Millaisen naisen nelikymppinen eronnut, kahden pienen lapsen isä voi löytää Tinderistä?
En ole vielä liittynyt, ihan kunnioituksesta exää kohtaan. Mutta ehkä nyt kevään tullen. Ero tuli jo pari kuukautta sitten virallisesti, sitä puitiin jo aiemmin. Kaksoset 3v. Ei ollut uutta valmiina, jokunen tuttu löytyy, mutta haluaisin vähän katsastaa tarjontaa.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.
Sitten vähän myöhemmin joku perheen kanssa viihtyvä nainen olisi mieleeni. M41
Äkkiähän sinä sen Tinderit lataat ja kokeilet. Se on nopein ja helpoin tapa selvittää, löytyykö sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
En halua kuitenkaan viisikymppistä naista. M41
Viiskymmpinen ei huoli pienten lasten isää. Minä en ainakaan. Aikuiset lapset saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella haluavani vielä perheen jonkun toisen naisen kanssa. Siis kun olen hetken elänyt tätä sinkkuelämää, en halua heti mitään vakavaa.
Toivoisin tapaavani ehkä lapsettoman, n. 35 naisen. M41
Sun on pakko olla trolli. Harhainen olet, et ole todellakaan hyvä saalis kellekään lapsettomalle naiselle. Etsi kaltaistasi seuraa, samanikäinen jolla pienet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.
Tinderiin vaan kakskymppisiä katseleen. Itsekin olen 41-vuotias, kahden lapsen isä ja viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä, etenkin iseistä, koska se herättää luottamusta ja antaa hyvän vaikutelman vastuuntunnosta.
Yäk
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa tarkoittaa, että "ei ollut uutta katottuna, mutta jokunen tuttu löytyy"??
Herralla on tainnut olla ns. "ovi raollaan" koko ajan ja pientä säätöä perheen selän takana. Sitten eron hetkellä sysätään syy äidin niskaan, kun kehtasi töihin mennä.
Mun ex-mies löysi jo vajaan vuoden sisään lapsettoman tohtorinnan, vaikka hänellä oli meidän silloin 4v. kaksoset vuoroviikoin. Ovat sittemmin menneet naimisiin ja heillä kaksi yhteistä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvempi nelikymppinen elää pikkulapsiaikaa. Useimmilla on kouluikäisiä jo. Nuoremmat taas ei halua mitään setää.
Joillakin on nelikymppisenä jo täysi-ikäisiäkin lapsia. Mä olin 42v kun mun lapsi täytti 18v.
Ja näytät hänen isoäidiltään.
Anteeksi mitä? Mikä ihme sua vaivaa? Mikä mun kommentissa oli niin sua ärsyttävää, että piti tuolla tavalla kommentoida. En tajua tätä touhua täällä enää. Ihmeellisiä häiriköiviä trolleja jatkuvasti joka ketjussa.
Ei, en näytä hänen isoäidiltään vaan näytän hänen äidiltään. En ole mikään rupsahtanut mummo vaan ihan ikäiseni näköinen nainen eli 45v. En mitenkään tämän näköisenä voi näyttää yli 20-v
On sulla vaikea elämä kun pitää alkaa tuolla tavalla solvaamaan täysin tuntematonta ihmistä joka kommentoi toiselle täysin asiallisesti. Sulla ei kyllä ole kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa tarkoittaa, että "ei ollut uutta katottuna, mutta jokunen tuttu löytyy"??
Herralla on tainnut olla ns. "ovi raollaan" koko ajan ja pientä säätöä perheen selän takana. Sitten eron hetkellä sysätään syy äidin niskaan, kun kehtasi töihin mennä.
Tämä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvempi nelikymppinen elää pikkulapsiaikaa. Useimmilla on kouluikäisiä jo. Nuoremmat taas ei halua mitään setää.
Joillakin on nelikymppisenä jo täysi-ikäisiäkin lapsia. Mä olin 42v kun mun lapsi täytti 18v.
