Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen nainen ei huoli duunarimiestä

Vierailija
12.02.2025 |

mitkä on tärkeimmät syyt ettei Akateeminen nainen halua miestä joka on duunari vaikka olisi siisti, kohtelias, vakituisessa työssä jne..

M42

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin mies on parturi ammatiltaan.

sillä onkin muita"avuja"..

Vierailija
62/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sillä onkin muita"avuja"..

Ai, ootko saanu siltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia nuoret naiset ei saa miestä. Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja, kun tavallinen mies ei enää kelpaa.

Se että ei kelpaa, tarkoittaa ettei ole vapaaehtoisesti sinkku.

- ohis

Vierailija
64/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle sopisi duunari hyvinkin. Mutta ei ap:n kaltainen yleistäjä / trolli.

en ole trolli, mulla on jäänyt tälläinen kuva akateemisesti naisista, etteivät halua. teillä on varmaan vaatimukset kovemmat miehestä muutenkin? 

eikös yleensä paremmin kouluja käyneet naiset katso meitä duunareita halvan näköisenä työpaikoilla? ei edes tervehditä.

En tiedä missä olet töissä, kun meillä ainakin tervehditään. Taitaa olla se oma ennakkoluulo nyt akateemisia naisia kohtaan se, mikä estää tutustumisen. Mutta ei se mitään, kyllä niitä duunarinaisia on jos akateeminen tuntuu liian vaikealle tai kaukaiselle. 

Vierailija
65/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono esimerkki sillä hänellä on urheilullista ja sosiaalista pääomaa. Ei hän mikään tavistyyppi ole.

Vierailija
66/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes yrittänyt pyytää akateemista naista ulos ikinä?

Sulla on asenne- ja yleistämisongelma.

Itse en katso alaspäin ketään töissä. Kaikki ammatit on tärkeitä.

T: Akateeminen Kumpulasta

Itselle kynnys on vähän korkeampi edes kysyä akaatemikkoa ulos tai johonkin, mikäs muuten on että akateemikot ei pyydä meitä mihenkään??? mistä johtuu kerta duunari kelpaa teille jollekkin?

AP

Ota parturikampaaja. 

Just sivistyksen ja yksinkertaisten ajatusten takia, ellei sitten ole lukenut ja osaa analysoida kaikkea muuten.

Vierailija
67/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kynnys on vähän korkeampi edes kysyä akaatemikkoa ulos tai johonkin, mikäs muuten on että akateemikot ei pyydä meitä mihenkään??? mistä johtuu kerta duunari kelpaa teille jollekkin?

AP

Just, "akateemikko". Next!

Vierailija
68/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

No kun naiset ei ole yhtä massaa. Naiset on yksilöitä omine mielipiteineen, ominaisuuksineen ja kiinnostuksenkohteineen.

Vierailija
69/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks tänne tulee filippiinoja ja thaikkuja niillä ei oo niin korkeat vatimukset miehille😌

Aasialaiset naiset ovat 100 kertaa parempia ja mukavampia miehille kuin Suomen naiset.

Totta.

Aasialaiset naiset ei hauku miehiä hikisillä foorumeilla päivästä toiseen. Samaa ei voi sanoa suominaisesta.

Tynnyrissäkö oot elänyt? Sä et vaan näe niitä viestejä. 4B. Ei enää lainkaan miehiä jne.

4B... En näe? Ok... 4B:hen kuuluu Koreassa tyyliin alle 2000 naista. Hyvä yritys, miesvihaaja.

Aasialaiset naiset voittaa suominaisen 100-0.

Entä sitten? Onko se sinulle ongelma?

Vierailija
70/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono esimerkki sillä hänellä on urheilullista ja sosiaalista pääomaa. Ei hän mikään tavistyyppi ole.

No miksi pitäisi haluta "tavistyyppiä"? Miksi akateemisten miesten mielestä vain tutkinnolla on väliä, siksikö koska se on heidän ainoa pääomansa?

Kyllä itse mielummin panen hyvännäköistä, hyväntuoksuista pitkää miestä joka osaa keskustella ja ottaa minut huomioon mutta on tradenomi, kuin jotain peikonnäköistä kaljua lihavaa ukkoa joka on kolmen eri alan tohtori.

Ei koulutuksella ole mitään tekemistä sen kanssa, minkä kokee viehättäväksi. Opetelkaa ensisijaisesti KESKUSTELUTAITOJA!

Vierailija
71/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana myös akateemisissa miehissä on valitettavasti paljon inseleitä ja neitsyitä, jotka syyllistävät naisia siitä ettei heitä kelpuuteta ihan vaan siksi kun arvon herralla on *akateeminen loppututkinto*.

Peiliä eivät omista.

Vierailija
72/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on duunarimies tai kai palomies sellaiseksi lasketaan, ei oo lukiota käynyt. Ite DI ja ihan ok ura tässä, tulot 4x duunarimieheni tulot. Ei haittaa yhtään päinvastoin, hän on mitä ihanin rakastavien ja luotettavin kumppani. Meitä yhdistää samanlaiset arvot ja esim. urheiluharrastus joka kummankin intohimo. Siinä mies hyvin menestynyt ja minä taas huonompi ja alussa vasta häneen verrattuna. On kokemusta myös akateemisista miehistä mutta en ikinä vaihtais, sovitaan niin hyvin yhteen. Lisäksi mies tehnyt itse paljon remonttia meidän taloon niin tasaa tuota tulopuolta jos niin haluu ajatella.

N37

Vierailija
73/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana myös akateemisissa miehissä on valitettavasti paljon inseleitä ja neitsyitä, jotka syyllistävät naisia siitä ettei heitä kelpuuteta ihan vaan siksi kun arvon herralla on *akateeminen loppututkinto*.

Peiliä eivät omista.

:) kuka akateeminen nainen sellaista " Kimittävää Akateemistä miestä jaksais kattella " 

Vierailija
74/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä amislaisilla ei ole yleissivistystä, halutaan ryypätä, käytetään huumeita, rettelöidään, puhutaan tosi yksinkertaisia asioita, ei reflektiokykyä jne.tuossa ainakin omat vaatimukset ja syyt miksei luultavasti koskaan "duunarimiestä".

Akateemisella ja amislaisella on yleensä just vuosien opiskelun ero ja ajatusmaailmassa se näkyy jne.henkisessä kapasiteetissa.

Vierailija
75/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse akateeminen ja miehelläni on takana vaikean masennuksen vuoksi vain keskeytetty toisen asteen tutkinto. Paitsi että on hyvännäköinen, osallistuu erittäin paljon lastenhoitoon, tekee ruuat ja on huomioiva ja mukava muita ihmisiä kohtaan, mukaanlukien minä. Tekee myös remontteja taloon sikäli kun eivät ole luvanvaraisia.

Eivät kaikki etsi miehestä elättäjää tai rahapussia. Kyllä on meitäkin jotka valitsevat sellaisen joka persoonana ja ihmisenä miellyttävät.

Naiset kestävät mieheltään paljon, jos miehen ulkonäkö on kunnossa. Eihän masentunutta muuten jaksaisi katsella.

Vierailija
76/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No kun naiset ei ole yhtä massaa. Naiset on yksilöitä omine mielipiteineen, ominaisuuksineen ja kiinnostuksenkohteineen.

Ei olekkaan enkä niin väitäkkään, mutta Akateeminen nainen ei helpolla kysele Duunareita treffeille JA asia on juurikin näin, ja duunari miehen kynnys kysyä hyvänäköistä akateemista naista ulos on korkea.

AP

Vierailija
77/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolin, en näe estettä. 

Vierailija
78/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy osaasi, ap.

Vierailija
79/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani oli amiksen käynyt rautakaupan myyjä, kun tapasi tulevan vaimonsa. Akateemisesti kouluttautunut ja hyvässä duunissa oleva.

Vierailija
80/178 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon duunari, palkka 1500 euroa, ei kelpaa naisille.

Minäkin olen duunari. Palkka 2800 euroa. Ei kelpaa yhtään sen paremmin, vaikka jollain tapaa minusta näkee, että rahaa on enemmän kuin työttömillä. m39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan