Akateeminen nainen ei huoli duunarimiestä
mitkä on tärkeimmät syyt ettei Akateeminen nainen halua miestä joka on duunari vaikka olisi siisti, kohtelias, vakituisessa työssä jne..
M42
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin akateemisena naisena duunarimiehen kanssa. Kyllä se nyt vaan oli niin päin, että hän itse asetti koulutetut ihmiset sellaiseen kastiin joiden kanssa ei voi olla tekemisissä. Ei suostunut tutustumaan ystäviini, jotka tunsin opintojen kautta. Ei suostunut viettämään aikaa lähipiirini kanssa, jotka ovat korkeastikoulutettuja, koska hänen mielestään kaikki korkeasti koulutetut ovat snobeja. Minä oli kuulemma vain positiivinen poikkeus. Ja siis faktaahan oli se, että ei hän suostunut edes tutustumaan näihin ihmisiin. Kas kummaa parisuhteemme kaatui kaikkiin näihin ennakkoluuloihin.
Joo itsekin olen törmännyt tähän miestyyppiin. Hirveä pätemisen ja alaspainamisen tarve, kun ei kai itsetunto kestä sitä kun naisella on korkeampi koulutus, tai muuten kummallisia ennakkoluuloja. Eihän sellaisen kanssa jaksa olla missään tekemisissä. Lisäksi olen luonteeltani melko ujo ja hiljainen, jonka jotkut tykkää tulkita ylimielisyydeksi.
Mutta on sitä onneksi myös järkeviä duunareita, jotka pystyy normaaliin kanssakäymiseen monenlaisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Työkalun koko vaikuttaa valintaan.
Ylä- vai alapään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse akateeminen ja miehelläni on takana vaikean masennuksen vuoksi vain keskeytetty toisen asteen tutkinto. Paitsi että on hyvännäköinen, osallistuu erittäin paljon lastenhoitoon, tekee ruuat ja on huomioiva ja mukava muita ihmisiä kohtaan, mukaanlukien minä. Tekee myös remontteja taloon sikäli kun eivät ole luvanvaraisia.
Eivät kaikki etsi miehestä elättäjää tai rahapussia. Kyllä on meitäkin jotka valitsevat sellaisen joka persoonana ja ihmisenä miellyttävät.
Naiset kestävät mieheltään paljon, jos miehen ulkonäkö on kunnossa. Eihän masentunutta muuten jaksaisi katsella.
Ei suinkaan kaikki.
Joo itsekin olen törmännyt tähän miestyyppiin. Hirveä pätemisen ja alaspainamisen tarve, kun ei kai itsetunto kestä sitä kun naisella on korkeampi koulutus, tai muuten kummallisia ennakkoluuloja.
ei me kyllä kaikki olla näitä, Itse en kuulu tähän tyyppiin. se koulutus on oma valinta ja halu, en ole niistä mitään mieltä.
AP
Miksi menestyvän naisen pitäisi huolia miehekseen joku sohvan pohjalla maha pystyssä kaljaa kittaava persuduunari?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut myös vähemmän koulutetuilla miehillä asenteellisuutta korkeammin koulutettuja naisia kohtaan. Eivät osaa suhtautua tai kokevat tulevansa mitätöidyksi. Ennakkoluulo voi syntyä myös tällaisista. Yksi kysyi mikä on kauppatiede. Kauppa nimestä ruokakauppa ei sytyttänyt.
Eikö se ole ihan validi kysymys, mitä tai mikä on kauppatiede? Itse en ole koskaan osannut nähdä kauppatiedettä tieteenä, vaikka se nyt sitten sellaista esittää olevansa? Minusta tiedettä on vain fysiikka.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menestyvän naisen pitäisi huolia miehekseen joku sohvan pohjalla maha pystyssä kaljaa kittaava persuduunari?
Miks sulla on tommonen kuva et esim.kaikki bussikuskit ois tommosia Onsloweja
Onhan noilla teatterikorkean käyneillä naisillakin vaikka millä koulutuksilla siippoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut myös vähemmän koulutetuilla miehillä asenteellisuutta korkeammin koulutettuja naisia kohtaan. Eivät osaa suhtautua tai kokevat tulevansa mitätöidyksi. Ennakkoluulo voi syntyä myös tällaisista. Yksi kysyi mikä on kauppatiede. Kauppa nimestä ruokakauppa ei sytyttänyt.
Eikö se ole ihan validi kysymys, mitä tai mikä on kauppatiede? Itse en ole koskaan osannut nähdä kauppatiedettä tieteenä, vaikka se nyt sitten sellaista esittää olevansa? Minusta tiedettä on vain fysiikka.
Ai sekö se tieteen määritelmä olikin, sun mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Onhan noilla teatterikorkean käyneillä naisillakin vaikka millä koulutuksilla siippoja.
Just se näyttelijä Maria Kuusiniemi vaihto miestä niin ei kelvannu hitsaaja, piti olla toimitusjohtaja.
Samoin Maisa Torpan IT-mikko
Jokaisen oma asia kenet huolii tai on huolimatta.
Haluan miehen jonka kanssa voi keskustella muustakin kuin siitä, mitä Pena teki perjantaina baarissa.
Minulla ei ollut aikaisemmin mitään ongelmaa sen kanssa, että mies on matalammin koulutettu. Kävi kuitenkin ilmi, että miehille on yleisesti ongelma jos nainen tienaa enemmän kuin he ja kotona pitäisi osallistua muuhunkin kuin sohvan kuluttamiseen.
Joo itsekin olen törmännyt tähän miestyyppiin. Hirveä pätemisen ja alaspainamisen tarve, kun ei kai itsetunto kestä sitä kun naisella on korkeampi koulutus, tai muuten kummallisia ennakkoluuloja.
En maksaa sohvalla enkä edes juo kaljaa kuin harvoin, saattaisit yllättyä siitä että miten pukeudun ja miten käyttäydyn vaikka olen duunarityössä. enkä muuten polta tupakkaa.
Riippuu lähtökohdasta. Ei ne ooppelilla ajavat kakstonnia nettona miehet kiinnosta aakkosmerkkivaatteita ostelevia naisia. Toisaalta jos mies on vaikkapa ravintolan omistaja, sähköasentaja yrittäjä tai lvi-yrittäjä niin tulot kyllä riittää perus yliopiston käyneelle naisellekkin jotta akateemisuuden merkki eli toistuva ulkomaan matkailu onnistuu ja nämä kodin hankinnat on kuosissa kuten luisvuittonin laukku ei ole liian vanhaa mallistoa.
Minulle naisen tulot on aivan vapaat, kunhan maksaa omalla kortillaan omat ostoksensa.
Vierailija kirjoitti:
En makaa sohvalla enkä edes juo kaljaa kuin harvoin, saattaisit yllättyä siitä että miten pukeudun ja miten käyttäydyn vaikka olen duunarityössä. enkä muuten polta tupakkaa.
tarkoitatko menestyvällä nyt sitä että tienaat paljon paremmin?
AP
Oon alkanut inhoamaan naisia. Töissä nyt on pakko sietää vielä naisia, mutta muuten alkaa kyllä keittämään päässä
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana myös akateemisissa miehissä on valitettavasti paljon inseleitä ja neitsyitä, jotka syyllistävät naisia siitä ettei heitä kelpuuteta ihan vaan siksi kun arvon herralla on *akateeminen loppututkinto*.
Peiliä eivät omista.
:) ARVON HERRALLA! LOL! mutta haluisin vielä jonkun vastauksen että Nirsoileeko akateemiset miehet??
Eivät nirsoile, vaan heillä on varaa valita.