Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen naisen nelikymppinen eronnut, kahden pienen lapsen isä voi löytää Tinderistä?

Vierailija
13.02.2025 |

En ole vielä liittynyt, ihan kunnioituksesta exää kohtaan. Mutta ehkä nyt kevään tullen. Ero tuli jo pari kuukautta sitten virallisesti, sitä puitiin jo aiemmin. Kaksoset 3v. Ei ollut uutta valmiina, jokunen tuttu löytyy, mutta haluaisin vähän katsastaa tarjontaa. 

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa pelkkää "huvittelua" eli seksiä, hän saa sitä AINA itseään paljon nuoremmalta ja paremman näköiseltä. Ei ole mitään syytä ottaa pelkäksi leluksi vanhempaa isimiestä. Eli pelkkään seksisuhteeseen sulla on tarjolla vanhempia ja itseäsi rumempia naisia. Parisuhteeseen voit saada toisen ikäisesi pienten lasten yyhoon. 

Mitäs olette miehet nii  helppoja, että naisille riittää aina nuorta komeaa kikkeliä jonossa. 

Vierailija
102/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvempi nelikymppinen elää pikkulapsiaikaa. Useimmilla on kouluikäisiä jo. Nuoremmat taas ei halua mitään setää.

Joillakin on nelikymppisenä jo täysi-ikäisiäkin lapsia. Mä olin 42v kun mun lapsi täytti 18v.

Ja näytät hänen isoäidiltään.

Anteeksi mitä? Mikä ihme sua vaivaa? Mikä mun kommentissa oli niin sua ärsyttävää, että piti tuolla tavalla kommentoida. En tajua tätä touhua täällä enää. Ihmeellisiä häiriköiviä trolleja jatkuvasti joka ketjussa.

Ei, en näytä hänen isoäidiltään vaan näytän hänen äidiltään. En ole mikään rupsahtanut mummo vaan ihan ikäiseni näköinen nainen eli 45v. En mite

Juu se on kyllä välillä huvittavaa kuunneltavaa, miten 50vee ukot kuvittelee näyttävänsä edelleen kolmekymppisiltä. Muutaman kerran kuullut tätä, miten heissä ei ikä näy, mutta näin nuorena naisena.... Anteeksi, kyllä se vaan näkyy. Myöntäkää se ihan rohkeesti vaan itellenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.

Sitten vähän myöhemmin joku perheen kanssa viihtyvä nainen olisi mieleeni. M41

Tinderiin vaan kakskymppisiä katseleen. Itsekin olen 41-vuotias, kahden lapsen isä ja viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä, etenkin iseistä, koska se herättää luottamusta ja antaa hyvän vaikutelman vastuuntunnosta.

Kyllä teistä on vastuuntunto kaukana. Aika paljon kertoo jo sekin, että vikitellään tyttären kavereita.

Auktoriteettiaseman väärinkäyttöä, sitten ihme

Ei mulla ole tyttäriä, onneksi.

Vierailija
104/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinäkö olet säilynyt täydellisenä vaatimaan nuoria naisia itsellesi, just. Voit kelvata heille jos sulla on helvetin paksu lompakko."

En mä mitään vaadi. Mätsään naisen kanssa ja vien hänet treffeille. Treffit kustantaa mulle ehkä sen pari kymppiä riippuen missä käydään. En nä suhdetta hae, vaan nopeaa ja kevyttä. Rahat menee lapsiin ja elareihin. Tiedän kyllä että jos olisi mielisairas ja haluaisi jostain syystä suomalaisen naisen kanssa parisuhteeseen, niin rahaa pitäisi olla, koska se on ainoa, josta suomalainen nainen itsensä lisäksi välittää.

M41 (2.)

Laita Tinderiin, että haet "hetken hupia" ja kirjoitan auki, että haet nopeaa ja kevyttä. Kerro, millainen olet ja mitä sun kanssa olisi luvassa. Siitähän se lähtee. 

Vierailija
105/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Aika ankara meno täällä. 

Olen itse pienen lapsen eronnut äiti. Ja kyllä me lapsettomalla ajalla ollaan eksän kanssa treffailtu uusia ihmisiä. Kepeämpiä suhteita ja seurusteltukin. Aika inhimillistä haluta harrastaa esim seksiä tai treffailla, vaikka on pieniä lapsia. Eikä se musta huonompaa äitiä tee. Tai lapseni isästä huonompaa myöskään. 

