Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset väittää että miehen rahat ja miehen status ei merkitse mitään... mutta?

Vierailija
15.02.2025 |

Miksi sitten muskilla on lapsia ja naisia, harkimolla, trumpilla, niinistöllä.. jne? Jos kyseiset henkilöt olisi tavismiehiä niin miten te luulisitte että ne saisi naisia? Jos kyseiset henkilöt olisi taviksia niin heillä tuskin olisi naisia ja lapsia. 

Me tavalliset miehet emme ole naisille mitään.... me olemme naisille kuin huonoja ihmisiä koska meillä ei ole rahaa eikä statusta joten siksi me jäämme lapsettomiksi ja naisettomiksi. 

Jos esimerkiksi renny harlin tai danny olisi tavallisia raksamiehiä tai rekkamiehiä niin naiset ei heitä arvostaisi mutta nyt heillä on rahaa ja statusta joten naiset kiinnostuu heistä.

Miesten tasa-arvosta on hyvä puhua. 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin palstamammatkin menisi riemuiten parisuhteeseen muskin tai halla-ahon kanssa koska heillä on rahaa ja valtaa.

No hyi saasta nuo kumpikin. Musk varsinkin. Aivan pimeä tyyppi. 

Mua ei osteta rahalla. Yhtäkään miestä en huolisi rahan ja maineen vuoksi. Etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ahdistuisin hengiltä tuollaisessa tilanteessa. Kyllä mun täytyy pitää ja rakastaa sitä miestä omana itsenään. Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. No en edes etsi ketään tällä hetkellä vaan ajatus

Niin mä teen kuten sanon. En ole yhtäkään miestä ottanut rahan vuoksi enkä ota. En edelleenkään ole rahan perässä juoksija vaan luonne ratkaisee. Miksi tämä ei mene millään jakeluun vaan väitetään mua valehtelijaksi?

N45

Vierailija
122/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä riitti "kunnianhimoa" elellä normaalisti siihen saakka, että kunnon ihmisten kuviot olivat selvät: asuntolaina oli valmis ja lapsi lähti maailmalle, ja tuolloin oltiin nippanappa nelikymppisiä, sen jälkeen heitettiin aivan lekkeriksi ja nykyään asutaankin autossa suuri osa vuodesta. Mutta tokihan se status ja resurssit ja mitälie, vai kuinka?"

Mulla on myös tämä unelmana! Ennen lapsia matkusteltiin paljon ja nukuttiin teltassa tai pakettiautossa. Eläkeläisenä jonkinlainen pieni asuntoauto olisi ihan unelma. Miehelle on paljon tärkeämpi auto ja talo, itse en oikein edes osaa käyttää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että täällä me naiset kerrotaan mikä meille on miehessä tärkeää mutta silti löytyy miehiä mänspleinaamaan mikä meille naisille on oikeasti tärkeää.

En osaa selittää tuota muulla kuin että näiden miesten mielestä pelkästään tietynlaiset naiset lasketaan oikeiksi naisiksi. Tällä palstalla roikkuvat vain "naiset" joiden mielipiteillä ei ole väliä.

No tämä. Mäkin kerroin mitä en todellakaan halua eli esim. Muskia ja Halla-ahoa en huolisi mistään hinnasta. Rahan perässä en juokse ja etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkästään tämän rahojen vuoksi. Luonne merkitsee mulle todella paljon. Olen aikuinen nainen joka tietää mitä

Suomi ei poikkea Amerikasta mitenkään. Ihan yhtä lailla naiset katsovat miehen ulkonäköä kuin Amerikassakin. Ja Tilastokeskuksen virallisista tilastoista selviää kuinka eri tavalla tulot vaikuttavat pariutumiseen miehillä vs naisilla.

Vierailija
124/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yritti nuorempana kosiskella yhden tunnetun yrityksen johtajan poika. Kyllä oli niin komeaa linnaa ja mökkiä ja mersua, ai että. Harmi vaan, ettei mistään muusta puhunut, kuin omaisuudestaan. En saanut edes suunvuoroa eikä hän kuunnellut minua ollenkaan. Ei ollut siis kiinnostunut minusta ihmisenä. Ilmeisesti vaan koska olin nuori nätti blondi niin ajatteli minun kuuluvan hänelle.

Noh en lähtenyt hänen matkaan. 

Vierailija
125/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomi ei poikkea Amerikasta mitenkään. Ihan yhtä lailla naiset katsovat miehen ulkonäköä kuin Amerikassakin. Ja Tilastokeskuksen virallisista tilastoista selviää kuinka eri tavalla tulot vaikuttavat pariutumiseen miehillä vs naisilla."

Johtuisko siitä, että naiset saavat edelleenkin usein huonompaa palkkaa, kuin miehet? Miehen on paljon helpompi valita huonotuloinen kumppani, koska tietää itse kuitenkin pärjäävänsä hyvin omilla tuloillaan. Pienituloiselle naiselle taas voi olla katastrofi ruokkia isoruokaista persaukista miestä.

Vierailija
126/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mieheni oli ns. taiteilija. Oli aluksi niin kiehtovaa, kun sain mallina hänelle olla, mutta kohta huomasin olevani myös elättäjä ja arjen kannattelija. Oli pakko erota. Kun omalla työllä varallisuus karttui, löytyi myös vastaava vastuuntuntoinen ja omavarainen mies. Ei ole hyväksikäyttösuhde vaan tasavertainen. Näin on hyvä. 

Vierailija
127/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aloitus liittyy tasa-arvoon? 

Naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla. Naiset päättävät kenen kanssa alkaa seurustelemaan ja naiset asettaa miehille kriteerit. Mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen keneen omat rahkeet riittää ja miehet ei saa asettaa naisille mitään kriteerejä. Tämäkö on sinusta tasa-arvoa? 

