopin luona vierailla. Fiksu tyttö. Hän onkin hyvässä työssä, avioliitto toimii ja lapset ovat tyytyväisiä. 

Sinä vaikutat kanssa sellaiselta, ettei kanssasi tulla toimeen... 

🤣🤣🤣 mistä sinä sen voit tietää!! Perustele ihmeessä, jos osaat. Oletpa lapsellinen kommenteissasi. 

Vierailija
44/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun vastauksia lukiessa alan ymmärtää, miksi tietyt naiset valittavat, etteivät heidän suhteensa ikinä kestä. Ja vika ei ehkä ole heidän ulkonäössään.

Jos syntymäperheessä on ollut terveet ihmissuhteet, niin ihmiset eivät yleensä lakkaa rakastamasta vanhempiaan ja sisaruksiaan, vaikka he rakastaisivat myös puolisoaan ja omia lapsiaan ihan yhtä kovasti. Eikä kannata yrittää vaatia, että lakkaisivat.

Näin juuri, hyvin kommentoitu. Alapeukuttajien ajatuksenjuoksua en ymmärrä. Onko heistä väärin pitää yhteyttä? 

Omiin vanhempiini kaikki pojat ja miniät pitivät yhteyttä. Kilpailivat heidän ajastaan, luokseen vaativat käymään. Myös miniöiden vanhemmat olivat tykättyjä. Itse en saanut tästä iloista mieheni kanssa nauttia, kun vanhempani kuolivat ennen kuin tapasin mieheni. 

Vai ihan vaativat käymään? 

Vierailija
45/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Ei helevetti. Miksi noin usein?

Minun mies kävi vanhemmillaan joka päivä, kun huolehti äidistään, joka oli sairas. Muutettiin heidän viereensä asumaan, niin on helpompaa miehelle. Koskaan ei riitoja ollut. Lapset tykkäsivät.  Itse en niin aktiivisesti ollut mukana, mutta miestäni en kieltänyt heidän luonaan käymästä. 

Nyt ovat jo poissa, suuri menetys ja suru. 

Tuo on eri asia. Ei puhuta sairaista vanhemmista jotka tarvitsevat apua.

Vierailija
46/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää lapsuudenperheensä avioituessaan, sanotaan raamatussa. Mies joka roikkuu äidinsä tississä tai helmassa ei ole valmis tähän

Muutama vuosi itsenäisyyttä välissä tekisi hyvää, ihan niinkuin parisuhteidenkin välillä. Sitten kun itse olet valmis kasvamaan pojasta mieheksi niin jätät äitisi, menet läpi tuon itsenäisen vaiheen, ja kun se on ilman ongelmia ohi niin olet valmis tapaamaan naisen

Siis jos käy äidin luona tai viestittelee lomalta, niin roikkuu äidin tississä tai helmassa? Sun mielestä ei muuta syytä vierailuille ja viesteille ole? Mikä sinä itse olet, kun tuollaista vertaat. Kateellinen, ilkeämielinen ääliö. 

Voi että se on kiva, kun ollaan sovussa anopin ja apen kanssa, ovat niin auttavaisiakin. Minä käskytän miestäni huolehtimaan myös heistä ja myös tapaamaan tasaisin välein. He ovat poikansa kasvattaneet ja kouluttaneet, antaneet hyvän elämän, joten nyt on takaisin maksun aika. 

Vierailija
47/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu huonot perhevälit a la white trash. Kyllähän se risoo jos on itse polttanut sillat omiin vanhempiinsa ja toisella on hyvät välit. 

Vierailija
48/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa täsmälleen mun eksältä oon niin onnellinen, että erosin

Oksettavaa tuo äitiin ripustautuminen. Sitten kun tuli kotiin niin ei tarvinnut tehdä kunnon ruokaa minun kanssa kun äidillä oli jo saanut.

