Millaisen naisen nelikymppinen eronnut, kahden pienen lapsen isä voi löytää Tinderistä?
En ole vielä liittynyt, ihan kunnioituksesta exää kohtaan. Mutta ehkä nyt kevään tullen. Ero tuli jo pari kuukautta sitten virallisesti, sitä puitiin jo aiemmin. Kaksoset 3v. Ei ollut uutta valmiina, jokunen tuttu löytyy, mutta haluaisin vähän katsastaa tarjontaa.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa pelkkää "huvittelua" eli seksiä, hän saa sitä AINA itseään paljon nuoremmalta ja paremman näköiseltä. Ei ole mitään syytä ottaa pelkäksi leluksi vanhempaa isimiestä. Eli pelkkään seksisuhteeseen sulla on tarjolla vanhempia ja itseäsi rumempia naisia. Parisuhteeseen voit saada toisen ikäisesi pienten lasten yyhoon.
Mitäs olette miehet nii helppoja, että naisille riittää aina nuorta komeaa kikkeliä jonossa.
Aijaa? Mä taas olen näiltä naisilta kuullut, että nuoremmat miehet (ja moni vanhempikin) ajattelee omaa tyydytystään. Ovat olleet mielissään, kun vanhempi mies ottaa huomioon ja osaa hommat.
M41 (2.)
Mun mies on osannut ihan 20veestä asti osannut ottaa myös mut huomioon ja hän onkin ainut mies, jonka kanssa orkku on taattu myös minulle. Mei
Siis hyi helv... vaikka saat tyydytyksen mieheltäs, niin vìttuillessaan nussit muitakin. Siis näin alas suomalaiset naiset on vajonneet miesvihassaan ja itseinhossaan. Ai niin, en ole koskenut suomalaisiin naisiin 5 vuoteen, joten nämä treffikumppanit ovat olleet m-muuttajia. Suomalaisia parikymppisiä naisia en mätsää enää, kun pari mätsäsin ja heti olivat vailla rahaa tai taksikyytiä, joten poistin ne mätsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.
Sitten vähän myöhemmin joku perheen kanssa viihtyvä nainen olisi mieleeni. M41
Miksi kukaan nuorempi nainen haluaisi sinut seksiseuraksi? Nuorempia ja hotimpia miehiä löytyy.
Samaa olen miettinyt, joten olen kysynyt sitä naisilta ihan itseltään. Useimmat vastaukset ovat että olin kivan näköinen, osaan jutella, kuuntelen ja otan hänet huomioon jne. Mikä teihin naisiin nyt yleensä uppoaa. Nuoret miehet kuulemma haluavat tyydyttää lähinnä itsensä.
Todellinen sosiaalisten taitojen master, osaa ottaa toisen huomioon! Johan on supersankari meillä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinäkö olet säilynyt täydellisenä vaatimaan nuoria naisia itsellesi, just. Voit kelvata heille jos sulla on helvetin paksu lompakko."
En mä mitään vaadi. Mätsään naisen kanssa ja vien hänet treffeille. Treffit kustantaa mulle ehkä sen pari kymppiä riippuen missä käydään. En nä suhdetta hae, vaan nopeaa ja kevyttä. Rahat menee lapsiin ja elareihin. Tiedän kyllä että jos olisi mielisairas ja haluaisi jostain syystä suomalaisen naisen kanssa parisuhteeseen, niin rahaa pitäisi olla, koska se on ainoa, josta suomalainen nainen itsensä lisäksi välittää.
M41 (2.)
Laita Tinderiin, että haet "hetken hupia" ja kirjoitan auki, että haet nopeaa ja kevyttä. Kerro, millainen olet ja mitä sun kanssa olisi luvassa. Siitähän se lähtee.
