Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen naisen nelikymppinen eronnut, kahden pienen lapsen isä voi löytää Tinderistä?

Vierailija
13.02.2025 |

En ole vielä liittynyt, ihan kunnioituksesta exää kohtaan. Mutta ehkä nyt kevään tullen. Ero tuli jo pari kuukautta sitten virallisesti, sitä puitiin jo aiemmin. Kaksoset 3v. Ei ollut uutta valmiina, jokunen tuttu löytyy, mutta haluaisin vähän katsastaa tarjontaa. 

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö naisia jotka haluavat vain kevyttä juttua kuten minäkin? Ja mielellään joku silmää miellyttävä, ei tarvitse olla mikään missi tietty. M41

Löytyy, varsinkin viisikymppisenä eronneista naisista. Moni ei tuossa vaiheessa kaipaa kuin tuollaista kevyttä juttua.

Viisikymppiselle naiselle sopiva kumppani löytyy 65+ ikäryhmästä miehiä

Vierailija
142/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa pelkkää "huvittelua" eli seksiä, hän saa sitä AINA itseään paljon nuoremmalta ja paremman näköiseltä. Ei ole mitään syytä ottaa pelkäksi leluksi vanhempaa isimiestä. Eli pelkkään seksisuhteeseen sulla on tarjolla vanhempia ja itseäsi rumempia naisia. Parisuhteeseen voit saada toisen ikäisesi pienten lasten yyhoon. 

Mitäs olette miehet nii  helppoja, että naisille riittää aina nuorta komeaa kikkeliä jonossa. 

Aijaa? Mä taas olen näiltä naisilta kuullut, että nuoremmat miehet (ja moni vanhempikin) ajattelee omaa tyydytystään. Ovat olleet mielissään, kun vanhempi mies ottaa huomioon ja osaa hommat.

M41 (2.)

Paitsi että ei edes välttämättä osaa! Siihen on syynsä, miksi vaimo alkoi "pihdata". Kukapa hyvälle seksille sanoisi ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvempi nelikymppinen elää pikkulapsiaikaa. Useimmilla on kouluikäisiä jo. Nuoremmat taas ei halua mitään setää.

Parempi kun kumppanilla ei olisi suhteistaan ollenkaan lapsia. Toisen miehen siemennesteestä syntyneen lapsen kasvattaminen.Ei ikinä!

Usko nyt, lapsettomt naiset ei halua seurustella pienten kaksosten isän kanssa.

Mä ehkä voisin, jos mies olisi leski tai adoptoinut itse lapset, eli ei olisi ketään muuta äitiä mukana. Voisin tuossa tilanteessa mahdollisesti alkaa äidiksi ihan pienille lapsille. Mutta se ei olisi sitten mikään kevytsuhde, vaan tarkoittaisi häitä ja että olisin virallisesti äiti. Ja tietty miehen pitäisi olla ihana.

Vierailija
144/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lompakon paksuudesta.

Vierailija
145/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa tasan yksi asia. Raha

Vierailija
146/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa tasan yksi asia. Raha

Ja silti ap ulkoistettiin perheestään :D

Vierailija
147/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot tehnyt lapset noin vanhana, ja sitten kolmen vuoden jälkeen eroat? Ei kuulosta hyvältä mieheltä.

Tiedän perheen, jossa äitiin iski salamarakkaus, joka vei uusiin seikkailuihin ja mies jäi lasten lähivanhemmaksi. Eli ei pidä aina olettaa miehen olevan perheen rikkoja ja huono ihminen. 

Vierailija
148/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen sitä vasta huomasi, että vientiä on. Minä olin käytänössä sokea muille naisille teini-iästä keski-ikään, mutta eron jälkeen silmäni avautui. Oli kyllä melkoista menoa muutama ensimmäinen vuosi, kuin lapsi karkkikaupassa. Kai siinä oli keski-iän kriisiä ropaus mukana, että en minä vanha ole, kyllä sitä virtaa vielä riittää.

Vierailija
149/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun ex mies on tähän asti löytänyt jotain yh äitejä, joilla hankala ex ja se lapsikin on aina joku erityislapsi. 

Itse löysin lapsettoman ja vähän nuoremman miehen. 

Vierailija
150/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Aika ankara meno täällä. 

Olen itse pienen lapsen eronnut äiti. Ja kyllä me lapsettomalla ajalla ollaan eksän kanssa treffailtu uusia ihmisiä. Kepeämpiä suhteita ja seurusteltukin. Aika inhimillistä haluta harrastaa esim seksiä tai treffailla, vaikka on pieniä lapsia. Eikä se musta huonompaa äitiä tee. Tai lapseni isästä huonompaa myöskään. 