On kyllä vanhoillisia ajatuksia. Ero voi olla tosi kipeä ja vaikea kokemus. Johon liittyy muutenkin häpeää ja epäonnistumisen tunteita. Niistä toipuu ajan kaa. Ja ehkä haluaa uudenkin liiton. Mutta ihme nihkee meno täällä. Ettei saisi olla kiinnostunut kepeemmästä treffailusta. Lapsettomalla ajalla. Kiesus nyt. 

Ja todellakin itseä vanhemmatkin miehet joskus kiinnostaa. Oman ikäisillä ei ehkä kaikilla oo ees yhtään pitkää parisuhdetta tai toista kulhoa (kun yhdellä pärjää). Ei kiitos. 

Musta pienten lasten eronneet isät voi olla ihan kiinnostavia. Ei ne sen kummempia oo kuin minäkään. 

N35

Vierailija
106/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa pelkkää "huvittelua" eli seksiä, hän saa sitä AINA itseään paljon nuoremmalta ja paremman näköiseltä. Ei ole mitään syytä ottaa pelkäksi leluksi vanhempaa isimiestä. Eli pelkkään seksisuhteeseen sulla on tarjolla vanhempia ja itseäsi rumempia naisia. Parisuhteeseen voit saada toisen ikäisesi pienten lasten yyhoon. 

Mitäs olette miehet nii  helppoja, että naisille riittää aina nuorta komeaa kikkeliä jonossa. 

Aijaa? Mä taas olen näiltä naisilta kuullut, että nuoremmat miehet (ja moni vanhempikin) ajattelee omaa tyydytystään. Ovat olleet mielissään, kun vanhempi mies ottaa huomioon ja osaa hommat.

M41 (2.)

Vierailija
107/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pienen lapsen eronnut äiti. Ja kyllä me lapsettomalla ajalla ollaan eksän kanssa treffailtu uusia ihmisiä. Kepeämpiä suhteita ja seurusteltukin. Aika inhimillistä haluta harrastaa esim seksiä tai treffailla, vaikka on pieniä lapsia. Eikä se musta huonompaa äitiä tee. Tai lapseni isästä huonompaa myöskään. 

On kyllä vanhoillisia ajatuksia. Ero voi olla tosi kipeä ja vaikea kokemus. Johon liittyy muutenkin häpeää ja epäonnistumisen tunteita. Niistä toipuu ajan kaa. Ja ehkä haluaa uudenkin liiton. Mutta ihme nihkee meno täällä. Ettei saisi olla kiinnostunut kepeemmästä treffailusta. Lapsettomalla ajalla. Kiesus nyt. 

Ja todellakin itseä vanhemmatkin miehet joskus kiinnostaa. Oman ikäisillä ei ehkä kaikilla oo ees yhtään pitkää parisuhdetta tai toista kulhoa (kun yhdellä pärjää). Ei kiitos. 

Musta pienten lasten eronneet

Onhan täällä muitakin ollut kuin tuomitsevia tekstejä. Tosin on koitettu sanoa, etteivät ne kevyetkään jutut synny vain mieslähtöisesti ja miehen intressit edellä, vaan myös naisilla on intressejä ja toiveita.

Vierailija
108/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies mitään kuvittele. Naiset ne toisten ikää arvailee alakanttiin.

Vierailija
109/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.

Miksi kukaan nuorempi nainen haluaisi sinut seksiseuraksi? Nuorempia ja hotimpia miehiä löytyy.

Vierailija
110/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Mä taas olen näiltä naisilta kuullut, että nuoremmat miehet (ja moni vanhempikin) ajattelee omaa tyydytystään. Ovat olleet mielissään, kun vanhempi mies ottaa huomioon ja osaa hommat.

M41 (2.)

Olen eri, mutta minulla on kokemusta samanikäisistä, jotka ottavat naisen huomioon ja osaavat hommat. Ei siihen tarvitse vanhempaa lähteä hakemaan. Ja yksi ongelmahan siinä olisi sekin, että vaikka se vanhempi mies olisi kuinka huomioiva ja osaava, niin ei se mitään auta, jos ei vaan tunne vetoa... Itse en ainakaan pysty syttymään vanhemmista miehistä.

Vierailija
111/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinäkö olet säilynyt täydellisenä vaatimaan nuoria naisia itsellesi, just. Voit kelvata heille jos sulla on helvetin paksu lompakko."

En mä mitään vaadi. Mätsään naisen kanssa ja vien hänet treffeille. Treffit kustantaa mulle ehkä sen pari kymppiä riippuen missä käydään. En nä suhdetta hae, vaan nopeaa ja kevyttä. Rahat menee lapsiin ja elareihin. Tiedän kyllä että jos olisi mielisairas ja haluaisi jostain syystä suomalaisen naisen kanssa parisuhteeseen, niin rahaa pitäisi olla, koska se on ainoa, josta suomalainen nainen itsensä lisäksi välittää.

M41 (2.)

Laita Tinderiin, että haet "hetken hupia" ja kirjoitan auki, että haet nopeaa ja kevyttä. Kerro, millainen olet ja mitä sun kanssa olisi luvassa. Siitähän se lähtee. 

Ootko se idiootti, joka ymmärtää kommentit aina päinvastoin. Juurihan mä sanoin, että olen niin tehnyt. Miten sä oikeasti voit olla noin saatanan tyhmä? Mä oon kysynyt tätä sulta monesti ennenkin muissa ketjuissa.

Vierailija
112/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö naisia jotka haluavat vain kevyttä juttua kuten minäkin? Ja mielellään joku silmää miellyttävä, ei tarvitse olla mikään missi tietty. M41

Tutustu instatiliin @tinderonpaskapeli

Vierailija
113/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta pienten lasten eronneet

Valitettavasti näille pienten lasten isille ei sun kaltaiset porsineet naiset kelpaa. Eikä vanhemmat naiset.

Vierailija
114/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvaa naista kiinnostaa pelkkä irtokikkeli. Sori, mutta näin on.

Mulkkua kannattaa tarjota vain ammatinharjoittajalle sovittua kertamaksua vastaan.

Vierailija
115/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin vaan kakskymppisiä katseleen. Itsekin olen 41-vuotias, kahden lapsen isä ja viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä, etenkin iseistä, koska se herättää luottamusta ja antaa hyvän vaikutelman vastuuntunnosta.

Joo, eronnut pienten kaksosten isä herättää juuri luottamusta ja vaikutelman vastuuntunnosta 🙄.

Vierailija
116/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41 (2.)

Mun mies on osannut ihan 20veestä asti osannut ottaa myös mut huomioon ja hän onkin ainut mies, jonka kanssa orkku on taattu myös minulle. Meillä on ns. vapaa suhde ja muilta miehiltä ei ole ollut tarjolla lähellekkään samanlaista nautintoa. Itsekkäitä olleet suurin osa, etenkin ne vanhemmat miehet, jotkaa kuvittelee, että pelkkä kova rynkytys riittää.

N32

Vierailija
117/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nuorempi nainen haluaisi sinut seksiseuraksi? Nuorempia ja hotimpia miehiä löytyy.

Samaa olen miettinyt, joten olen kysynyt sitä naisilta ihan itseltään. Useimmat vastaukset ovat että olin kivan näköinen, osaan jutella, kuuntelen ja otan hänet huomioon jne. Mikä teihin naisiin nyt yleensä uppoaa. Nuoret miehet kuulemma haluavat tyydyttää lähinnä itsensä.

Vierailija
118/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41 (2.)

Olen eri, mutta minulla on kokemusta samanikäisistä, jotka ottavat naisen huomioon ja osaavat hommat. Ei siihen tarvitse vanhempaa lähteä hake

No onneksi sä edustat vain itseäsi mielipiteinesi. Jos joku haluaa, niin mitä se sua liikuttaa?

Vierailija
119/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, eronnut pienten kaksosten isä herättää juuri luottamusta ja vaikutelman vastuuntunnosta 🙄.

Ei mulla ole kaksosia.

Vierailija
120/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia on paljon ja lukematta paskaa, kuten Vasemmistonuoret sanoisivat. Todennäköisesti sulle sanotaan, että kukaan ei halua noin vanhaa, tai saat jonkun mummon, tai ainakaan kukaan ei halua miestä kenellä on lapsia, tai ainakaan noin pieniä lapsia ja niin edelleen. Mutta tästä saat ihan todenmukaisen vastauksen. Vastauksen tulee toki haukkumaan ne samat sinun mollaajasi.