-sama

Vierailija
49/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies siellä vanhempiensa luona tekee?Heittäytyy äidin helmaan mieslapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteesta? 

Mitä nainen tekee omilla vanhemmilaan? Heittäytyy äidin helmaan naislapseksi? Auttaa askareissa? Puhuu vanhemmilleen kotielämästään ja parisuhteestaan?

Vierailija
50/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies viettää vapaa-aikaansa mieluummin äitinsä kuin puolisonsa kanssa, niin mihin hän parisuhdetta tarvitsee? Mä en ainakaan tuollaiseen suostuisi. Mitä edes pitää äidille lomalta raportoida? Viikon syömiset ja suolen toiminta?

"Rakas äiti, terveisiä täältä Thaimaasta. Syötiin paikallista simpukkaherkkua ja nyt on kolmatta päivää maha ruikulla, vettä ja vetelää tulee 9 kertaa päivässä. Säät on aurinkoiset. Terkut iskälle ja siskolle. Toivoo poikasi Peeveli"

Vierailija
51/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa seksiäkään jos sitä sattuu haluamaan silloin kun mammanpoika on äidillään. Äiti on tärkeämpää kuin seksi tällaiselle miehelle.

Vierailija
52/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa tajusin minkälainen voitto oli erota tällaisesta miehestä, ihan oksettaa tuo touhu nyt

Vierailija
53/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun vastauksia lukiessa alan ymmärtää, miksi tietyt naiset valittavat, etteivät heidän suhteensa ikinä kestä. Ja vika ei ehkä ole heidän ulkonäössään.

Jos syntymäperheessä on ollut terveet ihmissuhteet, niin ihmiset eivät yleensä lakkaa rakastamasta vanhempiaan ja sisaruksiaan, vaikka he rakastaisivat myös puolisoaan ja omia lapsiaan ihan yhtä kovasti. Eikä kannata yrittää vaatia, että lakkaisivat.

Näin juuri, hyvin kommentoitu. Alapeukuttajien ajatuksenjuoksua en ymmärrä. Onko heistä väärin pitää yhteyttä? 

Omiin vanhempiini kaikki pojat ja miniät pitivät yhteyttä. Kilpailivat heidän ajastaan, luokseen vaativat käymään. Myös miniöiden vanhemmat olivat tykättyjä. Itse en saanut tästä iloista mieheni kanssa nauttia,

Vai ihan vaativat käymään? 

Kyllä, niin tekivät. Joulut vietettiin yhdessä, äitienpäivänä kävivät. 

Etkö usko vai mikä tuo kysymys oli. Kaikki eivät ole niin väärin kasvatettuja, etteivätkö osaa käyttäytyä ja arvostaa jopa anoppiaan.

Olette te arvostelijat köyhiä ihmisiä. Meneekö todellakin aikanne tuohon puolisonne ja hänen vanhempiensa arvostelemiseen?  

Vierailija
54/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin kotona laukkaavan miehen, koska hakusi jäädyttää sekä oman urakehityksensä että minun etenemismahdollisuudet, koska ei voi muuttaa pikkupaikkakunnalta kaupunkiin, kun ei pääse kotiin...

Palautin hänet vanhemmilleen. Kasvattakoot aikuiseksi.

No onko asiasi nyt paremmin? Helpottiko? 

Ehkä se kotipaikkakunta oli miehellesi myös rakas, ei halunnut lähteä muualle. 

Olisit ottanut asiasta selvää jo aiemmin. Tyhmäkö olit.

Uraputkinaiset ovat kamalia. 

On paremmin, kiitos kysymästä. Odotan toista lasta nykyisen mieheni on ja viihdyn hyvin täällä Tampereella. Työhöni ja palkkaani olen erittäin tyytyväinen, kuten mieheenikin. Hyvän puolison ja vakaan uran ja tulojen ansiosta on turvallista kasvattaa perhettä, vaikka ajat muutoin ovatkin haastavat.

