Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset väittää että miehen rahat ja miehen status ei merkitse mitään... mutta?

Vierailija
15.02.2025 |

Miksi sitten muskilla on lapsia ja naisia, harkimolla, trumpilla, niinistöllä.. jne? Jos kyseiset henkilöt olisi tavismiehiä niin miten te luulisitte että ne saisi naisia? Jos kyseiset henkilöt olisi taviksia niin heillä tuskin olisi naisia ja lapsia. 

Me tavalliset miehet emme ole naisille mitään.... me olemme naisille kuin huonoja ihmisiä koska meillä ei ole rahaa eikä statusta joten siksi me jäämme lapsettomiksi ja naisettomiksi. 

Jos esimerkiksi renny harlin tai danny olisi tavallisia raksamiehiä tai rekkamiehiä niin naiset ei heitä arvostaisi mutta nyt heillä on rahaa ja statusta joten naiset kiinnostuu heistä.

Miesten tasa-arvosta on hyvä puhua. 

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jännä että nämä palstamiehet aina kadehtii sitä kun toiset saa "naisia". Harvemmassa on ne naiset jotka kadehtii naisia jotkaa saa "miehiä". Naisille riittää yksi.

Naisilla on näille välinearvo, siksi sillä on väliä. Naisilla pyritään tekemään vaikutus toisiin miehiin, niihin, jotka ovat hierarkiassa korkeammalla ja joilla itsellään on kauniita naisia ympärillä. Enemmän naisia on enemmän kyniä rintataskussa, kulmia kauluksessa, raitoja hihansuussa, isommat sarvet joilla kolistella.

Toisaalta: mietipä paljonko nämä käyttävät aikaa toisten miesten ominaisuuksien miettimiseen: on metsästäjänsilmää, laatikkoleukaa, karvaista pakaraa ja täydellistä hiusrajaa. Näissä fantasioissa naiset ovat vaan tiellä, mikä tulee kyllä täysin selväksi, kun katsoo vaikkapa sitä kuuluisaa alfagigachadia. Kuin Tom of Finlandin tuotantoa.

Vierailija
82/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että täällä me naiset kerrotaan mikä meille on miehessä tärkeää mutta silti löytyy miehiä mänspleinaamaan mikä meille naisille on oikeasti tärkeää.

En osaa selittää tuota muulla kuin että näiden miesten mielestä pelkästään tietynlaiset naiset lasketaan oikeiksi naisiksi. Tällä palstalla roikkuvat vain "naiset" joiden mielipiteillä ei ole väliä.

No tämä. Mäkin kerroin mitä en todellakaan halua eli esim. Muskia ja Halla-ahoa en huolisi mistään hinnasta. Rahan perässä en juokse ja etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkästään tämän rahojen vuoksi. Luonne merkitsee mulle todella paljon. Olen aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei. En edes nuorena olisi voinut olla miehen kanssa pelkän rahan ja maineen vuoksi. Mulle kelpaa oikein hyvin tavallinen duunarimies.

No eihän mua uskottu vaan tultiin mänspleinaamaan. Rasittavaa.

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että täällä me naiset kerrotaan mikä meille on miehessä tärkeää mutta silti löytyy miehiä mänspleinaamaan mikä meille naisille on oikeasti tärkeää.

En osaa selittää tuota muulla kuin että näiden miesten mielestä pelkästään tietynlaiset naiset lasketaan oikeiksi naisiksi. Tällä palstalla roikkuvat vain "naiset" joiden mielipiteillä ei ole väliä.

No tämä. Mäkin kerroin mitä en todellakaan halua eli esim. Muskia ja Halla-ahoa en huolisi mistään hinnasta. Rahan perässä en juokse ja etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkästään tämän rahojen vuoksi. Luonne merkitsee mulle todella paljon. Olen aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei. En edes nuorena olisi voinut olla miehen kanssa pelkän rahan ja maineen vuoksi. Mulle kelpaa oikein hyvin tavallinen duunarimies.

No eihän mua uskottu vaan tultiin mänspleina

Me ei olla naisia iän vuoksi. Mä en tiedä miksi nämä katsovat naisten muuttuvan 25 vuoden jälkeen, laatupastamerkiksi? 