<
Mä kiinnitin myös aika nopeasti huomion siihen, että syyttää ex vaimokkeensa halua palata töihin (hetkeksi etäisyyttä pieniin lapsiin) syyksi erolle. Itsessä ei kertakaikkiaan ole mitään vikaa, vaikka muutaman "tuttukin" on jo valmiiksi katsottuna. Ehkä liikuttu harmaalla alueella, henkisen pettämisen tasolla vähintään. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.
Meinaat että joku kivannäköinen nainen odottaa hyllyllä, kun sinä huudat joka toinen viikko "hep". Just. Tai ehkä sittenkin vaihdat naista joka toinen viikko. Aina paranee.
"Siis hyi helv... vaikka saat tyydytyksen mieheltäs, niin vìttuillessaan nussit muitakin. Siis näin alas suomalaiset naiset on vajonneet miesvihassaan ja itseinhossaan. Ai niin, en ole koskenut suomalaisiin naisiin 5 vuoteen, joten nämä treffikumppanit ovat olleet m-muuttajia. Suomalaisia parikymppisiä naisia en mätsää enää, kun pari mätsäsin ja heti olivat vailla rahaa tai taksikyytiä, joten poistin ne mätsit."
Nyt järkytän sua lisää, kun kerron, että miehen idea oli. Hänen fantasiansa nimittäin on, että mun kanssa harrastaa seksiä muutkin miehet, kuin hän. Hän haluaisi vielä joskus toteuttaa haaveensa päästä katsomaan toimintaa. Koko juttu näistä muista miehistä on siis tullut miehen aloitteesta. Pari kertaa kokeiltiin ja totesin miehelle, että surkeita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi nelikymppinen elää pikkulapsiaikaa. Useimmilla on kouluikäisiä jo. Nuoremmat taas ei halua mitään setää.
Työttömät ja duunarit voivat hankkia nuorena lapsia. Akateemiset ovat kiireisinä opintojen ja uran suhteen ja lapset jos tulevat tulevat myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan nuorempi nainen haluaisi sinut seksiseuraksi? Nuorempia ja hotimpia miehiä löytyy.
Samaa olen miettinyt, joten olen kysynyt sitä naisilta ihan itseltään. Useimmat vastaukset ovat että olin kivan näköinen, osaan jutella, kuuntelen ja otan hänet huomioon jne. Mikä teihin naisiin nyt yleensä uppoaa. Nuoret miehet kuulemma haluavat tyydyttää lähinnä itsensä.
Todell
Ymmärrän että aiheuttaa kateutta teissä, joilla ei sitä taitoa ole. Siksipä te täällä nillitätte misvihaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todell
Mä kyllä todella haluaisin kuulla, mitä nää jutut on, jotka naisiin "nyt yleensä uppoaa".
Ottaako luonnolle mies, joka ei halua teitä naisia?
M41 (2.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sinäkö olet säilynyt täydellisenä vaatimaan nuoria naisia itsellesi, just. Voit kelvata heille jos sulla on helvetin paksu lompakko."
En mä mitään vaadi. Mätsään naisen kanssa ja vien hänet treffeille. Treffit kustantaa mulle ehkä sen pari kymppiä riippuen missä käydään. En nä suhdetta hae, vaan nopeaa ja kevyttä. Rahat menee lapsiin ja elareihin. Tiedän kyllä että jos olisi mielisairas ja haluaisi jostain syystä suomalaisen naisen kanssa parisuhteeseen, niin rahaa pitäisi olla, koska se on ainoa, josta suomalainen nainen itsensä lisäksi välittää.
M41 (2.)
Laita Tinderiin, että haet "hetken hupia" ja kirjoitan auki, että haet nopeaa ja kevyttä. Kerro, millainen olet ja mitä sun kanssa olisi luvassa.
En ole AP. Kuinka tyhmiä te ootte?
M41 (2.)
"Mä kyllä todella haluaisin kuulla, mitä nää jutut on, jotka naisiin "nyt yleensä uppoaa"
Uskon että haluaisit kuulla, mutta miehet eivät halua lähestyä sinua.