Ja myönnän tyhmyyteni täysin. Puolustuksekseni voin todeta, että opin kerrasta ja toiste en äidin helmoissa pyörivän miehen kelkkaan lähtisi.

Vierailija
55/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa vanhemmilla?

Tarvitsevatko he apua kotonaan tai pihatöissä?

Vierailija
56/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Ei helevetti. Miksi noin usein?

Minun mies kävi vanhemmillaan joka päivä, kun huolehti äidistään, joka oli sairas. Muutettiin heidän viereensä asumaan, niin on helpompaa miehelle. Koskaan ei riitoja ollut. Lapset tykkäsivät.  Itse en niin aktiivisesti ollut mukana, mutta miestäni en kieltänyt heidän luonaan käymästä. 

Nyt ovat jo poissa, suuri menetys ja suru. 

Tuo on eri asia. Ei puhuta sairaista vanhemmista jotka tarvitsevat apua.

Puhutaan! Vai muuttuuko se tilanne yhtäkkiä, kun anoppi sairastuu? Yhtäkkiä mies saakin viestittää äidille lomalla, kun äiti on sairas? Mitä yrität selittää? 

Ei minun miehen äiti kuolemansairas ollut. Ihan tuli toimeen ja appiukon kanssa yhdessä elelivät. 

Vierailija
57/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muutaman kerran viikossa"? Siis vähintään kolmesti viikossa. Ja yhteisiltä lomiltakin pitää raportoida mamille.

Ja jo 2 exää kyllästynyt tähän.

Ja nyt epäilet, että nainen haluaisi olla uusi äitisi... Ei, ei halua.

Luulen, ettei sanastostasi löydy sanaa sille, mitä ne naiset toivovat parisuhteelta - tai tiedätkö edes, mitä tarkoittaa "parisuhde". Äidiltäsi on turha kysyä, koska ilmeisesti hänkään ei tiedä.

No parisuhde ei tarkoita sitä, että katkaistaan yhteydet ystäviin ja sukulaisiin. Paitsi jos on parisuhteessa alistavan ja manipuloivan tyypin kanssa, joka haluaa eristää kumppanin tukiverkostostaan, ettei tämä pysty pakenemaan.

Mihin sitä parisuhdetta tarvitsee, jos aika kuluu vanhempien ja ystävien kanssa? 

Vierailija
58/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu huonot perhevälit a la white trash. Kyllähän se risoo jos on itse polttanut sillat omiin vanhempiinsa ja toisella on hyvät välit. 

Mulla on hyvät läheiset välit vanhempien kanssa. En ravaa heillä joka viikko.

Vierailija
59/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua suututtaa kun miehen vanhemmat ja sisarus inhoaa minua, mutta se on miehelle vissiin ok kun vähän väliä luonaan vierailee. Kuulemma veri on vettä sakeampaa. 

Sama. Minun mieheni on kaikki viikonloput vanhempiensa luona kun kuulemma tarvitsevat apua. Me asutaan heistä kymmenien km päässä, mutta sisaruksiaan asuu ihan vanhempien naapurissa. Viduddaa olla kaikki vkl yksin. 

Mitä miehesi vastaa, kun kerrot asiat niinkuin ne on? Ja kysyt, että eikö sisarukset auta(

Taitaa viihtyä paremmin maaseudulla ja luonnossa kuin täällä kivikylässä. Onhan se vaihtelua kaupungin arkeen ja ansiotyöhön. Kuulemma riittää kun ollaan viikot yhdessä, mutta tietty vain iltaisin töiden jälkeen. Minulle ei riitä, mutta en kyllä maallekaan muiden nurkkiin lähde. 

Vierailija
60/1052 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hoitaa sekä äitinsä että tätinsa kauppa ym. Asiat ja menee viikossa 4 iltaa siihen. Ei ole tullut mieleenkään valittaa. Ylpeä että on mies joka huolehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän