Naiset väittää että miehen rahat ja miehen status ei merkitse mitään... mutta?
Miksi sitten muskilla on lapsia ja naisia, harkimolla, trumpilla, niinistöllä.. jne? Jos kyseiset henkilöt olisi tavismiehiä niin miten te luulisitte että ne saisi naisia? Jos kyseiset henkilöt olisi taviksia niin heillä tuskin olisi naisia ja lapsia.
Me tavalliset miehet emme ole naisille mitään.... me olemme naisille kuin huonoja ihmisiä koska meillä ei ole rahaa eikä statusta joten siksi me jäämme lapsettomiksi ja naisettomiksi.
Jos esimerkiksi renny harlin tai danny olisi tavallisia raksamiehiä tai rekkamiehiä niin naiset ei heitä arvostaisi mutta nyt heillä on rahaa ja statusta joten naiset kiinnostuu heistä.
Miesten tasa-arvosta on hyvä puhua.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Järkisyitä sopivalle kumppanille:
Koulutustaso suurinpiirtein sama kuin itsellä, arvostan koulutusta ja että olisi keskustelunaiheita.
Taloudellisesti kohtuulliset tulot ja säästöt, kertoo elämänhallinnasta ja toivon, että kumppanilla on mahdollisuus reissata kanssani ja viettää hotelliviikonloppuja. Mä maksan osuuteni.
Ja sitten on ne tunteet, pitää olla mun silmään viehättävä ja kemiat kohdata sekä olla empaattinen ja "hyvä" tyyppi. Ja haluta viettää mun kanssa aikaa.
Sinkkuna mennään 🤣
Niin. Eli LMS. Looks, money, status.
Vierailija kirjoitti:
"Enkä väittänyt, että olisit ruma. Mutta voin todeta 99,99% todennäköisyydellä, ettet ole selkeästi kaunotar. Minä en tunne ainuttakaan kaunotarta jonka mies ei olisi selkeästi komea, varakas tai molempia."
Ja mikä tässä sun mielestä sitten on epäreilua, että kaunottaret saa rikkaat ja komeat miehet?
Eri N30
Kyllä multa menisi elämä haaskuun, jos käyttäisin sen parkumiseen, että miksi en ole syntynyt kaunottareksi, jolla on rikkaita ja komeita miehiä jonoksi asti.
Tällä mennään mitä annettiin, vaikka vituttaahan se. Mutta ainakin kaikki rahani ja elintasoni on ihan omaa ansiotani. Ylpeä siitä, vaikka naamasta en niinkään. Monet miehet kyllä ovat sanoneet hyvännäköiseksi, mutta tiedän sen olevan paskapuhetta. En todellakaan ole missi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Minä valitsin mieheni nimenomaan sen takia että hänellä on kiinnostuksenkohteita ja kunnianhimoa, ts. on valmis pitkäjänteisesti tekemään töitä tavoitteidensa eteen. On hän toki myös pitkä ja hyvännäköinen ja vielä rikkaasta perh
Tähän vielä lisätäkseni, kyllä on lyhyitä ja rumia miehiä joilla on kunnianhimoa, sellaistakin olisin kyllä harkinnut. Mutta jos on mahdollisuus saada siihen päälle itseä miellyttävä ulkonäkö niin miksi ei?
Miksiköhän muuten kunnianhimo nostaa miehen pisteitä?
Juuri niin, koska sillä saavutetaan rahaa ja statusta.
Jos mies pysyisi kunnianhimoisena mutta epäonnistuisi tuossa tavoitteessa ikuisesti, suhde päättyisi jossain kohtaa. Sama pätisi siihen, jos miehen kunnianhimo kohdistuisi asioihin jotka eivät tuota rahaa tai statusta (ml. jos duunarimies rakentaa kunnianhimoisesti taloa, joka sekin on varallisuutta). Nehän ovat asioita, joita naiset halveksivat.
Jos Rennyn vaimo tai Dannyn tyttöystävä olisivat rumia ja lihavia, eivät hekään kelpaisi näille miehille kumppaniksi, mutta ei naiset tästä vedä johtopäätöstä että tavallinen nainen ei kelpaa miehille, saati ruikuta asiasta eri foorumeissa vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkisyitä sopivalle kumppanille:
Koulutustaso suurinpiirtein sama kuin itsellä, arvostan koulutusta ja että olisi keskustelunaiheita.
Taloudellisesti kohtuulliset tulot ja säästöt, kertoo elämänhallinnasta ja toivon, että kumppanilla on mahdollisuus reissata kanssani ja viettää hotelliviikonloppuja. Mä maksan osuuteni.
Ja sitten on ne tunteet, pitää olla mun silmään viehättävä ja kemiat kohdata sekä olla empaattinen ja "hyvä" tyyppi. Ja haluta viettää mun kanssa aikaa.
Sinkkuna mennään 🤣
Niin. Eli LMS. Looks, money, status.