Vierailija kirjoitti:
"Siis hyi helv... vaikka saat tyydytyksen mieheltäs, niin vìttuillessaan nussit muitakin. Siis näin alas suomalaiset naiset on vajonneet miesvihassaan ja itseinhossaan. Ai niin, en ole koskenut suomalaisiin naisiin 5 vuoteen, joten nämä treffikumppanit ovat olleet m-muuttajia. Suomalaisia parikymppisiä naisia en mätsää enää, kun pari mätsäsin ja heti olivat vailla rahaa tai taksikyytiä, joten poistin ne mätsit."
Nyt järkytän sua lisää, kun kerron, että miehen idea oli. Hänen fantasiansa nimittäin on, että mun kanssa harrastaa seksiä muutkin miehet, kuin hän. Hän haluaisi vielä joskus toteuttaa haaveensa päästä katsomaan toimintaa. Koko juttu näistä muista miehistä on siis tullut miehen aloitteesta. Pari kertaa kokeiltiin ja totesin miehelle, että surkeita ovat.
En mä järkyttynyt ole, vaan huvittunut. Tuollainen reppana ei miehestä käy, mutta ehkä sulle riittää.
Mä luulen, että ap:lle tulee ikävä ex-vaimoa, kun tajuaa realiteetit deittimarkkinoilla.
Jaahas, parisuhde-/ero-/persuhullu taas alter egona avannut ketjun.
Käy tylsäksi tää vìttuilu kun yleisö on liian tyhmää vastaanottamaan sitä. Paskaa viikonloppua fasistilehmille.
Kolmekymppisillä naisilla on sen verran kokemusta ja omatunnon arvoa että ap:n kaltaista helmeä ei kyllä kukaan halua missään muodossa. Ihan sama mitä itse kuvittelet olevasi.
Joku parikymppinen nainen voi ehkä olla niin tyhmä, että uskoo noita tarinoita, mutta harvempi niistäkään haluaa isänsä ikäistä ukkoa.
Kannattaa katsella noita yh äitejä kun ne saattaa jotenkin uskoa tohon sun kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kuitenkaan viisikymppistä naista. M41
Sille ei voi mitään sitten.
Kolmikymppiset naiset vastaavasti eivät halua nelikympoistä miestä.
Kyllä muuten haluaa. Minä olin nelikymppinen kun erosin ja löysin itseäni 9 vuotta nuoremman naisen. Nyt ollaan oltu yhdessä 21 vuotta jossa avoliitossa asuttu jo 15 vuotta. Ensimmäiset 10 vuotta oli sellaista ilotulitusta seksin sarlla että oksat pois.
Eli älä luovuta kyllä niitä hyviä naisia löytää vielä nelikyppisenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Käy tylsäksi tää vìttuilu kun yleisö on liian tyhmää vastaanottamaan sitä. Paskaa viikonloppua fasistilehmille.
Sulla joku asmaattinen hoitsulehmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella haluavani vielä perheen jonkun toisen naisen kanssa. Siis kun olen hetken elänyt tätä sinkkuelämää, en halua heti mitään vakavaa.
Toivoisin tapaavani ehkä lapsettoman, n. 35 naisen. M41
Sun on pakko olla trolli. Harhainen olet, et ole todellakaan hyvä saalis kellekään lapsettomalle naiselle. Etsi kaltaistasi seuraa, samanikäinen jolla pienet lapset.
Kyllä näitä harhaisia isukkeja tulee vastaan ihan irl. Kuvittelevat, että minua lapsettomana naisena kiinnostaisi leikkiä jotain perhearkea. Hoh hoijaa.
Ehkä olenkin, mistäs sitä tietää. Ja sä taas vaikutat tämänkin viestisi perusteella niin sympaattiselta ja mukavalta mieheltä, että eiköhän sulle naisia ole jonoksi asti. Kirjoitit tässä ketjussa eksästäsikin niin kivasti, että susta huomaa, miten hyvä ihminen olet.