Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen nelikymppinen eronnut, kahden pienen lapsen isä voi löytää Tinderistä?

Vierailija
13.02.2025 |

En ole vielä liittynyt, ihan kunnioituksesta exää kohtaan. Mutta ehkä nyt kevään tullen. Ero tuli jo pari kuukautta sitten virallisesti, sitä puitiin jo aiemmin. Kaksoset 3v. Ei ollut uutta valmiina, jokunen tuttu löytyy, mutta haluaisin vähän katsastaa tarjontaa. 

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella haluavani vielä perheen jonkun toisen naisen kanssa. Siis kun olen hetken elänyt tätä sinkkuelämää, en halua heti mitään vakavaa. 

Toivoisin tapaavani ehkä lapsettoman, n. 35 naisen. M41

Vierailija
22/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kivitystä: hän halusi nopeasti lapsen, tulikin kaksi. Olisi pitänyt tutustua paremmin, ei oltu sopivia toisillemme. Lapsistani olen kiitollinen. M41

Ei tuo sinua pelasta. Ennen vanhaankin oli ihan tyypillistä mennä naimisiin ja diilata ongelmien kanssa, silti liitto kesti loppuelämän. Sinä siitit, otit lapset ja juoksit. Nyt etsit uutta siitettävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastaa tarjontaa? Miksi miehet puhuvat ja luulevat että heille on tarjolla jotain, mistä sitten katsellaan ja valitaan? 

Vierailija
24/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella haluavani vielä perheen jonkun toisen naisen kanssa. Siis kun olen hetken elänyt tätä sinkkuelämää, en halua heti mitään vakavaa. 

Ai sä olitkin taas jonkun kirjoittama miehiä pilkkaava ikäero- trolli.

Vierailija
25/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeh. Ja sen kanssa haluat sitten perheen JOSKUS. Kun se on nelikymppinen? Ouuukei.

Vierailija
26/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kuitenkaan viisikymppistä naista. M41

Sille ei voi mitään sitten.

Kolmikymppiset naiset vastaavasti eivät halua nelikympoistä miestä.

Höpöhöpö. Mene muualle valehtelemaan. Olen reippaasti kolmekymppinen mies ja esimerkiksi Tinderissä matchaan jatkuvasti vaikka 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Keski-ikä matcheilleni on noin 22 v. Sama juttu tosielämässä. Nuoret naiset katselevat eniten. Moni nainen tykkää itseään vanhemmasta miehestä. Tiedät tämän itsekin, joten lopeta valehtelu.

Vierailija
27/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli jo perhe etkä pärjännyt sen kanssa. Montako perhettä ajattelit katsastaa ja koeajaa?

Vierailija
28/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän taivaan ihme saisi yhtäkään naista synnyttämään miehelle joka toimii äkkiväärästi siittäessään ja lapsensa äidin jättäessään. Olet hullu.

Vierailija
29/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Mene muualle valehtelemaan. Olen reippaasti kolmekymppinen mies ja esimerkiksi Tinderissä matchaan jatkuvasti vaikka 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Keski-ikä matcheilleni on noin 22 v. Sama juttu tosielämässä. Nuoret naiset katselevat eniten. Moni nainen tykkää itseään vanhemmasta miehestä. Tiedät tämän itsekin, joten lopeta valehtelu.

Juu juu. 

Vierailija
30/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos ei kelpaa kypsemmät huvittelunhaluiset naiset, niin ole ilman. Hoida ensin kaksosesi edes kouluikään ennen kuin haaveilet uudesta perheestä ja parisuhteesta, kuten vastuullinen vanhempi.

Vierailija
31/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää torttua löytyy, maalla tosin vain paksuja akkoja, kuten kuhmon mt-potilas.

Vierailija
32/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et minkäänlaista. Keskity lapsiisi.

33/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, naisen - oli vela tai omia lapsia haluava - todellinen unelma on keski-ikäinen eronnut mies jolla on kaksoset. Siis hei kukapa ei haluaisi äitipuoleksi, isin apukädeksi ja sovittaa oman elämänsä isin, tämän exän ja lasten päiväkodin/koulun aukioloaikojen ja lomien mukaan. Ihquuu!

Vierailija
35/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh iskät on käsittääkseni suosittuja parisuhdemarkkinoilla mutta yh äidit on alinta tasoa. 

Vierailija
36/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen komea ja akateeminen mies. Mulla on naiselle paljon annettavaa, joten en ala "vaatimustasoa" laskea. Lasten äiti on myös mua nuorempi ja viehättävä, valitettavasti hän jotenkin muuttui lasten jälkeen. Tai oli sellainen jo alunperinkin, en tiedä. Ei me kaikki miehet olla niitä suhteen hirviöitä. M41

Vierailija
37/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap sinulla on kiire l*rttoilemaan? Vetoketju kiinni ja keskity lapsiisi!

Vierailija
38/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLET ITSERAKAS PASKIAINEN JOTA KUKAAN EI HALUA.

Vierailija
39/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö naisia jotka haluavat vain kevyttä juttua kuten minäkin? Ja mielellään joku silmää miellyttävä, ei tarvitse olla mikään missi tietty. M41

😅Keskity nyt vaan niiden lasten hoitamiseen. 

Vierailija
40/155 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää siihen eksään hyvät välit kun vähän ajan päästä huomaat ettet saa parempaakaan. Tosin silloin nainen on jo voinut löytää paremman ja jäät rannalle ruikuttamaan.

Nelikymppinen pikku lasten isä ei ole missään kovassa huudossa kun makselet elareita vielä 15 vuotta kahdesta lapsesta ja lapsien lisäksi myös sun eksä pysyy kuvioissa ainakin 15 vuotta. Pelkkiin sänkyhommiin löytyy kyllä nuorempia ja upeassa kunnossa olevia miehiä, joten miksi kukaan valitsisi sinut kun olet jopa lastesi äidin hylännyt kun lapset ovat pieniä?