Status ei ole yhtäkuin kemiat/tunteet/empatia.
Eri
Erikoista kuinka naiset myöntävät komeiden ja rikkaiden miesten päätyvän yhteen kauniiden naisten kanssa.
Ja loputko muka ovat näitä "taviksia" joille ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä?
Sallikaa minun nauraa.
Ihan samalla tavalla se tavisnainen vaatii mieheltä ulkonäköä, rahaa ja statusta sen verran mitä omalla ulkonäöllä on saatavilla. Jos raha ja status eivät kiinnosta, ulkonäkö kiinnostaa senkin edestä. Tai sitten rahat ja status ("tai "kunnianhimo", eli odotus tulevasta rahasta ja statuksesta) ovat tärkeimpiä asioita ja ulkonäön kanssa joustetaan jos tarpeen.
Tätä ei muuta yhtään se, ajatellaanko miehen speksejä tietoisesti vai tapahtuuko valinta sytyttää/ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Minä valitsin mieheni nimenomaan sen takia että hänellä on kiinnostuksenkohteita ja kunnianhimoa, ts. on valmis pitkäjänteisesti tekemään töitä tavoitteidensa eteen. On hän toki myös pitkä ja hyvännäköinen ja vielä rikkaasta perh
Tähän vielä lisätäkseni, kyllä on lyhyitä ja rumia miehiä joilla on kunnianhimoa, sellaistakin olisin kyllä harkinnut. Mutta jos on mahdollisuus saada siihen päälle itseä miellyttävä ulkonäkö niin miksi ei?
Jos mies pysyisi kunnianhimoisena mutta epäonnistuisi tuossa tavoitteessa ikuisesti, suhde päättyisi jossain kohtaa. Sama pätisi siihen, jos miehen kunnianhimo kohdistuisi asioihin jotka eivät tuota rahaa tai statusta (ml. jos duunarimies rakentaa kunn
Ei vaan koska kukaan ei halua perässä vedettävää sohvan nurkkaan linnoittautunutta luovuttajaa. Ei miestä eikä naista, vai haluaisitko sinä sellaisen naisen?
Kaikille heille taitaa olla kuitenkin yhteistä, että he osaavat puhua naisille. Ei edes tarvitse olla moottoriturpa tai ruuneperi, mutta tutustuminen ikävä kyllä vaatii sen, että osaa vähän itsestään, elämästään ja mielipiteistään kertoa. Sääli sinänsä, että syitä etsitään milloin mistäkin, vaikka se oikea puute olisi ihan korjattavissa pienellä harjoittelulla.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kuinka naiset myöntävät komeiden ja rikkaiden miesten päätyvän yhteen kauniiden naisten kanssa.
Ja loputko muka ovat näitä "taviksia" joille ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä?
Sallikaa minun nauraa.
Ihan samalla tavalla se tavisnainen vaatii mieheltä ulkonäköä, rahaa ja statusta sen verran mitä omalla ulkonäöllä on saatavilla. Jos raha ja status eivät kiinnosta, ulkonäkö kiinnostaa senkin edestä. Tai sitten rahat ja status ("tai "kunnianhimo", eli odotus tulevasta rahasta ja statuksesta) ovat tärkeimpiä asioita ja ulkonäön kanssa joustetaan jos tarpeen.
Tätä ei muuta yhtään se, ajatellaanko miehen speksejä tietoisesti vai tapahtuuko valinta sytyttää/ei sytytä.
Tämä.
Naiset voivat pettää itseään, koska he kenties saavat flirttiä ja seksiä komeilta ja rikkailta miehiltä. Sitten he muka valitsivat taviksen luonteen perusteella. Todellisuudessa nuo komeat ja rikkaat miehet eivät olleet saatavilla monogaamiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Rennyn vaimo tai Dannyn tyttöystävä olisivat rumia ja lihavia, eivät hekään kelpaisi näille miehille kumppaniksi, mutta ei naiset tästä vedä johtopäätöstä että tavallinen nainen ei kelpaa miehille, saati ruikuta asiasta eri foorumeissa vuodesta toiseen.
No itseasiassa mä oon täällä palstalla tajunnu, etten taida miehille enää kelvata. Syynä että mulla on yksi lapsi ja olen yli 25 vuotias. Onneksi mulla on hyväpalkkainen duuni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pysyisi kunnianhimoisena mutta epäonnistuisi tuossa tavoitteessa ikuisesti, suhde päättyisi jossain kohtaa. Sama pätisi siihen, jos miehen kunnianhimo kohdistuisi asioihin jotka eivät tuota rahaa tai statusta (ml. jos duunarimies rakentaa kunn
Tarkkuutta teorioihin! Mä en umpihippinä ole edes nuorena ollut pätkääkään kiinnostunut kunnianhimoisista miehistä, ja omani (käsityöläinen, nuori tk-eläkeläinen) löysin jo kauan sitten. Mun kohdalla valinta selitettiin sillä, että mies oli paras saatavilla oleva omassa viiteryhmässään. Missä lie tuo viiteryhmä ollut, toista nuuskamuikkusta en ole tavannut, koko joukon tavallisia miehiä kylläkin, joiden kanssa ei kemiaa ollut. Ei kai, kun halutaan ihan eri asioita elämältä.
Meillä riitti "kunnianhimoa" elellä normaalisti siihen saakka, että kunnon ihmisten kuviot olivat selvät: asuntolaina oli valmis ja lapsi lähti maailmalle, ja tuolloin oltiin nippanappa nelikymppisiä, sen jälkeen heitettiin aivan lekkeriksi ja nykyään asutaankin autossa suuri osa vuodesta. Mutta tokihan se status ja resurssit ja mitälie, vai kuinka?
Ai niin, mä olen 45, pastaa siis. Tällaisena marginaalinaisena varmaan creepypastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sallikaa minun nauraa.
Totta hitossa mullakin on kriteerejä mun kumppanille, ihan niinkuin teillä miehilläkin on esim paino ja hiusten pituus.
Mä toivon mun kumppanin osoittavan kykyä elämänhallintaan. Siksi pidän viehättävänä elämässään eteenpäin pyrkivää ihmistä verrattuna "luovuttaneeseen" yksilöön. En myöskään halua mitään takertujaa.
Mä myös panostan omaan taloudelliseen vakauteen, ja siksi en huoli miestä, jonka talous on ihan kuralla. Mä en ole pelastamassa enää yhtäkään ukkoa itse aiheutetuista peliveloista tms. Nuorena ja hölmönä tein näin ja opin kyllä läksyni, että nämä miehet eivät koskaan maksa takaisin, vaikka lupaisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että täällä me naiset kerrotaan mikä meille on miehessä tärkeää mutta silti löytyy miehiä mänspleinaamaan mikä meille naisille on oikeasti tärkeää.
En osaa selittää tuota muulla kuin että näiden miesten mielestä pelkästään tietynlaiset naiset lasketaan oikeiksi naisiksi. Tällä palstalla roikkuvat vain "naiset" joiden mielipiteillä ei ole väliä.
No tämä. Mäkin kerroin mitä en todellakaan halua eli esim. Muskia ja Halla-ahoa en huolisi mistään hinnasta. Rahan perässä en juokse ja etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkästään tämän rahojen vuoksi. Luonne merkitsee mulle todella paljon. Olen aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei. En edes nuorena olisi voinut ol
Lainaukset menee taas miten sattuu niin oletan, että vastasit mulle.
Missään en kirjoittanut etsiväni seksisuhdetta. Mä kirjoitin, että en etsi miestä ja parisuhdetta tällä hetkellä. Tulee vastaan jos tulee. Mulla on seksisuhde eikä mun tarvitse sellaista etsiä.
Mä en avaa sun paskalinkkejä joissa kerrotaan miten jenkeissä tehdään ja ollaan. Nyt ollaan Suomessa ja täällä on aika erilaista kuin jenkeissä. Herää jo pahvi.
N45
Vierailija kirjoitti:
Sama pätisi siihen, jos miehen kunnianhimo kohdistuisi asioihin jotka eivät tuota rahaa tai statusta (ml. jos duunarimies rakentaa kunn
Mieheni on tutkija, eli kunnianhimo nimenomaan kohdistuu asioihin joilla ei normipiireissä hirveästi statusta saa. Palkkakin olisi 2-3x jos olisi lääkäri.
No tottahan se on, että kyllä rahalla ja sitä avokätisesti käyttämällä voi jonkin verran kompensoida paskaa luonnettaan. Ihminenhän on kuitenkin kokonaisuus. Harmi tietysti heille, joilla paskan luonteen lisäksi ei ole mitään tasapainottavaa tekijää.
Luonne tietysti olisi kehitettävissä, mutta jos ei kiinnosta, minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Sallikaa minun nauraa.
Ja te miehetkö olette tässä sitten jotenkin parempia? Osaat vetää tiukan rajan, kuka on rikas ja komea ja loput on taviksia, joilla ei ole naiselle sitten yhtään mitään kriteerejä, niinkö?
Salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sallikaa minun nauraa.
Tätä ei muuta yhtään se, ajatellaanko miehen speksejä tietoisesti vai tapahtuuko valinta sytyttää/ei sytytä.Tämä.
Naiset voivat pettää itseään, koska he kenties saavat flirttiä ja seksiä komeilta ja rikkailta miehiltä. Sitten he muka valitsivat taviksen lu
Ja kuitenkin ne ovat miehet, jotka täällä ulisee, mikseivät saa kaunotarta itselleen.
Kyllä mä hyvin ymmärrän, uralla menestynyt nainen, jolla itsellään on myös hyvä taloudellinen tilanne, arvostaa miestä, jolla on samanlainen elämäntilanne. Ja sama myös sukupuolet toisinpäin.