Millaisen naisen nelikymppinen eronnut, kahden pienen lapsen isä voi löytää Tinderistä?
En ole vielä liittynyt, ihan kunnioituksesta exää kohtaan. Mutta ehkä nyt kevään tullen. Ero tuli jo pari kuukautta sitten virallisesti, sitä puitiin jo aiemmin. Kaksoset 3v. Ei ollut uutta valmiina, jokunen tuttu löytyy, mutta haluaisin vähän katsastaa tarjontaa.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, iän suhteen olet vielä sopiva monenkin ikäiselle naiselle. Lapset saattavat vähän rajata mahdollisuuksiasi, mutta kaikkiaan yksinhuoltajuus ei ole naisille samalla tavalla punainen vaate kuin miehille, joten tuskin tämäkään niin ongelmallista on. Jos olet komea ja mukava mies muuten niin ottajia kyllä löytyy paljonkin. Ei kannata välittää ketjun katkerista naisista, jotka puhuvat sinulle rumia. Heillä on selvästi omat ongelmansa, joita oksentavat päällesi. Tsemppiä matkaan!
Missä ap kertoi olevansa yksinhuoltaja? Ei yhtään missään. Eiköhän lapsista ole yhteishuoltajuus.
Eiköhän herra ap ota lapsia luokseen yhdeksi viikonlopuksi kerran kuussa jotta saa viettää sinkkuelämää.
Yrität oikeasti siis sanoa, että lasten synnyttäjä on vieraannuttava psykopaatti, kuten 90% teistä suomalaisista fasistilehmistä.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi nelikymppinen elää pikkulapsiaikaa. Useimmilla on kouluikäisiä jo. Nuoremmat taas ei halua mitään setää.
Joillakin on nelikymppisenä jo täysi-ikäisiäkin lapsia. Mä olin 42v kun mun lapsi täytti 18v.
Vierailija kirjoitti:
No en mene yksityiskohtiin, mutta hänestä tuli etäinen. Sängyssä ei tapahtunut ikinä mitään. Lapsia alkoi vältellä työelämään jo kun olivat vuoden vanhoja. Meillä vuoroviikkovanhemmuus. M41
Niin, koska vanhempainvapaa loppuu tuossa vaiheessa. Mikset itse jäänyt vaikka vuodeksi lasten kanssa kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen komea ja akateeminen mies. Mulla on naiselle paljon annettavaa, joten en ala "vaatimustasoa" laskea. Lasten äiti on myös mua nuorempi ja viehättävä, valitettavasti hän jotenkin muuttui lasten jälkeen. Tai oli sellainen jo alunperinkin, en tiedä. Ei me kaikki miehet olla niitä suhteen hirviöitä. M41
Sinä saat toki vaatia, mitä haluat. Pidä rimasi "tasollasi" ja ole yksin.
Sanotko samaa myös naisille?
Ihan jokaiselle, jonka rima on epärealistisen korkealla omaan tasoonsa nähden .
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella haluavani vielä perheen jonkun toisen naisen kanssa. Siis kun olen hetken elänyt tätä sinkkuelämää, en halua heti mitään vakavaa.
Toivoisin tapaavani ehkä lapsettoman, n. 35 naisen. M41
Eli haluat nyt seksiä - joko yhden illan juttuja, seksisuhteen tai fwb:n? Kannattaa hakea sitten avoimesti näitä. Sinänsä toki fiksuakin eron jälkeen pitää taukoa parisuhteista, että ehtii käsitellä eron ja entiseen suhteeseen liittyvät asiat, ja onhan sulla nuo lapsetkin aika pieniä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvempi nelikymppinen elää pikkulapsiaikaa. Useimmilla on kouluikäisiä jo. Nuoremmat taas ei halua mitään setää.
Joillakin on nelikymppisenä jo täysi-ikäisiäkin lapsia. Mä olin 42v kun mun lapsi täytti 18v.
Ja näytät hänen isoäidiltään.
Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.
Sitten vähän myöhemmin joku perheen kanssa viihtyvä nainen olisi mieleeni. M41
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun kumppanilla ei olisi suhteistaan ollenkaan lapsia. Toisen miehen siemennesteestä syntyneen lapsen kasvattaminen.Ei ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli nyt Tinderistä. Löytyykö mulle sieltä mitään hyvää vai lähdenkö baariin? Exän kanssa sovittiin, että lapsille ei esitellä uusia kumppaneita nyt toistaiseksi. Eli vapaa viikoille haluan seuraa, mielellään sitä läheisyyttäkin. Viisikymppiset ei kiinnosta.
Sinulle sopii parhaiten nainen, jolla on omien lastensa kanssa vuoroviikkovanhemmuus.
AP, jos olet uusi täällä, niin annan vinkin, että älä yritä keskustella täällä. Yritä vain mahdollisimman paljon ärsyttää, trollata ja tuottaa pahaa oloa naisille ja pienimunaisille käki-miesoletetetuille, joille kelpaa joku kämänen yh, jonka lapset voi kuvitella omikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellainen nainen tahtoisisi l*rttomiehen, jolla on pienet kaksoset ja takana ero pikkulapsivaiheessa :D
Mitä hittoa tarkoittaa, että "ei ollut uutta katottuna, mutta jokunen tuttu löytyy"??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun kumppanilla ei olisi suhteistaan ollenkaan lapsia. Toisen miehen siemennesteestä syntyneen lapsen kasvattaminen.Ei ikinä!
Usko nyt, lapsettomt naiset ei halua seurustella pienten kaksosten isän kanssa.
Hoikan, kauniin, 22 vuotiaan, iloisen ja himokkaan naisen, jolla pitkät hiukset mutta lyhyt hame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näytät hänen isoäidiltään.
Anteeksi mitä? Mikä ihme sua vaivaa? Mikä mun kommentissa oli niin sua ärsyttävää, että piti tuolla tavalla kommentoida. En tajua tätä touhua täällä enää. Ihmeellisiä häiriköiviä trolleja jatkuvasti joka ketjussa.
Ei, en näytä hänen isoäidiltään vaan näytän hänen äidiltään. En ole mikään rupsahtanut mummo vaan ihan ikäiseni näköinen nainen eli 45v. En mitenkään tämän näköisenä voi näyttää yli 20-vuotiaan isoäidiltä. Mun äiti näyttää hänen isoäidiltään.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuvitella haluavani vielä perheen jonkun toisen naisen kanssa. Siis kun olen hetken elänyt tätä sinkkuelämää, en halua heti mitään vakavaa.
Toivoisin tapaavani ehkä lapsettoman, n. 35 naisen. M41
Sitten kannattaa etsiä sellaista. On siinä haasteensa, koska olet jonkin verran vanhempi (sen sinkkuaikasi jälkeen ikäeroa on jo aika paljon, ja suurin osa haluaa suunnilleen samanikäisen kumppanin) ja etenkin koska sinulla on jo kaksi lasta. Jos nainen on lapseton ja haluaisi vaikka kaksi omaa lasta, niin teillä olisi sitten jo suurperhe. Nainen tuskin haluaa tyytyä vain yhteen lapseen pelkästään siksi, että sinulla on jo itsellesi tarpeeksi jälkeläisiä. Perheen perustamista ajatellen realistinen vaihtoehto voisi olla joku 1-2 lapsen äiti, joka haluaisi vielä yhden lapsen. Niin voisitte perustaa uusperheen ja saada yhden yhteisenkin lapsen. Toki, jos tämä ei käy, niin sitten se ei varmaan ole vaihtoehto. Kunhan mietin vaan todennäköisyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin vaan kakskymppisiä katseleen. Itsekin olen 41-vuotias, kahden lapsen isä ja viime vuonna harrastin seksiä 19- ja 20-vuotiaiden naisten kanssa. Nuoret naiset tykkää vanhemmista miehistä, etenkin iseistä, koska se herättää luottamusta ja antaa hyvän vaikutelman vastuuntunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei olla autokaupoilla. Hyvässä lykyssä löytyy uusi elämänkumppani, huonossa ei. Ja sekin voi olla ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa tarkoittaa, että "ei ollut uutta katottuna, mutta jokunen tuttu löytyy"??
Ei ollut kolmansia pyöriä eroon liittyen. Mutta on muutamia sinkkuja kaveripiirissä, joiden kanssa pitää hauskaa. En tiedä haluaisivatko fwb juttua. M41
Ja sinä palasit vasta työelämään, kun lapset olivat vanhempia, vai oletko sittenkin vältellyt lapsiasi töissä koko heidän elämänsä?