Let's face the facts ihan alkuun. Olet 40v ja siis oikeasti aikuinen. Sellaisen tarvitset siis puolisoksesikin. Ikähaarukka on realistisesti noin 35-45v nainen. Tämä paristakin syystä, jotka sanon kokemuksella. Alle 35v nainen on Suomessa usein lapsentekoiässä, eli joudut/pääset (miten sen ottaa) heti lapsentekotalkoisiin, jos sellaisen löytäisit. Sitä tuskin nyt pienten kaksosten isänä kuitenkaan etsit. TAI sitten tulee vastaan nainen, jolla ei ole lapsia tai kuka ei halua lapsia. Sellaisenkaan kanssa tuskin haluat alkaa, kun sulla ne pienet lapset on, eikä se nainenkaan todennäköisesti haluaisi sinua. Voi löytyä 34v nainen, jolla on jo lapset, eikä lisää halua, mutta silti siinä tulee kohta ikä siinä mielessä vastaan, ettei ne naiset lähtökohtaisesti etsi ikäistäsi. Ei mahdoton, mutta hankalampi löytää.

Sitten siihen, että muuten minkälaisen naisen? No tässä kohtaa pitää katsoa sun oma korttikäsi. Oletko miten fitissä kunnossa fyysisesti, kuinka sosiaalinen persoona, millainen on yleissivistyksesi ja millainen on sosioekonominen asemasi. Ne määrittävät pitkälti sitä mitä parisuhdemarkkinoilla on sinulle tarjota. Yksikin attribuutti noista ylivertaisena voi päihittää yksinään sen, että muut ovat heikkoja. Jos olet ulkonäöltäsi kuin kreikkalainen jumala, niin kauniita naisia saat myös ympärillesi, olit sitten vaikka kuinka tyhjätasku ja tuppisuu. Tai jos sinulla lepää kymppimilssi tilillä, niin siinä ei iskävatsa ja alhainen äo nouse kyllä minkäälaiseksi esteeksi. No usein näin ei silti ole. Kaikki ominaisuudet ovat +/- jotain keskiakselistolla ja yksi tai kaksi hieman muita selvästi vahvempaa, jos sitäkään. Ne silti määrittelevät sen mitä olet parimarkkinoilta saaman.

Suurin osa niin miehistä kuin naisista on aika heikkolahjaisia. Älä siis aseta rimaa aivan älyttömän korkealle, että löytäisit todella fiksun naisen. Ei ne osaa rapupöydässä avata rapua, ei ne tiedä missä sijaitsee Guatemala, tai ymmärrä antiikin rooman filosofiasta mitään. Suurin osa keski-ikäisistä ei liiku, ellei kävelyä lasketa. Ne on enemmän tai vähemmän pullukoita. Menestyneitäkään ei hirveästi ole. Jostain syystä itselle tuli tinderissä vastaan erilaisia hoitajia vaikka kuinka paljon, varmaan sinullekin. Oli sairaanhoitajaa, lähihoitajaa, kouluterkkaria ja niin edelleen. Prototyypiltäsi siis tarjolla on:

38v sairaanhoitaja Lohjalta. Hänellä on myös kaksi lasta, eronnut, asuu vuokralla ja hän tykkää matkustaa kesällä Turkin Alanyaan. Hieman pullea, ei kuitenkaan varsinaisesti lihava. Harrastaa pilatesta ja kävelylenkkejä (sauvoilla tai ilman). Katsoo iltaisin Good Girlsia Netflixistä, antaa lastensa valvoa liian myöhään ja käyttää mielestäsi liikaa eineksiä ruoanlaitossa. Muuten kiva, hyvää seuraa ja osaa olla empaattinen. Seksistäkin tykkää (vaikka palstamammat muuta väittää) ja muustakin kuin siitä lähäristä peiton alla, joten aikuisten kivaakin on tiedossa. Tuossa iässä tutustuminen ja toisen toimintatapojen oppiminen vie aikaa, joten kaikkea ei prototyypin alle voi listata. Mutta erikoisia tapoja ja tottumuksia sillä kuitenkin on.