On kyllä vanhoillisia ajatuksia. Ero voi olla tosi kipeä ja vaikea kokemus. Johon liittyy muutenkin häpeää ja epäonnistumisen tunteita. Niistä toipuu ajan kaa. Ja ehkä haluaa uudenkin liiton. Mutta ihme nihkee meno täällä. Ettei saisi olla kiinnostunut kepeemmästä treffailusta. Lapsettomalla ajalla. Kiesus nyt. 

Ja todellakin itseä vanhemmatkin miehet joskus kiinnostaa. Oman ikäisillä ei ehkä kaikilla oo ees yhtään pitkää parisuhdetta tai toista kulhoa (kun yhdellä pärjää). Ei kiitos. 

Musta pienten lasten eronneet

Kaikki eivät halua elää ristisiittoisessa alinalaumassa tai haaremissa. Kiva jos sulle ja kaltaisillesi toimii. Onneksi kukaan ei pakota sekaantumaan noihin(kaan) orgioihin

Vierailija
151/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa pelkkää "huvittelua" eli seksiä, hän saa sitä AINA itseään paljon nuoremmalta ja paremman näköiseltä. Ei ole mitään syytä ottaa pelkäksi leluksi vanhempaa isimiestä. Eli pelkkään seksisuhteeseen sulla on tarjolla vanhempia ja itseäsi rumempia naisia. Parisuhteeseen voit saada toisen ikäisesi pienten lasten yyhoon. 

Mitäs olette miehet nii  helppoja, että naisille riittää aina nuorta komeaa kikkeliä jonossa. 

Aijaa? Mä taas olen näiltä naisilta kuullut, että nuoremmat miehet (ja moni vanhempikin) ajattelee omaa tyydytystään. Ovat olleet mielissään, kun vanhempi mies ottaa huomioon ja osaa hommat.

M41 (2.)

Paitsi että ei edes välttämättä osaa! Siihen on syynsä, miksi vaimo alkoi "pihdata". Kukapa hyvälle seksille sanoisi ei...

Vanhempi mies voi osata temppuja mutta lasku eronneeseen sekaantumisesta on sietämättömän kova. Vähän niinkuin aviorikoksenkin. Eri asia jos on joku oikea peruste erota (tyyliin murha tai tapon yritys :D) ja aloittaa oikeasti puhtaalta pöydältä. Mutta nämä caset, missä mies on edelleen fyysisesti ja henkisesti sitoutunut eksäänsä ja viattomat piltit pällistelevät vanhempien panosekoiluja ovat kyllä niin oksuja ettei mitään mahdollisuutta

Ihmettelen syvästi myös tätä eronneiden vimmaa ja kaipuuta läheisyyteen ja seksiin, kun on ne lapset ketä halia ja siitokset sekä synnyttksetkin jo suoritettu. Voisi olla selibaatti ihan hyvä harjoite noin kaiken kehityksen kannalta tuollaisen sekoilun sijaan

Vierailija
152/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oot tehnyt lapset noin vanhana, ja sitten kolmen vuoden jälkeen eroat? Ei kuulosta hyvältä mieheltä.

Tiedän perheen, jossa äitiin iski salamarakkaus, joka vei uusiin seikkailuihin ja mies jäi lasten lähivanhemmaksi. Eli ei pidä aina olettaa miehen olevan perheen rikkoja ja huono ihminen. 

Aika mutkien suoristamista se on tuomita yhtään ketään siitä, että lähtee, kun ei tiedä mistä lähti ja miksi. Moni vaimoaan hakkaava on niitä, "joista ei ikinä uskoisi", noin esimerkkinä. Liekö nainen halunnut niitä lapsiakaan...

Vierailija
153/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vaan sä oot ihan hyvä!varmasti löydät kivan naisen!tsemppiä Sulle!

Vierailija
154/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisoituneen.

Vierailija
155/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kuitenkaan viisikymppistä naista. M41

Sille ei voi mitään sitten.

Kolmikymppiset naiset vastaavasti eivät halua nelikympoistä miestä.

Höpöhöpö. Mene muualle valehtelemaan. Olen reippaasti kolmekymppinen mies ja esimerkiksi Tinderissä matchaan jatkuvasti vaikka 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Keski-ikä matcheilleni on noin 22 v. Sama juttu tosielämässä. Nuoret naiset katselevat eniten. Moni nainen tykkää itseään vanhemmasta miehestä. Tiedät tämän itsekin, joten lopeta valehtelu.

En ole ikinä tuntenut naista, joka tykkää yli 10v vanhemmista ukoista...sori miehet. Toki rikkaat ja kuuluisat kiinnostaa. Taviksilla ei mitään saumaa.