Anteeksi mitä? Mikä ihme sua vaivaa? Mikä mun kommentissa oli niin sua ärsyttävää, että piti tuolla tavalla kommentoida. En tajua tätä touhua täällä enää. Ihmeellisiä häiriköiviä trolleja jatkuvasti joka ketjussa.
Ei, en näytä hänen isoäidiltään vaan näytän hänen äidiltään. En ole mikään rupsahtanut mummo vaan ihan ikäiseni näköinen nainen eli 45v. En mitenkään tämän näköisenä voi näyttää yli 20-vuotiaan isoäidiltä. Mun äiti näyttää hänen is
45-vuotias nainen on täysin rupsahtanut. Aivan samannäköinen 45-vuotiaana ja 65-vuotiaana. Kun iho löystyy, niin se löystyy. Suomalaisilla naisilla se näkyy korostetusti, koska hw eivät muutenkaan panosta itseensä. Liika liikunta vanhentaa vielä enemmän kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin vaan kakskymppisiä katseleen. Itsekin olen 41-vuotias, kahden lapsen isä ja viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä, etenkin iseistä, koska se herättää luottamusta ja antaa hyvän vaikutelman vastuuntunnosta.
Yäk
Samaa mäkin sanoin, kun tinderin ladatessa arvaamatta laittoi naaman eteen 40-vuotiaan naisen profiilin, ennen kuin ehdin muuttaa hakukriteereiksi 18-28 vuotta.
M41 (se toinen, ei ap)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en näytä hänen isoäidiltään vaan näytän hänen äidiltään. En ole mikään rupsahtanut mummo vaan ihan ikäiseni näköinen nainen eli 45v. En mitenkään tämän näköisenä voi näyttää yli 20-v
Sinäkö olet säilynyt täydellisenä vaatimaan nuoria naisia itsellesi, just. Voit kelvata heille jos sulla on helvetin paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset harhat sieltä sitten. Olet tainnut saada pakit joltakin 45v naiselta ja nyt kaadat paskan mun niskaan. Mä en ole sulle tehnyt yhtään mitään joten jätä mut jo rauhaan. Sä et todellakaan tiedä miltä mä näytän ja aika pihalla pitää olla jos kuvittelee suomalaisista naisista tuollaista. Suorastaan säälittävää tuollainen teksti.
Ihan vain tiedoksi, että kyllä miehetkin rupsahtaa. Te vain luulette, että niin ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies löysi jo vajaan vuoden sisään lapsettoman tohtorinnan, vaikka hänellä oli meidän silloin 4v. kaksoset vuoroviikoin. Ovat sittemmin menneet naimisiin ja heillä kaksi yhteistä lasta.
Yllättävän moni lasta tahtova nainen ottaa isän, koska hänellä on näyttöä siitä, että lapsenteko ja -hoito onnistuu, ja mikä tärkeintä, on maksukykyä ja -halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teistä on vastuuntunto kaukana. Aika paljon kertoo jo sekin, että vikitellään tyttären kavereita.
Auktoriteettiaseman väärinkäyttöä, sitten ihmetellään, miksi nuoret naiset voi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkö eivät rupsahda?
"Sinäkö olet säilynyt täydellisenä vaatimaan nuoria naisia itsellesi, just. Voit kelvata heille jos sulla on helvetin paksu lompakko."
En mä mitään vaadi. Mätsään naisen kanssa ja vien hänet treffeille. Treffit kustantaa mulle ehkä sen pari kymppiä riippuen missä käydään. En nä suhdetta hae, vaan nopeaa ja kevyttä. Rahat menee lapsiin ja elareihin. Tiedän kyllä että jos olisi mielisairas ja haluaisi jostain syystä suomalaisen naisen kanssa parisuhteeseen, niin rahaa pitäisi olla, koska se on ainoa, josta suomalainen nainen itsensä lisäksi välittää.
M41 (2.)
En vaan että herra ap ei halua heitä riesakseen kuin silloin tällöin.