Tietysti jokainen päättää ihan itse, kenen kanssa on suhteessa. Halojaa 🙄

Vierailija
128/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että täällä me naiset kerrotaan mikä meille on miehessä tärkeää mutta silti löytyy miehiä mänspleinaamaan mikä meille naisille on oikeasti tärkeää.

En osaa selittää tuota muulla kuin että näiden miesten mielestä pelkästään tietynlaiset naiset lasketaan oikeiksi naisiksi. Tällä palstalla roikkuvat vain "naiset" joiden mielipiteillä ei ole väliä.

No tämä. Mäkin kerroin mitä en todellakaan halua eli esim. Muskia ja Halla-ahoa en huolisi mistään hinnasta. Rahan perässä en juokse ja etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkästään tämän rahojen vuoksi. Luonne merkitsee mulle tode

Suomi ei poikkea Amerikasta mitenkään. Ihan yhtä lailla naiset katsovat miehen ulkonäköä kuin Amerikassakin. Ja Tilastokeskuksen virallisista tilastoista selviää kuinka eri tavalla tulot vaikuttavat pariutumiseen miehillä vs naisilla.

Onneksi sinäkin pariudut yksilön, et tilaston kanssa. Se antaa toivoa. Mitä tuohon ulkonäköön tulee, niin mä en näe siinä mitään ällisteltävää. Parisuhde on seksisuhde, ja kumppanin pitää sen verran viehättää omaa silmää, että haluaa sitä seksiä

Kaikki koskaan rakastuneet voivat kertoa, että niillä ruusunpunaisilla laseilla tehdään sammakoista prinssejä, joten silläkään ei ole loppupeleissä kauheasti väliä. Kaikki naiset eivät kuitenkaan pidä samoja miehiä komeina, ja kaikkia on mahdotonta miellyttää. 

Vierailija
129/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Mäkin kerroin mitä en todellakaan halua eli esim. Muskia ja Halla-ahoa en huolisi mistään hinnasta. Rahan perässä en juokse ja etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkästään tämän rahojen vuoksi. Luonne merkitsee mulle tode

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Mä olen sulle ratakiskosta vääntänyt jo useampaan kertaan, että mä en juokse rahan perässä. Nyt on oikeasti pakko kysyä, että mikä helvetti sua vaivaa?? Mua ärsyttää tuollainen ylimielinen besserwisser joka kuvittelee tietävänsä mitä jokainen nainen haluaa. 

Mielummin yksin kuin kusipäisen miehen kanssa. 

N45

Vierailija
130/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aloitus liittyy tasa-arvoon? 

Naisilla on kaikki valta parisuhdemarkkinoilla. Naiset päättävät kenen kanssa alkaa seurustelemaan ja naiset asettaa miehille kriteerit. Mies on se joka joutuu tyytymään siihen naiseen keneen omat rahkeet riittää ja miehet ei saa asettaa naisille mitään kriteerejä. Tämäkö on sinusta tasa-arvoa? 

Tietysti jokainen päättää ihan itse, kenen kanssa on suhteessa. Halojaa 🙄

Eli miesten mielestä ei ole tasa-arvoa, että nainen saa valita, seurusteeko miehen kanssa vai ei? :D 

Vierailija
131/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua yritti nuorempana kosiskella yhden tunnetun yrityksen johtajan poika. Kyllä oli niin komeaa linnaa ja mökkiä ja mersua, ai että. Harmi vaan, ettei mistään muusta puhunut, kuin omaisuudestaan. En saanut edes suunvuoroa eikä hän kuunnellut minua ollenkaan. Ei ollut siis kiinnostunut minusta ihmisenä. Ilmeisesti vaan koska olin nuori nätti blondi niin ajatteli minun kuuluvan hänelle.

Tämä oli kyllä raskas ilmiö. Mä taas käännyttelin niitä, jotka olivat kiinnostuneita ulkonäöstä. Olin ja olen edelleen hoikka, pitkätukkainen, tatuoimaton ja lähes aina hameessa. Pelkkä look veti puoleensa kaikenlaisia täysin sopimattomia  tyyppejä.

Vierailija
132/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulikin tästä miehestä muuten mieleen, että hän kyseli minulta joitakin vuosia myöhemmin kuulumisia, mutta vain kertoakseen, millaisen naisen oli itselleen löytänyt. :D

Onnittelin paria, kiva kuulla, että menee hyvin! 

Mäkin olin silloin jo ihan onnellisesti yhdessä mun ihan tavallisen miehen kanssa. 

Sama

Vierailija
133/133 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi ketä tahansa miestä aseman/ rahan takia! Mun mies on keskituloinen, ja ihan duunariammatissa, mutta hiton hyvän näköinen! Turhamaista katsoa ulkonäköä, mutta se on kyllä se, mikä ainakin mut saa kiinnostumaan! Jos en tunne fyysistä vetoa, ei mitään saumaa. Sitten jos on hyvännäköinen, ja osoittuu vielä mukavaksi ja huumorintajuiseksi, niin muu on sitten vaan plussaa. Eli ulkonäkö ja luonne ratkaisee mun kohdalla. Ennen rahaa ja asemaa tulee myös se, että mies on kätevä käsistään, ja osaa tehdä kaikenlaisia remontti ym korjaushommia. Mun mielestä se on miehekästä, mutta ei siis välttämätön asia. Sliipattu pukumies jolla kädetkin on puhtoiset ja pehmeät, ja joka puhuu huolliteltua kirjakieltä, ja harrastaa vain kultturelleja asioita, ei sytytä. Ei ainakaan ajatuksena, mutta voihan jossain olla poikkeus. Tyylillisesti saa mielellään olla vähän renttu, sopivasti äijä.