Toinen N45

Vierailija
84/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin mä unohdin, että palstamiesten logiikan mukaan tämän ikäisenä ei ole enää nainen. :D Kummasti oikeassa elämässä miehet on toista mieltä.

N45

Vierailija
85/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin palstamammatkin menisi riemuiten parisuhteeseen muskin tai halla-ahon kanssa koska heillä on rahaa ja valtaa.

No hyi saasta nuo kumpikin. Musk varsinkin. Aivan pimeä tyyppi. 

Mua ei osteta rahalla. Yhtäkään miestä en huolisi rahan ja maineen vuoksi. Etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ahdistuisin hengiltä tuollaisessa tilanteessa. Kyllä mun täytyy pitää ja rakastaa sitä miestä omana itsenään. Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. No en edes etsi ketään tällä hetkellä vaan ajatus, että tulee vastaan jos tulee. Voin kyllä olla yksinkin. Tällä hetkellä riittää seksisuhde.

N45

Näinhän te nais

"Vaikka mies olisi miljardööri, mutta on täysi kusipää, niin ei mua kiinnosta paskan vertaa koko ihminen."

Voihan se olla. Mutta kun jokainen miljardööri ei ole kusipää - ei niin, etteikö kusipäillä riittäisi naisia myös. Kun valittavana on lavalla muiden ihailtavana oleva puhuja ja vieressäsi istuva kiva mies joka kuuntelee sitä puhetta, kummasti se puhuja tuntuu kiinnostavammalta.

"Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies."

Niin varmasti käy. Kunhan ei ole liian lyhyt, hintelä tai ruma naamasta. Jos olisit paremman näköinen, pitäisi olla komea duunarimies ja melkoisella todennäköisyydellä vaatisit kotipesältäkin enemmän. Kummasti kauniit naiset nimittäin keskittyvät varakkaammille alueille.

Kylmä totuus on, että mitä enemmän miehellä on tarjota akselilla LMS (looks, money, status) - sitä enemmän naisia, ja sitä kauniimpia naisia, on tarjolla. Kun naisia on tarjolla vähemmän, kasvaa todennäköisyys, että jää ilman. Kuten itse kirjoitit, naisena et suostu etsimään mitään, vaan miehen on tupsahdettava jostakin ja laitettava asiat vain tapahtumaan. Ja mikähän mahtaa vaikuttaa siihen tunnetko sitä kipinää vai sanotko miehelle "kiitos ei, tykkään juuri nyt olla sinkkuna"? Kultainen luonne? Ei, vaan miehen ulkonäkö ja olemus. Sitä luonnetta ei edes aleta selvittämään, jos haarojen väli sanoo "tuo mies ei sytytä".

Te naiset myös usein puhutte kalsarimallimiljonääristä vs alkoholisoituneista ja komeroituneista röllipeikoista. Kuitenkin on iso ero siinä oletko pitkä ja komea 70k vuodessa tienaava rakennusalan yrittäjä, vaiko lyhyt ja hintelä 20k vuodessa tienaava rakennussiivooja. Molemmat tavallisia duunarimiehiä.

Vierailija
86/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin palstamammatkin menisi riemuiten parisuhteeseen muskin tai halla-ahon kanssa koska heillä on rahaa ja valtaa.

Mua ei osteta rahalla. Yhtäkään miestä en huolisi rahan ja maineen vuoksi. Etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ahdistuisin hengiltä tuollaisessa tilanteessa. Kyllä mun täytyy pitää ja rakastaa sitä miestä omana itsenään. Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. No en edes etsi ketään tällä hetkellä vaan ajatus, että tulee vastaan jos tulee. Voin kyllä olla yksinkin. Tällä hetkellä riittää seksisuhde.

Joopa joo. Ihan sama mitä sulle vastaa, niin sä tulet selittämään sontaa. Et suostu tajuamaan kun naiset kertovat mitä oikeasti haluavat. Suoraan sanottuna väität mua valehtelijaksi. Lisäksi väität mun olevan ruma vaikka et edes tiedä miltä näytän. 

Sitten ihmettelet miksi sulla ei ole puolisoa. :D 

N45

Vierailija
87/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Mäkin kerroin mitä en todellakaan halua eli esim. Muskia ja Halla-ahoa en huolisi mistään hinnasta. Rahan perässä en juokse ja etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkästään tämän rahojen vuoksi. Luonne merkitsee mulle todella paljon. Olen aikuinen nainen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei. En edes nuorena olisi voinut olla miehen kanssa pelkän rahan ja maineen vuoksi. Mu

No, kerroit etsiväsi seksisuhdetta. Siinä tuollakaan ei ole merkitystä.

Tuosta oli testikin. Mies haki naiseksi pukeutuneena seuraa. Ei haitannut, vaikka oli mies ja ilmoituksen mukaan hetero. Meikki ja peruukki riittivät.

Itse asiassa Tinder-viestejä tuli kymmeniä kertoja enemmän kuin samalle miehelle omana itsenään naisilta.

Miehet eivät ihan oikeasti ole tarkkoja siitä, ketä panevat. Parisuhteen kanssa on eri asia.

Vierailija
88/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei osteta rahalla. Yhtäkään miestä en huolisi rahan ja maineen vuoksi. Etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ahdistuisin hengiltä tuollaisessa tilanteessa. Kyllä mun täytyy pitää ja rakastaa sitä miestä omana itsenään. Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. No en edes etsi ketään tällä hetkellä vaan ajatus, että tulee vastaan jos tulee. Voin kyllä olla yk

Ei ole merkitystä sillä, mitä te naiset sanotte. Se ratkaisee, mitä te teette.

Vierailija
89/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai niin mä unohdin, että palstamiesten logiikan mukaan tämän ikäisenä ei ole enää nainen. :D Kummasti oikeassa elämässä miehet on toista mieltä."

Tai jos on synnyttänyt tai on lihava tai lyhyttukkainen. Ne on pelkkää Pirkka pastaa.

Vierailija
90/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei osteta rahalla. Yhtäkään miestä en huolisi rahan ja maineen vuoksi. Etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ahdistuisin hengiltä tuollaisessa tilanteessa. Kyllä mun täytyy pitää ja rakastaa sitä miestä omana itsenään. Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. No en edes etsi ketään tällä hetkellä vaan ajatus, että tulee vastaan jos tulee. Voin kyllä olla yk

Enkä väittänyt, että olisit ruma. Mutta voin todeta 99,99% todennäköisyydellä, ettet ole selkeästi kaunotar. Minä en tunne ainuttakaan kaunotarta jonka mies ei olisi selkeästi komea, varakas tai molempia.

Vierailija
91/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen jota elätin. Vuosia myöhemmin hän sai ulosottonsa maksettua ja viimein taloudellisesti tasaveroisia

Vierailija
92/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkä sitten tajunnut, että yhtälailla "markkina-arvon lait" pätevät naisiin? Ei ole miehiä jonoksi asti tavallisella lyylillä, rikkaista puhumattakaan. 

Vierailija
93/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkä väittänyt, että olisit ruma. Mutta voin todeta 99,99% todennäköisyydellä, ettet ole selkeästi kaunotar. Minä en tunne ainuttakaan kaunotarta jonka mies ei olisi selkeästi komea, varakas tai molempia."

Ja mikä tässä sun mielestä sitten on epäreilua, että kaunottaret saa rikkaat ja komeat miehet?

Eri N30

Vierailija
94/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mielestänne kertoo ihmisestä, että pelkästään egonuoleskelu saa yläpeukkua?

Vierailija
95/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti, että puolet pienituloisista miehistä on naisettomia. Pitäisi selvittää miksi he ovat pienituloisia. Siitä löytyy monen kohdalta syy.

Vierailija
96/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei osteta rahalla. Yhtäkään miestä en huolisi rahan ja maineen vuoksi. Etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ahdistuisin hengiltä tuollaisessa tilanteessa. Kyllä mun täytyy pitää ja rakastaa sitä miestä omana itsenään. Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. No en edes etsi ketään tällä hetkellä vaan ajatus

No onko silläkään mitään merkitystä, koska aina, kun joku meistä täällä kertoo omasta, tavallisesta miehestään (mulla on epätavallinen, nuori työkyvyttömyyseläkeläinen), se tuomitaan yksittäistapaukseksi, mikä ei muuta kokonaiskuvaa mihinkään? Mitä muuta me yksittäiset naiset voidaan olla kuin yksittäistapauksia, ja niitäkään ei lasketa?

Vierailija
97/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkisyitä sopivalle kumppanille:

Koulutustaso suurinpiirtein sama kuin itsellä, arvostan koulutusta ja että olisi keskustelunaiheita.

Taloudellisesti kohtuulliset tulot ja säästöt, kertoo elämänhallinnasta ja toivon, että kumppanilla on mahdollisuus reissata kanssani ja viettää hotelliviikonloppuja. Mä maksan osuuteni.

Ja sitten on ne tunteet, pitää olla mun silmään viehättävä ja kemiat kohdata sekä olla empaattinen ja "hyvä" tyyppi. Ja haluta viettää mun kanssa aikaa.

Sinkkuna mennään 🤣

Vierailija
98/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei osteta rahalla. Yhtäkään miestä en huolisi rahan ja maineen vuoksi. Etoo ajatuskin, että pitäisi olla jonkun miehen kanssa pelkän rahan vuoksi. Ahdistuisin hengiltä tuollaisessa tilanteessa. Kyllä mun täytyy pitää ja rakastaa sitä miestä omana itsenään. Luonne merkitsee todella paljon. En etsi mitään rikasta adonista vaan mulle käy oikein hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. No en edes etsi ketään tällä hetkellä vaan ajatus

Yksikään nainen ei voi tehdä tekoja toisten naisten puolesta. Naisia on 50 % koko maapallon väestöstä, eli miljardeja, ja on selvää että siihen joukkoon mahtuu kaikenlaista. On ihan turha nokkia naisia siitä, että tuohon joukkoon mahtuu myös niitä jotka pitävät rahasta ja statuksesta miehellä.

Joskus kannattaisi kääntää katse myös omia tekoja kohtaan. Myös miehiä on miljardeja, ja kas, myös heihin mahtuu niitä jotka tykkäävät naida rahaa ja kuuluisuutta. Varakkaalla naisella on aina halutessaan mies. Miksi tämä tuntuu aina unohtuvan kun on niin kiire kaivaa rikkaa toisten silmästä?

Vierailija
99/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt täällä miestä harmittaa kun varakkailla, pitkillä ja hyvännäköisillä miehillä on enemmän valinnanvaraa naisista. No, eikö hyvännäköisellä hoikalla fiksulla naisella ole myös enemmän valinnanvaraa? Onko se jotenkin vähemmän väärin?

Itselleni muuten selvisi n.10 vuoden avioliiton jälkeen että mieheni valitsi minut paljolti siksi että minulla on tutkinto ulkomaisesta eliittiyliopistosta. Toki olen tutkinnostani ylpeä, mutta samaan aikaan minua on aina vähän huvittanut miten toiset ihmiset arvottaa eri tavalla näissä tietyissä yliopistoissa opiskelleita. Itse en koskaan mainitse uusille ihmisille suoraan missä opiskelin tai missä kaupungissa tavattiin (Cambridge), sanon aina että englannissa. Minä valitsin mieheni nimenomaan sen takia että hänellä on kiinnostuksenkohteita ja kunnianhimoa, ts. on valmis pitkäjänteisesti tekemään töitä tavoitteidensa eteen. On hän toki myös pitkä ja hyvännäköinen ja vielä rikkaasta perheestä, mutta sitä en tiennyt kun hänet tapasin :D.

Vierailija
100/133 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No onko silläkään mitään merkitystä, koska aina, kun joku meistä täällä kertoo omasta, tavallisesta miehestään (mulla on epätavallinen, nuori työkyvyttömyyseläkeläinen), se tuomitaan yksittäistapaukseksi, mikä ei muuta kokonaiskuvaa mihinkään? Mitä muuta me yksittäiset naiset voidaan olla kuin yksittäistapauksia, ja niitäkään ei lasketa?"

Entäs sitten minä: me alettiin miehen kanssa seurustella siinä lukion ja korkeakoulun taitteessa. Oltiin siis molemmat persaukisia opiskelijoita duunariperheestä. Mies oli pitkä nörttipoika, johon ihastuin. Olin 22 vuotias, kun korkeakoulututkinnot alkoi olla meillä valmiina ja meidän esikoislapsi syntyi. 

Nyt ollaan kolmekymppisiä, molemmat asiantuntijatehtävissä ja mies on edennyt uralla johtajaksi, eikä palkkakaan huono ole.. Mutta olenko nyt valinnut sitten mieheni rahan takia, vaikka alettiin seurustella köyhinä kesätyöduunareina?